Artikels - Pagina 71 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 69 70 71 72 73 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Artikels
Zo'n ontslag is natuurlijk een natte droom voor de journalisten die ons al een tijdje hard aanpakken.

14 Mar 2008, 10:25
Scholier

tsjoep schreef:
en gelijk heeft hij... de waarheid kwetst

Vind toch ook dat hij ergens gelijk heeft. Echt punten heeft lieven nog niet gepakt en dat hij soms wat ongelukkig uit zijn goal komt is ook al gebleken. Mss ligt Aalst hem niet zo goed als Diegem hem lag (wat niet wil zeggen dat hij een slechte keeper heeft).

De manier waarop de vernoemde mensen "aan de deur worden gezet" worden lijkt me toch niet altijd de meest tactvolle manier. Deze mogen toch met wat meer respect behandeld worden.

Ik ben ervan overtuigd dat dit niet aan het hart van de spelerskern zal en mag komen en we zondag zonder commentaar de 3 punten zullen thuishouden.

14 Mar 2008, 10:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Correcte analyse van een ervaren rot in het vak !

14 Mar 2008, 10:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
villa schreef:
De manier waarop de vernoemde mensen "aan de deur worden gezet" worden lijkt me toch niet altijd de meest tactvolle manier. Deze mogen toch met wat meer respect behandeld worden.

Ge zet iemand buiten of ge zet hem niet buiten hé, maar iemand op een respectvolle manier buitenzetten, lijkt me niet simpel. Mensen die moeten opkrassen, zullen altijd op hun tenen getrapt zijn hé.

14 Mar 2008, 10:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dat doe je gewoon niet.

Als je gebrek aan professionalisme hekelt en je reageert dan zelf op zo een manier...
Ja hoe geloofwaardig zijt ge dan ?

En dan zouden onze keepers vertrouwen moeten uitstralen ? Vertrouwen die ze zelfs van hun trainer nooit hebben gekregen ?

14 Mar 2008, 10:39
Iendracht.be - beheer

elfahem schreef:

Correcte analyse? Het lijkt me eerder gewoon natrappen dan een objectieve analyse hoor. Het konden vier rode kaarten geweest zijn? De zwakste doelman die hij in twintig jaar onder zijn hoede gehad heeft? Dat lijken me eerder uitspraken die ingegeven zijn door frustratie. Trouwens, ge moet niet verwachten zelf met respect behandeld te worden als ge blijkbaar ook geen respect voor andere mensen kunt opbrengen.

14 Mar 2008, 10:40
Scholier

Bartos schreef:
villa schreef:

Ge zet iemand buiten of ge zet hem niet buiten hé, maar iemand op een respectvolle manier buitenzetten, lijkt me niet simpel. Mensen die moeten opkrassen, zullen altijd op hun tenen getrapt zijn hé.

Dat vind ik nu niet. Je hebt genoeg clubs waar spelers en bestuursleden opstappen zonder dat er nagetrapt wordt en met een goede onderlinge verstandhouding uit elkaar gaan. Dit gebeurt hier nooit omdat het te pas en ten onpas gebeurd. Voorgaande mensen hebben toch wel al hun strepen verdient en worden hier zonder grondige reden aan de deur gezet. Dan creëer je zulke situaties.

14 Mar 2008, 10:46
Ancien

Leeftijd: 46
elfahem schreef:

Zou dan ook wel eens in eigen boezem moeten kijken hé... Heeft op de twee laatste seizoenen bij ons vijf eerste elftal-doelmannen getraind (Vandenabeele, Sulmon, Verbist, Lambrecht en De Veirman) en hij vindt dat de keepers niet naar behoren functioneren (buiten Vandenabeele dan)... Is het dan niet aan de trainer om ze beter te maken? Als je die optiek doortrekt, is het dus niet meer dan logisch dat het contract van Mergan niet werd verlengd...

Trouwens, een keeper moet je vertrouwen geven... Zo natrappen is nergens voor nodig... Kan zijn dat onze keepers nog niet echt punten hebben gepakt, maar ze hebben mijns insziens ook nog geen punten verloren... De rode kaarten van Lieven waren wel telkens man tegen man situaties...

Ter info: Verbist vorig jaar -> ook maar 1 puntje gepakt (op Boom) en er twee verloren (tegen Opwijk)... Kijk waar die nu staat...

14 Mar 2008, 10:48
Iendracht.be - beheer

villa schreef:
Dat vind ik nu niet. Je hebt genoeg clubs waar spelers en bestuursleden opstappen zonder dat er nagetrapt wordt en met een goede onderlinge verstandhouding uit elkaar gaan. Dit gebeurt hier nooit omdat het te pas en ten onpas gebeurd. Voorgaande mensen hebben toch wel al hun strepen verdient en worden hier zonder grondige reden aan de deur gezet. Dan creëer je zulke situaties.

