|
|
| Pagina 76 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
waly 2 schreef: ja jeromme,die 5 posts van u zijn er anders ook al op geweest. ge woont toevallig niet in denderleeuw? ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Jan 2016, 11:48 |
|
|
Jean schreef: Jeromme schreef: Even alles op een rijtje zetten : De stad Aalst doet weinig of niets voor E. Aalst. Waarom , en dat is de vraag denk ik. In het leven is alles gebaseerd op vertrouwen Wie heeft de schulden gemaakt tussen1997 en 2002 ? Mr. Garé heeft toen bij het faillissement op de laatste dag gered , enkele maanden later heeft men deze persoon laten vallen , de redder , lijk een baksteen. Dan is er een nieuwe ploeg aan het bewind gekomen en heeft nogmaals de schulden opgestapeld, Weer een nieuw bestuur en weer een hoop schulden. En het laatste bestuur terug. Een stadsbestuur is er niet om steeds de putten te vullen om te laten verdwijnen in een bodemloos vat , waar er steeds geldwolven zijn die er steeds mee gaan lopen. Laat een goed bestuur opstaan en 5 jaar werken en met een mooie balans , de sponsors en het stadsbestuur zal wel meewerken. En wat men nu op poten tracht te zetten , daar geloof ik niet in , spijtig voor de jonge en moedige Aalsterse jongens , de borstel zal snel versleten zijn. Heeft er zich noch niemand afgevraagd waarom men de laatste tijd al de wedstijden wint ? Dat heb ik mij inderdaad noch niet afgevraagd. Wat ik me wel afvraag is of jij veel boeken leest. Jouw fantasie is zo goed dat je eigenlijk moet overwegen om schrijver te worden! Je zal wel een spellingsdeskundige jouw teksten moeten laten verbeteren. Ben jij iemand die zich bezigheid bij het uitvoeren van de gewonnen wedstrijden ? Maar ik weet niet of u op 79 jaar geen fouten zal maken ! ![]() |
| 24 Jan 2016, 12:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Kotverdom, tis ik verslik mé ier preske in moine krwasaan...
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Jan 2016, 12:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ik peis dat de Forum Oscars weer ingevoerd moeten worden hier...
![]() |
| 24 Jan 2016, 12:34 |
|
|
Reserve
Gilbert is back denk ik, aka Jeromme...
|
| 24 Jan 2016, 13:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: Jeromme schreef: Even alles op een rijtje zetten : De stad Aalst doet weinig of niets voor E. Aalst. Waarom , en dat is de vraag denk ik. In het leven is alles gebaseerd op vertrouwen Wie heeft de schulden gemaakt tussen1997 en 2002 ? Mr. Garé heeft toen bij het faillissement op de laatste dag gered , enkele maanden later heeft men deze persoon laten vallen , de redder , lijk een baksteen. Dan is er een nieuwe ploeg aan het bewind gekomen en heeft nogmaals de schulden opgestapeld, Weer een nieuw bestuur en weer een hoop schulden. En het laatste bestuur terug. Een stadsbestuur is er niet om steeds de putten te vullen om te laten verdwijnen in een bodemloos vat , waar er steeds geldwolven zijn die er steeds mee gaan lopen. Laat een goed bestuur opstaan en 5 jaar werken en met een mooie balans , de sponsors en het stadsbestuur zal wel meewerken. En wat men nu op poten tracht te zetten , daar geloof ik niet in , spijtig voor de jonge en moedige Aalsterse jongens , de borstel zal snel versleten zijn. Heeft er zich noch niemand afgevraagd waarom men de laatste tijd al de wedstijden wint ? ![]() ---- Naast 'te weinig vertrouwen' in een voetbalclub; bestaan er ook gemeentebesturen die 'teveel vertrouwen' hebben..... Ik denk bijvoorbeeld aan Denderleeuw... Wat heeft die club in godsnaam historisch bewezen dat zij een groot stadion verdienden 'op kap van de (beperkte) bevolking" ? Een eersteklasse-stadion dat zij cadeau kregen ... voor een club in een boerengemeente; die niet leefbaar is in