Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 73 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
eendrachter'80 schreef:
Smetje schreef:
Ik weet ondertussen een beetje meer over de hele zaak en dit is mijn visie:

Volgens mij ziet het nieuwe bestuur den Iendracht als hun speeltje. Als kinderen zijn ze momenteel heel blij met hun speeltje en gaan ze er veel eigen geld insteken. Dikke contracten afsluiten met de trainer(s), mooie transfers doen, contracten afsluiten met betaalde catering in plaats van vrijwilligers, ... Op korte termijn zie ik dan ook mooie dingen gebeuren en zie ik ons succes behalen. Op een dag (dit kan over enkele weken, maanden of jaren zijn) worden ze hun speeltje beu (of is hun geld op) en stoppen ze ermee. De contracten die ze nu afsluiten worden echter in naam van de club getekend en dat betekent dat op dat moment de club ermee blijft zitten. Dit zal onbetaalbaar zijn voor de club, waardoor we weer maar eens de afgrond in gaan. Garré heeft al eens een club in puin met massa's schulden achtergelaten en de kans is groot dat dit opnieuw gebeurt.

Ondertussen worden ook de meeste spelers (diegenen met inzet die absoluut bij den Iendracht wilden blijven) buitengepest.

Ik zie het dus op lange termijn somber in. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik vrees er voor. Ik blijf supporter van den Iendracht en als we in eerste instantie succes hebben, zal ik ook juichen en feesten, maar in mijn achterhoofd zal ik altijd met de vrees blijven dat het snel gedaan kan zijn.

Over de reservenmatch van gisteren: dat bewijst volgens mij nog maar eens dat ze den Iendracht als een speeltje zien. Bij een club komt meer kijken dan spelers kopen en een matchke spelen. Er is een ganse organisatie nodig, met vrijwillergers die er aan denken om de drank in de frigo te leggen, om ticketjes te verkopen, ... En een eerste vereiste is natuurlijk om er aan te denken om de sleutel te vragen. Want zo een dingen vergeten ze blijkbaar. Er is nog niemand van het nieuwe bestuur die bv. naar de boekhouding of de licentie gevraagd heeft.

Hetzelfde met project 90. Er zijn 6 cellen, maar enkel de sportieve cel wordt uitgewerkt. Al de rest (organisatie, veiligheid, ...) wordt over het hoofd gezien. De groep De Ridder/Markey is dan ook niet tegen project 90, maar wil dat het beter uitgewerkt wordt.

Ik weet dat ik hier waarschijnlijk veel kritiek ga krijgen, maar dit is mijn mening.

En wat als Lambrecht het bij Lokeren op stapt zou het dan ook gedaan zijn ? maar onder tussen spelen zij al jaren terug in eerste klasse ,en wilde eens namen plakken op de zogezegde spelers die worden buiten gepest dan zouden wij zelf eens kunnen nagaan wat hier van waar is.en mijn vraag is wie pest er wie ?

Ik den spontaan aan steurs en dessaer.

21 Mar 2009, 13:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
oilsjt schreef:
ik vraag mij een ding af wie gaat alles blijven betalen????

4 trainers ne sportief manager een cateringbedrijf voor de kantines

Met ne put van miljoenen belgische frangen

PFFFFFFFFFFF

en wie heeft die put gemaakt, het nieuwe huidige bestuur of het oude? Ne sportieve manager die geld binnen brengt (is tegelijk sponser) en in tegenstelling tot wat altijd verkondigd is, geen inmenging van de jeugd bij de keuze van de 1ste ploeg. Logisch dus dat Kris zijn voltalige ploeg heeft meegebracht. Als men de ploeg op sottegem kon betalen dan zal dat op Aalst ook wel kunnen zekers.

21 Mar 2009, 13:33
Junior

the_red_ant69 schreef:
jongens toch, hoeveel van die pas geregistreerde ramptoeristen gaan er hier nog komen het einde van de wereld verkondigen?

terwijl iedereen die de Humo leest allang weet dat de wereld vergaat in 2012 (door de fout van die van Denjer natierlek) !

21 Mar 2009, 13:34
Miniem

Blijkbaar zitter er hier veel jonge gastjes...

Alleen al omdat er wat met spelersnamen gegooid wordt, is het nieuwe bestuur al goe bezig???
Waarvan 2 oud spelers, die dus eerder door GDR zijn binnen gehaald... Dan had hij er blijkbaar toch verstand van ;)

Dit is een puur politiek spel. De regering is gevallen en de oppositie mag overnemen.
Tuurlijk kan je de nieuwe bestuurswind nog niet gaan neerhalen... Ze zijn nog niet gestart. Vanuit de oppositie nu gaan regeren... Dat is wel een groot verschil.

En als je echt manager bent dan laat je je niet bij de eerste reservenmatch te kakken zetten.
Manager van een groot bedrijf die zich laat ringeloren op zijn 2de dag :wave:

Heel positieve vooruitzichten!

21 Mar 2009, 13:37
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
In analogie met "the king is dead, long live the king", moet elke Eendrachter zich scharen achter "het bestuur is dood, leve het bestuur". De toekomst zal wel uitwijzen of de juiste keuzes gemaakt zijn. Het is nu zo, stop allemaal met zagen en steun onze club.

