|
|
| Pagina 75 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Over welke partij de beste keuze is dat kan ik niet zeggen, maar ik hoop gewoon dat ze weten wat ze doen in het nieuwe bestuur. Je kan een kampioenenploeg kopen, een professioneel cateringsbedrijf alles laten verzorgen, maar we kunnen binnen 4 jaar dan weer in financiële problemen zitten.
En wie wou er Van Roy terug ? Zoveel heeft die hier ook niet gepresteerd hoor |
| 21 Mar 2009, 15:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Citeer: Tot na de algemene vergadering van 30 maart aanstaande zullen wij ons dan ook onthouden van updates op deze officiële site. Het webteam Citeer: en berichten zoals deze?? waarop slaat dat en wie is het webteam dat beslist over deze "officiele"site? ik vind dit een regelrecht schandalige en kinderachtige uitleg!! dit staat gelijk aan achterhouden van informatie tegenover de supporters! op deze manier creeer je gewoon onrust...pure dictatuur en sencuur is dat vanaf vandaag ist voor mij gedaan om te surfen naar de "officiele" site en word iendracht.be voor mij de site voor nieuws van en over eendracht aalst....maar da was hij al langer dan vandaag ![]() |
| 21 Mar 2009, 17:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
supersossis schreef: Citeer: Tot na de algemene vergadering van 30 maart aanstaande zullen wij ons dan ook onthouden van updates op deze officiële site. Het webteam Citeer: en berichten zoals deze?? waarop slaat dat en wie is het webteam dat beslist over deze "officiele"site? ik vind dit een regelrecht schandalige en kinderachtige uitleg!! dit staat gelijk aan achterhouden van informatie tegenover de supporters! op deze manier creeer je gewoon onrust...pure dictatuur en sencuur is dat vanaf vandaag ist voor mij gedaan om te surfen naar de "officiele" site en word iendracht.be voor mij de site voor nieuws van en over eendracht aalst... ![]() volledig met u eens! vind het maar een beetje onrust stoken door deze mensen, zeer laag bij de grond hoor laten we maar een paar weken wachten, we zullen wel zien waar we varen! maar het kan nooit slecht zijn dat verschillende managers beslissen over een club zoals aalst! 1persoon die over alles beslist noemen ze bij ons een dictatuur!! Ik had het al gevraagd GDR hou de eer aan uzelf, en dat hebt ge flink gedaan, maar laat u soldaatjes nu maar stoppen om den boel te proberen te saboteren. Of kom U plan eens voorstellen?of laat 1 van uw soldaatjes dit doen. het neemt mijn respect niet weg voor wat ge voor de club gedaan hebt !:EA: Maar ge zult zelf wel beseffen dat uw positie niet meer houdbaar was. en wat MR MARKEY betreft, daar moet ik het eerste zinnige woord nog horen uitkomen, als ge dan toch op den TV komt weet dan wat ge moet zeggen en stel zelf eens iets voor ipv alles af te breken. |
| 21 Mar 2009, 17:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
boer touch schreef: supersossis schreef: Citeer: Tot na de algemene vergadering van 30 maart aanstaande zullen wij ons dan ook onthouden van updates op deze officiële site. Het webteam Citeer: en berichten zoals deze?? waarop slaat dat en wie is het webteam dat beslist over deze "officiele"site? ik vind dit een regelrecht schandalige en kinderachtige uitleg!! dit staat gelijk aan achterhouden van informatie tegenover de supporters! op deze manier creeer je gewoon onrust...pure dictatuur en sencuur is dat vanaf vandaag ist voor mij gedaan om te surfen naar de "officiele" site en word iendracht.be voor mij de site voor nieuws van en over eendracht aalst... ![]() volledig met u eens! vind het maar een beetje onrust stoken door deze mensen, zeer laag bij de grond hoor laten we maar een paar weken wachten, we zullen wel zien waar we varen! maar het kan nooit slecht zijn dat verschillende managers beslissen over een club zoals aalst! 