Artikels - Pagina 68 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 66 67 68 69 70 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Artikels
Titus schreef:
s@té schreef:
Stond vandaag trouwens een lang artikel van onze voorzitter in HLN.

Hij predikte voor meer rust en vertrouwen bij de supporters en niet té hoge verwachtingen koesteren. Hij herhaalde nogmaals dat het plan was om binnen de 3 jaar naar de tweede klasse te promoveren. Het missen van promotie is dus geen ramp maar hij benadrukte wel dat ze hun huid duur gaan verkopen.

Dus we mogen niet promoveren? Dat zijn ook geruchten die ik links rechts hoorde, al hechtte ik daar niet veel belang aan.

Kwestie van dingen te verdraaien kan dit wel tellen.. Wat voor ne zever is me dat nu ? Waarom zouden ze in godsnaam nie willen promoveren

19 Feb 2008, 22:52
Ancien

Leeftijd: 45
Titus schreef:
s@té schreef:
Stond vandaag trouwens een lang artikel van onze voorzitter in HLN.

Hij predikte voor meer rust en vertrouwen bij de supporters en niet té hoge verwachtingen koesteren. Hij herhaalde nogmaals dat het plan was om binnen de 3 jaar naar de tweede klasse te promoveren. Het missen van promotie is dus geen ramp maar hij benadrukte wel dat ze hun huid duur gaan verkopen.

Dus we mogen niet promoveren? Dat zijn ook geruchten die ik links rechts hoorde, al hechtte ik daar niet veel belang aan.

Doet gij dit nu bewust of is het echt van nie beter weten? :wadde:

20 Feb 2008, 0:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Ik heb toch nergens gezegd dat het zo in dat artikel staat :wadde: . Ik zeg gewoon dat ik dat meer en meer hoor vallen. Bij mijn weten zeg ik er ook niet bij dat het uit zeer goede bron is zoals hier soms gezegd wordt. Ik zeg gewoon dat ik dat al links en rechts gehoord heb. Ik wou gewoon eens weten hoe men er hier over dacht. Ik interpreteerde huid duur verkopen gewoon verkeerd. Zo lijkt het precies van we gaan het ze moeilijk maken, maar doen niet mee tot op het einde.

Nuja het is dus niet zo, ik heb het gewoon fout geinterpreteerd dan.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

20 Feb 2008, 0:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Ik heb toch nergens gezegd dat het zo in dat artikel staat :wadde: . Ik zeg gewoon dat ik dat meer en meer hoor vallen. Bij mijn weten zeg ik er ook niet bij dat het uit zeer goede bron is zoals hier soms gezegd wordt. Ik zeg gewoon dat ik dat al links en rechts gehoord heb. Ik wou gewoon eens weten hoe men er hier over dacht. Ik interpreteerde huid duur verkopen gewoon verkeerd. Zo lijkt het precies van we gaan het ze moeilijk maken, maar doen niet mee tot op het einde.

Veel meer fout interpreteren, kunt ge inderdaad niet doen.

En den diene van wie ge horen vallen hebt dat we niet mogen promoveren, moet ge ne serieuze klop op zijne kop geven, want voor zulke leugens verdient hij of zij niet beter. Als wij niet mogen promoveren, dan denk ik dat er dit seizoen geen enkele ploeg mag of wil promoveren hoor.

20 Feb 2008, 9:25
Scholier

Titus schreef:

Me zever als "we mogen ni opgaan" gaan we toch ni beginnen he :nieje:

20 Feb 2008, 11:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
villa schreef:
Titus schreef:

Me zever als "we mogen ni opgaan" gaan we toch ni beginnen he :nieje:

Integendeel, ik denk dat we slechter af zijn als we in derde zouden blijven. We zitten in een opwaartse spiraal met als eerste doelstelling tweede klasse. Als die spiraal wordt onderbroken zou dat wel 's nefast kunnen zijn.

20 Feb 2008, 11:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
elfahem schreef:

Integendeel, ik denk dat we slechter af zijn als we in derde zouden blijven. We zitten in een opwaartse spiraal met als eerste doelstelling tweede klasse. Als die spiraal wordt onderbroken zou dat wel 's nefast kunnen zijn.
Dat is misschien veel gezegd maar ik denk dat het toch duidelijk is dat ge niet in 3de moet blijven voor uw plezier. Ik snap nog altijd niet de redenering waarom in 3de blijven beter is ? In 2de krijgt ge ten eerste een deel van de tv-opbrengsten van 1ste klasse, ge begint later in de beker, ge speelt meer wedstrijden, meer wedstrijden tegen grotere clubs, meer supporters, meer aandacht, een ge gaat daar veel gemakkelijker een speler bereid vinden om bij u te komen dan in 3de. Het eerste nadeel dat steek houdt moeten ze mij nog eens geven.

