|
|
| Pagina 76 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Ex-spelers
Onderkroiper schreef: zandberg schreef: Jean schreef: Gisteren is on ex-coach Ivic overleden! In het overzicht van zijn loopbaan wordt enkel over Anderlecht en Standard gesproken in de pers maar hij trainde ook Eendracht Aalst! dat klopt maar dat was maar voor zes maand met als hoogtepunt eendracht tegen rwdm uitslag 2 tegen 2 aalst bleef in tweede dank zei dat 1 punt en rwdm steeg naar eerste 0 - 2 op RWDM voorgestaan en nog 2 - 2 geworden De scheids lieten betijden; want het laatste kwartier werd er niet meer gevoetbald. Enkel nog terugspeelballen naar de keeper (toen mocht dat nog) ![]() 19 mei 1985... De dag ervoor waren we getrouwd en omdat we toen nauwelijks verlof, geen geld en geen auto hadden gingen we met het openbaar vervoer op huwelijksreis naar de Ardennen (meer bepaald naar Poupehan, klinkt toch goed voor een huwelijksreis, niet...). En op de bus naar daar zat ik naast de chauffeur die zijn radio had aanstaan, en luisteren naar de match op de Waalse radio... "Ah, ces memoires..." |
| 27 Jun 2011, 22:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
salvador schreef: Onderkroiper schreef: zandberg schreef: dat klopt maar dat was maar voor zes maand met als hoogtepunt eendracht tegen rwdm uitslag 2 tegen 2 aalst bleef in tweede dank zei dat 1 punt en rwdm steeg naar eerste 0 - 2 op RWDM voorgestaan en nog 2 - 2 geworden De scheids lieten betijden; want het laatste kwartier werd er niet meer gevoetbald. Enkel nog terugspeelballen naar de keeper (toen mocht dat nog) ![]() 19 mei 1985... De dag ervoor waren we getrouwd en omdat we toen nauwelijks verlof, geen geld en geen auto hadden gingen we met het openbaar vervoer op huwelijksreis naar de Ardennen (meer bepaald naar Poupehan, klinkt toch goed voor een huwelijksreis, niet...). En op de bus naar daar zat ik naast de chauffeur die zijn radio had aanstaan, en luisteren naar de match op de Waalse radio... "Ah, ces memoires..." Goh ja, trouwen in combinatie met den iendracht, ik kan er van meespreken. Mijn madam is afkomstig uit de kempen en we zijn dan ook ginder getrouwd. Twas zondagmorgen al klaar toen we feestzaal buiten gingen. Kben in den otto gestapt en nor Aalst gereden want 's namiddags speelde den iendracht een van de voorrondes van den beker. Den huwelijksnacht kon dus wachten mor mijn ploeg nie ![]() |
| 27 Jun 2011, 22:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: Goh ja, trouwen in combinatie met den iendracht, ik kan er van meespreken. Mijn madam is afkomstig uit de kempen en we zijn dan ook ginder getrouwd. Twas zondagmorgen al klaar toen we feestzaal buiten gingen. Kben in den otto gestapt en nor Aalst gereden want 's namiddags speelde den iendracht een van de voorrondes van den beker. Den huwelijksnacht kon dus wachten mor mijn ploeg nie ![]() Ik wil een ander zijn rekening niet maken, maar ik hoop nu echt wel uit de grond van mijn hart dat ge daar eerder beschaamd dan fier over zijt. |
| 27 Jun 2011, 23:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bartos schreef: zwawi schreef: Goh ja, trouwen in combinatie met den iendracht, ik kan er van meespreken. Mijn madam is afkomstig uit de kempen en we zijn dan ook ginder getrouwd. Twas zondagmorgen al klaar toen we feestzaal buiten gingen. Kben in den otto gestapt en nor Aalst gereden want 's namiddags speelde den iendracht een van de voorrondes van den beker. Den huwelijksnacht kon dus wachten mor mijn ploeg nie ![]() Ik wil een ander zijn rekening niet maken, maar ik hoop nu echt wel uit de grond van mijn hart dat ge daar eerder beschaamd dan fier over zijt. waarom de 2 niet combineren: ik em op den iendracht men foto's laten trekken ![]() _________________ MCMXIX |
| 28 Jun 2011, 0:31 |
|
|
Bartos schreef: zwawi schreef: Goh ja, trouwen in combinatie met den iendracht, ik kan er van meespreken. Mijn madam is afkomstig uit de kempen en we zijn dan ook ginder getrouwd. Twas zondagmorgen al klaar toen we feestzaal buiten gingen. Kben in den otto gestapt en nor Aalst gereden want 's namiddags speelde den iendracht een van de voorrondes van den beker. Den huwelijksnacht kon dus wachten mor mijn ploeg nie ![]() Ik wil een ander zijn rekening niet maken, maar ik hoop nu echt wel uit de grond van mijn hart dat ge daar eerder beschaamd dan fier over zijt. Beschaamd ben ik daar zeker nie over maar fier ook nie. Tis gewoon een anekdote. Mijn vrouw is voor alle duidelijkheid ook supporter en twas wel degelijk op voorhand afgesproken da we zondags gingen afkomen voor de voetbal. Tis toch nie omda ge zaterdags trouwt da ge zondags nie naar de voetbal kunt gaan ![]() |
