|
|
| Pagina 4 van 4 |
[ 49 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
Bericht Re: Prognose seizoen 08-09 (Derde klasse A)
niet te rap roepen dat perwelz zakt
die spelen nog en test match kijk maar naar teletekst |
| 04 Mei 2009, 20:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ajaxboy schreef: niet te rap roepen dat perwelz zakt die spelen nog en test match kijk maar naar teletekst Dat ze van den eerste keer naar den Bartos bellen hé seg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Mei 2009, 21:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: ajaxboy schreef: niet te rap roepen dat perwelz zakt die spelen nog en test match kijk maar naar teletekst Dat ze van den eerste keer naar den Bartos bellen hé seg. Ik vraag me toch echt af hoe het kan dat er van alle media NIEMAND was die dit wist en dat ik dat wel wist. Tis nochtans gewoon even de reglementen deftig lezen (of kennen) hoor, echt niet zo moeilijk. Die mannen worden nochtans toch betaald voor zulke zaken te weten. |
| 04 Mei 2009, 21:40 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: Bram schreef: ajaxboy schreef: niet te rap roepen dat perwelz zakt die spelen nog en test match kijk maar naar teletekst Dat ze van den eerste keer naar den Bartos bellen hé seg. Ik vraag me toch echt af hoe het kan dat er van alle media NIEMAND was die dit wist en dat ik dat wel wist. Tis nochtans gewoon even de reglementen deftig lezen (of kennen) hoor, echt niet zo moeilijk. Die mannen worden nochtans toch betaald voor zulke zaken te weten. als ik zie hoe dat eraan toe gaat bij regio-verslaggeving over sport... verschiet ik daar toch niet van. die mannen moeten vaak gewoon op tijd een aantal artikels binnenleveren. dat daar dan schrijffouten instaan, verdraaide waarheden, of dat het een verslag is dat ze gekregen hebben van diegene die de boterhammen met hesp maakt van de thuisploeg na de match, dat maakt in se nog niet veel uit. om 17 uur nekeer rondbellen naar ne contactpersoon bij elke club volstaat dikwijls al... en wij dat maar met interesse lezen.. |
| 05 Mei 2009, 7:53 |
|
| Pagina 4 van 4 |
[ 49 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 |