|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: nieuwe cd Eendracht Aalst
Twan schreef: Ik ben diejen kwijt geraakt, peisde da ge daar nog ergens kunt aangeraken? Soms te koop op Ebay en alsook op Yez . Je hebt ook nog kans deze te vinden op Kapaza ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Okt 2008, 18:56 |
|
|
Ancien
Ik zou nog 2 iendracht cds moeten kunnen aankopen tegen vrijdagnamiddag weet er iemand in welke drankgelegenheden deze te koop zijn?
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Okt 2008, 19:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hugo schreef: Ik zou nog 2 iendracht cds moeten kunnen aankopen tegen vrijdagnamiddag weet er iemand in welke drankgelegenheden deze te koop zijn? ![]() tajuintje aant statieplein... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Okt 2008, 23:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Hugo schreef: Ik zou nog 2 iendracht cds moeten kunnen aankopen tegen vrijdagnamiddag weet er iemand in welke drankgelegenheden deze te koop zijn? ![]() tajuintje aant statieplein... T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Okt 2008, 8:40 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: hansken schreef: Hugo schreef: Ik zou nog 2 iendracht cds moeten kunnen aankopen tegen vrijdagnamiddag weet er iemand in welke drankgelegenheden deze te koop zijn? ![]() tajuintje aant statieplein... T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2008, 18:21 |
|
|
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: Hugo schreef: Ik zou nog 2 iendracht cds moeten kunnen aankopen tegen vrijdagnamiddag weet er iemand in welke drankgelegenheden deze te koop zijn? ![]() tajuintje aant statieplein... T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. ![]() En ik moar stoefen teigen den Ajoin, dât em nog 2 cdkes ging verkoipen oan nen zekere Hugo. A zâ peizen Den Onderkroiper eeft eraf ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Okt 2008, 20:53 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: Hugo schreef: Ik zou nog 2 iendracht cds moeten kunnen aankopen tegen vrijdagnamiddag weet er iemand in welke drankgelegenheden deze te koop zijn? ![]() tajuintje aant statieplein... T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. ![]() En ik moar stoefen teigen den Ajoin, dât em nog 2 cdkes ging verkoipen oan nen zekere Hugo. A zâ peizen Den Onderkroiper eeft eraf ![]() Besten 'k hem ze wel in 't ajuintjen gaan halen ge meigt zelfs nog een pintjen drinken op men kosten santè. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2008, 21:02 |
|
|
tajuintje aant statieplein...[/quote][/quote]
T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. [/quote]En ik moar stoefen teigen den Ajoin, dât em nog 2 cdkes ging verkoipen oan nen zekere Hugo. A zâ peizen Den Onderkroiper eeft eraf [/quote]Besten 'k hem ze wel in 't ajuintjen gaan halen ge meigt zelfs nog een pintjen drinken op men kosten santè. [/quote]Santé moar 'k drink allien coca Ten eje die cdkes noa dalvervier vanachternoen geweesten hoalen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Okt 2008, 21:36 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: tajuintje aant statieplein... T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. [/quote]En ik moar stoefen teigen den Ajoin, dât em nog 2 cdkes ging verkoipen oan nen zekere Hugo. A zâ peizen Den Onderkroiper eeft eraf [/quote]Besten 'k hem ze wel in 't ajuintjen gaan halen ge meigt zelfs nog een pintjen drinken op men kosten santè. [/quote]Santé moar 'k drink allien coca Ten eje die cdkes noa dalvervier vanachternoen geweesten hoalen [/quote]Juist ![]() Cola drink ik allien den day after ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2008, 21:38 |
|
|
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: tajuintje aant statieplein... T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. [/quote]En ik moar stoefen teigen den Ajoin, dât em nog 2 cdkes ging verkoipen oan nen zekere Hugo. A zâ peizen Den Onderkroiper eeft eraf [/quote]Besten 'k hem ze wel in 't ajuintjen gaan halen ge meigt zelfs nog een pintjen drinken op men kosten santè. [/quote]Santé moar 'k drink allien coca Ten eje die cdkes noa dalvervier vanachternoen geweesten hoalen [/quote]Juist ![]() Cola drink ik allien den day after [/quote]De Coca es sadoat gemoakt vandenoavond Gjet den day after ne Coca te goed ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Okt 2008, 0:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: tajuintje aant statieplein... T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper ! Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. ![]() En ik moar stoefen teigen den Ajoin, dât em nog 2 cdkes ging verkoipen oan nen zekere Hugo. A zâ peizen Den Onderkroiper eeft eraf [/quote]Besten 'k hem ze wel in 't ajuintjen gaan halen ge meigt zelfs nog een pintjen drinken op men kosten santè. [/quote]Santé moar 'k drink allien coca Ten eje die cdkes noa dalvervier vanachternoen geweesten hoalen [/quote]Juist ![]() Cola drink ik allien den day after [/quote]De Coca es sadoat gemoakt vandenoavond Gjet den day after ne Coca te goed [/quote]heb ook nog in 't ajointjen gezeten gisteren, tussen 17u en 20u _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Okt 2008, 11:55 |
|
|
T'es moar om 10 ieren oepen hé Hugo en doet Guyken ne kier de groeten van Den Onderkroiper !
Merci vèr den tip 'k em mé gerief. Guyken is nog ienen van 't goe ras moenek zeggen kan ni missen dat oeik nen iendrachter is in hert en nieren. [/quote]En ik moar stoefen teigen den Ajoin, dât em nog 2 cdkes ging verkoipen oan nen zekere Hugo. A zâ peizen Den Onderkroiper eeft eraf [/quote]Besten 'k hem ze wel in 't ajuintjen gaan halen ge meigt zelfs nog een pintjen drinken op men kosten santè. [/quote]Santé moar 'k drink allien coca Ten eje die cdkes noa dalvervier vanachternoen geweesten hoalen [/quote]Juist ![]() Cola drink ik allien den day after [/quote]De Coca es sadoat gemoakt vandenoavond Gjet den day after ne Coca te goed [/quote]heb ook nog in 't ajointjen gezeten gisteren, tussen 17u en 20u[/quote] Tein emmen makkander gescappeerd want em doar geweist vanaf 21.00 tot 23.30 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Okt 2008, 12:54 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |