|
|
| Pagina 70 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: doet doi klak af zeg! Zu lang as ter è ni mé smètj mag zè opaaven... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Okt 2013, 22:10 |
|
|
forumlegende
jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: doet doi klak af zeg! Zu lang as ter è ni mé smètj mag zè opaaven... ![]() ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Okt 2013, 22:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
as teis naa oeijk falikant aflupt, ...
Ik peis ni da ze den deizen oeijk nor den GooSport gon kenn stiern ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Okt 2013, 22:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Onderkroiper schreef: spoiteg, ge zietj zèn sakosj just ni _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Okt 2013, 22:37 |
|
|
"Aalst-voorzitter: "Beste niveau evenaren"
Mpenza testte eerder bij Hoogstraten, Westerlo en Antwerp. "Maar uiteindelijk wisten wij hem te strikken. Wij hebben een goeie band met zijn zaakwaarnemer", zegt Aalst-voorzitter Frank De Roose. "Ik hoop dat hij hier zijn beste niveau kan evenaren. Dat zou ons sportief vooruithelpen. We hopen op een plaatsje bij de top vijf." "We doen ons financieel niets tekort. We moeten hier elke cent twee keer omdraaien. Met Mpenza kunnen we misschien ook weer nieuwe sponsors aantrekken." Onze voorzitter zou toch beter moeten weten met opnieuw zulke uitspraken vind ik. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Okt 2013, 22:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Citeer: superscout 01/10/2013 21:42 In Eupen verliezen en Bob Peeters staat op de zandberg! Van Voetbalkrant. |
| 01 Okt 2013, 23:15 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Pfff, gaan we nu ook al oude krokodillen opvissen. Allez mannen, zeg nu zelf Emile Mpenza, ligt al lange tijd stil, is 35. Eerst een "nieuwe" noodtribune die dan een oud geval blijkt te zijn, en nu een Emile Mpenza. Straks kunnen we echt in brocantiek gaan doen met Fernand. En ik vrees vooral voor het loon dat Mpenza gaat vragen. Heeft in het seizoen 2012-2013 nergens gespeeld, en daar voor in Neftçi Bakoe, Azerbeidzjan.
|
| 01 Okt 2013, 23:59 |
|
|
Scholier
Der is precies ook iets misgelopen me zijn wenkbrauwen?
Misschien dient het klaksken om da te verbergen... |
| 02 Okt 2013, 0:03 |
|
|
forumlegende
iemand een idee of ze Mpenza fysische en medische testen laten doen hebben om een beeld van zijn paraatheid te krijgen ?
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Okt 2013, 7:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor (Light) schreef: iemand een idee of ze Mpenza fysische en medische testen laten doen hebben om een beeld van zijn paraatheid te krijgen ? Nee, ze pakken zijn houten been en glazen oog er met plezier bij en gaan hem een contract voor 10 jaar geven. _________________ www.spionkoplede.com Laatst gewijzigd door Mariner op 02 Okt 2013, 9:51, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Okt 2013, 9:37 |
|
|
Alleij Sonck, ziedet naa ?, wadaafteraateigen è ?
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Okt 2013, 9:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
zwetzat schreef: Alleij Sonck, ziedet naa ?, wadaafteraateigen è ? ![]() wemmen niks over kunstheupen gezegd hé ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Okt 2013, 9:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Mariner schreef: El Corredor (Light) schreef: iemand een idee of ze Mpenza fysische en medische testen laten doen hebben om een beeld van zijn paraatheid te krijgen ? Nee, ze pakken zijn houten been en glazen oog er met plezier bij en gaan hem een contract voor 10 jaar geven. seffens Piet Piraat in de spits bij Oilsjt ! Arrrwhh. _________________ may the FORCE be with you. |
| 02 Okt 2013, 9:55 |
|
|
Nationale Ploeg
zwetzat schreef: "Aalst-voorzitter: "Beste niveau evenaren" Mpenza testte eerder bij Hoogstraten, Westerlo en Antwerp. "Maar uiteindelijk wisten wij hem te strikken. Wij hebben een goeie band met zijn zaakwaarnemer", zegt Aalst-voorzitter Frank De Roose. "Ik hoop dat hij hier zijn beste niveau kan evenaren. Dat zou ons sportief vooruithelpen. We hopen op een plaatsje bij de top vijf." "We doen ons financieel niets tekort. We moeten hier elke cent twee keer omdraaien. Met Mpenza kunnen we misschien ook weer nieuwe sponsors aantrekken." Onze voorzitter zou toch beter moeten weten met opnieuw zulke uitspraken vind ik. ![]() ge moogt da hier niet zeggen blijkbaar, maar als onze voorzitter zijne mediastijl op deze manier voortzet neemt er niemand zijn verklaringen straks nog serieus. voor alle duidelijkheid: voor de rest héél veel respect voor wat FDR doet hoor, dat meen ik. maar ik denk gewoon dat het echt beter zou zijn van nu een tijd de Grote Verklaringen te laten voor wat ze zijn en eens een tijdlang met prestaties op een voetbalveld te spreken. _________________ may the FORCE be with you. |
| 02 Okt 2013, 10:04 |
|
|
Vaste Waarde
Still standing ! schreef: zwetzat schreef: "Aalst-voorzitter: "Beste niveau evenaren" Mpenza testte eerder bij Hoogstraten, Westerlo en Antwerp. "Maar uiteindelijk wisten wij hem te strikken. Wij hebben een goeie band met zijn zaakwaarnemer", zegt Aalst-voorzitter Frank De Roose. "Ik hoop dat hij hier zijn beste niveau kan evenaren. Dat zou ons sportief vooruithelpen. We hopen op een plaatsje bij de top vijf." "We doen ons financieel niets tekort. We moeten hier elke cent twee keer omdraaien. Met Mpenza kunnen we misschien ook weer nieuwe sponsors aantrekken." Onze voorzitter zou toch beter moeten weten met opnieuw zulke uitspraken vind ik. ![]() ge moogt da hier niet zeggen blijkbaar, maar als onze voorzitter zijne mediastijl op deze manier voortzet neemt er niemand zijn verklaringen straks nog serieus. voor alle duidelijkheid: voor de rest héél veel respect voor wat FDR doet hoor, dat meen ik. maar ik denk gewoon dat het echt beter zou zijn van nu een tijd de Grote Verklaringen te laten voor wat ze zijn en eens een tijdlang met prestaties op een voetbalveld te spreken. Zal wel te maken hebben met de "merchandising" van het product M'penza zeker ? Maar is inderdaad nogal opportunistisch - rekening houdend met wat ons elftal tot nu liet zien... Precies of dat de komst van de Miel plotseling de mirakeloplossing is.... ![]() |
| 02 Okt 2013, 10:17 |
|
| Pagina 70 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 515 Volgende |