Transfers winterstop - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 21
 Transfers winterstop 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers winterstop
Zou dit einde Di Gregorio betekenen? Op de linksback is er toch niet echt een probleem...

12 Dec 2012, 22:29
Freak

kan als spits ook spelen.einde de munter misschien?

12 Dec 2012, 22:33
forumlegende

DT, heb jij deze aanwinst al zien spelen?

12 Dec 2012, 23:20
Vaste Waarde

Heb mijn licht eens opgestoken: zou een zuivere nummer 11 zijn, technisch goed, maar zou wat licht uitvallen. Wait and see is dus de boodschap!

12 Dec 2012, 23:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
GENT - Voetballiefhebbers die de wedstrijden van de Gentse U21 vaak bijwonen, merkten ongetwijfeld al het nieuwe wonderkind op. Armin Cerimagic kan pas in januari, als hij 18 jaar wordt, een contract tekenen bij de Buffalo's, maar vertoeft al een tijdje in Gent.

14 januari 2012 staat al een poosje met rood aangekruist in de agenda van Michel Louwagie. Op die dag wordt Armin Cerimagic immers 18 jaar en het Gentse clubbestuur zal niet twijfelen om de Bosniër een eerste profcontract aan te bieden. Cerimagic lijkt klaar om in de voetsporen te treden van andere Gentse goudhaantjes als Mbark Boussoufa en Bryan Ruiz.

'Het is geen ideale situatie waarin ik verkeer', zegt Cerimagic. 'Als niet-EU-inwoner kan ik pas een profcontract ondertekenen wanneer ik meerderjarig ben. In Bosnië heb ik geen club meer, dus probeer ik zoveel als mogelijk naar Gent af te reizen om mee te trainen met de beloften. Als tester werk ik op die manier dan ook wedstrijden af. Zo kan ik al wat wennen aan het Belgische voetbal.'

Als Cerimagic effectief tekent bij de Buffalo's, realiseert Michel Louwagie alvast een huzarenstukje.

'Gent prachtige stad'

'Eigenlijk was ik voorbestemd om bij Inter Milaan aan de slag te gaan. Ik was amper 12 jaar toen ik voor het eerst door de Italiaanse topclub werd uitgenodigd voor een stage. Ik overtuigde hen blijkbaar, want ze boden me al snel een contract aan. Maar ik vond het zelf te vroeg en keerde terug naar Zeljeznicar Sarajevo, waar ik toen aangesloten was. Ik was toen nog niet klaar om alleen in het buitenland te gaan wonen.'

'Het was uiteindelijk dankzij Milan Broceta, mijn makelaar, dat ik in contact kwam met AA Gent. Hij is vertrouwd met het Belgische voetbal en kent deze club als geen ander. Ik was zestien toen AA Gent me kwam opzoeken in Sarajevo. Na een eerste kennismaking kwam ik naar Gent voor een proefperiode. Ik verloor mijn hart aan deze club en deze prachtige stad. Ik voel me hier thuis en krijg fantastisch veel steun van de trainers en het bestuur.'

'Ondanks de administratieve problemen heb ik er dan ook nog geen seconde spijt van gehad dat ik toch zo vroeg zonder mijn ouders naar België ben gekomen. Er zijn wel eens moeilijke momenten, maar dankzij Milan Broceta en de mensen van AA Gent kom ik niets tekort', vertelt de flankaanvaller met de wapperende manen.

'Ik leer hier nog alle dagen bij en kan in alle rust aan mijn zwakke punten werken. Bovendien besef ik dat ik nog een lange weg heb af te leggen. Mijn kwaliteiten zijn mijn snelheid en technische bagage, maar op topniveau moet je ook mentaal sterk staan. Daar kan ik nog veel vooruitgang boeken.'

12 Dec 2012, 23:48
forumlegende

Leeftijd: 61
ooow ooow ooow it's magic :plat:

13 Dec 2012, 0:32
Nationale Ploeg

niet te veel huurlingen aub.

13 Dec 2012, 1:06
Ancien

Leeftijd: 46
Dani schreef:
DT, heb jij deze aanwinst al zien spelen?

Nope... maar ik meen me wel te herinneren dat in de vriendschappelijke partijen die we de laatste seizoenen tegen de beloften van AA Gent hebben afgehaspeld, er voorin bij de Buffalo's wel altijd iemand bij de uitblinkers was, dus valt het te hopen dat het deze kerel is... Was in elk geval al niet Raman dus vergroten de kansen dat het deze gast was...

Absolute voltreffer in die confrontaties was trouwens telkens Ndiaye op het middenveld, waar Sollied tot midden vorig jaar niets moest van weten maar sindsdien toch regelmatig in de eerste ploeg staat...

