|
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 9 berichten ] |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht STEUN:AALST-OUDENAARDE
Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat.
Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() |
| 15 Sep 2009, 17:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: STEUN:AALST-OUDENAARDE
dwarskijker schreef: Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat. Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() |
| 15 Sep 2009, 17:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
dwarskijker schreef: Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat. Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() Er is nog een verschil tussen kwade wil en onverschilligheid. |
| 15 Sep 2009, 17:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
dwarskijker schreef: Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat. Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() Dacht ik zaterdagmorgen ook. Zo ben ik zaterdag ook naar de voetbal gegaan. Vanaf de eerste minuut stonden we weer achter de ploeg. Helaas tevergeefs ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Sep 2009, 17:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
dwarskijker schreef: Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat. Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() ik twijfel er niet aan dat de wil om te winnen er is, maar het mag echt niet lang meer duren voor we resultaat gaan zien. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 15 Sep 2009, 17:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
kd'ke schreef: dwarskijker schreef: Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat. Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() Er is nog een verschil tussen kwade wil en onverschilligheid. Als er echt spelers zijn die onverschillig zijn dan verdienen die hun plaats niet op het terrein maar de anderen verdienen het wel gesteund te worden.VDH laat in zijn nabeschouwing toch duidelijk uitschijnen dat hij enkel met gemotiveerde spelers die er 100% voor gaan verder wil.Het is nu aan hem om die ploeg te laten spelen. |
| 15 Sep 2009, 18:01 |
|
|
Ancien
dwarskijker schreef: Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat. Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() Als we geen boycot doen dan is het toch evident dat we achter onze ploeg staan of denk je dat we voor Oudenaarde gaan supporteren. Ik geloof dat de grootste boycot zal zijn de misnoegden die gewoon de volgende wedstrijd zullen thuisblijven. Al moet ik je zeggen dat mijn geduld ook ver op is hoor, ik wil nog eens voluit ons spelers aanmoedigen, maar ik verwacht toch een tegenprestatie van de spelersgroep, als die er niet komt dan kies ik voor de harde lijn. Al is het prachtig en bewonderingswaardig dat jij je ploeg door dik en dun blijft steunen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2009, 18:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: dwarskijker schreef: Wat de spelers nu nodig hebben zijn aanmoedigingen vanaf de eerste minuut.Supporter zijn is in de eerste plaats je ploeg steunen en dan zeker als het moeilijk gaat. Al verloopt het voor elke speler niet zoals hij zelf zou willen, kwade wil zou ik er niet achter zoeken.Net als alle echte supporters willen alle spelers winnen.Wees daar maar zeker van. ![]() Als we geen boycot doen dan is het toch evident dat we achter onze ploeg staan of denk je dat we voor Oudenaarde gaan supporteren. Ik geloof dat de grootste boycot zal zijn de misnoegden die gewoon de volgende wedstrijd zullen thuisblijven. Al moet ik je zeggen dat mijn geduld ook ver op is hoor, ik wil nog eens voluit ons spelers aanmoedigen, maar ik verwacht toch een tegenprestatie van de spelersgroep, als die er niet komt dan kies ik voor de harde lijn. Al is het prachtig en bewonderingswaardig dat jij je ploeg door dik en dun blijft steunen. ![]() zo zijn er nog hoor hugo....gij zegt ook uw gedacht als het goed of niet goed is zoals wij allemaal maar als het er op aan komt staan wij er toch allemaal terug he... ![]() |
| 15 Sep 2009, 22:59 |
|
|
Site Admin Lid geworden op: 29 Mei 2005, 20:25 Berichten: 87 |
Wedstrijdtopic: viewtopic.php?f=37&t=2202
|
| 15 Sep 2009, 23:04 |
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 9 berichten ] |