|
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 207 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
- De Bruecker heeft de club een proces aangedaan.- Schuldvordering van 37.000 euro. Heeft dit opgestuurd naar licentiecommissie en naar de club. Er zijn momenteel nog 6 geschillen hangende.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Feb 2014, 22:59 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hugo schreef: - De Bruecker heeft de club een proces aangedaan.- Schuldvordering van 37.000 euro. Heeft dit opgestuurd naar licentiecommissie en naar de club. Er zijn momenteel nog 6 geschillen hangende. ![]() 4 van de 6 geschillen betreft het vorige bestuur .De bruecker is een beginnend geschil van 2-3weken. Dat zal draaien omtrent de opeising van zijn rekening courant. Kan praktisch niet anders. |
| 08 Feb 2014, 23:17 |
|
|
Vaste Waarde
De bruecker wil zijn rekening courant terug ( of de inleg in de raad van bestuur)
Leeft in onmin met alles wat met EA te maken heeft en is zelf met zijn firma failiet verklaard en wrs wil zijn curator alle geld halen dat nog ergens te halen valt MAAR FDR herft ons een getekend document laten zien waarin staat dat die inleg NOOIT kan teruggeeisd worden. |
| 08 Feb 2014, 23:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Neutralboy schreef: Er zijn 2 wrs 3 spelers die onmiddelijk gedreigd hebben via sporta om hun contract te verbreken omdat november/december niet betaald zijn : terwijl ze tijd geleden papieren in 3 voud moesten asap invullen voor het nieuwe sociaal secretariaat voor het berekenen van hun loon en nieuwe bedrijfsvoorheffing en tot op vandaag hebben ze die papieren zelfs nog NIET ingevuld terugbezorgd. En Lander is hier dus één van? Dat hij zijn contract dan verbreekt. Een gans seizoen geblesseerd zijn en dan als eerste een grote muil opzetten. Beter zijn contract verbreken dan. We hebben er toch nog niks aan gehad. Ik heb wel een idee wie nr. 2 kan zijn, maar noem geen namen als ik niet zeker ben. Kunnen/mogen jullie namen noemen? |
| 08 Feb 2014, 23:36 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Neutralboy schreef: Er zijn 2 wrs 3 spelers die onmiddelijk gedreigd hebben via sporta om hun contract te verbreken omdat november/december niet betaald zijn : terwijl ze tijd geleden papieren in 3 voud moesten asap invullen voor het nieuwe sociaal secretariaat voor het berekenen van hun loon en nieuwe bedrijfsvoorheffing en tot op vandaag hebben ze die papieren zelfs nog NIET ingevuld terugbezorgd. En Lander is hier dus één van? Dat hij zijn contract dan verbreekt. Een gans seizoen geblesseerd zijn en dan als eerste een grote muil opzetten. Beter zijn contract verbreken dan. We hebben er toch nog niks aan gehad. Ik heb wel een idee wie nr. 2 kan zijn, maar noem geen namen als ik niet zeker ben. Kunnen/mogen jullie namen noemen? vind ik een redelijk schandalige opmerking eigenlijk. Dus als jij je been breekt, en pakweg 2 maanden thuis zit en geen loon krijgt, dan slik jij dat ook? Dat spelers achter hun loon vragen is compleet normaal. Of werk jij gratis misschien? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 08 Feb 2014, 23:39 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: Neutralboy schreef: Er zijn 2 wrs 3 spelers die onmiddelijk gedreigd hebben via sporta om hun contract te verbreken omdat november/december niet betaald zijn : terwijl ze tijd geleden papieren in 3 voud moesten asap invullen voor het nieuwe sociaal secretariaat voor het berekenen van hun loon en nieuwe bedrijfsvoorheffing en tot op vandaag hebben ze die papieren zelfs nog NIET ingevuld terugbezorgd. En Lander is hier dus één van? Dat hij zijn contract dan verbreekt. Een gans seizoen geblesseerd zijn en dan als eerste een grote muil opzetten. Beter zijn contract verbreken dan. We hebben er toch nog niks aan gehad. Ik heb wel een idee wie nr. 2 kan zijn, maar noem geen namen als ik niet zeker ben. Kunnen/mogen jullie namen noemen? vind ik een redelijk schandalige opmerking eigenlijk. Dus als jij je been breekt, en pakweg 2 maanden thuis zit en geen loon krijgt, dan slik jij dat ook? Dat spelers achter hun loon vragen is compleet normaal. Of werk jij gratis misschien? Misschien versta jij hier smetje wel verkeerd. Lander zal waarschijnlijk wel goed betaald worden, is al een heel seizoen gekwetst (en idd misschien kan daar niet aan doen), maar hij is wel betaald tot op een bepaald moment en dan is hij een van de eerste die gaat klagen. Als werknemer zou ik op dat moment dan ook eens denken van : wat heb ik mijn werkgever al in return gegeven sinds ik getekend heb. Niets dus, tja dan zal ik misschien ook even afwachten alvorens een grote muil op te zetten (om het in de woorden van smetje te zeggen). |
| 08 Feb 2014, 23:49 |
|
|
Vaste Waarde
Als gevolg zal lander verplicht op medische screening moeten na zijn dramatische invalbeurt op tubize waar hij herhaaldelijk teruggreep naar zijn rug en toch wel wa te zwaar lijkt.
