Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 68 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 66 67 68 69 70 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
man man, alle middelen zijn goed zeker ?

Okpara01, je laatste reacties tonen alleen maar dat je er werkelijk niets van weet :lol: .

Over de bewuste column dan:
Als jullie dan toch kritiek willen hebben op Iendracht.be, richt hem dan op mij.

Na overleg met andere beheerders, waarin de meningen verdeeld waren over het al dan niet publiceren van de bewuste column, heb ik aan Thomas gevraagd om de column nog eens te overwegen...
Ik vertrouwde er echter toen al op dat Thomas ook wel zou weten dat die tekst in een opwelling werd geschreven.

Als wij trouwens alle informatie die wij binnen krijgen moeten publiceren dan heeft meer dan de helft van jullie direkt zijn buik vol van het voetbal... denk daar maar eens over na. !
Het toont ook weer hoe snel sommigen zich laatsten meeslepen in éénzijdige berichtgeving (y)
Er is hier de laatste jaren al veel met modder gegooid door mensen die EA hebben verlaten, op het forum hebben we dit toegelaten. Velen hebben ook de site van Iendracht.be daarin willen misbruiken, niemand heeft ons echter zover gekregen.... ook Thomas Troch niet ondanks, het grote respect tov hem.
Het feit dat we na el die turbulente jaren nog altijd overeind staan wilt ook wel al iets zeggen.

20 Mar 2009, 19:09
Freak

Leeftijd: 45
een ganse namiddag gemaild, gebeld naar (bevriende) spelers om het één en ander te checken. Er staan gesprekken op de agenda met 4 spelers waarvan twee ex-spelers. Als ik de namen zie, ben ik hoopvol.

Tussen zeggen en doen ligt nog een groot verschil...ondertussen wacht ik af.

als ik gisteren ne collega van mij hoor over de training, tja dan kan je moeilijk anders dan vaststellen dat vanderhaegen meer vuur in hem heeft dan limpens en dillen samen!

Kris is verbaal sterk aanwezig en niet te intimideren. Hij bepaalt. Hij was daar gisteren tijdens de training heel erg duidelijk over. Hij zal nooit kiezen voor "namen", maar voor posities. Als je de kloten aan je lijf hebt om het lief van de voorzitster (van Zottegem) niet op te stellen ondanks alle druk, geef je ook niet toe aan de cv of ex-beschermd statuut van sommige van onze spelers. Propere lei en vijf weken om te bewijzen om het shirt waard te zijn en om volgend seizoen resoluut voor de titel te gaan. Voor minder komt hij niet, dat zegt hij en dat voel je ook. De Whispelaere zei over Van Der Haegen: met voorsprong de beste van mijn klas. Onmiddellijk gepromoveerd binnen KBVB waar hij nu les geeft aan ex-profs (Hasi, Bob Peeters, ...) die versneld hun diploma willen behalen. En ik hoor toch zeggen: hij maakt die reputatie waar ... hij heeft op de spelers onmiddellijk indruk gemaakt, al is dat misschien gemakkelijk gezegd na één training.

20 Mar 2009, 19:25
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
@ bram : knappe post.

20 Mar 2009, 19:26
Freak

Bram schreef:
man man, alle middelen zijn goed zeker ?

Okpara01, je laatste reacties tonen alleen maar dat je er werkelijk niets van weet :lol: .

Over de bewuste column dan:
Als jullie dan toch kritiek willen hebben op Iendracht.be, richt hem dan op mij.

Na overleg met andere beheerders, waarin de meningen verdeeld waren over het al dan niet publiceren van de bewuste column, heb ik aan Thomas gevraagd om de column nog eens te overwegen...
Ik vertrouwde er echter toen al op dat Thomas ook wel zou weten dat die tekst in een opwelling werd geschreven.

Als wij trouwens alle informatie die wij binnen krijgen moeten publiceren dan heeft meer dan de helft van jullie direkt zijn buik vol van het voetbal... denk daar maar eens over na. !
Het toont ook weer hoe snel sommigen zich laatsten meeslepen in éénzijdige berichtgeving (y)
Er is hier de laatste jaren al veel met modder gegooid door mensen die EA hebben verlaten, op het forum hebben we dit toegelaten. Velen hebben ook de site van Iendracht.be daarin willen misbruiken, niemand heeft ons echter zover gekregen.... ook Thomas Troch niet ondanks, het grote respect tov hem.
Het feit dat we na el die turbulente jaren nog altijd overeind staan wilt ook wel al iets zeggen.

er staat hier inderdaad een pak kritiek op de ridder, maar waarom die column dan deleten...

hopelijk wordt iedereen de komende weken door dit forum gelijk voor de wet behandeld.

dat artikel van markey blijft er dan wel opstaan, en dit is dan regelrecht kritiek op "de mannen van de jeugd".

