|
|
| Pagina 74 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 72 73 74 75 76 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Mooi zo, meteen verder gaan op het elan.. Goed bezig jongens!!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Jan 2016, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg
iendrachter schreef: Bomber schreef: De Jean schreef: Ik hoop het. Nee, en dat doet er ook niet toe. Deze intentieverklaring staat los van het project van Sven. We zijn hier al veel langer mee bezig maar men gebruike steeds FDR als excuus. Nu fdr weg is zie ik niet in wat hen nog kan tegenhouden, temeer daar zij zelf al hadden aangegeven dat ze deze intentieverklaring goed vonden. Op onze laatste mails, waarin we vroegen wanneer ze dan uiteindelijk ook effectief gingen tekenen heeft men niet meer gereageerd, waardoor we deze open brief verstuurd hebben. Het moet maar eens gedaan zijn met steeds die loze beloftes te maken. Benieuwd naar het volgende excuus dat ze gaan uitvinden...... Kan er mij iemand zeggen wat het stadsbestuur eigenlijk ooit al voor EA gedaan heeft dat positief was? En hoelang dat geleden is? Ik ben ongeveer 20 jaar supporter en heb het nooit anders geweten dan hoe het nu is eigenlijk. Als je ziet hoeveel financiële steun bv Waasland Beveren krijgt van hun stad, dat is er echt zwaar over. Hopelijk gaan ze nu eindelijk hun nek(hij is dik genoeg)eens uitsteken voor EA want het is meer dan 5 na 12..... hey hey... ik gok op: Beveren is Aalst niet hein ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Jan 2016, 21:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bomber schreef: De Jean schreef: jammen schreef: Vraagje aan de vzw: waren PLJ en/of Sven VDB op de hoogte dat jullie deze brief gingen versturen? Ik hoop het. Nee, en dat doet er ook niet toe. Deze intentieverklaring staat los van het project van Sven. We zijn hier al veel langer mee bezig maar men gebruike steeds FDR als excuus. Nu fdr weg is zie ik niet in wat hen nog kan tegenhouden, temeer daar zij zelf al hadden aangegeven dat ze deze intentieverklaring goed vonden. Op onze laatste mails, waarin we vroegen wanneer ze dan uiteindelijk ook effectief gingen tekenen heeft men niet meer gereageerd, waardoor we deze open brief verstuurd hebben. Het moet maar eens gedaan zijn met steeds die loze beloftes te maken. volledig akkoord. destijds zijn er beloftes gemaakt.... welnu... t is aan hen. ook in mijn ogen heel normaal dat de vzw gewoon zijn eigen rol blijft opnemen los van de overnemer. waarom ook niet?! |
| 19 Jan 2016, 21:13 |
|
|
Nationale Ploeg
hopelijk duren de constructieve gesprekken met ons stadsbestuur toevallig niet tot volgende verkiezingstijd zonder zwart-witte garanties in signed papers...
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Jan 2016, 23:18 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: hopelijk duren de constructieve gesprekken met ons stadsbestuur toevallig niet tot volgende verkiezingstijd zonder zwart-witte garanties in signed papers... ![]() Daarom ook die intentieverklaring die bedoeld is om ook op langere termijn - dus na de verkiezingen - nog garanties te krijgen. Daarom is het noodzakelijk dat politiekers van zoveel mogelijk partijen - zowel meerderheid als oppositie - die tekenen. Want na de volgende verkiezingen kan misschien de oppositie weer aan de macht zijn en dan moeten we de door hun ondertekende intentieverklaring onder hun neus kunnen duwen. We beseffen ook dat het niet voldoende is als nu enkel nen Dozje of zo tekent. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 20 Jan 2016, 10:31 |
|
|
Ancien
Davy schreef: Bomber schreef: De Jean schreef: Ik hoop het. Nee, en dat doet er ook niet toe. Deze intentieverklaring staat los van het project van Sven. We zijn hier al veel langer mee bezig maar men gebruike steeds FDR als excuus. Nu fdr weg is zie ik niet in wat hen nog kan tegenhouden, temeer daar zij zelf al hadden aangegeven dat ze deze intentieverklaring goed vonden. Op onze laatste mails, waarin we vroegen wanneer ze dan uiteindelijk ook effectief gingen tekenen heeft men niet meer gereageerd, waardoor we deze open brief verstuurd 777hebben. Het moet maar eens gedaan zijn met steeds die loze beloftes te maken. volledig akkoord. destijds zijn er beloftes gemaakt.... welnu... t is aan hen. ook in mijn ogen heel normaal dat de vzw gewoon zijn eigen rol blijft opnemen los van de overnemer. waarom ook niet?! Inderdaad Davy, ze moeten waakzaam blijven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Jan 2016, 10:38 |
|
|
Freak
Supporters Eendracht roeren zich in overname
door nieuwsredactie woensdag 20 januari 2016 om 00u01 2 De VZW Supporters Eendracht Aalst zet in een open brief aan de stad het schepencollege en bij uitbreiding de gemeenteraad onder druk. De supporters willen dat het stadsbestuur zich engageert om de club te redden. Er zijn momenteel gesprekken opgestart met de investeerder maar die gaf al te kennen dat hij van de stad geld verwacht. De extra druk maakt er de situatie niet eenvoudiger op. De supporters willen echter iedere kans grijpen hun club te redden. "Men zegt vaak dat Aalst een stad is "vol riezje en krakiejl", maar - net zoals het huidige stadsbestuur bewijst - het is enkel dankzij samenwerking dat onze geliefde stad er kan op vooruit gaan. We hopen dan ook dat de nieuwe clubleiders kunnen rekenen op de stad, liefst zelfs over alle partijgrenzen heen, om samen een nieuwe toekomst uit te tekenen voor de club. Eendracht Aalst is immers, samen met Okapi Aalstar en carnaval, de beste ambassadeur van onze stad. Daar mag wat tegenover staan. " De VZW Supporters Eendracht Aalst heeft de voorbije maanden en jaren al een aantal keren rond de tafel gezeten met het Aalsterse stadsbestuur. We wilden de stad tijdens die momenten vooral duidelijk maken dat een locatiestudie voor een nieuw stadion cruciaal is voor de toekomst van Eendracht Aalst. We stelden de stad ook een intentieverklaring voor die stad en VZW gezamenlijk zouden ondertekenen en waarin beide partijen beloofden er altijd alles aan te doen om de eigenheid van Eendracht te bewaren (logo, clubkleuren, spelend in Aalst, aandacht voor de Aalsterse jeugd). Tijdens ons onderhoud dd. 27 oktober 2015 bleek dat de stad de idee van een intentieverklaring zeer genegen was. Na een supportersmars in september 2014 beloofde burgemeester Christoph D'Haese plechtig dat een locatiestudie zou uitgevoerd worden, maar vandaag, anderhalf jaar na deze mars, staat dit dossier nog nergens. Als stadsbestuur wilde u geen zaken meer doen met een onbetrouwbare partner als Frank De Roose, een visie die we absoluut begrijpen maar ook een beetje betreuren omdat ondertussen kostbare tijd verloren ging voor onze club. Het argument van de onbetrouwbare partner is na het verdwijnen van Frank De Roose echter niet meer van tel. De VZW Supporters Eendracht Aalst meent dat er nu geen enkele reden meer is om die locatiestudie niet op te starten. We roepen de stad dan ook om hier snel werk van te maken. |
| 20 Jan 2016, 11:08 |
|
|
forumlegende
Ik verwacht niet veel van het zooitje.
Het zijn nog altijd dezelfde figuren, die volgens mij geen seconde wakker liggen van Eendracht Aalst. |
| 20 Jan 2016, 11:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Bomber schreef: De Jean schreef: jammen schreef: Vraagje aan de vzw: waren PLJ en/of Sven VDB op de hoogte dat jullie deze brief gingen versturen? Ik hoop het. Nee, en dat doet er ook niet toe. Deze intentieverklaring staat los van het project van Sven. We zijn hier al veel langer mee bezig maar men gebruike steeds FDR als excuus. Nu fdr weg is zie ik niet in wat hen nog kan tegenhouden, temeer daar zij zelf al hadden aangegeven dat ze deze intentieverklaring goed vonden. Op onze laatste mails, waarin we vroegen wanneer ze dan uiteindelijk ook effectief gingen tekenen heeft men niet meer gereageerd, waardoor we deze open brief verstuurd hebben. Het moet maar eens gedaan zijn met steeds die loze beloftes te maken. Ik heb niets tegen de inhoud, integendeel, ik dacht gewoon dat de vzw wat meer in overleg met PLJ stond en dit soort initiatieven wel zou doorgesproken hebben. Dat het een goed initiatief is, dat is duidelijk, maar ik vind het vreemd dat er nu, tijdens de blijkbaar zeer voorzichtige onderhandelingen, er ineens een kanonskogel vanuit de VZW naar het stadsbestuur vertrekt. Ik hoop uiteraard van niet, en waarschijnlijk is het ook niet zo, maar ik zou niet verwonderd zijn als PLJ zich efjes in zijn koffie verslikte toen hij de open brief zag. |
| 20 Jan 2016, 12:13 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: Bomber schreef: De Jean schreef: Ik hoop het. Nee, en dat doet er ook niet toe. Deze intentieverklaring staat los van het project van Sven. We zijn hier al veel langer mee bezig maar men gebruike steeds FDR als excuus. Nu fdr weg is zie ik niet in wat hen nog kan tegenhouden, temeer daar zij zelf al hadden aangegeven dat ze deze intentieverklaring goed vonden. Op onze laatste mails, waarin we vroegen wanneer ze dan uiteindelijk ook effectief gingen tekenen heeft men niet meer gereageerd, waardoor we deze open brief verstuurd hebben. Het moet maar eens gedaan zijn met steeds die loze beloftes te maken. Ik heb niets tegen de inhoud, integendeel, ik dacht gewoon dat de vzw wat meer in overleg met PLJ stond en dit soort initiatieven wel zou doorgesproken hebben. Dat het een goed initiatief is, dat is duidelijk, maar ik vind het vreemd dat er nu, tijdens de blijkbaar zeer voorzichtige onderhandelingen, er ineens een kanonskogel vanuit de VZW naar het stadsbestuur vertrekt. Ik hoop uiteraard van niet, en waarschijnlijk is het ook niet zo, maar ik zou niet verwonderd zijn als PLJ zich efjes in zijn koffie verslikte toen hij de open brief zag. Waarom moet je eerst het bestuur aanspreken vanuit supportershoek omdat je wil een open brief sturen naar het stadsbestuur, een beetje druk op de ketel vanuit onze kant kan geen kwaad mijn gedacht en daarbij ze helpen onze club of niet, ze hebben al lang genoeg rond de pot gedraaid en uitvluchten gezocht om niets te moeten ondernemen. 't na of noeit, gien geziever en oitvlichten ni mier ver den Dosje en zen majoretten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Jan 2016, 12:26 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Niet vergeten dat die intentieverklaring al langer op tafel lag nog voor er sprake was van PLJ. De tijd was nu rijp om hiermee nogmaals naar buiten te komen. Vooral omdat 't stad zich al positief uitsprak over de overname.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Jan 2016, 12:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De Jean schreef: Bomber schreef: De Jean schreef: Ik hoop het. Nee, en dat doet er ook niet toe. Deze intentieverklaring staat los van het project van Sven. We zijn hier al veel langer mee bezig maar men gebruike steeds FDR als excuus. Nu fdr weg is zie ik niet in wat hen nog kan tegenhouden, temeer daar zij zelf al hadden aangegeven dat ze deze intentieverklaring goed vonden. Op onze laatste mails, waarin we vroegen wanneer ze dan uiteindelijk ook effectief gingen tekenen heeft men niet meer gereageerd, waardoor we deze open brief verstuurd hebben. Het moet maar eens gedaan zijn met steeds die loze beloftes te maken. Ik heb niets tegen de inhoud, integendeel, ik dacht gewoon dat de vzw wat meer in overleg met PLJ stond en dit soort initiatieven wel zou doorgesproken hebben. Dat het een goed initiatief is, dat is duidelijk, maar ik vind het vreemd dat er nu, tijdens de blijkbaar zeer voorzichtige onderhandelingen, er ineens een kanonskogel vanuit de VZW naar het stadsbestuur vertrekt. Ik hoop uiteraard van niet, en waarschijnlijk is het ook niet zo, maar ik zou niet verwonderd zijn als PLJ zich efjes in zijn koffie verslikte toen hij de open brief zag. In je post formuleer je perfect mijn gedachtengang, vandaar mijn "voorzichtige" vraag naar de vzw toe. Laat ons niet vergeten dat de gesprekken nog in een heel pril stadion zitten en dat beide partijen mekaar nog aan het aftasten zijn. Anderzijds zal de vzw wel weten wat ze doen zeker. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Jan 2016, 13:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ik vind het juist positief dat ze dit zonder medeweten van PLJ hebben gedaan.
de brief is duidelijk uit naam van de supporters. wanneer het bestuur mee op de hoogte was van deze brief, zou de stad Aalst zich onmiddellijk onder druk gezet voelen door het nieuwe bestuur vooraleer de echte onderhandelingen begonnen zijn. Chapeau voor de vzw. De verwoording in deze brief ook, echt prachtig opgesteld! |
| 20 Jan 2016, 14:35 |
|
|
forumlegende
ajoin_bart schreef: Ik vind het juist positief dat ze dit zonder medeweten van PLJ hebben gedaan. de brief is duidelijk uit naam van de supporters. wanneer het bestuur mee op de hoogte was van deze brief, zou de stad Aalst zich onmiddellijk onder druk gezet voelen door het nieuwe bestuur vooraleer de echte onderhandelingen begonnen zijn. Chapeau voor de vzw. De verwoording in deze brief ook, echt prachtig opgesteld! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 20 Jan 2016, 15:09 |
|
|
Ancien
Hoofdpunten uit de algemene vergadering
woensdag 20 januari 2016 - 16u17 Gisteren is de gewone algemene vergadering van SC Eendracht Aalst bijeengekomen. Naast de goedkeuring van de jaarrekening afgesloten per 30/06/2015 werd akte genomen van de neerlegging van de bestuursmandaten van Frank De Roose als voorzitter en van Karel Bosteels als commercieel verantwoordelijke. De AV keurde principieel ook de toetreding toe van enkele nieuwe leden waaronder Patrick Le Juste, David Hillewaere en Sven Van Den Bogaert. De toetreding van deze nieuwe leden is het gevolg van de recente veranderingen die binnen de club werden doorgevoerd. In de marge van deze vergadering hebben de leden van de AV tevens nader kennis gemaakt met de heren Patrick Le Juste, Dirk Adriaenssens en Sven Van Den Bogaert. Laatstgenoemden gaven toelichting over de toekomstperspectieven die zij voor ogen houden voor SC Eendracht Aalst en beantwoordden de vele vragen van de leden van de AV. Alles verliep in een gemoedelijke en open sfeer. De uiteenzettingen werden ervaren als bemoedigend en schiepen vertrouwen bij alle aanwezigen. Patrick Le Juste benadrukte de absolute noodzaak dat alle betrokken partijen (zijn team, de leden van de AV als hoogste bestuursorgaan, de supporters en de stakeholders waaronder de stad Aalst als meest voornaamste) ééndrachtig de komende weken dienen samen te werken. Hij gaf aan dat in principe in de komende weken de financiële en operationele due diligence wordt afgerond om zodoende werk te kunnen maken van de “vernieuwde” doorstart. Het is dan ook pas op dat moment dat er nieuwe leden voor de raad van bestuur zullen worden aangeduid in de schoot van de AV. De leden van de AV onderschrijven de uitgangspunten zoals toegelicht door Patrick Le Juste en beamen dat het in het belang is van de club om zich om te vormen tot een moderne voetbalclub, die op termijn haar stek in het Belgisch betaalde voetbal moet kunnen opeisen en haar op basis van een duurzaam bedrijfsmodel zich ook in die regionen moet kunnen handhaven. Tenslotte dankte de AV zowel Frank De Roose voor alle inspanningen die hij als voorzitter gedurende 4 jaar heeft geleverd, als Patrick Le Juste voor het feit dat hij op een cruciaal moment de club is bijgesprongen alsook voor zijn intentie om met vereende krachten de toekomst te verzekeren van onze club. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Jan 2016, 17:41 |
|
| Pagina 74 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 72 73 74 75 76 … 152 Volgende |