|
|
| Pagina 8 van 36 |
[ 527 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 36 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
tigers schreef: Wat een gezaag en geklaag is dat hier altijd toch pfffff. @Bakkie ga in u nonkel of wie het ook is Valckenier zijn gat kruipen en stop hier eens met de jan en alleman uit te hangen en te doen of je alles weet. Je ging toch wegblijven zei je, wel doe het. Mensen zoals jij kan een kan een forum zeker missen. Ga volgend jaar naar Denderbrol, hij komt daar toch op in de gemeente Afrika tijdens de verkiezingen,dus met die fusieploeg Denafjafja;fjak;jfa zal je samen met hem wel iets opbouwen. De grote jongen komt ook weer opduiken,onze pc held ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jan 2018, 19:49 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: tigers schreef: Wat een gezaag en geklaag is dat hier altijd toch pfffff. @Bakkie ga in u nonkel of wie het ook is Valckenier zijn gat kruipen en stop hier eens met de jan en alleman uit te hangen en te doen of je alles weet. Je ging toch wegblijven zei je, wel doe het. Mensen zoals jij kan een kan een forum zeker missen. Ga volgend jaar naar Denderbrol, hij komt daar toch op in de gemeente Afrika tijdens de verkiezingen,dus met die fusieploeg Denafjafja;fjak;jfa zal je samen met hem wel iets opbouwen. De grote jongen komt ook weer opduiken,onze pc held ![]() Tss het wil niet zeggen dat je meer dan 7500 onbenullige posts moet doen om een pc held te zijn he ![]() En nu in u manne, of ik pak u wijf, wat jij toch niet doet. |
| 20 Jan 2018, 19:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
allesaaneen schreef: 1) Ne groep die niemand zich herinnert; 2) Ne groep die 'onzen iendracht' failliet wou laten gaan om opnieuw te beginnen met FC Dynamo Renault Aalst; én 3) ne groep rond Yannick Van Aken, 'die te laat was om te komen onderhandelen' Da klinkt idd als ne groep rond Yannick Van Aken Conclusie: Kust uw pollekes maar dat het 'de groep rond SVDB' geworden is. Verder volledig eens met de post van witteken! ![]() En voor de rest zijn we er geen meter op vooruit gegaan, wel integendeel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Jan 2018, 20:03 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
Bericht
Berichtenonderwerp: Re: 1ste Amateurliga 2017-2018 Van: Bakkie Verstuurd op: 20 Jan 2018, 19:48 Ontvanger: tigers Reageer met citaat Verwijder bericht Onderwerp: 1ste Amateurliga 2017-2018 tigers schreef: Wat een gezaag en geklaag is dat hier altijd toch pfffff. @Bakkie ga in u nonkel of wie het ook is Valckenier zijn gat kruipen en stop hier eens met de jan en alleman uit te hangen en te doen of je alles weet. Je ging toch wegblijven zei je, wel doe het. Mensen zoals jij kan een kan een forum zeker missen. Ga volgend jaar naar Denderbrol, hij komt daar toch op in de gemeente Afrika tijdens de verkiezingen,dus met die fusieploeg Denafjafja;fjak;jfa zal je samen met hem wel iets opbouwen. De man met de grote bakkes de computer held,ik hoop dat ge het aan durft om me aan te spreken op dender en anders zal ik wel zelf uitzoeken wie je bent. De reactie van Bakkie via PM na een post daarnet en de volgende kan ik ook nog posten als jullie willen. Dit noem je supporters en een forum? Laatst gewijzigd door tigers op 20 Jan 2018, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Jan 2018, 20:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tigers schreef: Bakkie schreef: tigers schreef: Wat een gezaag en geklaag is dat hier altijd toch pfffff. @Bakkie ga in u nonkel of wie het ook is Valckenier zijn gat kruipen en stop hier eens met de jan en alleman uit te hangen en te doen of je alles weet. Je ging toch wegblijven zei je, wel doe het. Mensen zoals jij kan een kan een forum zeker missen. Ga volgend jaar naar Denderbrol, hij komt daar toch op in de gemeente Afrika tijdens de verkiezingen,dus met die fusieploeg Denafjafja;fjak;jfa zal je samen met hem wel iets opbouwen. De grote jongen komt ook weer opduiken,onze pc held ![]() Tss het wil niet zeggen dat je meer dan 7500 onbenullige posts moet doen om een pc held te zijn he ![]() En nu in u manne, of ik pak u wijf, wat jij toch niet doet. Ik zal u eens pakken,pakt uwe vaseline mor mee,ge moogt nog kiezen waar ge het strijkt. Rare manier van discuteren jong ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jan 2018, 20:19 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: tigers schreef: Bakkie schreef: De grote jongen komt ook weer opduiken,onze pc held ![]() Tss het wil niet zeggen dat je meer dan 7500 onbenullige posts moet doen om een pc held te zijn he ![]() En nu in u manne, of ik pak u wijf, wat jij toch niet doet. Ik zal u eens pakken,pakt uwe vaseline mor mee,ge moogt nog kiezen waar ge het strijkt. Rare manier van discuteren jong ![]() Met u pietje van 12cm zal er niet veel te smeren zijn, eerder een grote bakkes dan een grote piet waar ge iets voor moet insmeren. De rare manier van discuteren heb ik van jou geleerd, na 1 post. ![]() Je mag hier blijkbaar je eigen mening niet zeggen volgens jou. Laatst gewijzigd door tigers op 20 Jan 2018, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Jan 2018, 20:22 |
|
|
Reserve
en dat is dus de reden dat er heel veel afhaken hier...
|
| 20 Jan 2018, 20:26 |
|
|
Junior
BDS schreef: en dat is dus de reden dat er heel veel afhaken hier... Als je na 1 opmerking of post al een pm krijgt waardoor je denkt waarom post ik iets idd, maar ik zeg nog steeds op een forum wat ik wil. Kan men er niet mee leven ok, maar bedreig dan mensen niet onmiddellijk met ik zal je wel vinden. Kan je je niet vinden met de werkwijze van PLJ ok, heeft hij Valckenier die een grote fusie wil niet toegelaten ok. Maar ieder zijn mening he, het is een forum. Om ieder zijn mening te zeggen en niet te dreigen via pm Laatst gewijzigd door tigers op 20 Jan 2018, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Jan 2018, 20:28 |
|
|
tigers schreef: BDS schreef: en dat is dus de reden dat er heel veel afhaken hier... Als je na 1 opmerking of post al een pm krijgt waardoor je denkt waarom post ik iets idd, maar ik zeg nog steeds op een forum wat ik wil. Kan men er niet mee leven ok, maar bedreig dan mensen niet onmiddellijk met ik zal je wel vinden. Lees anders eerst eens je eerste post jong,of vind ge dat normaal hoe je reageerde ? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jan 2018, 20:31 |
|
|
Reserve
BDS schreef: en dat is dus de reden dat er heel veel afhaken hier... Idd, maar je moet er hier maar een stuk of 2 buitensjotten om dat op te lossen ze... En in afwachting daarvan, tip van de dag; Gebruikerspaneel -> 'Vrienden en Vijanden' -> 'Beheer vijanden' -> 'Nieuwe vijanden toevoegen:' -> forumnaam -> verstuur Het enige wat je dan nog ziet is: 'forumnaam, die momenteel op je negeerlijst staat, heeft dit bericht geschreven.' Aanrader!! ![]() |
| 20 Jan 2018, 20:32 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: tigers schreef: BDS schreef: en dat is dus de reden dat er heel veel afhaken hier... Als je na 1 opmerking of post al een pm krijgt waardoor je denkt waarom post ik iets idd, maar ik zeg nog steeds op een forum wat ik wil. Kan men er niet mee leven ok, maar bedreig dan mensen niet onmiddellijk met ik zal je wel vinden. Lees anders eerst eens je eerste post jong,of vind ge dat normaal hoe je reageerde ? Is er daar iets verkeerd aan? Jij verkondigt toch al lang dat je voorstander bent van Valckenier of familie of wat dan ook en dat je niet apprecieert dat hij niet kon instappen, maar daarom wil niet zeggen dat iemand anders een andere mening heeft en dan hoef je die niet onmiddellijk aan te vallen via PM |
| 20 Jan 2018, 20:37 |
|
|
Nationale Ploeg
tjah, daar gaan we weer he. paar kilometer onder het ijs.