Het is niet omdat wij de reden niet weten dat er geen grondige reden is natuurlijk. Als ik ne Louis Mergan nu hoor klappen over de jongens waar hij elke dag mee moet (of moest) samenwerken, dan vind ik het precies maar normaal dat die hier niet kan blijven.

14 Mar 2008, 10:48
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
elfahem schreef:

Zou dan ook wel eens in eigen boezem moeten kijken hé... Heeft op de twee laatste seizoenen bij ons vijf eerste elftal-doelmannen getraind (Vandenabeele, Sulmon, Verbist, Lambrecht en De Veirman) en hij vindt dat de keepers niet naar behoren functioneren (buiten Vandenabeele dan)... Is het dan niet aan de trainer om ze beter te maken? Als je die optiek doortrekt, is het dus niet meer dan logisch dat het contract van Mergan niet werd verlengd...

Trouwens, een keeper moet je vertrouwen geven... Zo natrappen is nergens voor nodig... Kan zijn dat onze keepers nog niet echt punten hebben gepakt, maar ze hebben mijns insziens ook nog geen punten verloren... De rode kaarten van Lieven waren wel telkens man tegen man situaties...

Ter info: Verbist vorig jaar -> ook maar 1 puntje gepakt (op Boom) en er twee verloren (tegen Opwijk)... Kijk waar die nu staat...

Ik wou het ook nog zeggen, tis nu niet bepaald dat Mergan hier zo fantastisch werk geleverd heeft. Misschien is het hij wel die tekort komt voor een ploeg als Eendracht Aalst.

14 Mar 2008, 10:49
forumlegende

Leeftijd: 69
Bartos schreef:
elfahem schreef:

Correcte analyse? Het lijkt me eerder gewoon natrappen dan een objectieve analyse hoor. Het konden vier rode kaarten geweest zijn? De zwakste doelman die hij in twintig jaar onder zijn hoede gehad heeft? Dat lijken me eerder uitspraken die ingegeven zijn door frustratie. Trouwens, ge moet niet verwachten zelf met respect behandeld te worden als ge blijkbaar ook geen respect voor andere mensen kunt opbrengen.

Bartos,ik denk niet dat hij wil natrappen hoor want de tekst in het artikel hoor ik hem toch al een serieus aantal weken mondeling bevestigen.In alle geval deze situatie is toch weeral een negatief punt in de rush naar de titel,en ondanks het feit dat ik een positief ingesteld mens ben heb ik mij reeds verzoend met de eindronde!!!!!!

14 Mar 2008, 10:51
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
elfahem schreef:

De manier waarop is misschien ongelukkig en kan gerust natrappen worden genoemd maar dat is nu eenmaal inherent aan het voetbal en stoort me hoegenaamd niet. Zijn analyse daarentegen vind ik de nagel op de kop. Em werd binnengehaald als de nieuwe Jean-Marie Pfaff, maar lijkt nu toch een Nico Vaesen-complex te ontwikkelen. Net zoals Vaesen zal hij ongetwijfeld zijn kwaliteiten hebben, maar bij ons heeft hij die alvast nog niet getoond. Ik gun hem een transfer en hoop dat hij zich op een ander kan bewijzen.

Wat me wel dwarszit is het volgende. Toen ik las dat Mergan moest opkrassen omwille van een discussie over het rendement van de doelmannen ging ik ervan uit dat hij zijn keepers niet zou afvallen en hun kant zou kiezen. Blijkbaar is de situatie omgekeerd en is men bij het bestuur nog steeds overtuigd van de keuze voor De Veirman.

14 Mar 2008, 10:54
Scholier

Bartos schreef:
DT schreef:
elfahem schreef:

Ik wou het ook nog zeggen, tis nu niet bepaald dat Mergan hier zo fantastisch werk geleverd heeft. Misschien is het hij wel die tekort komt voor een ploeg als Eendracht Aalst.

Mij hoor je niet zeggen dat Louis hier goed werk heeft geleverd hoor (om zijn palmares kan je natuurlijk niet heen). Dan hadden ze Niels De Rudder maar moeten houden. Nòg een monument dat is buitengesmeten. Maar daar zal ook wel een grondige reden voor geweest zijn?

De club levert fantastisch werk, maar op dit gebied moet er dringend bijles gevolgd worden.

14 Mar 2008, 10:55
Iendracht.be - beheer

Ik verschiet toch wel van dat interview. K had zoiets niet verwacht van Louis.

En Baert vindt hij wel ne goeien. Dienen heeft bij ons toch ook geen potten gebroken, in tegendeel zelfs.

14 Mar 2008, 10:58
Scholier

Smetje schreef:
Ik verschiet toch wel van dat interview. K had zoiets niet verwacht van Louis.

En Baert vindt hij wel ne goeien. Dienen heeft bij ons toch ook geen potten gebroken, in tegendeel zelfs.

Nee, alleen maar tegen ons :hmm:
Penalty onder andere ...

14 Mar 2008, 11:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 69 70 71 72 73 497