|
|
| Pagina 68 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
dit staat op het internet:
Robbie De Moor zoekt nieuwe club donderdag 19 februari 2009 Doelman Robbie De Moor uit Vlierzele zoekt een andere club. Momenteel is hij actief bij het Nederlandse Hoek. Robbie is daar de tweede doelman, achter Joan van Belzen. Afgelopen weekend mocht hij door de ziekte van de eerste doelman in het doel staan in de wedstrijd tegen Ajax. Die eindigde op 2-2. Maar nog lange tijd op de bank blijven zitten is niet aan hem besteed. Daarom wil hij naar een andere club. Hij zal wel het seizoen bij Hoek volmaken. Robbie de moor begon zijn carrière bij Eendracht Aalst. bron: http://www.nieuws.be/nieuws/Robbie_De_Moor_zoekt_nieuwe_club_1d93bd38.aspx |
| 22 Apr 2009, 14:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Het zal mijn gedacht om Robbie De Moor van Hoek gaan. Hoe? Die heeft toch al bij Olsa Brakel getekend? Staat althans zo op de website van Hoek. Kan ook Kristof Sulmon zijn (bankzitter bij Dilbeek) of Olivier Van Impe (goede keeper maar ik weet niet of die ooit bij ons is begonnen - wel vaak geblesseerd geweest dacht ik) |
| 22 Apr 2009, 14:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Het zal mijn gedacht om Robbie De Moor van Hoek gaan. Hoe? Die heeft toch al bij Olsa Brakel getekend? Staat althans zo op de website van Hoek. Kan ook Kristof Sulmon zijn (bankzitter bij Dilbeek) of Olivier Van Impe (goede keeper maar ik weet niet of die ooit bij ons is begonnen - wel vaak geblesseerd geweest dacht ik) |
| 22 Apr 2009, 14:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: wie is die middenvelder en lange lat? Mss Troch en Arne ? Al hoop ik op andere namen.... just troch mss |
| 22 Apr 2009, 15:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Xander schreef: witzwet schreef: wie is die middenvelder en lange lat? Mss Troch en Arne ? Al hoop ik op andere namen.... just troch mss Mss Jacobs van Diegem das toch ne redelijke langen ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Apr 2009, 15:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: elfahem schreef: Het zal mijn gedacht om Robbie De Moor van Hoek gaan. Hoe? Die heeft toch al bij Olsa Brakel getekend? Staat althans zo op de website van Hoek. Kan ook Kristof Sulmon zijn (bankzitter bij Dilbeek) of Olivier Van Impe (goede keeper maar ik weet niet of die ooit bij ons is begonnen - wel vaak geblesseerd geweest dacht ik) Of Dieter Reynaert. Is die nog derde keeper bij Dender? |
| 22 Apr 2009, 15:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
voor zover ik weet wel... Al kan het ondertussen ook 33430430e keeper zijn, maar wel nog bij Dender.
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Apr 2009, 15:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
elfahem schreef: El Corredor schreef: We zijn nog steeds op zoek naar een doelman, Devroe van Wetteren zal het al zeker NIET worden, die verkiest Wetteren en tweede klasse boven ons. Erg jammer, maar hetzij zo. Voor deze “vacature” staat er een ex-jeugdspeler in the picture… Donderdag is D-day inzake het al dan niet blijven van Steurs. Voorts zijn de onderhandelingen bezig met een middenvelder en een lange lat ![]() Patrick De Vlamynck van Peruwelz werkt in een broodjeszaak in Brussel waar ik regelmatig een sandwichke ga halen. Hij heeft twee gesprekken gehad met Van Den Steen maar nadien niets meer gehoord. Hij zou blijkbaar te duur zijn. De Vlamynck is natuurlijk geen ex-jeugdspeler maar wel een ex-speler. Het zal mijn gedacht om Robbie De Moor van Hoek gaan. Dienen De Vlamynck vond ik hier in dn tijd bij ons totaal niet goed. En ook De Moor is niet super. Als dat de namen zijn die circuleren, houden ze beter Van Steenberghe als eerste keeper. |
| 22 Apr 2009, 15:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Kan ook Kristof Sulmon zijn (bankzitter bij Dilbeek) of Olivier Van Impe (goede keeper maar ik weet niet of die ooit bij ons is begonnen - wel vaak geblesseerd geweest dacht ik) Is Sulmon zijn basisplaats kwijt? Van Impe was een groot talent, maar inderdaad veel geblesseerd geweest. Dienen is denk ik van Aalst. K weet wel niet welk niveau dienen ondertussen nog haalt. |
