VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 72 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 70 71 72 73 74 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Knaap

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Man man man, wa da ge ier allemol leest seg :kots:
K'peis dat er ier zoin da teveel slechte stationsromannekes lezen.

19 Jan 2016, 8:33
forumlegende

Dirk II schreef:
Man man man, wa da ge ier allemol leest seg :kots:
K'peis dat er ier zoin da teveel slechte stationsromannekes lezen.

(y) (y) (y)

19 Jan 2016, 9:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
zwetzat schreef:
@Jean:"Er vallen hier zoveel namen : De Cock, Goethals, Orlans,... allemaal heel grappig!
Onze nieuwe investeerder heeft echter met geen van deze mensen ook maar iets te maken!"

Bent U daar 200% zeker van ?
Goethals en Le Juste waren gezien samen op Zandberg heeft hier iemand laten vallen onlangs.
2 vreemden dus die samen toevallig op pad waren.
Le Juste heeft zelf verklaard door kollega's en ex kollega's getipt te zijn over EA.
Goethals en Zwitserland en Le Juste zijn in deze toch niet onbelangrijke raakvlakken lijkt me. :D

---
Dat PLJ samen met Goethals, worden gezien, geschouw ik absoluut niet persé als 'verdacht'.
Wellicht kennen die twee elkaar professioneel vanuit de financiele wereld.
PLJ had eerder geen connecties met Eendracht. En GOETHALS was voorzitter van onze club in de periode van het hoogtepunt van Eendracht in eerste klasse. Het is normaal dat PLJ zich heel grondig informeert bij Goethals over het verloop van de gebeurtenissen bij onze club.
PLJ lijkt mij ook genen simpelen, en zal zijn conclussies over het geheel van de situatie wel trekken, en zelf de juiste koers varen, neem ik aan...
Men moet niet altijd bij iedereen onmiddellijk "het slechte" concluderen....
Het is in tegendeel professioneel te noemen, dat een investeerder zich overal zeer degelijk informeert op ALLE niveaus; en daarna de nodige conclussies voor zijn saneringsplan trekt...

Als het écht gaat om het bespreken van "luche" zaken. Dan zal dit gebeuren tussen 4 muren; en niet aan een officieel oefenterrein; waar hun gezelschap door iedere supporter of speler kan worden gezien ....

Laatst gewijzigd door pattaboem op 19 Jan 2016, 10:07, 3 keer totaal gewijzigd.

19 Jan 2016, 9:50
Vaste Waarde

Er zitten er hier een aantal op het forum die hun eigen verzinsels geloven :hmm:
Als er even niks negatiefs te vertellen valt, dan vinden ze zelf wel iets negatiefs uit... :crazy:

19 Jan 2016, 9:57
Junior

Is er nu gisteren die persconferentie geweest waarop alles duidelijk ging worre?

19 Jan 2016, 10:14
Freak

Eendracht Aalst rond de tafel met de Stad

Een­dracht Aalst is vol­op aan het on­der­han­de­len met het Aal­ster­se stads­be­stuur waar­door de club een stap voor­waarts zet, want on­der de vo­ri­ge voor­zit­ter Frank De Roo­se was het ver­trou­wen he­le­maal zoek tus­sen stads- en club­be­stuur. De nieu­we in­ves­teer­der Pa­trick Le Jus­te zou een pers-stop aan­hou­den tot con­cre­te re­sul­ta­ten ge­boekt wor­den, maar door­brak toch al even de stil­te en be­ves­tig­de dat de ge­sprek­ken met de Aal­ster­se po­li­tie­ke we­reld in een con­struc­tie­ve sfeer ver­lo­pen. Pa­trick Le Jus­te zui­ver­de de meest drin­gen­de schul­den aan die het voort­be­staan van de club be­dreig­den, maar voorts fo­cust hij nu op een uit­brei­ding van het be­stuur en een sa­men­wer­king met het stads­be­stuur.
(y)