Bende bleiters allemaal.

21 Mar 2009, 13:42
Freak

geert ging wel de lopende zaken afhandelen,ook de match van gisteren.

21 Mar 2009, 13:46
Miniem

Leeftijd: 44
Ik ben benieuwd wat we hier de komende weken nog allemaal gaan meemaken...

Laatst gewijzigd door Tom B&W op 21 Mar 2009, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

21 Mar 2009, 13:48
Freak

vergeet niet dat wie het geld heeft beslist.

21 Mar 2009, 13:48
Freak

wat is er gisteren op die fameuze vergadering verteld dan?of was het een scheet in een fles?

21 Mar 2009, 13:50
Freak

Leeftijd: 35
waly 2 schreef:
wat is er gisteren op die fameuze vergadering verteld dan?of was het een scheet in een fles?

Dat was vandaag toch maar om 10 uur of zeje op een andere vergadering bezig?

21 Mar 2009, 13:52
Junior

BVW schreef:
Smetje schreef:
Makkelijk gezegd .... achteraf... De reuk (of stank?) van vergadering reikte alleszins niet tot Herzele...

komt door brouwerij De Ryck !

21 Mar 2009, 13:55
Vaste Waarde

[quote="Smetje"]
Ondertussen worden ook de meeste spelers (diegenen met inzet die absoluut bij den Iendracht wilden blijven) buitengepest.

Ik heb totaal gene kritiek op uwe post.Alleen graag namen van spelers die worden weggepest.Sommige spelers hebben enorm veel inzet maar voldoen niet als ge wilt meedoen voor de promotie naar 2de klasse.

21 Mar 2009, 13:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
panoleon schreef:
oilsjt schreef:
ik vraag mij een ding af wie gaat alles blijven betalen????

4 trainers ne sportief manager een cateringbedrijf voor de kantines

Met ne put van miljoenen belgische frangen

PFFFFFFFFFFF

en wie heeft die put gemaakt, het nieuwe huidige bestuur of het oude?

Die is nog te danken aan Garré.

21 Mar 2009, 14:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
de langen schreef:
Smetje schreef:

Ik heb totaal gene kritiek op uwe post.Alleen graag namen van spelers die worden weggepest.Sommige spelers hebben enorm veel inzet maar voldoen niet als ge wilt meedoen voor de promotie naar 2de klasse.

Dessaer, Steurs, Van Damme, ... zullen zeker vertrekken.

21 Mar 2009, 14:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Titus schreef:
[
Trouwens Bram je vroeg bewijzen? Wel zet de column hier terug van een ex-speler die tot geen een van beide kampen en vroeger onze publiekslieveling was. Geen censuur zeg je? Waarom haal je er dan een post af van een gewone gebruiker die toch ook zijn mening mag geven op het forum? Bij mijn weten staat het niet op de site (je wil daar niet aan stemmingsmakkerij doen akkoord), maar dan snap ik niet waarom een gewone post van iemand hier op het forum moet verwijderd worden.
Ook al zie ik de relevantie niet : toch eventjes reageren:

Die column publiceren zonder akkoord van de 2 partijen vind ik principieel gewoon niet kunnen.
Als we het 2 maand geleden in overleg met Thomas beslissen om het toen niet te brengen moeten we 2 maand later ook niet éénzijdig kiezen om het plots wel te brengen. In tegenstelling tot wat in ons bestuur blijkt te gebeuren wil ik dat allemaal niet om mijn geweten.
Na net 2 vergaderingen bijgewoond te hebben, eentje pro en eentje contra nieuw bestuur heb ik zelf mijn persoonlijke mening trouwens gemaakt.
Iendracht.be wil ik daar wel (voorlopig) buiten houden.
Deze website en forum moeten onafhankelijk blijven en ik zal daar verder op toezien. Ik ga er vanuit dat ik jullie hulp daarvoor wel zal krijgen op het forum ;)

Over dat verwijt dat we hier aan censuur doen moet ik dus eens serieus slikken, de uitleg van hierboven in het achterhoofd houdende.
Ik dacht nochtans dat we iedereen hier een "vrij podium" hadden gegeven ? :wadde:
Er is zelfs een post geweest van Dirk en Frank op dit forum (ze kennen het forum toch ? :wadde: ) En dan krijgen we nog het verwijt van aan censuur te doen :hmm: .
We hebben nog speciaal alle dubbelaccounts van de laatste weken en maanden ongemoeid gelaten, omdat we wel wisten dat het bannen van deze personen meer olie op het vuur zou gooien.

Het spelleke wordt enorm vuil gespeeld en het zal waarschijnlijk enkel nog verergeren, beide partijen dragen E. Aalst in hun hart maar ondertussen maken ze de boel wel kapot.

Wat ik uit alle vergaderingen de laatste tijd heb onthouden is dat er een algemene vergadering komt op 30.03.2009 en dat iedereen die over het geld beschikt daar kan toetreden tot de VZW Eendracht Aalst.
Wat op die algemene vergadering beslist wordt zal cruciaal zijn.

21 Mar 2009, 14:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 289