Lander zal waarschijnlijk deze toestanden niet gewend zijn en idd als eertse de alarmbel gerinkeld hebben, als "leider" van de groep kan ik daar nog ergens inkomen , iedereen heeft graag zijn loon op tijd en geen 3 maand later bv |
| 08 Feb 2014, 23:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Een vergadering met FDR is bijzonder leerrijk precies …
Wat ik er vooral uit opsteek, is dat heel de club blijkbaar 'nen nest' is … Dat Janssens, ook al bakte hij er als trainer weinig van, wel hééél veel van de schuld naar hem toegeschoven krijgt. Welke clubleider is er in tijden van crisis nu zo onnozel om blind zijn trainer te volgen in alles wat hij vraagt? Waarom heb je dan een 'sportieve cel'? Ze bereiden zich blijkbaar al voor op het feit dat Janssens een paar stinkende potjes zal open doen op TV Oost. Al is er nog maar de helft van waar van wat hij vertelt, want hij zal er ook wel wat bij doen, dan nog zal het ongetwijfeld weer proper worden. Dat Lander zijn geld opeist is normaal. Ook al hebben we er dan niets aan gehad. Hij is trouwens al jàren gekend met deze blessure, behalve dan voor onze 'sportieve cel' blijkbaar ... Dat er wel hééél veel 'kwakkels' zijn ... Dat Filipovic ook zijn vertrek aan het voorbereiden is. Dat kan je tussen de regels wel verstaan … Dat ze inderdaad wel zeer fatalistisch zijn. Op een licentie hebben ze duidelijk niet te veel hoop. We mogen vooral op één ding hopen: de afgelopen jaren moest je in tweede al bijna letterlijk een moord gepleegd hebben om geen licentie te bekomen … We leve dus op hoop. Dat deze puinhoop niet ontstaat op zes maanden tijd en dat het voorliegen van enige ambitie naar uw supporters toe, aan het begin van het seizoen, boerenbedrog is van de zuiverste soort. Bedankt meneer De Roose. Ik hoop dat U alvast genoten hebt van uw foto's in de krant, met Vincent Kompany en met Emile Mpenza. Een voorzitter is en blijft (samen met zijn al dan niet 'bestaand' bestuur) de eindverantwoordelijke. |
| 08 Feb 2014, 23:57 |
|
|
Vaste Waarde
Kan goed zijn maar als hij zijn EIGEN ingebracht kapitaal er morgen wil uithalen= onmiddelijk einde voor eeuwig en altijd!
Licentie komt in 2 zit of tas in orde. Flippo heeft blijkbaar een superaanbieding ( hoe of wat wordt binnenkort uitgeklaard hij is zelf nog in beraad over het voorstel. Wat me het meeste verontruste vandaag was het antwoord dat er nog niet begonnen is aan de uitbouw/versterkingen naar volgend jaar toe . |
| 09 Feb 2014, 0:02 |
|
|
Vaste Waarde
tigers schreef: El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: En Lander is hier dus één van? Dat hij zijn contract dan verbreekt. Een gans seizoen geblesseerd zijn en dan als eerste een grote muil opzetten. Beter zijn contract verbreken dan. We hebben er toch nog niks aan gehad. Ik heb wel een idee wie nr. 2 kan zijn, maar noem geen namen als ik niet zeker ben. Kunnen/mogen jullie namen noemen? vind ik een redelijk schandalige opmerking eigenlijk. Dus als jij je been breekt, en pakweg 2 maanden thuis zit en geen loon krijgt, dan slik jij dat ook? Dat spelers achter hun loon vragen is compleet normaal. Of werk jij gratis misschien? Misschien versta jij hier smetje wel verkeerd. Lander zal waarschijnlijk wel goed betaald worden, is al een heel seizoen gekwetst (en idd misschien kan daar niet aan doen), maar hij is wel betaald tot op een bepaald moment en dan is hij een van de eerste die gaat klagen. Als werknemer zou ik op dat moment dan ook eens denken van : wat heb ik mijn werkgever al in return gegeven sinds ik getekend heb. Niets dus, tja dan zal ik misschien ook even afwachten alvorens een grote muil op te zetten (om het in de woorden van smetje te zeggen). Zeg tigers, wat je zegt zou ik kunnen volgen indien E.A. een clubje was dat in provinciale speelde.. We spelen echter in tweede nationale met profs en semi-profs, wel dan vind ik het totaal niet kunnen dat contractueel vastgelegde lonen te laat of niet worden betaald ! Misschien ter vergelijking : ik heb in tussen 1982 en 2000 zelf geshot ( van derde nationale tot derde provinciale bij 6 verschillende clubs) en buiten één negatieve ervaring werden we altijd relatief correct betaald.. Wel - gewoon dit : indien ik te lang op mijn centen had moeten wachten, dan had ik heel waarschijnlijk ook zoiets gehad van '" ik bol het hier zo rap mogelijk af" Niet vergeten dat zowat de hele kern van een semi pro of pro club totaal geen affiniteit heeft met een club he... Moraal van het verhaal is dan ook heel erg simpel : Als je als club serieus wil overkomen en ambitie hebt, dan heb je gewoon géén loonachterstand. Dan maak je géén schulden aan de lopende band. Dan zwijg je nederig en strooi je de mensen in je omgeving geen zand in de ogen met Emile M'penza's, Nick Van Belle's en ander populistisch maar vooral opportunistisch gedoe ! ![]() |