| 22 Apr 2009, 15:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
volgens mij is sulmon al het hele seizoen 2e keeper ze...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Apr 2009, 15:18 |
|
|
Ancien
Vicky schreef: volgens mij is sulmon al het hele seizoen 2e keeper ze... Inderdaad, Sulmon en de nieuw aangetrokken keeper Decoodt (of zoiets) begonnen in de voorbereiding allebei met een schone lei en de beste mocht spelen... Dat bleek Decoodt te zijn en die doet dat blijkbaar meer dan degelijk... |
| 22 Apr 2009, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: DT schreef: Kan ook Kristof Sulmon zijn (bankzitter bij Dilbeek) of Olivier Van Impe (goede keeper maar ik weet niet of die ooit bij ons is begonnen - wel vaak geblesseerd geweest dacht ik) Is Sulmon zijn basisplaats kwijt? Van Impe was een groot talent, maar inderdaad veel geblesseerd geweest. Dienen is denk ik van Aalst. K weet wel niet welk niveau dienen ondertussen nog haalt. Olivier Van Impe is nu doelman bij KVK Tienen, is woonachtig in Moorsel, maar heeft volgens de site van Tienen nooit voor Eendracht Aalst gespeeld, wel voor Eendracht Melder, Denderleeuw en VB Meldert. Was in 2003 reservedoelman van AA Gent (denk ik toch) _________________ geer'n bè |
| 22 Apr 2009, 15:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Dienen De Vlamynck vond ik hier in dn tijd bij ons totaal niet goed. En ook De Moor is niet super. Als dat de namen zijn die circuleren, houden ze beter Van Steenberghe als eerste keeper.[/quote]
Van Steenberghe wil weten wie erbij komt als doelman voor hij bijtekent. Financieel is alles rond, maar hij wenst eerlijke concurentie aan te gaan. Opboksen tegen een naam of een doelman die komt op voorspraak van de trainer zou zijn kansen om 1ste doelman te zijn een stuk hypothiekeren. Met een concurerende doelman als Van Impe, Sulmon of De Moor, denk ik dat Steven perfect kan leven. Hij heeft zoals hij de terugronde gespeeld heeft nochtans weinig te vrezen, want ik heb er weinig beter gezien dit jaar. _________________ geer'n bè |
| 22 Apr 2009, 15:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
panoleon schreef: Dienen De Vlamynck vond ik hier in dn tijd bij ons totaal niet goed. En ook De Moor is niet super. Als dat de namen zijn die circuleren, houden ze beter Van Steenberghe als eerste keeper. Van Steenberghe wil weten wie erbij komt als doelman voor hij bijtekent. Financieel is alles rond, maar hij wenst eerlijke concurentie aan te gaan. Opboksen tegen een naam of een doelman die komt op voorspraak van de trainer zou zijn kansen om 1ste doelman te zijn een stuk hypothiekeren. Met een concurerende doelman als Van Impe, Sulmon of De Moor, denk ik dat Steven perfect kan leven. Hij heeft zoals hij de terugronde gespeeld heeft nochtans weinig te vrezen, want ik heb er weinig beter gezien dit jaar.[/quote] AMEN |
| 22 Apr 2009, 15:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: Dienen De Vlamynck vond ik hier in dn tijd bij ons totaal niet goed. En ook De Moor is niet super. Als dat de namen zijn die circuleren, houden ze beter Van Steenberghe als eerste keeper. panoleon schreef: Van Steenberghe wil weten wie erbij komt als doelman voor hij bijtekent. Financieel is alles rond, maar hij wenst eerlijke concurentie aan te gaan. Opboksen tegen een naam of een doelman die komt op voorspraak van de trainer zou zijn kansen om 1ste doelman te zijn een stuk hypothiekeren. Met een concurerende doelman als Van Impe, Sulmon of De Moor, denk ik dat Steven perfect kan leven. Hij heeft zoals hij de terugronde gespeeld heeft nochtans weinig te vrezen, want ik heb er weinig beter gezien dit jaar. Dit jaar ? Zeg maar de laatste jaren |
| 22 Apr 2009, 15:56 |
|
| Pagina 68 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 280 Volgende |