1persoon die over alles beslist noemen ze bij ons een dictatuur!! Ik had het al gevraagd GDR hou de eer aan uzelf, en dat hebt ge flink gedaan, maar laat u soldaatjes nu maar stoppen om den boel te proberen te saboteren. Of kom U plan eens voorstellen?of laat 1 van uw soldaatjes dit doen. het neemt mijn respect niet weg voor wat ge voor de club gedaan hebt !:EA: Maar ge zult zelf wel beseffen dat uw positie niet meer houdbaar was. en wat MR MARKEY betreft, daar moet ik het eerste zinnige woord nog horen uitkomen, als ge dan toch op den TV komt weet dan wat ge moet zeggen en stel zelf eens iets voor ipv alles af te breken. ge ziet da al de mensen hier samen op da forum ook tot 1 besluit kunnen komen he....en da hier ook elk een ander opzicht heeft over wat er gebeurd,maar wij komen hier in ieder geval overeen....ze kunnen van ons nog iet leren. nem!! en aan al wie da liever den president van irak uithangt... ![]() |
| 21 Mar 2009, 17:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Titus schreef: oilsjt schreef: ik vraag mij een ding af wie gaat alles blijven betalen???? 4 trainers ne sportief manager een cateringbedrijf voor de kantines Met ne put van miljoenen belgische frangen PFFFFFFFFFFF En hoe is die put van miljoenen franken daar gekomen? En wie heeft de meest dringende afbetalingen gedaan wanneer het nodig was? De sportief manager die betaalt zichzelf af, geen zorgen (in tegenstelling tot de vorige). En of ge nu drie of vier trainers hebt wat is het verschil? Ze konden dat misschien doen met het loon van Van Mieghem (Asjeblieft jongen een dik loon 5!!!seizoenen lang in derde klasse). Of misschien wel met het loon van Wouter, Kabongo, Iakolevski, Boussoufa... Een ding weet ik een chance dat we van Arnold af zijn (niet meer geschikt voor het voetbal volgens de kenner). Jah bij Hoek weten ze dat nu ook wel, constant geblesseerd en zo blind als een mol voor doel . Maar bon de mensen die op de vergadering waren van GDR/Markey (Iedereen was uitgenodigd hoor, maar onze uitnodigingen zijn verloren geraakt in de post) wat is het alternatief? Of was er misschien geen ruimte voor kritische vragen in dat kleine zaaltje?(Jah, het is moeilijk iets deftig te vinden als het snel moet gaan omdat uwen tegenstander ook een vergadering plant eh).-Hoe willen zij weggeraken uit het moeras van derde? -Welke groep sponsors hebben zijn rond hen? -Hoe willen zijn de club professionaliseren (Buiten het sportieve beleid uiteraard) -Wat is hun gestructureerd plan? Want veel anders dan het verwijt dat de groep rond De Bruecker geld wil pompen in onze club -de stouterikken- heb ik hier nog niet gelezen. Ik lees hier dat er spelers buitengepest worden? Ga eens met Troch, Verheyden, Dugardeyn, Van Holm en Arnold praten die kunnen u haarfijn uitleggen wat buitenpesten is. Maarja deze spelers zijn allemaal krabbers natuurlijk als ge ziet welk spelerspotentieel we nu hebben. Waarom zouden er geen spelers mogen vervangen worden? Gaan we weer voor de negende plaats misschien (Gespekt met verscheidene periodetitels uiteraard)? Dan de interviews met Markey (met modder gooien doen ze niet hoor): De Bruecker wil de mensen van de jeugd postjes geven, Jaja de groep rond De Bruecker pompt veel geld in de club en wil de sportieve cel uitbreiden met gekwalificeerde en ervaren mensen, de snodaards toch. Nee ik moet ze gelijk geven nu, het is niet verstandig om het sportief beleid in handen te geven van verschillende gekwalificeerde mensen, snel hebben we hier nog ne webmaster die sportief verantwoordelijke wil worden? Dus volgens Markey/ De Ridder gaat vriendjespolitiek hoogtij vieren nu op den iendracht. Dat zij dit als argument willen gebruiken:lol:. Zeg mij dan eens op basis van welke kwalificaties Markey in het bestuur is geraakt? Hoe is Dillen trainer geworden? Hoe is Koen boekhouder geworden? Hoe komt het dat bepaalde spelers hier vastgeroest in de ploeg staan? Geen vriendjespolitiek dus... Kortom met modder gooien kan iedereen, maar geef nu eens het duidelijk gestructeerd plan van het kamp De Ridder/ Markey en hoe ze denken dit te gaan financieren? Juist ja... Misschien is het De Veirman die zich buiten gepest voelt |
