Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 74 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Tom B&W schreef:
Black & White is zonder twijfel een vereniging die enkel en alleen geleid wordt door KDC, er zitten "zogezegd" nog een aantal andere mensen in het bestuur maar die hebben niets te zeggen, laat staan dat als er beslissingen worden genomen ze enige medezeggenschap hebben. Er is sinds 6 december geen enkele bijeenkomst meer geweest van het bestuur. Er is een bingoavond georganiseerd zonder voorbereidende bijeenkomst :wadde: Ik zit zelf in het bestuur en kreeg geen enkele info omtrent die avond, zelfs geen kaarten gezien om te verkopen, laat staan een oproep gekregen om mee te komen helpen... Ik ben al 12 jaar lid van Black & White, maar hoe ze er nu bezig zijn is nog lager dan het laagste amateurisme, en dat mag ook eens gezegd worden...

:crazy:

21 Mar 2009, 14:09
Vaste Waarde

panoleon schreef:
oilsjt schreef:
ik vraag mij een ding af wie gaat alles blijven betalen????

4 trainers ne sportief manager een cateringbedrijf voor de kantines

Met ne put van miljoenen belgische frangen

PFFFFFFFFFFF

en wie heeft die put gemaakt, het nieuwe huidige bestuur of het oude? Ne sportieve manager die geld binnen brengt (is tegelijk sponser) en in tegenstelling tot wat altijd verkondigd is, geen inmenging van de jeugd bij de keuze van de 1ste ploeg. Logisch dus dat Kris zijn voltalige ploeg heeft meegebracht. Als men de ploeg op sottegem kon betalen dan zal dat op Aalst ook wel kunnen zekers.

Ter info : de nieuwe trainer werkt al jaren met z'n vaste assistenten, waar V.D.Haegen ook gaat, die gasten komen met hem mee.

21 Mar 2009, 14:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
panoleon schreef:
en wie heeft die put gemaakt, het nieuwe huidige bestuur of het oude?
Meh ?

21 Mar 2009, 14:10
Miniem

Jan schreef:
Tom B&W schreef:
Black & White is zonder twijfel een vereniging die enkel en alleen geleid wordt door KDC, er zitten "zogezegd" nog een aantal andere mensen in het bestuur maar die hebben niets te zeggen, laat staan dat als er beslissingen worden genomen ze enige medezeggenschap hebben. Er is sinds 6 december geen enkele bijeenkomst meer geweest van het bestuur. Er is een bingoavond georganiseerd zonder voorbereidende bijeenkomst :wadde: Ik zit zelf in het bestuur en kreeg geen enkele info omtrent die avond, zelfs geen kaarten gezien om te verkopen, laat staan een oproep gekregen om mee te komen helpen... Ik ben al 12 jaar lid van Black & White, maar hoe ze er nu bezig zijn is nog lager dan het laagste amateurisme, en dat mag ook eens gezegd worden...

al 12 jaar lid en daarmee is alles gezegd,

21 Mar 2009, 14:23
Vaste Waarde

Smetje schreef:
de langen schreef:
Smetje schreef:
Ondertussen worden ook de meeste spelers (diegenen met inzet die absoluut bij den Iendracht wilden blijven) buitengepest.

Ik heb totaal gene kritiek op uwe post.Alleen graag namen van spelers die worden weggepest.Sommige spelers hebben enorm veel inzet maar voldoen niet als ge wilt meedoen voor de promotie naar 2de klasse.

Dessaer, Steurs, Van Damme, ... zullen zeker vertrekken.

Dat zijn er inderdaad 3 die ik niet zou wegdoen.

21 Mar 2009, 14:24
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
patbike schreef:
Jan schreef:
Tom B&W schreef:

al 12 jaar lid en daarmee is alles gezegd,

na enkele jaren met KDC te werken, komt precies iedereen tot dezelfde conclusie :-)

21 Mar 2009, 14:28
Freak

Leeftijd: 35
de langen schreef:
Smetje schreef:
de langen schreef:

Alsge steurs en vandamme wegdoet,de 2beste van het seizoen,zijn ze goed bezig.Dessaer zal vervangen worden door moreels zkr?

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 21 Mar 2009, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

21 Mar 2009, 14:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
waly 2 schreef:
wat is er gisteren op die fameuze vergadering verteld dan?of was het een scheet in een fles?

En wat is er gezegd deze morgen?Ze hadden beter iedereen toegelaten in plaats van de 2 mensen van ieder supportersclubs,dan had ik zelf eens gaan zien.

21 Mar 2009, 14:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Iendrachter90 schreef:
de langen schreef:
Smetje schreef:

Alsge steurs en vandamme wegdoet,de 2beste van het seizoen,zijn ze goed bezig.

De 2 beste van een middelmatige ploeg.ik heb niets tegen die mannen maar met ons ploeg van in 4de zaten ze me veel moeite op de bank.

21 Mar 2009, 14:33
forumlegende

En ondertussen weet de gewone supporter nog altijd niet wat er gezegd geweest is op de beide vergaderingen...

21 Mar 2009, 14:44
Freak

Leeftijd: 45
Bomber schreef:
zwawi schreef:
En ondertussen weet de gewone supporter nog altijd niet wat er gezegd geweest is op de beide vergaderingen...

Ik heb echt geen tijd om te vertellen wat hier allemaal gezegd geweest is, maar volgens mij kijgen De Bruecker en De Roose momenteel het voordeel van de twijfel bij de supporters.

Er zijn wel al een paar beloftes gemaakt door het nieuwe bestuur en nu is het afwachten of ze die waarmaken.

Zo zou iedereen met goede intenties welkom zijn in de vzw (mits betaling van 15.000 Euro) ongeacht door wie ze aangebracht worden, ook door michel en/of geert.

Verder zou men ook deze week nog praten met Van Damme en Steurs over een verlengd verblijf.

En nu moet ik dringend weg.

OPC... uw bron van informatie in deze duistere tijden ;)

wa uk zeker is, ik blijf uk volgend joar supporter :EA: contract verlengd met nog isj twinteg joar...

21 Mar 2009, 14:52
forumlegende

Iendrachter90 schreef:
de langen schreef:
Smetje schreef:

Alsge steurs en vandamme wegdoet,de 2beste van het seizoen,zijn ze goed bezig.Dessaer zal vervangen worden door moreels zkr?

Wie zegt er da ze Steurs en Van Damme gaan wegdoen? Het kan zijn da ze zelf nie willen blijven ook he, waarmee ik nie gezegd heb da het zo is.

21 Mar 2009, 14:59
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor schreef:
Bomber schreef:
zwawi schreef:

Ik heb echt geen tijd om te vertellen wat hier allemaal gezegd geweest is, maar volgens mij kijgen De Bruecker en De Roose momenteel het voordeel van de twijfel bij de supporters.

Er zijn wel al een paar beloftes gemaakt door het nieuwe bestuur en nu is het afwachten of ze die waarmaken.

Zo zou iedereen met goede intenties welkom zijn in de vzw (mits betaling van 15.000 Euro) ongeacht door wie ze aangebracht worden, ook door michel en/of geert.

Verder zou men ook deze week nog praten met Van Damme en Steurs over een verlengd verblijf.

En nu moet ik dringend weg.

OPC... uw bron van informatie in deze duistere tijden ;)

wa uk zeker is, ik blijf uk volgend joar supporter :EA: contract verlengd met nog isj twinteg joar...

idem hier: als je ziet hoe mensen met deze club zijn begaan... zelfs in deze stronttijden is het ergens zeer hartverwarmend om die betrokkenheid te zien...en ik geloof (uitgerekend gezien onze geschiedenis) dat we dit ook wel zullen te boven komen. :EA:

beste is om toch ewa kalmte te bewaren, te lezen en luisteren en niet te rap op de zaken vooruit te lopen. en te denken aan het algemeen belang van één club, en niet dat van "twee kampen", zoals sommigen dit zien. Tijd brengt raad, en mocht ik het kunnen, ik was deze avond naar la louviere gebold, want beste remedie tegen zo'n crisis is uiteindelijk de matchen volgen. khoop dat er een paar antwoorden op het veld... ook zij hebben iets recht te zetten.

21 Mar 2009, 15:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
oilsjt schreef:
ik vraag mij een ding af wie gaat alles blijven betalen????

4 trainers ne sportief manager een cateringbedrijf voor de kantines

Met ne put van miljoenen belgische frangen

PFFFFFFFFFFF

En hoe is die put van miljoenen franken daar gekomen? En wie heeft de meest dringende afbetalingen gedaan wanneer het nodig was? De sportief manager die betaalt zichzelf af, geen zorgen (in tegenstelling tot de vorige). En of ge nu drie of vier trainers hebt wat is het verschil? Ze konden dat misschien doen met het loon van Van Mieghem (Asjeblieft jongen een dik loon 5!!!seizoenen lang in derde klasse). Of misschien wel met het loon van Wouter, Kabongo, Iakolevski, Boussoufa...
Een ding weet ik een chance dat we van Arnold af zijn (niet meer geschikt voor het voetbal volgens de kenner). Jah bij Hoek weten ze dat nu ook wel, constant geblesseerd en zo blind als een mol voor doel :hmm: . Maar bon de mensen die op de vergadering waren van GDR/Markey (Iedereen was uitgenodigd hoor, maar onze uitnodigingen zijn verloren geraakt in de post) wat is het alternatief? Of was er misschien geen ruimte voor kritische vragen in dat kleine zaaltje?(Jah, het is moeilijk iets deftig te vinden als het snel moet gaan omdat uwen tegenstander ook een vergadering plant eh).

-Hoe willen zij weggeraken uit het moeras van derde?
-Welke groep sponsors hebben zijn rond hen?
-Hoe willen zijn de club professionaliseren (Buiten het sportieve beleid uiteraard)
-Wat is hun gestructureerd plan?

Want veel anders dan het verwijt dat de groep rond De Bruecker geld wil pompen in onze club -de stouterikken- heb ik hier nog niet gelezen. Ik lees hier dat er spelers buitengepest worden? Ga eens met Troch, Verheyden, Dugardeyn, Van Holm en Arnold praten die kunnen u haarfijn uitleggen wat buitenpesten is. Maarja deze spelers zijn allemaal krabbers natuurlijk als ge ziet welk spelerspotentieel we nu hebben. Waarom zouden er geen spelers mogen vervangen worden? Gaan we weer voor de negende plaats misschien (Gespekt met verscheidene periodetitels uiteraard)? Dan de interviews met Markey (met modder gooien doen ze niet hoor): De Bruecker wil de mensen van de jeugd postjes geven, Jaja de groep rond De Bruecker pompt veel geld in de club en wil de sportieve cel uitbreiden met gekwalificeerde en ervaren mensen, de snodaards toch. Nee ik moet ze gelijk geven nu, het is niet verstandig om het sportief beleid in handen te geven van verschillende gekwalificeerde mensen, snel hebben we hier nog ne webmaster die sportief verantwoordelijke wil worden? Dus volgens Markey/ De Ridder gaat vriendjespolitiek hoogtij vieren nu op den iendracht. Dat zij dit als argument willen gebruiken:lol:. Zeg mij dan eens op basis van welke kwalificaties Markey in het bestuur is geraakt? Hoe is Dillen trainer geworden? Hoe is Koen boekhouder geworden? Hoe komt het dat bepaalde spelers hier vastgeroest in de ploeg staan? Geen vriendjespolitiek dus...

Kortom met modder gooien kan iedereen, maar geef nu eens het duidelijk gestructeerd plan van het kamp De Ridder/ Markey en hoe ze denken dit te gaan financieren? Juist ja...

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

21 Mar 2009, 15:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ik wil anders ook wel voorzitter worden van eendracht aalst ze.....ben steeds bereikbaar en heb gans de week tijd.enkel de nodige financiele middelen ontbreek ik om alles te kunnen betalen.maar daar kan ik wel een ezelken voor vinden die da voor mij wel allemaal wil komen ophoesten,zolang hij zich nie komt moeien met wat er met zijn centjes gebeurd,ik zal wel beslissen wat ik wil en wie ik wil.
.... ben ik hier in de buurt van wat er de vorige maanden gebeurde?

als ge dan kunt kiezen ,voor de werkwijze die ik juist opgesteld heb of voor een gestructureerde en goed uitgebalanceerde manier van werken met het nodige materiaal in uw bestuursgroep en met de nodige nieuwe investeerders die samen willen werken aan een goede uitbouw van de ploeg,en waar dat je als voorzitter of bestuurders samen de centjes in zaken kunt steken die nodig zijn voor een goede werking van de club?voor wat zou je dan kiezen???

juist ja..... :whistle:

21 Mar 2009, 15:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 289