|
|
| Pagina 39 van 46 |
[ 686 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: forum - mededelingen
Jouw vriendin vindt dit ongetwijfeld ongemeen fantastisch !!
|
| 18 Mar 2009, 22:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Stijn schreef: Jouw vriendin vindt dit ongetwijfeld ongemeen fantastisch !! die kijkt gezellig mee ![]() |
| 18 Mar 2009, 22:57 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Davy schreef: Stijn schreef: Jouw vriendin vindt dit ongetwijfeld ongemeen fantastisch !! die kijkt gezellig mee ![]() Geeft dan gewoon toe da het momenteel babyboom is en ge niet naar temptation MOOGT kijken. Toch al één van de temptation-quotes van het jaar: Chris na zijn nachtje sex met Donia: ik zallekik ne keer Donia haar kontjen op u leggen en zien wat ge doet... Als da geen geldig excuus is ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 18 Mar 2009, 22:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bomber schreef: over digicorde gesproken, ik had de aflevering van belga sport over gilles villeneuve nog staan en gisteren bekeken, ook een triestige affaire ze... 'k heb het ook gezien als ge hem in de herhaling ziet voorbijvliegen in de lucht... efkes slikken _________________ es da ier e fistjen... |
| 18 Mar 2009, 23:00 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Boris schreef: Davy schreef: Stijn schreef: Jouw vriendin vindt dit ongetwijfeld ongemeen fantastisch !! die kijkt gezellig mee ![]() Geeft dan gewoon toe da het momenteel babyboom is en ge niet naar temptation MOOGT kijken. Toch al één van de temptation-quotes van het jaar: Chris na zijn nachtje sex met Donia: ik zallekik ne keer Donia haar kontjen op u leggen en zien wat ge doet... Als da geen geldig excuus is ![]() ik denk da'kik toch nog nie te neig aan diejen babyboom ga schudden zenne, vooraleer ... alles op zijnen tijd he mja verstand op nul he... da moe kunnen... per slot van rekening emmek ook naar de matchen onder leiding van dillen komen zien he. |
| 18 Mar 2009, 23:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bomber schreef: Boris schreef: Bomber schreef: over digicorde gesproken, ik had de aflevering van belga sport over gilles villeneuve nog staan en gisteren bekeken, ook een triestige affaire ze... 'k heb het ook gezien als ge hem in de herhaling ziet voorbijvliegen in de lucht... efkes slikken idd, toen was hij trouwens al dood he, ik dacht eerst dat het van de slag was bij het neerkomen En dat door het niet nakomen van wat een simpele afspraak leek. Triestig eigenlijk dat er voor zoiets 'stoms' zo'n gevolgen vallen ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Mar 2009, 23:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
belbarus (ofzoiets :s) gaat vanaf nu door het leven met de naam Yves11
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 23 Mar 2009, 20:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: belbarus (ofzoiets :s) gaat vanaf nu door het leven met de naam Yves11 Idd, vraag me ook nog altijd af van waar dienen naam Belbarbus komt... Yves? |
| 23 Mar 2009, 20:43 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
Boris schreef: Davy schreef: Stijn schreef: Jouw vriendin vindt dit ongetwijfeld ongemeen fantastisch !! die kijkt gezellig mee ![]() Geeft dan gewoon toe da het momenteel babyboom is en ge niet naar temptation MOOGT kijken. Toch al één van de temptation-quotes van het jaar: Chris na zijn nachtje sex met Donia: ik zallekik ne keer Donia haar kontjen op u leggen en zien wat ge doet... Als da geen geldig excuus is ![]() haha,idd,kvind de steve anders oek wel een "slim" typeken ze ![]() |
| 23 Mar 2009, 20:47 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
Jan schreef: Gaskonijn schreef: belbarus (ofzoiets :s) gaat vanaf nu door het leven met de naam Yves11 Idd, vraag me ook nog altijd af van waar dienen naam Belbarbus komt... Yves? kzou het zelf begot nie meer weten _________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 23 Mar 2009, 21:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Yves11 schreef: Jan schreef: Gaskonijn schreef: belbarus (ofzoiets :s) gaat vanaf nu door het leven met de naam Yves11 Idd, vraag me ook nog altijd af van waar dienen naam Belbarbus komt... Yves? kzou het zelf begot nie meer weten Hier heb je oplossing Yves http://belbarus.pdj.ru/feedback/ _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Mar 2009, 21:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Yves11 schreef: Jan schreef: Gaskonijn schreef: belbarus (ofzoiets :s) gaat vanaf nu door het leven met de naam Yves11 Idd, vraag me ook nog altijd af van waar dienen naam Belbarbus komt... Yves? kzou het zelf begot nie meer weten Da's gelijk de zuzuby, dienen weet het ook nie. Maar ja, daar verschiet ik nie van ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Mar 2009, 10:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gasten,
Bestaat er geen manier om aan te geven wanneer je reeds in een topic heb gepost. Maar dan zonder dat er opnieuw een oranje bolletje bijkomt wanneer er iemand na je post. Dat zou handig zijn bij topic's als 'MVDM', 'Ajoinenpronostiek', ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Apr 2009, 19:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zo een korte-termijngeheugen ?
|
| 23 Apr 2009, 0:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Gasten, Bestaat er geen manier om aan te geven wanneer je reeds in een topic heb gepost. Maar dan zonder dat er opnieuw een oranje bolletje bijkomt wanneer er iemand na je post. Dat zou handig zijn bij topic's als 'MVDM', 'Ajoinenpronostiek', ... misschien wat radicaal maar euh... stoppen met drinken?:-) |
| 23 Apr 2009, 19:26 |
|
| Pagina 39 van 46 |
[ 686 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 46 Volgende |