20 Feb 2008, 11:44
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
placietjen schreef:
elfahem schreef:

Dat is misschien veel gezegd maar ik denk dat het toch duidelijk is dat ge niet in 3de moet blijven voor uw plezier. Ik snap nog altijd niet de redenering waarom in 3de blijven beter is ? In 2de krijgt ge ten eerste een deel van de tv-opbrengsten van 1ste klasse, ge begint later in de beker, ge speelt meer wedstrijden, meer wedstrijden tegen grotere clubs, meer supporters, meer aandacht, een ge gaat daar veel gemakkelijker een speler bereid vinden om bij u te komen dan in 3de. Het eerste nadeel dat steek houdt moeten ze mij nog eens geven.

Ja, we moeten zo rap mogelijk naar 2e, maar met dat artikel probeert het bestuur de druk een beetje af te houden. En dan kan je best een tweetal jaar blijven hangen als middenmoter/ subtopper vooralleer de stap naar eerste te maken.
Dit is -voor alle duidelijkheid- mijn visie.

20 Feb 2008, 11:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
janos schreef:
placietjen schreef:
elfahem schreef:

Ja, we moeten zo rap mogelijk naar 2e, maar met dat artikel probeert het bestuur de druk een beetje af te houden. En dan kan je best een tweetal jaar blijven hangen als middenmoter/ subtopper vooralleer de stap naar eerste te maken.
Dit is -voor alle duidelijkheid- mijn visie.

Ik meen Geert De Ridder off the record eens te hebben horen gezegd dat onze club in derde niet leefbaar is, maar in tweede wel en dat we daarom zo snel mogelijk moeten opgaan. Voor vele clubs zou het omgekeerd zijn.

20 Feb 2008, 11:59
forumlegende

Een nadeel kan ik alvast opnoemen : té snel promoveren.

Willen we een rustig seizoen meedraaien in de tweede klasse, dan zullen we mogen versterken want tussen de 5de in de stand en den 17den gaapt amper een puntje of zes...
En als je nog eindronde speelt tot eind mei, begin dan maar om een spelers aan te trekken...de beste paarden zijn dan al lang gebonden hoor!

Al wil ik ook z.s.m. naar tweede nationale natuurlijk, begrijp me vooral niet verkeerd!
Lukt het dit jaar niet (we hebben 2 kansen), dan kunnen we ons gericht versterken om het jaar daarop nog sterker voor de dag te komen al zal dan de druk ook stijgen...

20 Feb 2008, 13:53
Vaste Waarde

Ewen Verheyden - E. Aalst
'Niet fris door bekercampagne'

Aalst puurde zes op zes uit de twee voorbije thuismatchen, maar Ewen Verheyden geeft toe dat er geen kampioenenvoetbal werd gespeeld.

'Iedereen beseft dat het niet goed was. We hebben een smalle kern van amper zestien spelers, en door de drukke bekercampagne lijkt het ons wat aan frisheid te ontberen.'

'Persoonlijk slaag ik er niet in om een constante in mijn prestaties te leggen. Soms zak ik na een goede helft volledig weg. Zondag deed Dessaer met een prima invalbeurt de partij toch kantelen. Peruwelz lijkt nu toch geen titelkandidaat, zoals we aanvankelijke dachten. Wij moeten voor de titel gaan.' (rwd)

Persstop voorbij dus...

23 Feb 2008, 18:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
in HLN ook een bijna gelijkaardig artikel ook met Ewen.
Als de waanhoop nabij is , is de oplossing in zicht zeker ? ;)

23 Feb 2008, 18:34
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
De persstop is gedeeltelijjk opgeheven.
Iedere week zal er blijkbaar één iemand worden aangeduid die met de pers zal spreken. Vorige week de voorzitter, deze week Ewen Verheyden.
Na de uitspraak wordt hij dan waarschijnlijk volledig opgeheven.

23 Feb 2008, 18:34
Nationale Ploeg

Redant heeft weer eens werk gestoken in een prachtige lovende halve bladzijde over FCV Dender.

24 Feb 2008, 14:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:
Redant heeft weer eens werk gestoken in een prachtige lovende halve bladzijde over FCV Dender.

Tja, daar moet ge natuurlijk niet over zagen als ge zelf een persstop afkondigt, hé. Ik heb het nu ook niet voor die mens, maar wat moet Redant anders doen? Tegen zijn gazet zeggen dat ze zijn stuk met voetbalnieuws uit deze regio maar blanco moeten laten?

24 Feb 2008, 20:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 66 67 68 69 70 497