CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 27
 CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
panoleon schreef:
even voor alle duidelijkheid:
om 15.00u is er een wedstrijd doorgegaan van de -15 tegen een selectie van talentvolle spelers uit de academy Seth (afhankelijk van Club Brugge), die hebben nadien logischer wijze niet getraind.
om 16.30 hebben de -12 en de -13 normaal getraind
de -16 hun training was op vraag van de trainer afgelast, hij hield omdat er verscheidene met de provinciale selectie speelden en er een aantal met school weg waren amper 4 spelers over (werd ook doorgenomen op voorhand) De -17 hebben niet getraind. De -19 en beloften dan weer wel.
Weet dat op woensdag de provinciale jeugd niet traint, kwestie dat we ook hier geen verkeerd beeld van hebben. Voor aanstaande zaterdag gaan de wedstrijden normaal door, idem dito voor zondag. Ik reken dan ook op het gezond verstand van onze opleiders om zich naar het weekend toe op te laden. Het enige wat je bereikt met niet te spelen is dat het de club geld kost en het is nu niet dat we geld zomaar over de toonbank kunnen smijten. Herbert

En da klopt volledig:U10 en U11 hebben trouwens ook normaal getraind ,alsook de -14.Van de -17waren er ook enkele spelers aanwezig ,die hebben dan maar meegetraind met de -19.

26 Okt 2011, 23:43
Ancien

Leeftijd: 46
Davy, ik ga absoluut akkoord met uw post.

Alleen vind ik wel dat je als ouder van een jeugdspeler - ongeacht uw belangen - op zijn minst het totale plaatje eens in overweging kan nemen... Zoals El Corredor aangeeft, zijn ze niet verplicht om hun zoon aan te sluiten bij Eendracht Aalst natuurlijk. Ik vind het eigenaardig dat mensen het lot van hun kinderen zouden toevertrouwen aan een organisatie waar ze niks van weten. Dus kom me niet vertellen dat ze niet weten waar ze instappen. En ik blijf het eigenaardig vinden dat ze zo dwepen met die jeugdcoördinatoren... Nu op de barricades staan maar als hun zonen op het einde van het seizoen niet mogen doorgroeien en de club moeten verlaten, dan zijn ze Judassen... En dat is wat me nog het meeste frustreert - sinds dag 1 van dit seizoen loopt iedereen te zagen terwijl er in wezen niets is veranderd tov pakweg de laatste drie jaar... Integendeel - als de jeugdcoördinatoren eens recht in de spiegel durven kijken, zullen ze zelf moeten toegeven dat ze door de onderlinge strubbelingen bij het vorige bestuur, handig gebruik hebben gemaakt van die impasse om "hun eigen ding" te doen... Nogmaals: ik vind het redelijk erg en zelfs compleet not done dat je van het moment dat de financiële situatie van uw club eindelijk bekend raakt (was al zo, maar niemand bleek het te weten precies), eigenlijk nog maar met 1 ding bezig bent: die aparte vzw verkrijgen... Is dat ook al een verantwoordelijkheid van een Denkcel Opleidingen? Kijk hé - ze hebben onder het vorige bestuur gebruik gemaakt van de impasse om zaken te doen waar ze niet bevoegd voor zijn/waren. Hebben dan ook nog initiatieven genomen die ik als bedrijfsleider ook nooit zou tolereren en nu gaan ze zagen omdat ze daarvoor eigenlijk op hun vingers worden getikt?? Ik denk dat ik niet overdrijf door aan te geven dat ze handig gebruik hebben gemaakt van de hele instabiele toestand vorig seizoen en nu werd dat een halt toegeroepen. En dan zijn de mensjes kwaad natuurlijk...

Het getuigt ook van weinig klasse om wel de brief te lekken naar de pers, maar zelf niet de guts te hebben om hun verhaal te doen... Dat ze gefrustreerd zijn tot daar aan toe, maar dat ze eerst eens eerlijk zijn tov zichzelf. Daaraan zie je ook hoe Eendrachtig ze zijn hé... Gewoon in hun eigenbelang de zaak proberen saboteren en de ouders gaan er dan nog in mee ook... Niet weten dat het om besparingen ging, laat me niet lachen... Zo naïef om te denken dat als een club in de problemen zit, dat het dan zeker geen effect zal hebben op de jeugd??? Tuurlijk, is zoals in het bedrijfsleven hé, als er bespaart moet worden, is het ook altijd het topmanagement dat eerst naar zichzelf kijkt en dan pas bediendes/arbeiders ontslaat... Je kan uw argumenten proberen te verdedigen maar je moet dan ook niet oliedom overkomen hé.