In tegenstelling tot anderen zie ik deze transfer niet als een mogelijk einde van een huidige A-kern speler die dit seizoen al aan de bak is gekomen, maar eerder een anticipatie op een mogelijk vertrek van een flankspeler die dit seizoen nog nooit in actie is gekomen bij de eerste ploeg, namelijk Jadot. Bij de start van het seizoen had je voor uw flanken eigenlijk twee certitudes met Weydisch en De Cuyper, met Jadot als invaller voor beide posities. Als snel bleek BVR ook op Martin te rekenen als flankspeler (met succes) maar gezien die de laatste weken ook vaker centraal wordt geposteerd, kan ik dan wel begrijpen dat er een flankspeler wordt aangetrokken die Weydisch en De Cuyper scherp kan houden... Op basis van de prestaties bij de beloften komt Jadot helaas te kort, dus denk ik dat we deze inkomende "transfer" eerder daar moeten gaan zoeken.

13 Dec 2012, 9:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
merciekes gantoise ! :D

13 Dec 2012, 10:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Ik zie De Munter ook nog vertrekken, kreeg amper speelminuten, ook Jadot zou ik ergens stallen waar hij kan spelen.

13 Dec 2012, 10:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Enkele jongens die in de breedte gehaald zijn, hebben natuurlijk ook de pech dat er werkelijk zo goed als niets van blessures geweest is in de heenronde. Eigenlijk spectaculair weinig zelfs. Buiten Petrovic kan ik me echt niet direct een noemenswaardige blessure herinneren. En pas nu hebben we de eerste geschorste ook.

13 Dec 2012, 11:23
Ancien

Leeftijd: 46
davy1919 schreef:
Ik zie De Munter ook nog vertrekken, kreeg amper speelminuten, ook Jadot zou ik ergens stallen waar hij kan spelen.

Mja, ik veronderstel toch dat Sam zal geweten hebben dat Glouftsis sowieso eerste spits ging zijn toen hij hier tekende... En je kan zeggen wat je wil, maar de Stavros doet het gewoon heel goed. Dan lijkt het me niet onlogisch dat hij er niet meteen in komt. Tekende toch een contract voor twee jaar, dan lijkt het me gek dat hij na een half seizoen al zou vertrekken... Is nu niet dat hij zoveel adelbrieven kan voorleggen over zijn laatste seizoenen ook hé... Zal moeten wachten op zijn kans... Het zou natuurlijk wel kunnen steken dat op een moment dat Alex er naast gezet wordt, BVR de voorkeur gaf aan Vandewalle...

13 Dec 2012, 11:32
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
davy1919 schreef:

Mja, ik veronderstel toch dat Sam zal geweten hebben dat Glouftsis sowieso eerste spits ging zijn toen hij hier tekende... En je kan zeggen wat je wil, maar de Stavros doet het gewoon heel goed. Dan lijkt het me niet onlogisch dat hij er niet meteen in komt. Tekende toch een contract voor twee jaar, dan lijkt het me gek dat hij na een half seizoen al zou vertrekken... Is nu niet dat hij zoveel adelbrieven kan voorleggen over zijn laatste seizoenen ook hé... Zal moeten wachten op zijn kans... Het zou natuurlijk wel kunnen steken dat op een moment dat Alex er naast gezet wordt, BVR de voorkeur gaf aan Vandewalle...

Ik kan mis zijn maar ik denk dat op het ogenblik dat Sam tekende dat er noh geen sprake was van Glouftsis.Maar het is wel zo dat Sam ook vorig jaar niet aan de bak kwam bij Oostende en dan moet je misschien toch je conclusies trekken.

13 Dec 2012, 15:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Op nr10 zegt iemand dat Karel De Smet weg moet bij Antwerp. Zou dat geen goeie vervanger zijn voor Kestens?

13 Dec 2012, 16:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Op nr10 zegt iemand dat Karel De Smet weg moet bij Antwerp. Zou dat geen goeie vervanger zijn voor Kestens?

Allé, Kestens is nog maar juist weg en het eerste onrealistische voorstel is hier al :D .

De Smet is kapitein bij Antwerp en speelt daar alles. Bovendien zullen die mannen nog hopen voor promotie te gaan dit seizoen. Ik zie die daar niet direct vertrekken. En als ge achterin nog nen back-up zoekt, zullen ze wel iets haalbaarders en vooral betaalbaarder zoeken dan Karel De Smet zeker.
Het zou me eigenlijk niet verwonderen dat ze eerder zullen proberen ergens een jongere uit de beloftenkern van een eerste klasser te zoeken, zoals die Cerimagic.

13 Dec 2012, 16:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 21