| 21 Mar 2009, 17:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Smetje schreef: de langen schreef: Smetje schreef: Ondertussen worden ook de meeste spelers (diegenen met inzet die absoluut bij den Iendracht wilden blijven) buitengepest. Ik heb totaal gene kritiek op uwe post.Alleen graag namen van spelers die worden weggepest.Sommige spelers hebben enorm veel inzet maar voldoen niet als ge wilt meedoen voor de promotie naar 2de klasse. Dessaer, Steurs, Van Damme, ... zullen zeker vertrekken. Dessaer es wel al lank bezig mé Racing Mechelen zelle Ik vin et wel opvallend da just die noamen genoemd werren die redeloik populair zoin bé de supporters. Wie doet er tein oan stemmingmakerij ?En nog isj iet hein as dienen Arabier optert bé Manchester City zellen ze doar oeik zwerte snieje zien. In de plosj van mé plannen veeren de pinnen te kommen emmen ze doar gisterenoavend allién mor de tegenpartoi zitten afbreken allé ? Tes gellek da den Bjorn ier zegt, dormee winjde gién zielkes ! Iéndracht forever mé of zonder GDR & Cie _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Mar 2009, 17:49 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Over welke partij de beste keuze is dat kan ik niet zeggen, maar ik hoop gewoon dat ze weten wat ze doen in het nieuwe bestuur. Je kan een kampioenenploeg kopen, een professioneel cateringsbedrijf alles laten verzorgen, maar we kunnen binnen 4 jaar dan weer in financiële problemen zitten. En wie wou er Van Roy terug ? Zoveel heeft die hier ook niet gepresteerd hoor er werd nu bijna twee jaar bijna met enkel maar vrijwilligers gewerkt... voor nieuwjaar is er een betaling geweest aan de RSZ, het bedrag vermeld ik hier niet, en wie dat betaald heeft doet ook niet ter zake... en hoeveel schulden zijn er in die twee jaar aangemaakt, sorry een pak, en dat slaat niet enkel op Garré zijn rechtszaak. OK het zal er geen goed aan gedaan hebben da spel van Garré, maar dat zijn enkel de feiten hoor. jammer dat je nu zegt dat er binnen vier jaar misschien financiële schulden zullen zijn, dat kan best zijn en dan is dat ook een teken van onbekwaamheid... maar er zijn NU ook schulden hé, waar de nieuwe ploeg niets mee te maken heeft. |
| 21 Mar 2009, 17:56 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Ik blijf het herhalen. Op termijn gaan we terug naar tweede.
Ik verkies een gezonde, stabiele club in tweede. Als we daardoor iets langer in derde blijven hangen... So be it.Eendracht draagt (nog altijd) een financiële put mee van voor Garré. In 2002 was hij de juiste man op de juiste plaats, maar met een verkeerd inzicht. Daarvoor was het niet beter. Achter de ploeg en het bestuur blijven staan, hun (beperkte) openheid appreciëren - het is ooit anders geweest - en vroeg of laat zal zwet - wit worden !! ![]() |
| 21 Mar 2009, 18:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Titus schreef: oilsjt schreef: ik vraag mij een ding af wie gaat alles blijven betalen???? 4 trainers ne sportief manager een cateringbedrijf voor de kantines Met ne put van miljoenen belgische frangen PFFFFFFFFFFF En hoe is die put van miljoenen franken daar gekomen? En wie heeft de meest dringende afbetalingen gedaan wanneer het nodig was? De sportief manager die betaalt zichzelf af, geen zorgen (in tegenstelling tot de vorige). En of ge nu drie of vier trainers hebt wat is het verschil? Ze konden dat misschien doen met het loon van Van Mieghem (Asjeblieft jongen een dik loon 5!!!seizoenen lang in derde klasse). Of misschien wel met het loon van Wouter, Kabongo, Iakolevski, Boussoufa... Een ding weet ik een chance dat we van Arnold af zijn (niet meer geschikt voor het voetbal volgens de kenner). Jah bij Hoek weten ze dat nu ook wel, constant geblesseerd en zo blind als een mol voor doel . Maar bon de mensen die op de vergadering waren van GDR/Markey (Iedereen was uitgenodigd hoor, maar onze uitnodigingen zijn verloren geraakt in de post) wat is het alternatief? Of was er misschien geen ruimte voor kritische vragen in dat kleine zaaltje?(Jah, het is moeilijk iets deftig te vinden als het snel moet gaan omdat uwen tegenstander ook een vergadering plant eh).-Hoe willen zij weggeraken uit het moeras van derde? -Welke groep sponsors hebben zijn rond hen? -Hoe willen zijn de club professionaliseren (Buiten het sportieve beleid uiteraard) -Wat is hun gestructureerd plan? Want veel anders dan het verwijt dat de groep rond De Bruecker geld wil pompen in onze club -de stouterikken- heb ik hier nog niet gelezen. Ik lees hier dat er spelers buitengepest worden? Ga eens met Troch, Verheyden, Dugardeyn, Van Holm en Arnold praten die kunnen u haarfijn uitleggen wat buitenpesten is. Maarja deze spelers zijn allemaal krabbers natuurlijk als ge ziet welk spelerspotentieel we nu hebben. Waarom zouden er geen spelers mogen vervangen worden? Gaan we weer voor de negende plaats misschien (Gespekt met verscheidene periodetitels uiteraard)? Dan de interviews met Markey (met modder gooien doen ze niet hoor): De Bruecker wil de mensen van de jeugd postjes geven, Jaja de groep rond De Bruecker pompt veel geld in de club en wil de sportieve cel uitbreiden met gekwalificeerde en ervaren mensen, de snodaards toch. Nee ik moet ze gelijk geven nu, het is niet verstandig om het sportief beleid in handen te geven van verschillende gekwalificeerde mensen, snel hebben we hier nog ne webmaster die sportief verantwoordelijke wil worden? Dus volgens Markey/ De Ridder gaat vriendjespolitiek hoogtij vieren nu op den iendracht. Dat zij dit als argument willen gebruiken:lol:. Zeg mij dan eens op basis van welke kwalificaties Markey in het bestuur is geraakt? Hoe is Dillen trainer geworden? Hoe is Koen boekhouder geworden? Hoe komt het dat bepaalde spelers hier vastgeroest in de ploeg staan? Geen vriendjespolitiek dus... Kortom met modder gooien kan iedereen, maar geef nu eens het duidelijk gestructeerd plan van het kamp De Ridder/ Markey en hoe ze denken dit te gaan financieren? Juist ja... ik sluit mij hier volledig bij aan. En vooraleer het "andere kamp" weer dingen post, had ik graag ook hierop een antwoord gekregen (hun plan en desbetreffende financiering). by the way, ik heb van KDC nog altijd geen antwoord gekregen op mijn 5 vragen in de EA-Diegem post op pag 21 of zoiets... dus ja, met modder gooien is inderdaad makkelijk, maar eens een open antwoord geven met argumenten blijkbaar veel moeilijker. Was voorheen neutraal in deze soap, maar hierdoor wordt het wel makkelijker om stilletjesaan partij te kiezen... en voor de rest... ik word hier zoooooooooo moe van kan men het bestuur van een Westerlo niet naar den Iendracht transfereren... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 21 Mar 2009, 18:14 |
|
|
Scholier
Ik heb hier al veel gelezen, onzin en gezever.maar ook al veel waarheden denk ik. maar de gewone sup is nog geen jota wijzer geworden. het voorlopig sluiten van de officieele site vindt ik ook dikke onzin. ik kan alleen maar vermoeden dat er personen onder druk gezet worden hieromtrent ( indien dit niet het geval is is dit dus spijtig want dit is zeer slechte communicatie, en dat is de laatste tijd wel meer zo geweest).
verder ben ik geneigd om toch meer in het project van de nieuwe bestuursploeg te geloven. deze pompen er tenslotte de nodige centjes in( die ander mocht er wel mee spelen) en deze willen ze nu duidelijk zelf beheren( ik zou ook wel graag weten wat er met mijn geld gebeurd, en indien dit niet naar mijn zin is zou ik ook ingrijpen) Ook al heeft de heer GDR een prachtige actie gevoerd en onzen eendracht in vierde terug op de kaart geplaatst.maar veel ongelukkige zetten( altijd alles zelf willen beslissen, en dat gevoel had ik toch de laatste tijd.en niet geneigd te zijn om samen te werken met uw geldschieter) hebben er ook voor gezorgt dat het nu zover gekomen is(diplomatisch zijn en een beetje geven en nemen is een schone deugd, maar ik vrees er wel een beetje voor dat geen een van de twee partijen deze deugd heeft) verder mag ik hopen dat de naam van onze club zeer vlug terug EENDRACHT( van daele: eenheid, gelijkgestemdheid,eensgezindheid en harmonie)Aalst mag genoemd worden en niet TWEEDRACHT Ik ben deze zever KOTS BEU en aan de betrokken partijen, gedraag jullie als volwassen mensen en zorg er voor dat de Club hier sterker uitkomt. ![]() |
| 21 Mar 2009, 18:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
|
| 21 Mar 2009, 18:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik heb alles hier, diagonaal af en toe, gelezen.