En ja - je haalt dat A-label, maar wat brengt dat op als je geen enkele speler kan laten doorstromen naar uw eerste elftal? Ga eens bij eender welke onderneming langs - die gaan ook niet aarzelen om mensen te ontslaan zenne, ook al hebben ze een ISO-certificaat bekomen. Indien er moet worden bespaard en je haalt geen resultaten, kom je in aanmerking, dat is overal zo.

De discussie draait helaas maar om 1 ding ondertussen voor de ouders - waar is mijn EUR 475 naartoe? En dat vind ik nog het ergste van al. Dat de ouders daarvoor al een nieuw kledijpakket hebben mogen ontvangen voor hun zoon, dat ze gratis kaarten krijgen voor de thuismatchen van de eerste ploeg zullen ze ook al vergeten zijn (maar enkel de jeugd telt zeker hé?), dat ze die kwaliteitsopleiding nog steeds krijgen en dat ze nu zelf enkel en alleen de schuld bij zich moeten zoeken als er niet gespeeld/getraind wordt, daar staan ze blijkbaar niet bij stil. Dat ze door hun houding de boel nog meer dreigen te verzieken waardoor alles in duigen dreigt te vallen, ook daar denken ze blijkbaar niet bij na. Want dan gaan ze nog minder "return" zien van hun EUR 475 zenne...

Kuddedieren is het juiste woord - niet even logisch nadenken, die brief eens goed lezen (want ook dan zullen ze moeten toegeven dat er wat aan schort) en vijf minuten hun verstand gebruiken, kan toch ook geen kwaad zeker? Als het voor zo'n dingen te komen posten is, dat ze het forum dan links laten liggen hé... Als je toch niet zo betrokken bent of je weet niet wat er met de club in zijn geheel aan de hand is (volstaat nochtans om hier even rond te kijken), hou dan aub uw mond... Sorry, maar het moest er even af... En voor alle "Iendrachters" die er enkel genoegen in scheppen om hun "gelijk" te halen, meewerken aan gans die zooi (kijk maar eens binnen deze topic alleen) en dan verschieten dat het ooit stopt, heb ik eigenlijk dezelfde boodschap. Als je echt de club de dieperik wil laten ingaan om dan te kunnen zeggen - ziedet zie, ik heb het gezegd hé - dan mag je heel trots zijn op jezelf.

Er zijn mensen die zich ondertussen naast hun gewone dagtaak de pleuris werken om constructief bij te dragen tot herstel, al hun vrije tijd steken in het bedenken van acties, enz. Die mensen zijn evenzeer de dupe van heel de geschiedenis en het wanbeleid, maar die kunnen het wel opbrengen om hun energie positief aan te wenden. En als het doel bereikt is, kan dit forum ook weer gewoon gebruikt worden waar het initieel voor is bedoeld: info verkrijgen over ons "cluppie" en een discussiepunt om te lallen over wie er eigenlijk had moeten spelen, met welke tactiek, enz. Helaas denkt niet iedereen op die manier en zijn er die liever topics lanceren als "CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING" en zich zichzelf toch nog Iendrachter noemen... Om het op zijn Bergens te zeggen: Je bent de schaam van Aalst...

27 Okt 2011, 7:30
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
DT schreef:
Davy, ik ga absoluut akkoord met uw post.