| 09 Feb 2014, 0:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
tigers schreef: El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: En Lander is hier dus één van? Dat hij zijn contract dan verbreekt. Een gans seizoen geblesseerd zijn en dan als eerste een grote muil opzetten. Beter zijn contract verbreken dan. We hebben er toch nog niks aan gehad. Ik heb wel een idee wie nr. 2 kan zijn, maar noem geen namen als ik niet zeker ben. Kunnen/mogen jullie namen noemen? vind ik een redelijk schandalige opmerking eigenlijk. Dus als jij je been breekt, en pakweg 2 maanden thuis zit en geen loon krijgt, dan slik jij dat ook? Dat spelers achter hun loon vragen is compleet normaal. Of werk jij gratis misschien? Misschien versta jij hier smetje wel verkeerd. Lander zal waarschijnlijk wel goed betaald worden, is al een heel seizoen gekwetst (en idd misschien kan daar niet aan doen), maar hij is wel betaald tot op een bepaald moment en dan is hij een van de eerste die gaat klagen. Als werknemer zou ik op dat moment dan ook eens denken van : wat heb ik mijn werkgever al in return gegeven sinds ik getekend heb. Niets dus, tja dan zal ik misschien ook even afwachten alvorens een grote muil op te zetten (om het in de woorden van smetje te zeggen). Dat bedoel ik Tigers. Het is normaal dat ze hun geld willen, maar is het dan nodig om direct via sporta te gaan en te dreigen met contractontbinding als je nog niets gespeeld hebt. Andere jongens hebben er altijd voor getraind en gespeeld en wachten ook op hun loon, maar gaan niet direct dreigen of klagen. Daarom dat ik zeg dat ze hem in dit geval mogen laten doen. Waarschijnlijk al veel betaald en nog geen enkele return. Het weinig dat hij speelde was niet goed. Zo was de tweede goal op Tubeke zijn fout (domme en onnodige fout voor de ogen van de ref op een gevaarlijke plaats) |
| 09 Feb 2014, 0:15 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
Neutralboy schreef: Kan goed zijn maar als hij zijn EIGEN ingebracht kapitaal er morgen wil uithalen= onmiddelijk einde voor eeuwig en altijd! Licentie komt in 2 zit of tas in orde. Flippo heeft blijkbaar een superaanbieding ( hoe of wat wordt binnenkort uitgeklaard hij is zelf nog in beraad over het voorstel. Wat me het meeste verontruste vandaag was het antwoord dat er nog niet begonnen is aan de uitbouw/versterkingen naar volgend jaar toe . Het zou me ook niet verwonderen moest die superaanbieding van Valckenier zijn En denk inderdaad ook dat FDR er reeds een pak eigen kapitaal ingestoken heeft, maar de administratie trekt dan ook echt op niets. Het enige wat ik kan uitmaken in het verslag van Elco over die Saskia is dat ze liefst zoveel mogelijk met haren van voren overal staat te showen, maar blijkbaar deftig en tijdig facturen opmaken dat is net iets te veel gevraagd. En misschien een kleinigheidje, maar tot wanneer waren de drankbonnen van de abonnementen geldig? Afgelopen thuismatch nog iemand een boekje zien bovenhalen en rustig aanvaard. |
| 09 Feb 2014, 0:17 |
|
|
Junior
mamananeto schreef: buiten één negatieve ervaring werden we altijd relatief correct betaald.. Dus toch ook niet altijd, en heb je het dan ook onmiddellijk aan de grote klok gehangen? |
| 09 Feb 2014, 0:33 |
|
|
Vaste Waarde
tigers schreef: mamananeto schreef: buiten één negatieve ervaring werden we altijd relatief correct betaald.. Dus toch ook niet altijd, en heb je het dan ook onmiddellijk aan de grote klok gehangen? Neen, maar ik speelde toen in 2e provinciale, had een goeie andere job, en was dus geen professioneel of semi pro voetballer die het geld dat hij met voetballen kan verdienen nodig heeft.... ![]() |
| 09 Feb 2014, 0:41 |
|
|
Junior
mamananeto schreef: tigers schreef: mamananeto schreef: buiten één negatieve ervaring werden we altijd relatief correct betaald.. Dus toch ook niet altijd, en heb je het dan ook onmiddellijk aan de grote klok gehangen? Neen, maar ik speelde toen in 2e provinciale, had een goeie andere job, en was dus geen professioneel of semi pro voetballer die het geld dat hij met voetballen kan verdienen nodig heeft.... ![]() Alle ge moest dus geen schoenen of ne laptop gaan pikken ![]() |
| 09 Feb 2014, 0:53 |
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 207 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |