Transfers 2008 - 2009 - Pagina 71 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 69 70 71 72 73 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Miniem

Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
awel als da waar is. da Filipovic zou komen dan hoop ik da em direct komt als trainer want das tenminste iemand die er verstand van heeft

02 Jan 2009, 0:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
filipovic zou idd komen, maar da is nog ni rond, dus, afwachten...

het gerucht da roel naar meldert gaat is totaal uit de lucht gegrepen, hij wil zichzelf nog bewijzen hier (voor zover em da nog ni gedaan heeft :hmm: )

02 Jan 2009, 1:20
Miniem

Waarom deze aanval op onze voorzitter? Mengt zich relatief weinig in de gang van zaken van de club, zodus kan hij ook niet verantwoordelijk worden geacht voor de malaise waarin we ons bevinden. Hij staat zelfs in voor een groot deel van het budget van de club. Veel meer kunt ge van ne voorzitter niet vragen lijkt mij. Hij is misschien niet zo joviaal als de vorige, maar elke mens heeft een andere persoonlijkheid. Bon, Ik ben tevreden met deze voorzitter, een man met veel contacten in de zakenwereld trouwens, dus doe zo verder zou ik zeggen.

Over Aelbrecht dan: Ik heb veel respect voor alles wat Tim voor onze ploeg gedaan heeft, maar het was inderdaad tijd voor een stapje terug. Hopelijk gaan er nu ook een paar weg die effectief weg moeten.

Ik heb trouwens gehoord dat Filipovic hier speler/trainer mag worden, ik moet er wel bij zeggen dat het niet van een betrouwbare bron komt. Marcel?

Mengt zich meer dan je zou denken. Staat inderdaad in voor een groot gedeelte van het budget en das de reden waarom hij zich meer mengt. Hij heeft bv de doorslag gegeven bij het ontslag van Limpens.

02 Jan 2009, 1:34
Miniem

Waarom deze aanval op onze voorzitter? Mengt zich relatief weinig in de gang van zaken van de club, zodus kan hij ook niet verantwoordelijk worden geacht voor de malaise waarin we ons bevinden. Hij staat zelfs in voor een groot deel van het budget van de club. Veel meer kunt ge van ne voorzitter niet vragen lijkt mij. Hij is misschien niet zo joviaal als de vorige, maar elke mens heeft een andere persoonlijkheid. Bon, Ik ben tevreden met deze voorzitter, een man met veel contacten in de zakenwereld trouwens, dus doe zo verder zou ik zeggen.

Over Aelbrecht dan: Ik heb veel respect voor alles wat Tim voor onze ploeg gedaan heeft, maar het was inderdaad tijd voor een stapje terug. Hopelijk gaan er nu ook een paar weg die effectief weg moeten.

Ik heb trouwens gehoord dat Filipovic hier speler/trainer mag worden, ik moet er wel bij zeggen dat het niet van een betrouwbare bron komt. Marcel?

Mengt zich meer dan je zou denken. Staat inderdaad in voor een groot gedeelte van het budget en das de reden waarom hij zich meer mengt. Hij heeft bv de doorslag gegeven bij het ontslag van Limpens.

02 Jan 2009, 1:34
Miniem

Ik hoop dat de nieuwkomers ( wie da ook mogen zijn ) gewoon versterkingen zijn. Ik vind trouwens da Dillen meer krediet krijgt dan Limpens. Maja da is om het eigen falen te verdoezelen he.

02 Jan 2009, 1:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Filipovic mag van mij gerust komen, maar linksback lijkt me toch geen positie waar we versterking nodig hebben.

02 Jan 2009, 2:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
hansken schreef:
filipovic zou idd komen, maar da is nog ni rond, dus, afwachten...

het gerucht da roel naar meldert gaat is totaal uit de lucht gegrepen, hij wil zichzelf nog bewijzen hier (voor zover em da nog ni gedaan heeft :hmm: )

Roel is zeker iemand die we hier nog kunnen gebruiken. Daarom ook dat ik het raar vond dat er gezegd werd dat hij nu al zou afzakken. Moesten alle spelers dezelfde mentaliteit als Roel hebben we zouden niet staan waar we nu staan.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

02 Jan 2009, 2:15
Miniem

Een manager wordt afgerekend op zijn transfers zegt Van Holsbeeck vandaag op teletext.
Als filipovic komt dan hopelijk als trainer. We hebben nood aan iemand met een visie want zoals Dillen en co momenteel bezig zijn is echt amateurisme.

02 Jan 2009, 2:23
Ancien

Leeftijd: 47
adolf schreef:
da is er al ene die het zinkende schip verlaat. we moeten toegeven dat alles beter gaat na Limpens en enorm beter na de wissel van voorzitter. edde diene mens zijn gezicht al gezien? de intelligentie loopt eraf.

Nog een chance dat we hier steeds ne voorzitter kunnen aantrekken. Intelligentie staat niet op het gezicht geschreven! De spelers die vertrokken zijn kan ik allemaal best begrijpen. Er is er geen enkele bij waarvan ik het gevoel heb: 'miljaarde, zijn we die kwijt ?'

Wa betreft filipovic, laat die maar komen, waarom niet? Ervaring en uit eerste klasse. Wil hij ook trainer zijn? Geen probleem. Speelt die ook niet flank links (zodoende Lord vooraan links te zetten)?

02 Jan 2009, 10:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Titus schreef:
adolf schreef:
da is er al ene die het zinkende schip verlaat. we moeten toegeven dat alles beter gaat na Limpens en enorm beter na de wissel van voorzitter. edde diene mens zijn gezicht al gezien? de intelligentie loopt eraf.

Gedeeltelijk mee eens! Wat betreft de persoon van de Voorzitter. Het is juist dat hij zich met de transferts en het sportieve niet moet moeien, wel toezicht over houden en samen met zijn bestuur de juiste, bekwame mensen moet aanstellen.
De taak van een voorzitter is de juiste contacten onderhouden met de commerciële partners om het nodige budget te voorzien.
OK, dat doet hij.
Maar de taak van een voorzitter is evenzeer het 'gezicht' te zijn van de club: de woordvoerder, de ambassadeur. En dat is niet het geval.
Qua communicatie schort er wel iets. Wellicht is de voorzitter geen bespraakt man, en daar kan hij niet aan doen. Maar dat kan verholpen worden met een woordvoerder, die de public relations verzorgt en voor de camera 'het gezicht' wordt van de club.
Dan zouden de supporters niet met het "gevoel " zitten dat het bestuur "niet te horen of te zien is; of niet aanwezig is.."

02 Jan 2009, 10:39
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
adolf schreef:
Een manager wordt afgerekend op zijn transfers zegt Van Holsbeeck vandaag op teletext.
Als filipovic komt dan hopelijk als trainer. We hebben nood aan iemand met een visie want zoals Dillen en co momenteel bezig zijn is echt amateurisme.

Berg die hoop maar heel snel weer op. als hij komt is het als speler.

En de discussie over trainer Limpens - Dillen is hier al heel lang geleden gevoerd. Met oude koeien uit de gracht te halen gaan we er ook niet geraken.

02 Jan 2009, 10:43
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
pattaboem schreef:
Dan zouden de supporters niet met het "gevoel " zitten dat het bestuur "niet te horen of te zien is; of niet aanwezig is.."

Volgens mij zitten heel weinig supporters met dat gevoel.

02 Jan 2009, 10:45
Ancien

Leeftijd: 45
adolf schreef:
Als filipovic komt dan hopelijk als trainer. We hebben nood aan iemand met een visie

Hoe in godsnaam kunt gij iemand die nog nooit trainer geweest is, beoordelen op zijn trainerskwaliteiten?

Ik denk niet dat den Iendracht de club is die beginnende trainers een kans moet geven. Laat ons aub iemand nemen die er al verstand van heeft (niet Dillen dus) ipv iemand die alles nog moet leren.

02 Jan 2009, 11:05
Ancien

Leeftijd: 42
Boris schreef:
adolf schreef:
Als filipovic komt dan hopelijk als trainer. We hebben nood aan iemand met een visie

Hoe in godsnaam kunt gij iemand die nog nooit trainer geweest is, beoordelen op zijn trainerskwaliteiten?
Ik denk niet dat den Iendracht de club is die beginnende trainers een kans moet geven. Laat ons aub iemand nemen die er al verstand van heeft (niet Dillen dus) ipv iemand die alles nog moet leren.

Da vroeg ik mij ook af? Franky VDE was ook een hele goeie voetballer in zijn tijd maar als coach een zeer dikke 0. Dus op wat gij u voor uw beoordeling baseert???

02 Jan 2009, 11:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Ergens hoop ik toch dat er vandaag officieel nieuws komt. Zodat "aanwinsten" zondag kunnen voorgesteld worden, anders voorspel ik een magere opkomst!

Als je de geruchten samenbrengt met de toevallige wedstrijd tegen dender zou het allemaal wel eens kunnen kloppen... ik begin alleszins nerveus te worden naar inkomende transfers toe...

02 Jan 2009, 11:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 69 70 71 72 73 130