Ik ken de mensen en de feiten niet. Toch een algemene boerenwijsheid: "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt..." Het is toch logisch dat mensen die betalen ook in belangrijke mate mee beslissen wat er met hun geld gebeurt, hé. Twee: een club die zoals tot korte tijd geleden draait op een bestuur van drie mensen, dat is niet houdbaar. En drie: Het lijkt in Aalst een gewoonte te zijn dat mensen die eerst als redders optreden en worden binnengehaald later in ongenade vallen, wellicht in belangrijke mate omdat ze naast hun schoenen gaan lopen en "het algemeen belang en de eigenheid van de club" uit het oog verliezen, maar evenveel omdat de club er blijkbaar nooit in slaagt om zich zo te structureren dat ze niet al te zeer afhankelijk wordt van die enkelingen. Ik kan lijsten met namen maken; om e belangrijkste te noemen: Orlans die ons eerste klasse en europees voetbal bracht, Garré die ons redde van de definitieve dood, en misschien eindigt Geert De Ridder ook in dat rijtje... En voor het overige ben ik al zowat 35 jaar supporter-op-afstand van Eendracht Aalst, en heb ik me al zeer vaak afgevraagd hoe de ploeg aan die naam gekomen is. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we nog eens een periode mogen meemaken waarin we echt nog eens onze naam waard zijn: "eendracht"... En voor het overige heb ik de gewoonte om tot bewijs van het tegendeel mij achter een bestuur te scharen dat bereid is te investeren, te structureren en te bouwen... Wat er het laatste anderhalf jaar is gebeurd was nu ook niet om over naar huis te schrijven, hé... |
| 21 Mar 2009, 19:22 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
uit de meeste reacties die ik lees(en wat ik persoonlijk ook denk)is dat GDR onze club zeer goed geholpen heeft in het verleden,maar dat hij naarmate de tijd vorderde te veel hooi op zijn vork trachte te nemen,en dat dit hem nu zuur opbreekt,ikzelf heb een goed oog in de nieuwe trainersstaf,dat is mijn mening he,voor de rest heb ik geduld en kijk ik wat er komen zal,slechter dant al was kant ni meer worden
en ook vind ik het zeer spijtig van de onderlinge ruzies op het forum,khebbet al gezegd we zijn alemaal voor die mooie club EENDRACHT Aalst ![]() |
| 21 Mar 2009, 20:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik lees in de krant dat Marcel Van Den Steen sportief manager wordt. Ik dacht dat het absoluut noodzakelijk was om iemand met ervaring binnen te halen op deze plek ?
Nu, die Van Den Steen, hoe oud is die gast niet ? Wat heeft die al bewezen ? Ik denk niet dat Eendracht Meldert zo'n succesverhaal was ? ... |
| 21 Mar 2009, 20:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Jeroen schreef: Ik lees in de krant dat Marcel Van Den Steen sportief manager wordt. Ik dacht dat het absoluut noodzakelijk was om iemand met ervaring binnen te halen op deze plek ? Nu, die Van Den Steen, hoe oud is die gast niet ? Wat heeft die al bewezen ? Ik denk niet dat Eendracht Meldert zo'n succesverhaal was ? ... Wa had Geert al bewezen toen em manager werd ? Was Eendracht Aalst onder em zoe een succesverhoal ? Das na echt zoeken nor redenen om den anderen kant af te breken. Da ze ne kiér beginnen om alle supporters in te lichten in de plosj van de "happy" few. Tein zal der al veel minder gespeculeerd werren. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Mar 2009, 20:50 |
|
| Pagina 75 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 289 Volgende |