|
|
| Pagina 10 van 10 |
[ 147 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Dames 2, 10 en 11 mogen mij eens een lekker maal be(re/rij)den, nummer 6 mag den afwas doen en dat zwarteken, tja
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 04 Dec 2007, 18:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Wie zijn die 15% die zouden overschakelen van club moest EA stoppen te bestaan?
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Dec 2007, 19:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Wie zijn die 15% die zouden overschakelen van club moest EA stoppen te bestaan? ![]() En wie zijn die 24% die vinden dat Dender thuis hoort in eerste klasse ?
![]() |
| 04 Dec 2007, 19:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Casual1919 schreef: Wie zijn die 15% die zouden overschakelen van club moest EA stoppen te bestaan? ![]() En wie zijn die 24% die vinden dat Dender thuis hoort in eerste klasse ?![]() Da zijn die vierentwintig man die een internetaansluiting hebben gekregen in het kader van de door de overheid gelanceerde "PC voor iedereen" optie, waarin men subsidies vrijmaakt om de lagere sociale klasse te sensibiliseren voor het internet, een bolleke aanvinken lukt die malloten nog net _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 04 Dec 2007, 19:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Bartos schreef: Casual1919 schreef: Wie zijn die 15% die zouden overschakelen van club moest EA stoppen te bestaan? ![]() En wie zijn die 24% die vinden dat Dender thuis hoort in eerste klasse ?![]() ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 04 Dec 2007, 20:37 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Casual1919 schreef: Wie zijn die 15% die zouden overschakelen van club moest EA stoppen te bestaan? ![]() in de rapte eens gekeken en volgens mij hebben wij het laagste cijfer!!!!! hondstrouw dus! |
| 04 Dec 2007, 21:26 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Miljaar, met alle respect maar wij hebben toch de minste gekregen als model zelle
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 04 Dec 2007, 21:31 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 19 Apr 2007, 17:17 Berichten: 109 Leeftijd: 37 |
Kheb de rest nog nie gezien ma kvind het toch geen mis model ze.
Ook chic da het truiken zo gedetailleerd is nagemaakt. Kdacht da ze gewoon de clubkleuren zouden gepakt hebben. _________________
|
| 06 Dec 2007, 14:26 |
|
|
forumlegende
Geef mij dan maar de foto van die van Lierse, Zulte Waregem, ...
|
| 06 Dec 2007, 15:06 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 19 Apr 2007, 17:17 Berichten: 109 Leeftijd: 37 |
Bericht Re: Stem E.Aalst als Populairste Vlaamse club! -> www.menzo.b
Kheb de Menzo nu ook gekocht en idd der zijn veel schoner modellen bij.
Maar die van Z.-Waregem, Roeselare en Lokeren zijn toch wel minder ze. |
| 07 Dec 2007, 20:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re:
Salvador is een legende bij Eendracht. Ooit ging ik naar de wedstrijden kijken, alleen al om Salva bezig te zien: Een dribbelkunstenaar die een verdediging knettergek dribbelde en de bal aflegde ... in doel... of een haarscherp uitgemeten voorzet aflegde ..
Enig mooi om ernaar te kijken. Genieten was dat: En niet 1 wedstrijd maar elke wedstrijd steeds maar opnieuw. Als Salva eens niet scoorde, vroegen wij ons af wat er met hem die dag loos was... Ik men mij te herinneren dat Eendracht M.Salvador had weggekocht van Seraing, samen met nog enkele andere spelers. Seraing was in die tijd gekend voor zijn latijnse sambavoetballers, en was daarmee steeds titelfavoriet en gevreesde, maar mooie ploeg om tegen te spelen. Ik heb nooit of nooit goed begrepen hoe en waarom Salvador plots met de noorderzon bij ons verdween..... Maar Gilles deed ons ook genieten... tegen Club Brugge en zoveel andere wedstrijden. Een ander tpe speler op snelheid en vaardigheid. Oooh... wat was ik fier op Gilles, als ik hem de ganse verdediging van Club Brugge op een hoopje zag spelen en vervolgens uit een bijna onmogelijk hoek zag scoren... Soms wel eens wisselvallig. Maar dit klassevoetbal mogen wij ook nooit vergeten. Het is bijzonder moeilijk om spelers met elkaar te vergelijken in een ander tijdvak, met andere tegenstanders, ander voetbalmetaliteiten. Geen de spelers hun waarde voor hun tijd, maar een vergelijk in andere tijdsdemensies is discusieerbaar tot in het oneindige. Iendracht02 schreef: salvador schreef: Citeer: de bilde mocht Mama neto Salvador zijn roikoeren nog nie toe doen jong Mijn respect voor Salvador moet ik niet bewijzen, zeker? ![]() Prachtig voetballer, en nooit in opspraak gekomen (behalve die éne onterechte rode kaart op KV)... Maar serieus blijven, Salva was tweede klasse, hé, dat is nog iets anders dan de top in eerste... Hij kon wel naar eerste, dacht ik ... Meen dat het Antwerp was dat bereid was om er 10 miljoen (!!!! in die tijd) voor te geven. De supporters wouden echter dat het bestuur hem hield, wat ook gebeurde (en wat nog kon in die tijd; vandaag is dat praktisch onmogelijk). Het volgende seizoen blesseerde hij zich zwaar, werd nooit meer de oude en riepen er velen: "Ze hadden hem moeten wegdoen voor dat geld!," zoals dat dikwijls eens gaat ... Enfin, dat is wat ik er mij heb van laten vertellen ... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 15 Dec 2007, 6:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Stem E.Aalst als Populairste Vlaamse club! -> www.menzo.b
Citeer: k meen mij te herinneren dat Eendracht M.Salvador had weggekocht van Seraing, samen met nog enkele andere spelers. Het was van Crossing, samen met Van Kemzeke en Ferrera. Eendracht was dat jaar kampioen gespeeld in derde maar ze hadden wel zwaar verloren tegen Crossing, 4-0, dus was 't daar dat ze versterking moesten halen... Maar je hebt gelijk, 't is moeilijk om spelers en periodes te vergelijken... |
| 15 Dec 2007, 11:50 |
|
| Pagina 10 van 10 |
[ 147 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 |