Alleen vind ik wel dat je als ouder van een jeugdspeler - ongeacht uw belangen - op zijn minst het totale plaatje eens in overweging kan nemen... Zoals El Corredor aangeeft, zijn ze niet verplicht om hun zoon aan te sluiten bij Eendracht Aalst natuurlijk. Ik vind het eigenaardig dat mensen het lot van hun kinderen zouden toevertrouwen aan een organisatie waar ze niks van weten. Dus kom me niet vertellen dat ze niet weten waar ze instappen. En ik blijf het eigenaardig vinden dat ze zo dwepen met die jeugdcoördinatoren... Nu op de barricades staan maar als hun zonen op het einde van het seizoen niet mogen doorgroeien en de club moeten verlaten, dan zijn ze Judassen... En dat is wat me nog het meeste frustreert - sinds dag 1 van dit seizoen loopt iedereen te zagen terwijl er in wezen niets is veranderd tov pakweg de laatste drie jaar... Integendeel - als de jeugdcoördinatoren eens recht in de spiegel durven kijken, zullen ze zelf moeten toegeven dat ze door de onderlinge strubbelingen bij het vorige bestuur, handig gebruik hebben gemaakt van die impasse om "hun eigen ding" te doen... Nogmaals: ik vind het redelijk erg en zelfs compleet not done dat je van het moment dat de financiële situatie van uw club eindelijk bekend raakt (was al zo, maar niemand bleek het te weten precies), eigenlijk nog maar met 1 ding bezig bent: die aparte vzw verkrijgen... Is dat ook al een verantwoordelijkheid van een Denkcel Opleidingen? Kijk hé - ze hebben onder het vorige bestuur gebruik gemaakt van de impasse om zaken te doen waar ze niet bevoegd voor zijn/waren. Hebben dan ook nog initiatieven genomen die ik als bedrijfsleider ook nooit zou tolereren en nu gaan ze zagen omdat ze daarvoor eigenlijk op hun vingers worden getikt?? Ik denk dat ik niet overdrijf door aan te geven dat ze handig gebruik hebben gemaakt van de hele instabiele toestand vorig seizoen en nu werd dat een halt toegeroepen. En dan zijn de mensjes kwaad natuurlijk...

Het getuigt ook van weinig klasse om wel de brief te lekken naar de pers, maar zelf niet de guts te hebben om hun verhaal te doen... Dat ze gefrustreerd zijn tot daar aan toe, maar dat ze eerst eens eerlijk zijn tov zichzelf. Daaraan zie je ook hoe Eendrachtig ze zijn hé... Gewoon in hun eigenbelang de zaak proberen saboteren en de ouders gaan er dan nog in mee ook... Niet weten dat het om besparingen ging, laat me niet lachen... Zo naïef om te denken dat als een club in de problemen zit, dat het dan zeker geen effect zal hebben op de jeugd??? Tuurlijk, is zoals in het bedrijfsleven hé, als er bespaart moet worden, is het ook altijd het topmanagement dat eerst naar zichzelf kijkt en dan pas bediendes/arbeiders ontslaat... Je kan uw argumenten proberen te verdedigen maar je moet dan ook niet oliedom overkomen hé.

En ja - je haalt dat A-label, maar wat brengt dat op als je geen enkele speler kan laten doorstromen naar uw eerste elftal? Ga eens bij eender welke onderneming langs - die gaan ook niet aarzelen om mensen te ontslaan zenne, ook al hebben ze een ISO-certificaat bekomen. Indien er moet worden bespaard en je haalt geen resultaten, kom je in aanmerking, dat is overal zo.

De discussie draait helaas maar om 1 ding ondertussen voor de ouders - waar is mijn EUR 475 naartoe? En dat vind ik nog het ergste van al. Dat de ouders daarvoor al een nieuw kledijpakket hebben mogen ontvangen voor hun zoon, dat ze gratis kaarten krijgen voor de thuismatchen van de eerste ploeg zullen ze ook al vergeten zijn (maar enkel de jeugd telt zeker hé?), dat ze die kwaliteitsopleiding nog steeds krijgen en dat ze nu zelf enkel en alleen de schuld bij zich moeten zoeken als er niet gespeeld/getraind wordt, daar staan ze blijkbaar niet bij stil. Dat ze door hun houding de boel nog meer dreigen te verzieken waardoor alles in duigen dreigt te vallen, ook daar denken ze blijkbaar niet bij na. Want dan gaan ze nog minder "return" zien van hun EUR 475 zenne...

Kuddedieren is het juiste woord - niet even logisch nadenken, die brief eens goed lezen (want ook dan zullen ze moeten toegeven dat er wat aan schort) en vijf minuten hun verstand gebruiken, kan toch ook geen kwaad zeker? Als het voor zo'n dingen te komen posten is, dat ze het forum dan links laten liggen hé... Als je toch niet zo betrokken bent of je weet niet wat er met de club in zijn geheel aan de hand is (volstaat nochtans om hier even rond te kijken), hou dan aub uw mond... Sorry, maar het moest er even af... En voor alle "Iendrachters" die er enkel genoegen in scheppen om hun "gelijk" te halen, meewerken aan gans die zooi (kijk maar eens binnen deze topic alleen) en dan verschieten dat het ooit stopt, heb ik eigenlijk dezelfde boodschap. Als je echt de club de dieperik wil laten ingaan om dan te kunnen zeggen - ziedet zie, ik heb het gezegd hé - dan mag je heel trots zijn op jezelf.

