|
|
| Pagina 69 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Artikels
Iendracht02 schreef: Zienaa schreef: Redant heeft weer eens werk gestoken in een prachtige lovende halve bladzijde over FCV Dender. Tja, daar moet ge natuurlijk niet over zagen als ge zelf een persstop afkondigt, hé. Ik heb het nu ook niet voor die mens, maar wat moet Redant anders doen? Tegen zijn gazet zeggen dat ze zijn stuk met voetbalnieuws uit deze regio maar blanco moeten laten? En toch is het een rotzak van ne journalist. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Feb 2008, 21:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Schoon artikel met Michael Seminck vandaag in Het Nieuwsblad.
|
| 29 Feb 2008, 21:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hier even het ganse artikel met Lord.
Het Nieuwsblad schreef: Lionel Lord ontpopt zich tot de Seedorf van Eendracht Aalst 'Ik lig lekker in de groep' De voorbije weken rezen er twijfels over de mogelijkheden van Lionel Lord. Zondag groeide het neefje van Clarence Seedorf uit tot een gesel voor de Wetterse defensie en bewees toch over de genen te beschikken van de gereputeerde Nederlandse voetbalfamilie. Met een assist en een treffer drukte je nadrukkelijk je stempel en het klikte ook uitstekend met Thomas Troch? Lionel Lord: 'Op training vinden we elkaar wel vaker blindelings en nu zag je dat ook eens tijdens een wedstrijd. Je zag de echte Lord de voorbije weken niet omdat ik met kwaaltjes sukkelde. Intussen train ik al een paar weken voluit en dat werpt zo stilaan zijn vruchten af. De trainer nam me deze week ook eens apart en ik ben tevreden dat ik een sterke prestatie kon neerzetten.' 'De voorbije weken liep het allemaal wat stroever, maar je vaart op titelkoers indien je ook de mindere wedstrijden kan winnen. Het is nog altijd leuker om na een zwakke wedstrijd de volle buit te bemachtigen dan met lege handen achter te blijven na een glansprestatie. Het ultieme doel is uiteraard goed voetbal koppelen aan puike resultaten.' Met jouw talent moet je minstens in tweede klasse, maar je keerde Oostende verrassend de rug toe voor een derdeklasser? 'Ik voetbalde nooit eerder in derde klasse en hoop volgend seizoen met Aalst in tweede te voetballen. Bij promotie blijf ik in Aalst, maar anders verlaat ik Eendracht. In Oostende werden de afspraken niet nageleefd en dan houdt het bij deze jongen op.' 'Aalst is wel een derdeklasser, maar ik leerde een club kennen die niet enkel over 4.000 trouwe fans beschikt, maar ook een ambitieuze toekomstvisie koestert. Zo'n club met toekomst ligt me wel en bovendien wordt in Aalst beter voetbal gebracht dan in Oostende.' Zondag nam je een fris voetballend Eendracht op sleeptouw tegen een weliswaar zwak Wetteren? 'Indien je niet helemaal fit bent, kan je moeilijk optimaal presteren. De aanpassing verliep nochtans wonderwel. Ik trok meteen mee op stage naar Casablanca en in Marokko klikte het onmiddellijk met de medemaats. Ik lag meteen lekker in de groep en dat schenkt vertrouwen.' 'Zondag kregen we geen sterke tegenstrever geserveerd, maar je moet de klus toch nog altijd kunnen klaren.' Heb je contacten met je neef Clarence Seedorf? 'Zelden. Met zijn broer Cedric ben ik wel close. Hij speelt in de Nederlandse eerste divisie bij Cambuur Leeuwarden. Ook ik kon naar enkele tweedeklassers, maar ik had meteen een goed gevoel bij Aalst en maakte dan ook de juiste keuze.' Wim Redant |
| 04 Mar 2008, 10:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bartos schreef: Hier even het ganse artikel met Lord. Het Nieuwsblad schreef: Lionel Lord ontpopt zich tot de Seedorf van Eendracht Aalst 'Ik lig lekker in de groep' De voorbije weken rezen er twijfels over de mogelijkheden van Lionel Lord. Zondag groeide het neefje van Clarence Seedorf uit tot een gesel voor de Wetterse defensie en bewees toch over de genen te beschikken van de gereputeerde Nederlandse voetbalfamilie. Met een assist en een treffer drukte je nadrukkelijk je stempel en het klikte ook uitstekend met Thomas Troch? Lionel Lord: 'Op training vinden we elkaar wel vaker blindelings en nu zag je dat ook eens tijdens een wedstrijd. Je zag de echte Lord de voorbije weken niet omdat ik met kwaaltjes sukkelde. Intussen train ik al een paar weken voluit en dat werpt zo stilaan zijn vruchten af. De trainer nam me deze week ook eens apart en ik ben tevreden dat ik een sterke prestatie kon neerzetten.' 'De voorbije weken liep het allemaal wat stroever, maar je vaart op titelkoers indien je ook de mindere wedstrijden kan winnen. Het is nog altijd leuker om na een zwakke wedstrijd de volle buit te bemachtigen dan met lege handen achter te blijven na een glansprestatie. Het ultieme doel is uiteraard goed voetbal koppelen aan puike resultaten.' Met jouw talent moet je minstens in tweede klasse, maar je keerde Oostende verrassend de rug toe voor een derdeklasser? 'Ik voetbalde nooit eerder in derde klasse en hoop volgend seizoen met Aalst in tweede te voetballen. Bij promotie blijf ik in Aalst, maar anders verlaat ik Eendracht. In Oostende werden de afspraken niet nageleefd en dan houdt het bij deze jongen op.' 'Aalst is wel een derdeklasser, maar ik leerde een club kennen die niet enkel over 4.000 trouwe fans beschikt, maar ook een ambitieuze toekomstvisie koestert. Zo'n club met toekomst ligt me wel en bovendien wordt in Aalst beter voetbal gebracht dan in Oostende.' Zondag nam je een fris voetballend Eendracht op sleeptouw tegen een weliswaar zwak Wetteren? 'Indien je niet helemaal fit bent, kan je moeilijk optimaal presteren. De aanpassing verliep nochtans wonderwel. Ik trok meteen mee op stage naar Casablanca en in Marokko klikte het onmiddellijk met de medemaats. Ik lag meteen lekker in de groep en dat schenkt vertrouwen.' 'Zondag kregen we geen sterke tegenstrever geserveerd, maar je moet de klus toch nog altijd kunnen klaren.' Heb je contacten met je neef Clarence Seedorf? 'Zelden. Met zijn broer Cedric ben ik wel close. Hij speelt in de Nederlandse eerste divisie bij Cambuur Leeuwarden. Ook ik kon naar enkele tweedeklassers, maar ik had meteen een goed gevoel bij Aalst en maakte dan ook de juiste keuze.' Wim Redant Wim Redant ? Waar is de vraag ' Maak je er geen probleem van om voor een tribune vol skinheads en neo-nazi's te spelen' naartoe ? ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Mar 2008, 11:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Mr Redant is precies bezig aan een charme-offensief als je zijn artikels de laatste dagen leest!!!!!!!!!!!
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 04 Mar 2008, 15:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Rare toestanden op Nieuwsblad.be
2 artikels van vandaag over den Iendracht staan bij regio Sint Truiden?!? Jens Podevijn gaat met E. Aalst nu voluit voor de titel http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... tCode=9300 En nog een artikelken over staafken. http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... tCode=9300 Volgens laatste artikel start troch wss wel, maar is van dender nog onzeker. _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 07 Mar 2008, 10:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Citeer: Eendracht diende tijdig zijn licentiedossier in en is op extrasportief vlak klaar voor de sprong naar de liga. Ik dacht nochtans dat we volgense diezelfde Wim Redant op extrasportief vlak nog mijlen verwijderd waren van tweede klasse . |
| 07 Mar 2008, 10:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Twan schreef: Rare toestanden op Nieuwsblad.be 2 artikels van vandaag over den Iendracht staan bij regio Sint Truiden?!? Jens Podevijn gaat met E. Aalst nu voluit voor de titel http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... tCode=9300 En nog een artikelken over staafken. http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... tCode=9300 Volgens laatste artikel start troch wss wel, maar is van dender nog onzeker. Dat is me nog al opgevallen dat die onder regio Sint-Truiden staan, ik denk zelfs altijd. Dat moet ergens een foutje zijn op die site. |
| 07 Mar 2008, 10:51 |
|
|
kd'ke schreef: Dat is me nog al opgevallen dat die onder regio Sint-Truiden staan, ik denk zelfs altijd. Dat moet ergens een foutje zijn op die site. Er is in Sint-Truiden een deelgemeente die Aalst heet, vandaar waarschijnlijk de verwarring. |
| 07 Mar 2008, 10:54 |
|
|
Ik zie ze trouwens op de site van het Nieuwsblad nochtans wel gewoon onder het goeie Aalst staan hoor
. |
| 07 Mar 2008, 10:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
In de buurt van Sint-Truiden ligt ook een Aalst. Misschien dat ze zich daarmee vergissen.
Edit: Bartos was me dus voor |
| 07 Mar 2008, 10:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Ik zie ze trouwens op de site van het Nieuwsblad nochtans wel gewoon onder het goeie Aalst staan hoor .Raar, bij mij nochtans niet. En niet alleen bij mij dus. |
| 07 Mar 2008, 11:03 |
|
|
kd'ke schreef: Bartos schreef: Ik zie ze trouwens op de site van het Nieuwsblad nochtans wel gewoon onder het goeie Aalst staan hoor .Raar, bij mij nochtans niet. En niet alleen bij mij dus. Als ik op de links van Twan druk, staat er ook Sint-Truiden bij, maar als ik het zelf opzoek, staan die toch gewoon onder Aalst (postcode 9300, dus niet dat Aalst uit de Limburg) alleszins. |
| 07 Mar 2008, 11:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
We zullen het maar op het Nieuwsblad steken
![]() |
| 07 Mar 2008, 11:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Citeer: Eendracht diende tijdig zijn licentiedossier in en is op extrasportief vlak klaar voor de sprong naar de liga. Ik dacht nochtans dat we volgense diezelfde Wim Redant op extrasportief vlak nog mijlen verwijderd waren van tweede klasse .Daar dacht ik ook direct aan. qua zichzelf tegenspreken kan dit wel serieus tellen... |
| 08 Mar 2008, 11:37 |
|
| Pagina 69 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 497 Volgende |