eredivisie..... --- Wat betreft het pc-stadion van Eendracht. dit werd geopend in 1928 ! Toen Eendracht nog in lagere reeksen speelde. Sedertdien werd het nooit aangepast; Toch nooit eerste klasse waardig, alhoewel eendracht meermaals in eerste klasse speelde. Alleen de hoofdtribune en de Europatribune werden gerealiseerd, om een beetje meer capaciteit toe te laten. Maar heel vaak werd in de loop van de jaren bewezen dat het stadion te klein was, en supporters bij belangrijke wedstrijden tot in de lichtmasten kropen om iets te kunnen zien van de wedstrijden. DAT zijn de feiten. Nooit heeft de stad stappen ondernomen om een nieuw en groter stadion te bouwen dat eersteklasse waardig was. En sedert 1928 zijn er al héél wat besturen geweest. Waren ALLEMAAL deze besturen dan 85 jaar lang onbetrouwbaar ? Eerlijk waar: die excuses van de opeenvolgende gemeentebesturen zijn steeds maar opnieuw te catalogeren onder 'bullschit' . Als middelgrote centrumstad (10° grootste in belgie!) is een waardig voetbalstadion noodzakelijk; Er zijn genoeg voorbeelden in andere steden....Dit is immers in belang van de gemeenschap, zowel voor de ontwikkeling van de sport, als voor de economische ontwikkeling, en als aantrekkingspool voor de stad zelf... Maar zelfs aantonen , dat Eendracht meermaals eerste klasse aankan; en zelfs Europees voetbal kan bereiken; is voor onze politici nog steeds niet voldoende...!!! Men zou eigenlijk eens een wet moeten stemmen, dat politieke kandidaten, allereerst moeten aantonen dat zij bekwaam zijn om bestuursfunctie van een stad aan te kunnen... en dat zij pas dan hun mandaat kunnen uitoefenen.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 24 Jan 2016, 14:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het is heel juist dat een goed en degelijk clubbestuur noodzakelijk is.
Maar het ook juist dat de vereiste accommodatie (stadion) nodig is om de organisatie exploitatie-mogelijkheden te bieden, een veilig onderkomen te bieden aan de supporters, en de club zich volledig te laten ontplooien. De stad schiet hier al ....85 jaar lang tekort.....! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 24 Jan 2016, 14:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jeromme schreef: Even alles op een rijtje zetten : De stad Aalst doet weinig of niets voor E. Aalst. Waarom , en dat is de vraag denk ik. In het leven is alles gebaseerd op vertrouwen Wie heeft de schulden gemaakt tussen1997 en 2002 ? Mr. Garé heeft toen bij het faillissement op de laatste dag gered , enkele maanden later heeft men deze persoon laten vallen , de redder , lijk een baksteen. Dan is er een nieuwe ploeg aan het bewind gekomen en heeft nogmaals de schulden opgestapeld, Weer een nieuw bestuur en weer een hoop schulden. En het laatste bestuur terug. Een stadsbestuur is er niet om steeds de putten te vullen om te laten verdwijnen in een bodemloos vat , waar er steeds geldwolven zijn die er steeds mee gaan lopen. Laat een goed bestuur opstaan en 5 jaar werken en met een mooie balans , de sponsors en het stadsbestuur zal wel meewerken. En wat men nu op poten tracht te zetten , daar geloof ik niet in , spijtig voor de jonge en moedige Aalsterse jongens , de borstel zal snel versleten zijn. Heeft er zich noch niemand afgevraagd waarom men de laatste tijd al de wedstijden wint ? Was dit een post voor een weddenschap ofwat?! ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Jan 2016, 20:38 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Jeromme schreef: :juij: Jean schreef: Jeromme schreef: Even alles op een rijtje zetten : De stad Aalst doet weinig of niets voor E. Aalst. Waarom , en dat is de vraag denk ik. In het leven is alles gebaseerd op vertrouwen Wie heeft de schulden gemaakt tussen1997 en 2002 ? Mr. Garé heeft toen bij het faillissement op de laatste dag gered , enkele maanden later heeft men deze persoon laten vallen , de redder , lijk een baksteen. Dan is er een nieuwe ploeg aan het bewind gekomen en heeft nogmaals de schulden opgestapeld, Weer een nieuw bestuur en weer een hoop schulden. En het laatste bestuur terug. Een stadsbestuur is er niet om steeds de putten te vullen om te laten verdwijnen in een bodemloos vat , waar er steeds geldwolven zijn die er steeds mee gaan lopen. Laat een goed bestuur opstaan en 5 jaar werken en met een mooie balans , de sponsors en het stadsbestuur zal wel meewerken. En wat men nu op poten tracht te zetten , daar geloof ik niet in , spijtig voor de jonge en moedige Aalsterse jongens , de borstel zal snel versleten zijn. Heeft er zich noch niemand afgevraagd waarom men de laatste tijd al de wedstijden wint ? Dat heb ik mij inderdaad noch niet afgevraagd. Wat ik me wel afvraag is of jij veel boeken leest. Jouw fantasie is zo goed dat je eigenlijk moet overwegen om schrijver te worden! Je zal wel een spellingsdeskundige jouw teksten moeten laten verbeteren. Ben jij iemand die zich bezigheid bij het uitvoeren van de gewonnen wedstrijden ? Maar ik weet niet of u op 79 jaar geen fouten zal maken ! ![]() Proficiat met uw gezegende leeftijd! Ik hoop zo oud al te mogen worden, alleen hoop ik dat ik nog wel nog weet wat ik doe of schrijf... ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Jan 2016, 21:33 |
|
|
Freak
Afgelopen weekend zat het kerncomité van Patrick Le Juste rond de tafel met vertegenwoordigers van de supportersfederatie Eendracht Aalst. De gesprekken verliepen in een zeer open en gemoedelijke sfeer en de visie van beide partijen op de toekomst van Eendracht Aalst is vrij gelijklopend. Beide partijen delen trouwens de overtuiging dat, indien alle betrokken partijen in dit dossier hun steentje bijdragen, de herstructurering en de nieuwe start zeer snel kunnen aangekondigd worden. Er wordt dan ook met vertrouwen en sereniteit uitgekeken naar de gesprekken, die de komende week plaats zullen vinden met de stad of met haar vertegenwoordigers.
|
| 25 Jan 2016, 10:02 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: waly 2 schreef: Jeromme schreef: Even alles op een rijtje zetten : De stad Aalst doet weinig of niets voor E. Aalst. Waarom , en dat is de vraag denk ik. In het leven is alles gebaseerd op vertrouwen Wie heeft de schulden gemaakt tussen1997 en 2002 ? Mr. Garé heeft toen bij het faillissement op de laatste dag gered , enkele maanden later heeft men deze persoon laten vallen , de redder , lijk een baksteen. Dan is er een nieuwe ploeg aan het bewind gekomen en heeft nogmaals de schulden opgestapeld, Weer een nieuw bestuur en weer een hoop schulden. En het laatste bestuur terug. Een stadsbestuur is er niet om steeds de putten te vullen om te laten verdwijnen in een bodemloos vat , waar er steeds geldwolven zijn die er steeds mee gaan lopen. Laat een goed bestuur opstaan en 5 jaar werken en met een mooie balans , de sponsors en het stadsbestuur zal wel meewerken. En wat men nu op poten tracht te zetten , daar geloof ik niet in , spijtig voor de jonge en moedige Aalsterse jongens , de borstel zal snel versleten zijn. Heeft er zich noch niemand afgevraagd waarom men de laatste tijd al de wedstijden wint ? ![]() ---- Naast 'te weinig vertrouwen' in een voetbalclub; bestaan er ook gemeentebesturen die 'teveel vertrouwen' hebben..... Ik denk bijvoorbeeld aan Denderleeuw... Wat heeft die club in godsnaam historisch bewezen dat zij een groot stadion verdienden 'op kap van de (beperkte) bevolking" ? Een eersteklasse-stadion dat zij cadeau kregen ... voor een club in een boerengemeente; die niet leefbaar is in eredivisie..... --- Wat betreft het