Er zijn mensen die zich ondertussen naast hun gewone dagtaak de pleuris werken om constructief bij te dragen tot herstel, al hun vrije tijd steken in het bedenken van acties, enz. Die mensen zijn evenzeer de dupe van heel de geschiedenis en het wanbeleid, maar die kunnen het wel opbrengen om hun energie positief aan te wenden. En als het doel bereikt is, kan dit forum ook weer gewoon gebruikt worden waar het initieel voor is bedoeld: info verkrijgen over ons "cluppie" en een discussiepunt om te lallen over wie er eigenlijk had moeten spelen, met welke tactiek, enz. Helaas denkt niet iedereen op die manier en zijn er die liever topics lanceren als "CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING" en zich zichzelf toch nog Iendrachter noemen... Om het op zijn Bergens te zeggen: Je bent de schaam van Aalst...

eigenlijk helemaal akkoord met je post. vooral met het laatste stuk.

27 Okt 2011, 8:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Met het meeste ben ik ook akkoord.
Alleen kan je de Serre niet afrekenen op het starten van deze topic.
De Serre is iemand die het goed voorheeft met ons ploegsken, hij mist al jaren bijna geen enkele wedstrijd.
Omdat hij nu blijkbaar verkeerd geInformeerd is wordt hij afgerekend op zijn uitspraken.
Serre verdient dit niet.

27 Okt 2011, 9:03
Vaste Waarde

Dirk schreef:
De Serre is iemand die het goed voorheeft met ons ploegsken, hij mist al jaren bijna geen enkele wedstrijd.
Omdat hij nu blijkbaar verkeerd geInformeerd is wordt hij afgerekend op zijn uitspraken.
Serre verdient dit niet.

Idd :worship:
Een verhaal heeft altijd 2 kanten en hetgeen SERRE postte klopte. Want er zijn blijkbaar trainers die smsen gestuurd hebben naar de ouders...

27 Okt 2011, 9:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Maar daarom moet je toch niet alles meteen op een forum gaan zwieren? Voor wat is dat nu nodig? Je beseft toch zelf dat die roddels de club geen goed doen, wacht dan toch tenminste tot je iets of wat zekerheid hebt...

27 Okt 2011, 9:47
Ancien

Ace schreef:
Dirk schreef:
Serre verdient dit niet.

Een verhaal heeft altijd 2 kanten en hetgeen SERRE postte klopte. Want er zijn blijkbaar trainers die smsen gestuurd hebben naar de ouders...

Ik heb het niet over het feit dat de informatie die hij postte juist is of niet... Ik vind alleen dat er iets meer mag nagedacht worden over het feit of we als supporter die info (ook al is ze 100% correct) daarom ook maar meteen moeten posten, net ook omdat we er sowieso al niet rooskleurig voorstaan. Wij zijn nog altijd geen journalisten, dus als het voor (overwegend negatieve) primeurs te scoren is, hoeft die info niet gepost te worden wat mij betreft. Dat wilde ik zeggen.

Als er hier aangegeven wordt dat de acties die op touw worden gezet hetzelfde is als dweilen met de kraan open, dan zijn dergelijke posts posten, hetzelfde als die kraan alleen maar verder opendraaien in mijn ogen...

Soit, had het niet alleen op Serre maar als je toch zo'n trouwe supporter bent, mag je wat mij betreft iets langer nadenken welke gevolgen dit kan hebben... Was ook degene die opperde dat spelers van onze eerste ploeg zouden moeten vertrekken met Nieuwjaar wegens de besparingen als ik mij niet vergis... Ik vraag me af hoe dergelijke posts ons vooruithelpen - we weten hoe we er voorstaan, alle bronnen geven hetzelfde cijfer op, we weten dat we onze licentie kost wat kost moeten halen, dus nu alle blikken voorwaarts. Op de kar springen van enkele "geslachtofferden" is mijn insziens redelijk contraproductief.

That's all.

27 Okt 2011, 9:56
Duivelke

Ace schreef:
Dirk schreef:
Serre verdient dit niet.

En die trainers waren dan gisteren ook niet op post ! Dus komen zeggen dat ondermeer de nationale 12 en 13 normaal hebben getraind is ook lichtelijk overdreven. Er waren amper spelers (ongetwijfeld door de slechte communicatie) en de training werd gegeven door de vader van één van de spelertjes van de -12.

