Artikels - Pagina 74 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Artikels
wheel's armée schreef:
Ik bedoel, Lieven, dat daarom niet alles werd opgetekend zoals Mergan het heeft verwoord en er natuurlijk meer ophef zal komen als ge de dingen botweg poneert dan bij een genuanceerde berichtgeving. Ik hoef u daar geen tekening bij te maken, toch?

Als ik het over de wonde heb, heb ik het trouwens over het keepersprobleem hé. Ik zal de laatste zijn die kritiek zal uiten op de verwezenlijkingen van het meest recente seizoen dat achter ons ligt

:? Ik denk dat je me toch voor iemand anders neemt hoor Wheels.

14 Mar 2008, 15:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
placietjen schreef:
wheel's armée schreef:

Bestekes,
en hij begint over Eendracht dan doe je er beter aan een trein later te nemen. Wat hij hier zegt, vertrouwde hij ook mij al in grote lijnen toe.
En zou net daar niet het probleem kunnen liggen denk je ?

but hey, who am I ;)

Bij mij niet alleszins, want mijn liefde voor de club blijft: ik durf alleen sterk vermoeden dat Louis deels het slachtoffer is geworden van zijn eigen emotionele uitlatingen, deels van een op sensatie beruchte journalist die zonodig zijn 50 regelkes moest zien gevuld te krijgen met slagzinnen die inslaan als een bom. Die journalist in kwestie ziet hier zijn intenties realiteit worden.

In alle geval, ik zie Van Holsbeeck nog niet direct op een dergelijke emotionele manier reageren op het ontslag van één van zijn keepertrainers. Met alle respect voor Geert, zou hij zich naar mijn mening meer moeten leren beheersen. Een beetje diplomatie had dit niet laten escaleren, stilzwijgen was ook een manier geweest, maar waarom direct van leer trekken en de discussie voeden?

Als men steeds de calimero gaat uithangen, in de zin van: de pers ziet ons niet graag en dat is niet eerlijk,...tja, waar eindigt het dan

But hey, who am I :whistle:

Laatst gewijzigd door wheel's armée op 14 Mar 2008, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

14 Mar 2008, 15:40
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
wheel's armée schreef:
Ik bedoel, Lieven, dat daarom niet alles werd opgetekend zoals Mergan het heeft verwoord en er natuurlijk meer ophef zal komen als ge de dingen botweg poneert dan bij een genuanceerde berichtgeving. Ik hoef u daar geen tekening bij te maken, toch?

Als ik het over de wonde heb, heb ik het trouwens over het keepersprobleem hé. Ik zal de laatste zijn die kritiek zal uiten op de verwezenlijkingen van het meest recente seizoen dat achter ons ligt

Ik dacht dat je journalist was bij GvA, maar blijkbaar heb ik iemand anders voor.

14 Mar 2008, 15:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Jeroen schreef:
Kben hier serieus verschoten toen ik dit bericht hier las. Sorry, maar die Mergan heeft bij mij alle respect verloren. Tis trouwens niet moeilijk dat Lieven niet super presteert de laatste weken. Als ge met zo iemand moet samenwerken, dan kunt ge onmogelijk vertrouwen hebben.

Dat van dat er bij Aalst niemand is die beslissingen durft nemen zonder tegen iemand zijn kar te schippen is compleet belachelijk. Wat heeft het bestuur gedaan de laatste twee jaar ? Diegene die volgens hun mening niet voldoen werden buitengesmeten... Als ik de reacties lees willen sommigen hier precies terug naar den tijd van Garré. Die zou zoiets maandenlang laten aanslepen tot als het te laat is (lees: ge op een degradatieplaats staat)

Ik sta eens te meer voor de volle 200 percent achter het bestuur. Er werd hier ergens geopperd om een spandoek voor Mergan te maken om hem te bedanken. Wel, ik denk dat het beter is dat we er één voor Lieven maken. Die jongen verdient niet om zo behandelt te worden. Schandalig gewoon...