ik denk dat het voor iedereen duidelijk is dat de zwijgende meerderheid van de EA-supps niet op de hand is van de grootste 'klokkenluiders' (zoals ze zichzelf dan benoemen) en dat het niet meer representatief zijn van bvb de vzw daarin een reden kan hebben (te ver meegegaan in die mentaliteit, al dan niet terecht). ik ben blij dat er geen faillissement gekomen is, ik vind dat nog altijd dé beste oplossing geweest, ik vind het normaal dat er een budget opgesteld wordt en dat men zich daaraan moet houden en dat een voorzitter niet elk jaar moet bijpassen 'of het is ne slechte', dat een bestuur dat volledig buiten het voetbal komt enige 'rodagetijd' ging nodig hebben en daarbij geen perfect parcours kan rijden, en ik had ergens wel de clue dat het niet op een jaar ging opgelost zijn. als supp kan je daar toch alleen maar achter staan ? maar een ander mag gerust een andere visie daarop hebben, no prob. moet je echter daarvoor altijd een forum domineren met je hell & doom boodschappen omdat hetgeen jij het beste vind niet zo gelopen is en al de anderen ronduit belachelijk maken ? dan zegt dat toch gewoon meer over jezelf. en dan kan je nog zeggen 'den anderen is begonnen' (niveau 5-jarigen zowieso) maar moet je daarom zelf altijd gereed zitten om even snel diep 'af te zakken' op dat niveau ? trouwens, wat zijn de keiharde feiten ? met een boekhouding kunt ge ne gang gaan, maar andere zaken zoals dat uw spelers, leveranciers, verzekeringen,... (af)betaald worden zijn toch iets waard vandaag den dag ? we staan als club op ons best sedert vele jaren; al is dat natuurlijk nogal relatief. en plj heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij dit niet als een levenslange functie zag. en blijkt volgens wat hier gepost wordt ivm buitenlandse investeerders/overnemers OOK daarin dan woord te houden (persoonlijk helemaal niet zo blij dat hij de deur achter zich zou dichttrekken trouwens, maar daar zal ik dan wel weer voor verweten worden hier), ondanks dat het 'ook' een machtsgeile alleenheerser zou zijn op dit forum. rijm het allemaal maar aaneen hoor. uiteindelijk is de balans -tot nu toe- positief. punt. _________________ may the FORCE be with you. |
| 20 Jan 2018, 21:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Still standing ! schreef: Bakkie schreef: Je zou uw punt nog is kunnen wijzigen in een komma,want er is nog een plan (overname) bezig en dat was de 5e kandidaat die toen ook iets wou doen voor Aalst,maar zijn tenten elders opsloeg dus nog even afwachten wat die buitenlandse geldschieter betreft. Beste heer Bakkie, het seizoen waarnaar ik in bovenvermeld schrijven refereerde betreft een voetbaljaargang die inmiddels afgesloten is en bijgevolg tamelijk onomkeerbaar in het verleden ligt. op dat moment was het bestuur in handen van de door u zo geliefde plj en tenzij u me er nu van gaat overtuigen dat Dilbeek in het buitenland ligt of u back to the future manipulaties kan uitvoeren, blijf ik bij mijn punt dat er een punt mag staan. wat de toekomst brengen zal, daar spreek ik me niet over uit. maar wat dat betreft ben ik van het principe: https://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88 Bij mijn weten heeft Dilbeek niets met het bovenvermeld schrijven te maken ge weet zoveel als die dood gereden mus hier voor de deur.Misschien kunde uwe link nog toevoegen aan uw onderschrift. ![]() Dilbeek sloeg op de regio van afkomst vd voorzitter, meneer Bakkie. en moest ik iets meer weten ik zou het in geen lifetime op een forum plaatsen, weeral iets waar we grondig van mening over verschillen. punt 3...check. _________________ may the FORCE be with you. |
| 20 Jan 2018, 21:39 |
|
|
Ancien
Bram schreef: allesaaneen schreef: 1) Ne groep die niemand zich herinnert; 2) Ne groep die 'onzen iendracht' failliet wou laten gaan om opnieuw te beginnen met FC Dynamo Renault Aalst; én 3) ne groep rond Yannick Van Aken, 'die te laat was om te komen onderhandelen' Da klinkt idd als ne groep rond Yannick Van Aken Conclusie: Kust uw pollekes maar dat het 'de groep rond SVDB' geworden is. Verder volledig eens met de post van witteken! ![]() En voor de rest zijn we er geen meter op vooruit gegaan, wel integendeel.[/quote] Zo denk ik er ook over, bon het belangrijkste nu is morgen de drie punten pakken, gevolg een pak minder degradatiedruk en dan ga je met een beter gevoel richting FC Dender. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Jan 2018, 21:47 |
|
|
Ale de kindjes van onze voorzitter mogen het forum volledig inpalmen,om het op zijn Tigers te zeggen ‘ge kunt allemaal in PLJ zijn hol kruipen’ jullie kunnen hier alleen nog de goed nieuws show brengen en niemand mag nog kritiek geven,zo haalt hij hier ook zijn zijn gram en zet hij alles rustig naar zijn hand.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij zijn plannen gaat uitvoeren die hij zelf verkondigde en binnen dit en 2 jaar de club verkoopt aan een of andere spleetoog. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jan 2018, 23:05 |
|
| Pagina 8 van 36 |
[ 527 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 36 Volgende |