|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Evaluatie Seizoen 2007-2008
Ik vond het een oerdegelijk seizoen. Eentje die me nog lang zal bijblijven: de kloothommel die 7 minuten liet overspelen, de kloothommels die ons loepzuivere strafschoppen ontnamen (Oudenaarde en La lou), de beenhouwers van Wetteren, de match op RCM, het weer-niet tegen Peruwelz, het binnenhalen van de periodetitel, de kippenvelmomenten tegen STVV, Woluwe en Dender, ...
Ik ga volledig akkoord met de analyses hier gemaakt. Na 18 jaar onafgebroken naar den iendracht gaan zien, zal ik dra 'wat' mogen thuisblijven naar aanleiding van de gebeurtenissen in Sint-Niklaas. Vraag me niet wat ik dan ieder weekend zal doen? Wie zijn gat (1 keer) verbrandt...Heb me wel Belgacom-TV aangeschaft. Allé gasten, schreeuw ze ook volgend seizoen naar de top ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Mei 2008, 21:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Evaluatie Seizoen 2007-2008
ben het eens met het merendeel van de commentaren
ontgoocheling kan dan wel groot zijn nu we op een zucht van tweede strandden, maar uiteindelijk hebben we het niet slecht gedaan. we hadden een echt pechseizoen... ik ben echt eens benieuwd wat het had geworden mochten we evenveel chance gehad hebben met blessures dan het jaar voordien, en scheidsrechterlijke onemanshows zoals die op nieuwkerken, die op oudenaarde, die thuis tegen couillet en op francs borains, op couillet en op wezet komen we niet alle seizoenen tegen zeker? soit, we moeten ook zeker durven naar onszelf kijken...in sommige matchen hebben we 't gewoon zelf laten schieten... en dit alles hoort nu eenmaal bij het voetbal. nog één bedenkingske... we hadden en hebben waarschijnlijk een goeie ploeg om volgend seizoen weer met de top mee te draaien, maar niet om het op één been te doen zoals ons seizoen in vierde... en dat moeten we met zijn allen beseffen, dat het niet alle jaren kermis kan zijn. nog ne goeie beweeglijke spits mag er altijd bij ... mocht het er financieel af kunnen... en ande'rs hoop ik dat vooral boussoufa deze rol kan invullen... zet zo'n type speler naast nen arnold, en het kan misschien we een gedroomd aanvalsfront zijn. ik ben nu al benieuwd ne proficiat voor de ongezien goeie sfeer en mooie tifo's waar ondermeer of misschien vooral het opc voor zorgde, het maakt onze supporters anders dan alle andere maar anderzijds bijzonder jammer van alsmaar meer toeschouwers die de club in een slecht daglicht stellen met hun uiterst onvolwassen gedrag. het wantrouwen en bijzonder harde optreden van de politie was allicht niet altijd terecht, maar dit werkt zoiets wel in de hand.. ook de manier waarop we in de toekomst zullen 'onthaalt' worden. ik heb alleszins heel leuke momenten gehad dit seizoen... en nog eens nen dikke merci aan thomas en ewen voor wat zij voor ons club hebben gedaan. |
| 27 Mei 2008, 19:25 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |