|
|
| Pagina 70 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
DDay schreef: oilsjt schreef: Hij is vorige zaterdag al op de zandberg geweest volgens wa ik hoorde in het bijzijn van een bekende in geschiedenis van Eendracht Aalst... volgens wat ik hoorde zou hij ook een scheet gelaten hebben |
| 15 Jan 2016, 9:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Neutralboy schreef: Is het niet zo dat we ons voor 15000 euro een plaatsje in de AV gekocht hebben en dus steeds op de hoogte moeten gebracht worden bij eventuele overnemers? Een beslissende rol spelen kan natuurlijk niet hiermee maar je kan wel een beetje beinvloeden. Het verhaal,van de auto is heel mooi maar deze Auto raakt niet meer door de keuring dus mensen willen meestal een compensatie om hem toch rijklaar te krijgen , afwachten wat hier de compensatie zal zijn indien onze auto terug rijklaar is . Zeker een faire opmerking... Je kon ook wachten na het bereiken van uw akkoord met de laatste kandidaat op een telefoontje van een schroothandel om uw auto voor een prikje op de kop te tikken met een indicatie dat je wel iets in de plaats zou krijgen, minder krachtig, minder groot weliswaar en je moest er nog een tijdje op wachten... Zitje in de AV is ook een goed punt, maar ook daar ligt het niet zo simpel uiteraard. Ook al komt zo'n AV meestal pas later in het plaatje voor bij zo'n onderhandelingen, je kan eventueel nog oproepen om een uitzonderlijke AV bijeen te roepen om de overname tegen te gaan, maar dan nog volgt er een stemming. Dan ga je met die ene stem (en de bijkomende vervangingsstem) geen brokken maken me dunkt. Bovendien: dergelijke maatregelen worden vaak toegepast om de zittende machtshebber toch in het zadel te kunnen houden... Ik denk niet dat dat de wens was, afgaande op eerdere berichten hier. Tot slot en het allerbelangrijkste: wat zou je dan naar voor schuiven als argumenten om de overname tegen te gaan en meer nog, wat zou je voorgestelde alternatief zijn? Als je als AV-lid zou oproepen tot zo'n hoogdringende vergadering, moet je daarop natuurlijk wel met iets serieus voor de pinnen komen... Een concreet voorstel in het belang van de bestaande club, haar medewerkers, haar spelers, haar technische staf, haar jeugdspelers, haar supporters en iedereen waarmee ze een band heeft (inclusief schuldeisers). Geen "of-of"-verhaal, wel een "en-en"-verhaal... Als er mensen zijn die beweren een alternatief te hebben gezien dat al die posten samen dekt, dan zal hier meteen op worden gereageerd denk ik. Zoals Mariner eerder als doel aangaf, vandaar dus ook onze vraag 5 naar de nieuwe ploeg. |
| 15 Jan 2016, 9:40 |
|
|
Miniem
Smetje schreef: DDay schreef: oilsjt schreef: Hij is vorige zaterdag al op de zandberg geweest volgens wa ik hoorde in het bijzijn van een bekende in geschiedenis van Eendracht Aalst... Wie? Erik Goethals... ik heb het zelf niet gezien maar enkel horen zeggen... |
| 15 Jan 2016, 10:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DDay schreef: Smetje schreef: DDay schreef: volgens wa ik hoorde in het bijzijn van een bekende in geschiedenis van Eendracht Aalst... Wie? Erik Goethals... ik heb het zelf niet gezien maar enkel horen zeggen... Is dat diene Goethals van die bank op de markt geweest ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 15 Jan 2016, 10:46 |
|
|
Miniem
zwetzat schreef: DDay schreef: Smetje schreef: Wie? Erik Goethals... ik heb het zelf niet gezien maar enkel horen zeggen... Is dat diene Goethals van die bank op de markt geweest ? ja vroegere voorzitter van Aalst |
| 15 Jan 2016, 10:56 |
|
|
forumlegende
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... stel.dhtml
Dendezen dus... Zo krijgt de geloofwaardigheid wel een fikse deuk natuurlijk. Ze leren het nooit. De man met de lange regenjas is terug... |
| 15 Jan 2016, 11:01 |
|
|
Freak
die komt nog regelmatig naar den eendracht hoor.
|
| 15 Jan 2016, 11:03 |
|
|
Miniem
ja hij kan wel een echte supporter zijn gebleven van Aalst natuurlijk...
en ik zeg da ik persoonlijk hem niet gezien heb in het bijzijn van Lejuste... maar da zou wel de link met Lejuste eventueel kunnen verklaren... misschien kennen ze elkaar uit bankwereld ? |
| 15 Jan 2016, 11:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Mannekes, Goethals zit alle thuismatchen in de tribune en is ook al jaren vaak aanwezig op Zandberg.
Ge kunt zo overal iets achter zoeken. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 15 Jan 2016, 11:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
anathema76 schreef: Mannekes, Goethals zit alle thuismatchen in de tribune en is ook al jaren vaak aanwezig op Zandberg. Ge kunt zo overal iets achter zoeken. Pas op, pas op... Marcel Van Den Steen komt ook elke thuismatch, Luc Ledegen ook... Da zou daar nogal eens een bestuur kunnen worden... Allez, we weten al wa lezen als FDR nog eens een matchken zou meepikken van den Iendracht... |
| 15 Jan 2016, 11:25 |
|
|
Freak
sebiet komt orlans nog vedrom
![]() |
| 15 Jan 2016, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
anathema76 schreef: Mannekes, Goethals zit alle thuismatchen in de tribune en is ook al jaren vaak aanwezig op Zandberg. Ge kunt zo overal iets achter zoeken. Ge moetj door niks achter zoeken, achter die 25 miljoeng zoeken zeir oeijk ni mier ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 15 Jan 2016, 11:49 |
|
|
waly 2 schreef: sebiet komt orlans nog vedrom ![]() woorom ni, den dienen zergt toch virt geldj ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 15 Jan 2016, 11:50 |
|
|
Freak
zwetzat schreef: waly 2 schreef: sebiet komt orlans nog vedrom ![]() woorom ni, den dienen zergt toch virt geldj :lol: zén oigen geldj, ja ![]() |
| 15 Jan 2016, 12:15 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: Neutralboy schreef: Is het niet zo dat we ons voor 15000 euro een plaatsje in de AV gekocht hebben en dus steeds op de hoogte moeten gebracht worden bij eventuele overnemers? Een beslissende rol spelen kan natuurlijk niet hiermee maar je kan wel een beetje beinvloeden. Het verhaal,van de auto is heel mooi maar deze Auto raakt niet meer door de keuring dus mensen willen meestal een compensatie om hem toch rijklaar te krijgen , afwachten wat hier de compensatie zal zijn indien onze auto terug rijklaar is . Zeker een faire opmerking... Je kon ook wachten na het bereiken van uw akkoord met de laatste kandidaat op een telefoontje van een schroothandel om uw auto voor een prikje op de kop te tikken met een indicatie dat je wel iets in de plaats zou krijgen, minder krachtig, minder groot weliswaar en je moest er nog een tijdje op wachten... Zitje in de AV is ook een goed punt, maar ook daar ligt het niet zo simpel uiteraard. Ook al komt zo'n AV meestal pas later in het plaatje voor bij zo'n onderhandelingen, je kan eventueel nog oproepen om een uitzonderlijke AV bijeen te roepen om de overname tegen te gaan, maar dan nog volgt er een stemming. Dan ga je met die ene stem (en de bijkomende vervangingsstem) geen brokken maken me dunkt. Bovendien: dergelijke maatregelen worden vaak toegepast om de zittende machtshebber toch in het zadel te kunnen houden... Ik denk niet dat dat de wens was, afgaande op eerdere berichten hier. Tot slot en het allerbelangrijkste: wat zou je dan naar voor schuiven als argumenten om de overname tegen te gaan en meer nog, wat zou je voorgestelde alternatief zijn? Als je als AV-lid zou oproepen tot zo'n hoogdringende vergadering, moet je daarop natuurlijk wel met iets serieus voor de pinnen komen... Een concreet voorstel in het belang van de bestaande club, haar medewerkers, haar spelers, haar technische staf, haar jeugdspelers, haar supporters en iedereen waarmee ze een band heeft (inclusief schuldeisers). Geen "of-of"-verhaal, wel een "en-en"-verhaal... Als er mensen zijn die beweren een alternatief te hebben gezien dat al die posten samen dekt, dan zal hier meteen op worden gereageerd denk ik. Zoals Mariner eerder als doel aangaf, vandaar dus ook onze vraag 5 naar de nieuwe ploeg. Als lid van de VZW konden we zelfs geen bijzondere AV bijeenroepen, omdat volgens de statuten van EA enkel twee vijfden van het ledental dit kunnen vragen. In de AV van EA hebben we dus niet veel macht en invloed. We kunnen wel kritische vragen stellen en we krijgen de info die het bestuur kwijt wil. Ik kan uit ervaring spreken. Het blijft wel natuurlijk nuttig om in de AV te zitten, maar onze macht ligt toch eerder buiten de AV. |
| 15 Jan 2016, 12:38 |
|
| Pagina 70 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 152 Volgende |