| 28 Jun 2011, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde
zwawi schreef: Bartos schreef: zwawi schreef: Goh ja, trouwen in combinatie met den iendracht, ik kan er van meespreken. Mijn madam is afkomstig uit de kempen en we zijn dan ook ginder getrouwd. Twas zondagmorgen al klaar toen we feestzaal buiten gingen. Kben in den otto gestapt en nor Aalst gereden want 's namiddags speelde den iendracht een van de voorrondes van den beker. Den huwelijksnacht kon dus wachten mor mijn ploeg nie ![]() Ik wil een ander zijn rekening niet maken, maar ik hoop nu echt wel uit de grond van mijn hart dat ge daar eerder beschaamd dan fier over zijt. Beschaamd ben ik daar zeker nie over maar fier ook nie. Tis gewoon een anekdote. Mijn vrouw is voor alle duidelijkheid ook supporter en twas wel degelijk op voorhand afgesproken da we zondags gingen afkomen voor de voetbal. Tis toch nie omda ge zaterdags trouwt da ge zondags nie naar de voetbal kunt gaan ![]() Ge kon ze mss beter de zondag ten huwelijk gevraagd hebben voor de match. Da was pas een opwarming geweest. http://www.youtube.com/watch?v=W285WPD87bc |
| 28 Jun 2011, 12:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: Tis toch nie omda ge zaterdags trouwt da ge zondags nie naar de voetbal kunt gaan ![]() Dat zeg ik niet, maar uwen huwelijksnacht zo laten om naar een voorronde van den beker te gaan . |
| 28 Jun 2011, 12:35 |
|
|
Bartos schreef: zwawi schreef: Tis toch nie omda ge zaterdags trouwt da ge zondags nie naar de voetbal kunt gaan ![]() Dat zeg ik niet, maar uwen huwelijksnacht zo laten om naar een voorronde van den beker te gaan .Mja, huwelijksnacht... Twas al negen uur ofzo tegen da we bij haar ouders thuis waren. Tzou toch voor te slapen geweest zijn. Dan kunde beter naar de voetbal gaan he ![]() |
| 28 Jun 2011, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
er gaat hier juist nog nen echten iendrachter buiten, Arnold, zou volgend jaar bij duffel spelen. komt trouwens morgen op uitnodigng van mij dan, kijken tegen Brugge. man man, kippenvel en fier
![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Jun 2011, 13:50 |
|
|
panoleon schreef: er gaat hier juist nog nen echten iendrachter buiten, Arnold, zou volgend jaar bij duffel spelen. komt trouwens morgen op uitnodigng van mij dan, kijken tegen Brugge. man man, kippenvel en fier ![]() Arnoldinho!!! Ik heb hem deze morgen ook gezien bij mij op het werk en hij gaat inderdaad bij Duffel spelen. |
| 28 Jun 2011, 18:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Peter Van der Heyden naar Beerschot
Beerschot heeft een akkoord bereikt met Peter Van der Heyden. De linksachter tekent een contract voor één seizoen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jun 2011, 12:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwawi schreef: panoleon schreef: er gaat hier juist nog nen echten iendrachter buiten, Arnold, zou volgend jaar bij duffel spelen. komt trouwens morgen op uitnodigng van mij dan, kijken tegen Brugge. man man, kippenvel en fier ![]() Arnoldinho!!! Ik heb hem deze morgen ook gezien bij mij op het werk en hij gaat inderdaad bij Duffel spelen. en wie is den trainer van duffel (dillen) _________________ stinkord |
| 30 Jun 2011, 13:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
interview met Tim Reigel.
http://eendrachtaalst1.forum2go.nl/ea-1 ... et-f9.html _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Jun 2011, 16:06 |
|
|
Freak
Daarnet Koen Van Der Heyden in het park zien lopen, zou dan niks meer voor ons zijn?
|
| 02 Jul 2011, 12:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
El Corredor schreef: Daarnet Koen Van Der Heyden in het park zien lopen, zou dan niks meer voor ons zijn? neen, neen, neen...Geen meerwaarde. Laat ons ophouden met terugkeer transferpolitiek! Enkel Filippovic is hiertoe geslaagd. Misschien ook Kestens, daar houd ik mijn oordeel nog tot na volgend seizoen! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Jul 2011, 17:13 |
|
| Pagina 76 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 215 Volgende |