20 Mar 2009, 19:30
Ancien

El Corredor schreef:
een ganse namiddag gemaild, gebeld naar (bevriende) spelers om het één en ander te checken. Er staan gesprekken op de agenda met 4 spelers waarvan twee ex-spelers. Als ik de namen zie, ben ik hoopvol.

Tussen zeggen en doen ligt nog een groot verschil...ondertussen wacht ik af.

als ik gisteren ne collega van mij hoor over de training, tja dan kan je moeilijk anders dan vaststellen dat vanderhaegen meer vuur in hem heeft dan limpens en dillen samen!

Kris is verbaal sterk aanwezig en niet te intimideren. Hij bepaalt. Hij was daar gisteren tijdens de training heel erg duidelijk over. Hij zal nooit kiezen voor "namen", maar voor posities. Als je de kloten aan je lijf hebt om het lief van de voorzitster (van Zottegem) niet op te stellen ondanks alle druk, geef je ook niet toe aan de cv of ex-beschermd statuut van sommige van onze spelers. Propere lei en vijf weken om te bewijzen om het shirt waard te zijn en om volgend seizoen resoluut voor de titel te gaan. Voor minder komt hij niet, dat zegt hij en dat voel je ook. De Whispelaere zei over Van Der Haegen: met voorsprong de beste van mijn klas. Onmiddellijk gepromoveerd binnen KBVB waar hij nu les geeft aan ex-profs (Hasi, Bob Peeters, ...) die versneld hun diploma willen behalen. En ik hoor toch zeggen: hij maakt die reputatie waar ... hij heeft op de spelers onmiddellijk indruk gemaakt, al is dat misschien gemakkelijk gezegd na één training.

Ik heb ook een gesprek gehad met hem , ik moet eerlijk zijn was eerst een beetje teleurgesteld bij zijn keuze, maar als je die man zijn gedrevenheid hoort, dan moet hij een kans krijgen.
De spelers zullen hun truitje moeten nat maken, want het zal gedaan zijn met toeristen op het veld. (y)

20 Mar 2009, 19:32
forumlegende

Als ik van de commentaren mag afleiden dat Troch door De Ridder gebareerd werd om terug te komen naar den Eendracht, dan is dit gewoon SCHANDALIG !!!!!!

Ik hoop dat hij ooit terugkeert want het is met zo'n spelers dat je uit die vervloekte derde klasse kan komen !!!!!!!

En nu de GROVE borstel door de kern.

20 Mar 2009, 19:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
okpara01 schreef:
Mijn vertrouwen in webmasters is volledig verdwenen! De Ridder, De Cooman en nu Bartos.

Amai, das ook voor hier van mijne stoel te vallen. Blijkbaar ben ik zonder dat ik het zelf weet al webmaster ook. Ik had dus niks te maken met het verwijderen van diene column en mijn deelname beperkt zich hoofdzakelijk tot het schrijven van de voorbeschouwing.
En dan nog, ondertussen hebt ge de reden van het verwijderen van die column gelezen en zou ge al wa doemp mogen inhouden hé. Ook al ben ik hier niet de webmaster van het forum of de site, ik sta wel volledig achter hun acties en ik vind dat ge wa meer respect zou mogen opbrengen voor het werk dat mensen hier dikwijls insteken. Na zo ne post zouden excuses eigenlijk wel op hun plaats zijn.

20 Mar 2009, 20:03
Nationale Ploeg

Deze topics zou men beter een week sluiten pff,
op den duur heeft iedereen met iedereen ambras :wadde:

20 Mar 2009, 20:20
Vaste Waarde

Juist het verslag met onze voorzitter gezien op TV OOST ik denk wel dat het nieuwe bestuur het beste voor heeft met onze club :banana: :banana: :banana:

20 Mar 2009, 20:24
Freak

ambras maken over een speler van sint niklaas,amaai :hmm:

20 Mar 2009, 20:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
eendrachter'80 schreef:
Juist het verslag met onze voorzitter gezien op TV OOST ik denk wel dat het nieuwe bestuur het beste voor heeft met onze club :banana: :banana: :banana:

bwa ja,t den uitleg komt er toch al wa losser uit dan begin deze week :D

laat ons alles uit het dichte en verre verleden (nog maar eens) vergeten zeker.t is nu de moment om te zien wat er van terecht komt,de berichten over nieuwe sponsors en toekomstvisie maken mij allesinds al wa rustiger en da project90 daar kan eigenlijk nog niemand iets over zeggen denk ik.....laat ze nu maar bewijzen da ze hun gedachten en verkondigingen waar kunnen maken en da MET onze steun aan de ploeg , te starten vanavond voor wie naar de reserven gaat zien en morgen op de match tegen centre!!,als echte ea supporter moet ge da gewoon doen vind ik....tegen mijn eigen woorden in van vorige week na de match ga ik toch terug mee richting la lou om onze ploeg en iedereen er rond te steunen!!
:EA: :EA: (y) (y) :EA: :EA:

20 Mar 2009, 20:36
nieuw in de eerste ploeg

Ik vind het eveneens spijtig dat geert vertrokken is. Maar dat zijn zaken die inherent zijn aan het leven, en zeker al in het voetbalmilieu.
Het feit dat eendracht op kaart staat is geert zijn grote verdienste. Alleen al voor deze materie is het sneu dat ze hem hier nogal dingen in zijn gezicht zwieren. Zonder hem was hier zelfs geen discussie mogelijk over "twee kampen" in het bestuur.
Langs andere kant was geert rap succesvol met dat superjaar in vierde .... Ik denk dat dit nu zijn ondergang is.... Alles liep lekker en de fout die hij volgens mij gemaakt heeft is dat hij iets te weinig gedelegeerd heeft. Hij had natuurlijk langs andere kant het geld niet om mensen als loontrekkend aan te werven. Al besef ik dat het niet allemaal "vrijwilligers" waren, ook al verkondigen sommigen dat ze zuiver op vrijwillige basis werken met nul komma nul uitkering. Zo naief ben ik natuurlijk ook niet ....
Op sportief vlak zijn de transfers tegengevallen en dat zal bij de sponsors in het verkeerde keelgat zijn geschoten.
En ook waren er sportief al "rare keuzes" zowel op als naast het veld die niet te verdedigen waren.
Maar al bij al betreur ik toch het feit dat de ridder opstapt. Al kijk ik nu nieuwschierig uit naar de werkwijze van het nieuwe bestuur. Het feit dat eendracht op kaart blijft stelt me gerust en dat is voor een supporter het voornaamste.

20 Mar 2009, 21:20
Ancien

marc2 schreef:
Ik vind het eveneens spijtig dat geert vertrokken is. Maar dat zijn zaken die inherent zijn aan het leven, en zeker al in het voetbalmilieu.
Het feit dat eendracht op kaart staat is geert zijn grote verdienste. Alleen al voor deze materie is het sneu dat ze hem hier nogal dingen in zijn gezicht zwieren. Zonder hem was hier zelfs geen discussie mogelijk over "twee kampen" in het bestuur.
Langs andere kant was geert rap succesvol met dat superjaar in vierde .... Ik denk dat dit nu zijn ondergang is.... Alles liep lekker en de fout die hij volgens mij gemaakt heeft is dat hij iets te weinig gedelegeerd heeft. Hij had natuurlijk langs andere kant het geld niet om mensen als loontrekkend aan te werven. Al besef ik dat het niet allemaal "vrijwilligers" waren, ook al verkondigen sommigen dat ze zuiver op vrijwillige basis werken met nul komma nul uitkering. Zo naief ben ik natuurlijk ook niet ....
Op sportief vlak zijn de transfers tegengevallen en dat zal bij de sponsors in het verkeerde keelgat zijn geschoten.
En ook waren er sportief al "rare keuzes" zowel op als naast het veld die niet te verdedigen waren.
Maar al bij al betreur ik toch het feit dat de ridder opstapt. Al kijk ik nu nieuwschierig uit naar de werkwijze van het nieuwe bestuur. Het feit dat eendracht op kaart blijft stelt me gerust en dat is voor een supporter het voornaamste.

Ik had al die toestanden ook liever niet gezien, maar maak je niet ongerust.
We bestaan al langer dan vanaf 1919 en we zijn er nog steeds en ik heb zo een beetje het gevoel dat we terug naar betere tijden afsteven. :banana:

20 Mar 2009, 21:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
zolang we maar rap uit die rotte derde geraken is da allemaal heel goe,voor mij MOETEN ze niet direct den top van de top willen zijn,maar alle verbeteringen zijn zeker welkom,eendracht en zeker de supporters verdienen da! (y)

20 Mar 2009, 21:34
Ancien

Ik heb juist ook eens gekeken naar TV-Oost, zijn niet zo een haatdragers zoals velen durven beweren.
Het is wel positief dat ze tussendoor met de supporters eens gaan samenkomen, we hebben hier op het forum toch meermaals ons beklag gedaan van het gebrek aan openheid tegenover de fans.
We gaan nog niet te vroeg victorie roepen, maar we moeten nu toch de rust laten terugkeren en ons richten op het sportieve.
Want al dat gedoe interesseerd mij verder niet meer, ga me weer met den Yves 100% op de "Hall of Fame" concentreren en laat morgen de beste :EA: winnen.

20 Mar 2009, 22:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 66 67 68 69 70 289