Toch ook nog even reactie op die "waar is onze 475 € naartoe" opmerking. Wat wij als ouder wensen is dat onze zonen hun hobby, wat dat is het toch in de 1e plaats, in alle rust en met veel plezier kunnen uitoefenen. Wanneer dit dan door wanbeheer (van wie laat ik in het midden) in gedrang komt dan is het toch niet meer dan normaal dat hierover vragen worden gesteld ? Dus komen zeveren dat wij vergeten dat in die 475 € ook een kledingspakket (sterk afgeslankt de laatste 2 seizoenen) en vrijkaarten voor de 1e ploeg (op 7 seizoenen NOOIT 1 kaart gezien) zitten doet hier niets ter zake.

27 Okt 2011, 10:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Nogmaals ik ben van hetzelfde gedacht, maar ik, en ik denk het merendeel van forumgangers hier, moeten voortgaan op hetgeen we hier lezen of wat we horen zeggen. Er is natuurlijk een verschil tussen cafépraat en effectief iets horen zeggen van iemand die ermee te maken heeft.
Serre zijn bronnen zijn in ieder geval geen cafégangers. Er zal dus wel iets van aan zijn van hetgeen hij gezegd heeft, het hangt er alleen vanaf van welk "kamp" het komt.
Ik heb de zeven pagina's tellende brief ook gelezen van de ontslagen personen. En er staan daar ook waarheden in, alleen wordt er daarin ook serieus met modder gegooid.
Serre, het is mss beter om terug uw nieuwtjes via PM te sturen zoals je voorheen deed.

27 Okt 2011, 10:11
forumlegende

Mja, het blijft natuurlijk een forum, en de informatie van Serre klopte ook. Dus had hij zeker het recht om klokkenluider te spelen. Misschien wel beter met een andere titel dan die 'Chaos...', want die sensationele titels gebruiken ook de kranten en andere media te pas en te onpas.

27 Okt 2011, 10:13
Nationale Ploeg

toch wel typisch van tv oost se. plots krijgen we daar toch wel 2 (twee !) topics over dit onderwerp.

iets dat bij andere clubs niet eens de pers zou halen...

toen we nog 3de stonden in de stand was een matchverslagkse er echter al te veel aan... :hmm:

tw dwaasland: :kots:

27 Okt 2011, 10:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Still standing ! schreef:
toch wel typisch van tv oost se. plots krijgen we daar toch wel 2 (twee !) topics over dit onderwerp.

iets dat bij andere clubs niet eens de pers zou halen...

toen we nog 3de stonden in de stand was een matchverslagkse er echter al te veel aan... :hmm:

tw dwaasland: :kots:

tv oost heeft hierdoor voor mij afgedaan. Het is duidelijk dat ze ons alleen maar ten tonele voeren als er iets "slechts" en "sensationeels" over den Iendracht te melden valt. Positieve zaken worden niet of nauwelijks vermeld.

Voor mij vanaf nu alleen nog Aalst tv. Het zal hun worst wezen, maar daar veeg ik vierkantig mijn botten aan :fuck: :EA:

27 Okt 2011, 11:00
Ancien

JK schreef:

Toch ook nog even reactie op die "waar is onze 475 € naartoe" opmerking. Wat wij als ouder wensen is dat onze zonen hun hobby, wat dat is het toch in de 1e plaats, in alle rust en met veel plezier kunnen uitoefenen. Wanneer dit dan door wanbeheer (van wie laat ik in het midden) in gedrang komt dan is het toch niet meer dan normaal dat hierover vragen worden gesteld ? Dus komen zeveren dat wij vergeten dat in die 475 € ook een kledingspakket (sterk afgeslankt de laatste 2 seizoenen) en vrijkaarten voor de 1e ploeg (op 7 seizoenen NOOIT 1 kaart gezien) zitten doet hier niets ter zake.

Ik geef niet aan dat jullie niet met vragen mogen zitten hé, maar ik vind het wel eigenaardig dat jullie nu pas aan de alarmbel komen trekken, terwijl, zoals je zelf aangeeft, uw zoon hier al zeven jaar speelt. Alleen nu is er plots wanbeleid, maar waar jullie de afgelopen zes jaar jullie geld hebben ingepompt, hoeven jullie precies niet te weten of het was alvast niet de moeite om amok te maken toen de 3 nog in het zadel zaten. Daarom ook mijn element en tevens vraag naar jullie van wat er zoal allemaal zal veranderen nu? Want jullie staan op de barricades, terwijl er an sich niets is veranderd hé in de praktijk. Voorlopig is het hetzelfde doen met minder... Jullie zijn ook niet stuurloos plots, want de vervangers stonden daar vrijdagavond al in de Zandberg... Daar gaat het mij om.

