Stadion - Pagina 73 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion
Bart Van den Neste schreef:
Ben zeer blij dit filmpje te zien, het zal een zware uitdaging worden. Maar dat de wil er is juich ik al ten zeerste toe. Ik wil hier heel graag pro actief aan meewerken vanuit de oppositie.

Het enige wat ik enorm betreur, en dat staat in wezen los van de inhoud, dat is dat wij als raadslid altijd maar achteraf op de hoogte gebracht worden (zeker omdat zowel Johan als ikzelf al meermaals naar een commissie (Johan via zijn vraagstelling in de GRaad, ikzelf na de afkeuring van de zittribune, bij de voorzitter van de raad) gevraagd hebben) en dus ook alles eerst mogen lezen in de pers. Op deze manier zit je op den duur maar weinig te doen in een Gemeenteraad, en is het niet gemakkelijk om constructief uit de hoek te komen vanuit de oppositie.

VLD is er zelfs niet in geslaagd om constructief uit de hoek te komen als ze aan De Maght was... :cool:

17 Mei 2013, 10:48
Freak

Leeftijd: 45
davy1919 schreef:
11 mogelijke locaties voor een nieuw stadion...
- Hoezekouter en omgeving langs E40 (Nieuwerkerken)
- Perceel achter colruyt (Aalst)
- ont hoilig hert (Aalst)
- De siesegemkouter (Aalst)
- Oud terrein SK Terjoden (Erembodegem)
- Tragel (Aalst)
- Nederhase, naast het waterzuiverings­station (Hofstade) - Heuvelpark (Aalst)
- Industrieterrei­n (Erembodegem)
- Open ruimtes langs de Moorselbaan (Aalst)
- Jeugdcentrum Zandberg (Aalst)

Bron: HLN

die mannen lezen dat forum hier zeker? :D

17 Mei 2013, 10:50
Ancien

Ik hoop dat de voorzitter en de burgemeester goed beseffen wat hun woorden teweeg gebracht hebben bij vele Iendracht-supporters. Indien ze zich niet aan hun beloftes houden gaan ze daar serieus op afgerekend worden.
Soit, de kogel is door de kerk en er zijn duidelijke afspraken gemaakt, ik ben benieuwd naar de opvolging van deze doelstellingen.

17 Mei 2013, 11:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Waar is het Heuvelpark ergens in Aalst?

17 Mei 2013, 11:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
El Corredor schreef:
davy1919 schreef:
- Tragel (Aalst)

Daar moogt ge vrij zeker van zijn :-)

17 Mei 2013, 11:14
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
davy1919 schreef:
- Tragel (Aalst)

Is het industrieterrein dan het "echte" industrieterrein of de site Schotte?

17 Mei 2013, 11:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik zou kiezen voor de zandberg,ze kunnen daar toch de Michiels zijn golf terrein onteigenen :D

17 Mei 2013, 11:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Kielse Rat schreef:
El Corredor schreef:
davy1919 schreef:
- Tragel (Aalst)

Het huidige industrieterrein... met 'Schotte' waren ze al iets vanzin, maar let op... met dat ge diene naam hier vernoemt wordt da mogelijks ook een potentiële locatie :D

17 Mei 2013, 11:31
Nationale Ploeg

Iendrachtzot schreef:
Kielse Rat schreef:
El Corredor schreef:

Het huidige industrieterrein... met 'Schotte' waren ze al iets vanzin, maar let op... met dat ge diene naam hier vernoemt wordt da mogelijks ook een potentiële locatie :D

zou een sportcentrum worden in een groene long van het stadspark naar de gerstjens en misschien tot meldjert bos en de wellemeersen, hebben ze mij eens wijs gemaakt. als dat allemaal effectief zo zou doorgaan zou dat meer dan prachtig zijn. Aalst is jammerlijk genoeg op dit moment een stad met veel te weinig groen (natuur bedoel ik) en open space. daar hebben ze in tamelijk wat andere steden wel voorsprong in genomen.

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 17 Mei 2013, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Mei 2013, 11:45
nieuw in de eerste ploeg

Bakkie schreef:
Ik zou kiezen voor de zandberg,ze kunnen daar toch de Michiels zijn golf terrein onteigenen :D

Ze hebben die sukkelaar zijne post in Oiltjert al afgepakt, ge gaat hem toch zijn golfterrein ook ni afpakken hé? :D

17 Mei 2013, 11:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Er beweegt iets dat is duidelijk dikke proficiat daarvoor aan het eendracht-en stadsbestuur.
Toch blijkt nogmaals dat de politiek pas echt in beweging komt als het met de rug tegen de muur staat.
De grootste hindernis voor een nieuw stadion zal echter niet de financiering en locatie zijn maar de buurt-en actiecomitees vrees ik.
@Bart Van Den Neste, dit dossier ligt al jaren te rotten waar waren jullie toen jullie in de meerderheid zaten????