19 Jan 2016, 10:19
Ancien

waly 2 schreef:
Eendracht Aalst rond de tafel met de Stad

Een­dracht Aalst is vol­op aan het on­der­han­de­len met het Aal­ster­se stads­be­stuur waar­door de club een stap voor­waarts zet, want on­der de vo­ri­ge voor­zit­ter Frank De Roo­se was het ver­trou­wen he­le­maal zoek tus­sen stads- en club­be­stuur. De nieu­we in­ves­teer­der Pa­trick Le Jus­te zou een pers-stop aan­hou­den tot con­cre­te re­sul­ta­ten ge­boekt wor­den, maar door­brak toch al even de stil­te en be­ves­tig­de dat de ge­sprek­ken met de Aal­ster­se po­li­tie­ke we­reld in een con­struc­tie­ve sfeer ver­lo­pen. Pa­trick Le Jus­te zui­ver­de de meest drin­gen­de schul­den aan die het voort­be­staan van de club be­dreig­den, maar voorts fo­cust hij nu op een uit­brei­ding van het be­stuur en een sa­men­wer­king met het stads­be­stuur.
(y)

Voila, we zitten in een constructieve sfeer en die pers-stop kan ik heel goed begrijpen want een gerucht kan door de (plaatselijke) pers al vlug een andere richting uit gaan.
Mijn buikgevoel zegt dat we van deze nieuwe bewindsploeg meer discretie en professionalisme mogen verwachten dan dat we dat ooit van FDR en co gezien hebben.
Dus: hold your horses and wait and see.

Laatst gewijzigd door jammen op 19 Jan 2016, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Jan 2016, 10:36
Nationale Ploeg

anathema76 schreef:
Er zitten er hier een aantal op het forum die hun eigen verzinsels geloven :hmm:
Als er even niks negatiefs te vertellen valt, dan vinden ze zelf wel iets negatiefs uit... :crazy:

heb ik iets negatiefs gezegd dan ?, ik reageerde op de bewering dat ze met elkaar niks te maken hadden, dat klopt niet want ze kennen elkaar dus blijkbaar wel, dat is alles. (y)

19 Jan 2016, 10:44
Vaste Waarde

zwetzat schreef:
heb ik iets negatiefs gezegd dan ?, ik reageerde op de bewering dat ze met elkaar niks te maken hadden, dat klopt niet want ze kennen elkaar dus blijkbaar wel, dat is alles. (y)

Heb ik uw naam genoemd dan? ;)

19 Jan 2016, 10:46
Nationale Ploeg

anathema76 schreef:
zwetzat schreef:

Heb ik uw naam genoemd dan? ;)

-------------

Geen geruzie onder supporters aub. Wij hebben toch allemaal dezelfde goeie bedoelingen voor onzen Iendracht.
Anathema wilde gewoon zeggen; voor iedereen: "wie het schoentje past, trekke het aan"
'Zwetzat' paste het schoentje blijkbaar niet...

19 Jan 2016, 11:08
forumlegende

PLJ kent Goethals van in de bankwereld.
'Foute vrienden' the sequel... :D

We moeten inderdaad niet paranoïde worden, maar we mogen zeker niet naïef zijn ook.
Aalst is een club die louche figuren lijkt aan te trekken, dus enig gezond wantrouwen is zeker op de plaats.
Enfin, afwachten maar...

19 Jan 2016, 11:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Wantrouwen is gezond, zolang het geen paranoia wordt.

19 Jan 2016, 11:54
Ancien

Moest iedereen die al met mr Goethals gesproken heeft een louche persoon zijn, ja hallo! :lol:
Verder was hij in mijn ogen een goede voorzitter bracht ons naar eerste en zolang hij de plak zwaaide moest Orlans geen trukken verkopen, en de rest is history. :D

19 Jan 2016, 12:07
Nationale Ploeg

om de vrede hier te bewaren in deze zaak zal ik er verder niet meer op reageren ... ... ... :lol:

19 Jan 2016, 12:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... an-de-gang

19 Jan 2016, 14:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 70 71 72 73 74 152