Allez, weer een bewering die een eigen leven gaat leiden als ik niet op tijd reageer. Als eerst Placietjen en daarna jij goed hadden gelezen, hadden jullie het misschien correct begrepen. (Van mannen van het beheer mag je op z'n minst verwachten dat ze de posts volledige lezen en niet diagonaal, me dunkt.)
Speciaal voor jullie: poging 2. Het bestuur heeft inderdaad tegen heel wat karretjes moeten rijden om te staan waar ze nu staan. Chapeau daarvoor! Dat neemt niet weg dat er ook eens iemand anders tegen hun kar mag rijden, zoals Mergan die het rendement van de keepers aanklaagt. Dat houdt het bestuur wakker en doet hen beseffen dat niks een zekerheid is.
Je mag nog zo overtuigd zijn van je gelijk, nog zoveel kennis hebben over het spelersmateriaal in 1e tot 4e klasse, het getuigt pas van rijkdom als je ook openstaat voor de visie van anderen. Daarom zou ik een uitbreiding van het bestuur geen slecht idee vinden.
Bespaar me een derde poging.

14 Mar 2008, 15:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
wheel's armée schreef:
AlostanA schreef:
wheel's armée schreef:

Ik dacht dat je journalist was bij GvA, maar blijkbaar heb ik iemand anders voor.

Das anathema.

14 Mar 2008, 15:50
Iendracht.be - beheer

wheel's armée schreef:
Als ik het over de wonde heb, heb ik het trouwens over het keepersprobleem hé.

Is er dan een keepersprobleem :wadde: ? Ik denk dat sommigen problemen maken waar er geen zijn.

14 Mar 2008, 15:55
forumlegende

Leeftijd: 43
Bwah ja, een keepersprobleem is misschien nie het juiste woord maar ik hou toch enkele keren per match mijn adem in als ik De Veirman bijvoorbeeld zie uitkomen.

14 Mar 2008, 16:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
elfahem schreef:
Dat neemt niet weg dat er ook eens iemand anders tegen hun kar mag rijden, zoals Mergan die het rendement van de keepers aanklaagt. Dat houdt het bestuur wakker en doet hen beseffen dat niks een zekerheid is.
Moesten ze voor elke keer er iemand die tegen hun kar rijdt een euro krijgen, ze konden ondertussen ver Lionel Messi binnen halen.

14 Mar 2008, 16:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
placietjen schreef:
wheel's armée schreef:

Bestekes,
en hij begint over Eendracht dan doe je er beter aan een trein later te nemen. Wat hij hier zegt, vertrouwde hij ook mij al in grote lijnen toe.

but hey, who am I ;)

Ik heb met Louis ook al staan klappen aan het lokket en ik was toen toch ook verwonderd over hoe hij daar luidkeels zijn gedacht verkondigde.

Dat was nog toen De Wilde trainer was en hij stond hem daar openlijk af te breken. Als daar toen een journalist in de buurt was, kon die daar een schoon stukske schijven.
Het was zijn goed recht om die mening te hebben over De Wilde, maar ik vond dat toch gevaarlijk om dat openlijk te verkondigen, terwijl ge er nog dagelijks de training moet mee geven. Zo een dingen, hou je beter intern.

14 Mar 2008, 16:24
Ancien

Leeftijd: 46
zwawi schreef:
Bwah ja, een keepersprobleem is misschien nie het juiste woord maar ik hou toch enkele keren per match mijn adem in als ik De Veirman bijvoorbeeld zie uitkomen.

Bij Vandenabeele was dit het geval bij schuivers over de grond (beentjes dichthouden), bij De Corte (alias den Bokser) was dit bij elke bal die in de kleine back kwam, bij Verbist in de terugronde vorig seizoen ongeveer bij elke bal naar doel... Alles is relatief hé...

Momenteel in onze ploeg - twee keepers met uitstraling in hun 16, sterk in de lucht en op de lijn en met een meer dan degelijke uittrap...

De Veirman - sterk anticiperend op flankvoorzetten op alle hoogtes - en durft uit te komen (loopt wel eens mis, maar haalt er minstens evenveel een geslaagde counter mee tegen)

Lambrecht - jonge doelman die veel coacht (luister maar eens tijdens een reservematch) en een tegen een veel kwaliteiten heeft

Minpuntjes? Jazeker, maar een Casillas of een Cech loopt niet rond hoor in de Belgische derde klasse...

En hoeveel goals kunnen onze keepers werkelijk op hun conto schrijven als zijnde compleet de mist in gegaan?? Geen...

14 Mar 2008, 16:31
Vaste Waarde

Smetje schreef:
placietjen schreef:
wheel's armée schreef:

Bestekes,

but hey, who am I ;)

Ik heb met Louis ook al staan klappen aan het lokket en ik was toen toch ook verwonderd over hoe hij daar luidkeels zijn gedacht verkondigde.

Dat was nog toen De Wilde trainer was en hij stond hem daar openlijk af te breken. Als daar toen een journalist in de buurt was, kon die daar een schoon stukske schijven.
Het was zijn goed recht om die mening te hebben over De Wilde, maar ik vond dat toch gevaarlijk om dat openlijk te verkondigen, terwijl ge er nog dagelijks de training moet mee geven. Zo een dingen, hou je beter intern.

Akkoord braveken,

Ge weet bijgevolg ook dat hij het slachtoffer is geworden van zijn eigen openheid, loslippigheid, onvoorzichtigheid en wa nog allemaal.

De enige die zijn doel bereikt heeft is de journalist in kwestie, want hij heeft er een ophefmakend artikel bij. In bestuurskringen irriteert men zich aan het hele gedoe ipv te focussen op de zaken die er echt toedoen.

Stemmingmakerij door de pers, ok, maar het bestuur loopt ondertussen gretig in de val door zo'n emotioneel geladen berichten de wereld in te sturen. Dreigen met een advocaat, omdat men in zijn eer gekrenkt is door ne gewone man in de straat, die Louis Mergan, ondanks zijn verdiensten binnen het voetbal nog altijd is en zal blijven.

Allemaal zwaar overtrokken en iedereen direct het paard op.
Dat kan geenszins de bedoeling zijn, als je ziet voor welke cruciale periode wij staan.
De druk op Lieven en Kurt wordt alleen nog maar groter, want hun prestaties worden nu ZEKER uitvergroot. Geen verstandige reactie, als ge al weet dat de groep duidelijk te lijden heeft onder druk.

Rust in de tent, moet er nu zijn!

14 Mar 2008, 16:38
Iendracht.be - beheer

wheel's armée schreef:
Ge weet bijgevolg ook dat hij het slachtoffer is geworden van zijn eigen openheid, loslippigheid, onvoorzichtigheid en wa nog allemaal.

De enige die zijn doel bereikt heeft is de journalist in kwestie, want hij heeft er een ophefmakend artikel bij. In bestuurskringen irriteert men zich aan het hele gedoe ipv te focussen op de zaken die er echt toedoen.

Stemmingmakerij door de pers, ok, maar het bestuur loopt ondertussen gretig in de val door zo'n emotioneel geladen berichten de wereld in te sturen. Dreigen met een advocaat, omdat men in zijn eer gekrenkt is door ne gewone man in de straat, die Louis Mergan, ondanks zijn verdiensten binnen het voetbal nog altijd is en zal blijven.

Gelooft ge nu eigenlijk zelf nog wat ge aan het vertellen zijt, Thomas? Das wel bijzonder naïef hoor, buiten alle proporties naïef zelfs, om te geloven dat Mergan buitenligt omdat hij te open was en door de pers gepakt is enz. Ik denk gewoon dat het masker van Louis Mergan afgevallen is en dat het allesbehalve fraai was wat te voorschijn kwam. Zoals hij nu verbaal zijn revanche probeert te pakken op de jongens waar hij maanden mee samengewerkt heeft, dat vind ik naast bijzonder grof ook enorm laf eigenlijk. En geloof me, het zijn geen woorden die de pers uitgevonden heeft.

14 Mar 2008, 16:45
forumlegende

ik moet toch Bartos' ( met al ietwat oudere ;) wijsheid gelijk geven.
Al 40 jaar ga ik naar de voetbal en kan toch stellen dat onze
2 doelmannen een goed niveau halen (vergeleken met al wie hier
al gepasseerd is.)
Voor mij is er geen keepersprobleem , integendeel .
Wees content met de transferts en 't bestuur (en de realisaties van
2 jaar)

14 Mar 2008, 17:09
Vaste Waarde

Bartos schreef:
wheel's armée schreef:

Gelooft ge nu eigenlijk zelf nog wat ge aan het vertellen zijt, Thomas? Das wel bijzonder naïef hoor, buiten alle proporties naïef zelfs, om te geloven dat Mergan buitenligt omdat hij te open was en door de pers gepakt is enz. Ik denk gewoon dat het masker van Louis Mergan afgevallen is en dat het allesbehalve fraai was wat te voorschijn kwam. Zoals hij nu verbaal zijn revanche probeert te pakken op de jongens waar hij maanden mee samengewerkt heeft, dat vind ik naast bijzonder grof ook enorm laf eigenlijk. En geloof me, het zijn geen woorden die de pers uitgevonden heeft.

Bwa, ik praat niet goed wat hij gedaan heeft, maar ik kan er - en schiet mij niet af - ergens wel inkomen dat hij zijn teleurstelling ventileert, maar ik weiger om hem nu plots te gaan demoniseren. Ik heb tevens nooit gezegd dat dat de reden is van zijn ontslag. Met de reden van zijn ontslag heb ik geen zaken. Ik kan mij vanuit empathisch vermogen wel in zijn plaats stellen en vraag mij nog altijd af of wat hij over de keepers heeft verteld, uit de lucht is gegrepen. Iedereen is het er over eens dat het bestuur schitterend werkt, maar zijn zij dan ongenaakbaar? Mag men geen vragen stellen bij de prestaties van bijvoorbeeld Lieven? Mag men nie erkennen dat er nood is aan rust en dat we die hierdoor niet gaan bevorderen?

En dan nog, dat is toch ne fait-d'hiver, en inherent aan het voetbal, wat hier gebeurt.
Hebt ge HNB al gelezen en de artikeltjes tussen Yakovenko en Broos al eens naast elkaar gelegd. Waarom zo'n heisa, terwijl ge al uw aandacht en focus nodig hebt om sportief het beste van u zelf te geven? Het is precies of de kerk van 't Hoileg Ert is op het stadiondak gevallen.

Aan de spelers dan om sportieve weerwraak te nemen zeker, en aan ons om allemaal de druk, waar we al meermaals aan ten onder zijn gegaan, te vergroten?

Sorry, Bart, maar daar ga ik liever niet in mee, hoor

14 Mar 2008, 17:19
Vaste Waarde

De essentie vant verhaal valt heel kort samen te vatten

Ge staat voor een aantal cruciale weken, met een zeer kritische achterban die ge momenteel als nooit tevoren moet kunnen gebruiken. Ik vrees echter voor de zaak dat er een aantal pipo's zijn die mirakels verwachten van pakweg, ne Spotbeen.

De spelers zitten in een vertrouwenscrisis, en worden door de berichtgeving ofwel extra gestresseerd ofwel extra gemotiveerd. Om de rust te bewaren hé, had ik persoonlijk, zo een emotioneel pamflet richting Mergan, gelaten voor wat het was.

Tevens zijn dat zaken die in eerste schering en inslag zijn. Wen daar maar wekelijks aan snoeiharde kritiek, week na week hé. Wa gaat ge doen Peter Vandenbempt bannen als die eens iets neerpent dat u niet zou aanstaan? Komaan mensen, doe er nu toch niet langer aan mee om zoiets banaals als het ontslag van een trouwe dienaar te transformeren in een levensgrote aanslag op de integriteit van uw club en uw ploeg

Antwoord zal op het veld moeten worden gegeven, en niet door het opstarten van talrijke pollemieken. De zaak Mergan mag dan nog ervaart worden als een poging tot destabilisatie. Wel, laat het aub zo ver niet komen, zou ik zeggen.

14 Mar 2008, 17:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 497