17 Mei 2013, 11:46
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
Het is nu ook een stuk onze verantwoordelijkheid om te tonen dat een nieuw stadion gerechtvaardigd zou zijn.
Ik koop alvast een abo, en met OPC gaan we volgend jaar ook terug een paar keer uitpakken (twas maar kalm dit jaar :) )

(y) (y) (y)

17 Mei 2013, 11:56
Scholier

Leeftijd: 57
Bomber schreef:
Het is nu ook een stuk onze verantwoordelijkheid om te tonen dat een nieuw stadion gerechtvaardigd zou zijn.
Ik koop alvast een abo, en met OPC gaan we volgend jaar ook terug een paar keer uitpakken (twas maar kalm dit jaar :) )

Ik ga ook terug mijn abo kopen. :EA:

17 Mei 2013, 11:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
chunga schreef:
@Bart Van Den Neste, dit dossier ligt al jaren te rotten waar waren jullie toen jullie in de meerderheid zaten????

Tja, de CD&V en de sp.a waren er dan eveneens hé? Het lijkt me duidelijk dat het vorige stadsbestuur, onder leiding van de tsjeven, geen goed werk heeft geleverd. Maar politieke klimaten veranderen nu immers, ik heb de indruk dat nu (ondanks de nationale kritiek) er héél duidelijke afspraken van bij het begin worden gemaakt, en dat er daardoor makkelijker zaken gerealiseerd kunnen worden. Dat lijkt me een grote verdienste van de N-VA.

Maar wie weet zitten we binnen 2 jaar hier weer te zagen op de huidige coalitie... De sossen met hun extreem linkse zotten die verkozen zijn zullen alvast geen goed doen aan deze coalitie (Van Den Steen en Casaer lijken me vrij "rechtse" sossen, voor zover dat bestaat :-) )

17 Mei 2013, 12:00
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
De Jean schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ben zeer blij dit filmpje te zien, het zal een zware uitdaging worden. Maar dat de wil er is juich ik al ten zeerste toe. Ik wil hier heel graag pro actief aan meewerken vanuit de oppositie.

Het enige wat ik enorm betreur, en dat staat in wezen los van de inhoud, dat is dat wij als raadslid altijd maar achteraf op de hoogte gebracht worden (zeker omdat zowel Johan als ikzelf al meermaals naar een commissie (Johan via zijn vraagstelling in de GRaad, ikzelf na de afkeuring van de zittribune, bij de voorzitter van de raad) gevraagd hebben) en dus ook alles eerst mogen lezen in de pers. Op deze manier zit je op den duur maar weinig te doen in een Gemeenteraad, en is het niet gemakkelijk om constructief uit de hoek te komen vanuit de oppositie.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ga toch niet volledig akkoord. De rol van de oppositie is om de meerderheid onder druk te zetten. Doordat jullie aanwezig zijn/waren in de discussie rond het stadion kon de meerderheid de zaak niet zomaar in de vergeetput gooien.

Dat jullie niet zijn afgekomen met 'de oplossing' is misschien spijtig voor jullie, maar voor het algemene belang maakt dat dus eigenlijk geen fluit uit.

Veel in debat zijn we niet kunnen gaan hé, als de commissies steeds na de akkoorden gaan komen (maw dan kunnen we enkel nog ja of nee zeggen op de GR), en voor de pluimen op mijn hoed te steken zeg ik dit niet, die eer mag van mij gerust naar de meerderheid gaan zij moeten het immers waar maken (het is immers pas dan dat de pluimen naar boven kunnen komen). Maar als men ons vraagt om costructief mee te werken, ja dan zou ik daar ook graag de kans voor willen krijgen. Als we nu nog vragen gaan stellen dan gaan ze steeds negatief overkomen, terwijl dit bij velen toch ook alleen maar over bezorgdheden zal gaan die men mee wil geven en die de meerderheid alleen maar kan verrijken, deze meerderheid mag daar toch geen schrik van hebben, ze staan immers zo sterk dat ze nooit hoeven rekening te houden met de meningen van de oppositie als ze niet akkoord gaan.

Maar nogmaals dat staat voor mij los van de inhoud, want dit juich ik alleen maar toe.

17 Mei 2013, 12:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 462