|
|
| Pagina 72 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 70 71 72 73 74 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Stadion
jammen schreef: Gevaarlijke combinatie, Chinezen en voetbal. ![]() oeijk aal ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 16 Mei 2013, 16:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
En de hoezekouter? of aan de expresweg in terjoden is daar geen plaats meer?
| 16 Mei 2013, 16:30 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Tokkie schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130515_00584530 Eendracht Aalst Task Force (burgemeester en schepenen Caroline Verdoodt (N-VA), Ilse Uyttersprot (CD&V) en Ann Van de Steen (SP.A)). Ze zullen hun werk hebben. De video staat blijkbaar niet meer op aalst.tv, maar naar wat den Dosje te zeggen had over de huidige locatie vh PC-stadion, heb ik een vermoeden dat de stad een compleet nieuw stadion op een nieuwe locatie prefereert. Die nieuwe locatie moet liggen binnen GROOT-Aalst, dat breidt de mogelijkheden al lichtjes uit, maar nog steeds geen simpele opgave vr de EATF om tegen eind dit jaar een oplossing + locatie te vinden. 5 à 6 hectare, rekening houdende met mobiliteit en ontsluiting + de kostprijzen die eraan verbonden zijn, (her)bestemming van de grond(en), mogelijke overlast voor milieu en (mogelijke?) buurtbewoners, veiligheid, ... We zullen maar al is beginnen brainstormen zeker? Achter de Colruyt in een prachtige locatie, vlak aan de Dender, maar is idd bestemd als natuurgebied en beschermd als overstromingsgebied, de Stad is van plan om de Gerstjens en den Osbroek naar elkaar toe te laten groeien tot 1 groot stadsbos (Erembaldbos), waarin het nieuwe sportcentrum Schotte zal geïntegreerd worden. Tragel, Siesegem en Zandberg zijn ook al niet mogelijk. Voor de eerste 2 zijn al andere projecten bestemd en de laatste is te moeilijk qua herbestemming (zie Jumping) en mobiliteit. kan zo een voetbalstadion eigenlijk in een industriezone neergepoot worden? het Wijngaardveld langs de kant van Herdersem, is daar geen plaats meer? en daar in gijzegem/hofstade naast dienen chinees waar ze dienen fameuze N41 gaan doortrekken, is dat een optie? Qua ontsluiting moet dat daar toch lukken? Dat stuk in het Wijngaardveld is gereserveerd door Waterwegen en Zeekanaal om er een containerterminal aan te leggen. Iets waar eigenlijk nog helemaal geen zekerheid over bestaat. Wordt de Dender opgewaardeerd zodat er zwaardere schepen op kunnen? Zijn er voldoende geïnteresseerde bedrijven in de buurt voor wie zo'n terminal nuttig kan zijn? Is er iemand te vinden die het wil uitbaten? Allemaal nog onzeker. Maar toch is er niet te spreken over een alternatieve bestemming voor het terrein. Blijkbaar zelfs niet om het tijdelijk te gebruiken als parkeerplaats voor vrachtwagens. |
| 16 Mei 2013, 17:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: en daar in gijzegem/hofstade naast dienen chinees waar ze dienen fameuze N41 gaan doortrekken, is dat een optie? Qua ontsluiting moet dat daar toch lukken? eje nog zo een gedacht jong ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2013, 18:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Als ge ziet op Google Maps zijn er rondom ons 'Aalsters klaverblad' toch nog enkele plaatsen?
Daar waar Sterck die enorme hangar gezet heeft leek het me ook nog ideaal. |
| 16 Mei 2013, 19:02 |
|
|
Freak
http://www.aalst.tv/artikel/sport/voorz ... iondossier
het enthousiasme bij Frank en D'Haese druipt er af moet ik zeggen. als dienen D'Haese doet wat hij zegt, ja hallo! ![]() |
| 16 Mei 2013, 22:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: http://www.aalst.tv/artikel/sport/voorzitter-en-burgemeester-over-het-stadiondossier het enthousiasme bij Frank en D'Haese druipt er af moet ik zeggen. als dienen D'Haese doet wat hij zegt, ja hallo! ![]() Knap! Ik hoop dat ze dit kunnen realiseren! ![]() |
| 16 Mei 2013, 23:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
El Corredor schreef: http://www.aalst.tv/artikel/sport/voorzitter-en-burgemeester-over-het-stadiondossier het enthousiasme bij Frank en D'Haese druipt er af moet ik zeggen. als dienen D'Haese doet wat hij zegt, ja hallo! ![]() Altyd afwachten natuurlijk met die politiekers... Al moet hij zelf toch ook weten dat als ge zoiets gaat verkondigen, ge daar later op teruggepakt kunt worden... Ben is benieuwd _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Mei 2013, 6:41 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
kzou deze uitspraken van onze burgemeester veel 'verdachter' vinden moesten we in een verkiezingsjaar zitten...
de nieuwe legislatuur is juist begonnen, ze hebben nog meer dan 5j te gaan! Ik geloof er in! ![]() |
| 17 Mei 2013, 9:15 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Juist , ik geloof er ook in moet ik zeggen
![]() |
| 17 Mei 2013, 9:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ben zeer blij dit filmpje te zien, het zal een zware uitdaging worden. Maar dat de wil er is juich ik al ten zeerste toe. Ik wil hier heel graag pro actief aan meewerken vanuit de oppositie.
Het enige wat ik enorm betreur, en dat staat in wezen los van de inhoud, dat is dat wij als raadslid altijd maar achteraf op de hoogte gebracht worden (zeker omdat zowel Johan als ikzelf al meermaals naar een commissie (Johan via zijn vraagstelling in de GRaad, ikzelf na de afkeuring van de zittribune, bij de voorzitter van de raad) gevraagd hebben) en dus ook alles eerst mogen lezen in de pers. Op deze manier zit je op den duur maar weinig te doen in een Gemeenteraad, en is het niet gemakkelijk om constructief uit de hoek te komen vanuit de oppositie. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 17 Mei 2013, 9:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tdb schreef: kzou deze uitspraken van onze burgemeester veel 'verdachter' vinden moesten we in een verkiezingsjaar zitten... de nieuwe legislatuur is juist begonnen, ze hebben nog meer dan 5j te gaan! Ik geloof er in! ![]() Zelfs zijn grootvader heeft bij "de Eendracht" gespeeld. Dat wil al wat zeggen! |
| 17 Mei 2013, 10:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: Het is nu ook een stuk onze verantwoordelijkheid om te tonen dat een nieuw stadion gerechtvaardigd zou zijn. Ik koop alvast een abo, en met OPC gaan we volgend jaar ook terug een paar keer uitpakken (twas maar kalm dit jaar ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Mei 2013, 10:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Bart Van den Neste schreef: Ben zeer blij dit filmpje te zien, het zal een zware uitdaging worden. Maar dat de wil er is juich ik al ten zeerste toe. Ik wil hier heel graag pro actief aan meewerken vanuit de oppositie. Het enige wat ik enorm betreur, en dat staat in wezen los van de inhoud, dat is dat wij als raadslid altijd maar achteraf op de hoogte gebracht worden (zeker omdat zowel Johan als ikzelf al meermaals naar een commissie (Johan via zijn vraagstelling in de GRaad, ikzelf na de afkeuring van de zittribune, bij de voorzitter van de raad) gevraagd hebben) en dus ook alles eerst mogen lezen in de pers. Op deze manier zit je op den duur maar weinig te doen in een Gemeenteraad, en is het niet gemakkelijk om constructief uit de hoek te komen vanuit de oppositie. Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ga toch niet volledig akkoord. De rol van de oppositie is om de meerderheid onder druk te zetten. Doordat jullie aanwezig zijn/waren in de discussie rond het stadion kon de meerderheid de zaak niet zomaar in de vergeetput gooien. Dat jullie niet zijn afgekomen met 'de oplossing' is misschien spijtig voor jullie, maar voor het algemene belang maakt dat dus eigenlijk geen fluit uit. |
| 17 Mei 2013, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
11 mogelijke locaties voor een nieuw stadion...
- Hoezekouter en omgeving langs E40 (Nieuwerkerken) - Perceel achter colruyt (Aalst) - ont hoilig hert (Aalst) - De siesegemkouter (Aalst) - Oud terrein SK Terjoden (Erembodegem) - Tragel (Aalst) - Nederhase, naast het waterzuiveringsstation (Hofstade) - Heuvelpark (Aalst) - Industrieterrein (Erembodegem) - Open ruimtes langs de Moorselbaan (Aalst) - Jeugdcentrum Zandberg (Aalst) Bron: HLN _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 17 Mei 2013, 10:47 |
|
| Pagina 72 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 70 71 72 73 74 … 462 Volgende |