pc-stadion van Eendracht. dit werd geopend in 1928 ! Toen Eendracht nog in lagere reeksen speelde. Sedertdien werd het nooit aangepast; Toch nooit eerste klasse waardig, alhoewel eendracht meermaals in eerste klasse speelde. Alleen de hoofdtribune en de Europatribune werden gerealiseerd, om een beetje meer capaciteit toe te laten. Maar heel vaak werd in de loop van de jaren bewezen dat het stadion te klein was, en supporters bij belangrijke wedstrijden tot in de lichtmasten kropen om iets te kunnen zien van de wedstrijden. DAT zijn de feiten. Nooit heeft de stad stappen ondernomen om een nieuw en groter stadion te bouwen dat eersteklasse waardig was. En sedert 1928 zijn er al héél wat besturen geweest. Waren ALLEMAAL deze besturen dan 85 jaar lang onbetrouwbaar ? Eerlijk waar: die excuses van de opeenvolgende gemeentebesturen zijn steeds maar opnieuw te catalogeren onder 'bullschit' . Als middelgrote centrumstad (10° grootste in belgie!) is een waardig voetbalstadion noodzakelijk; Er zijn genoeg voorbeelden in andere steden....Dit is immers in belang van de gemeenschap, zowel voor de ontwikkeling van de sport, als voor de economische ontwikkeling, en als aantrekkingspool voor de stad zelf... Maar zelfs aantonen , dat Eendracht meermaals eerste klasse aankan; en zelfs Europees voetbal kan bereiken; is voor onze politici nog steeds niet voldoende...!!! Men zou eigenlijk eens een wet moeten stemmen, dat politieke kandidaten, allereerst moeten aantonen dat zij bekwaam zijn om bestuursfunctie van een stad aan te kunnen... en dat zij pas dan hun mandaat kunnen uitoefenen.... Héhé, da 's ter oever. Tein moeje giejn kiezingen meer auven, want ge zultj ni genoeg kandidoten emmen die bekwoom genoeg z 'n ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Jan 2016, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeromme schreef: Even alles op een rijtje zetten : De stad Aalst doet weinig of niets voor E. Aalst. Waarom , en dat is de vraag denk ik. In het leven is alles gebaseerd op vertrouwen Wie heeft de schulden gemaakt tussen1997 en 2002 ? Mr. Garé heeft toen bij het faillissement op de laatste dag gered , enkele maanden later heeft men deze persoon laten vallen , de redder , lijk een baksteen. Dan is er een nieuwe ploeg aan het bewind gekomen en heeft nogmaals de schulden opgestapeld, Weer een nieuw bestuur en weer een hoop schulden. En het laatste bestuur terug. Een stadsbestuur is er niet om steeds de putten te vullen om te laten verdwijnen in een bodemloos vat , waar er steeds geldwolven zijn die er steeds mee gaan lopen. Laat een goed bestuur opstaan en 5 jaar werken en met een mooie balans , de sponsors en het stadsbestuur zal wel meewerken. En wat men nu op poten tracht te zetten , daar geloof ik niet in , spijtig voor de jonge en moedige Aalsterse jongens , de borstel zal snel versleten zijn. Heeft er zich noch niemand afgevraagd waarom men de laatste tijd al de wedstijden wint ? Kan iemand zijn login veranderen in Dozje? _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Jan 2016, 18:02 |
|
|
Freak
Heeft er zich al iemand afgevraagd waarom we gisteren niet gewonnen hebben?jeromme? Of ligt de wifi niet op in de hopperank.
|
| 25 Jan 2016, 18:28 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: Heeft er zich al iemand afgevraagd waarom we gisteren niet gewonnen hebben?jeromme? Of ligt de wifi niet op in de hopperank. Ik was nog aan 't denken waarom we de vorige matchen hadden gewonnen en nu dit weer!?!? |
| 25 Jan 2016, 19:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
is er op de gemeenteraad iets over eendracht gezegd ? gaat de stad ons nu eindelijk helpen of niet?
|
| 26 Jan 2016, 22:13 |
|
| Pagina 76 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 152 Volgende |