Met mijn indicatie over die EUR 475 wilde ik gewoon aangeven dat de discussie gewoon afglijdt naar elementen die niks meer te maken hebben met de kern van de zaak... En in die elementen komen dan enkel de negatieve zaken van de maatregel aan bod - en dat vind ik raar. Ik heb de laatste jaren genoeg op Zandberg rondgelopen en vaak was het er kommer en kwel, maar nu achteraf was alles super onder die drie jeugdcoördinatoren. Daar heb ik het moeilijk mee en daar pleit ik nu voor. Dat iedereen iets verder kijkt dan zijn eigen persoon en alles in perspectief bekijkt. Nu die 3 coördinatoren weg zijn, wordt aangegeven dat de jeugd zal worden afgebouwd, dat de ziel en kwaliteit weg zijn en diets meer. Wie zegt dat?? Ik vind dat iets teveel eer voor 3 mensen sorry. Ondanks hun verdiensten, die ze zeker en vast zullen gehad hebben hé, dat trek ik absoluut niet in twijfel, zal het toch allemaal zo fantastisch niet geweest zijn...

Moest het nu zo zijn dat uw zoon van vandaag op morgen op straat zou staan, dan schaar ik me meteen achter jullie, maar nu vind ik gewoon dat er iets te overdreven wordt gereageerd. En dat mag hoor, maar dan moeten jullie zelf ook wel jullie verantwoordelijkheid dragen in die farce. Als er zoals door "ouder" zelf aangegeven wordt dat de acties mede gedragen worden door de ouders, dan neem je zelf een beslissing in "het lot van uw kind".

Dat van dat kledingpakket heb ik er enkel in bijvermeld om aan te tonen dat het niet is dat je geld hebt gegeven en dat je er niets voor hebt teruggekregen of dat je er niets meer zal voor terugkrijgen later dit seizoen. Nu wordt dat aangegrepen als een issue maar ik kan me best voorstellen dat al jaar en dag dezelfde werkwijze wordt gehanteerd hoor, alleen werd het dan niet zo in de pers uitgesmeerd zoals nu.

Laatst gewijzigd door DT op 27 Okt 2011, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Okt 2011, 11:39
Freak

Leeftijd: 35
Laat ons een ouder citeren:Wat intresseert het mij wie de trainingen geeft of wie dat die coordinatie hier doet,ik wil godverdomme gewoon dat mijne zoon hier kan komen trainen en zijn wedstrijden spelen en dat is het enige wat telt!!

27 Okt 2011, 11:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Graag zou ik nog één keer reageren. Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om hier de boel op stelten te komen zetten door deze topic aan te maken. Wie mij persoonlijk kent weet dat ik al bijna 20 jaar alle wedstrijden van onze ploeg heb bijgewoond, zowel uit als thuis, ook toen we in vierde klasse tegen Janneke en Mieke de wei in moesten. Wees gerust, ook ik ben heel erg begaan met wat er zich momenteel weer allemaal afspeelt binnen onze club, ik heb namelijk zoals velen hier de vorige vereffening meegemaakt.
Het heeft mij dan ook geraakt als ik de vele schimpende reacties hier heb gelezen. Ik wou jullie gewoon inlichten hoe het er dinsdagavond na de jeugdtrainingen aan toe is gegaan. Mijn informatie was wel degelijk correct want ik heb de SMS zelf gelezen die een ouder van één van onze jeugdspelers heeft ontvangen van zijn trainer. Volgens mij dienen fora toch nog steeds om met elkaar zaken uit te wisselen die in dit geval onze club aangaan. Er wordt hier zoveel gepost en ik vond dat jullie toch allen mochten weten wat er gaande was dinsdag. Daarom mijn post. Maar goed, ik heb al een tijdje geleerd dat je hier enkel iets mag posten als het past in de “goed-nieuws-show”. Zoniet wordt je hier onmiddellijk neergesabeld. Dat vind ik toch wel jammer. Daarom zal ik mij in de toekomst enkel nog aanmelden om mee te lezen. Als ik zelf nog iets te melden heb dan zal dat zoals Dirk hier iets hoger aanhaalt via PM aan een beperkt aantal mensen zijn.

Rudy

27 Okt 2011, 12:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 27