|
|
| Pagina 77 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
elfahem schreef: de clerus schreef: waly 2 schreef: Nordine Boussoufa heeft zich in de belangstelling van derdeklasser Eendracht Aalst weten te spelen. De jonge spits is de neef van Mbark Boussoufa, middenvelder bij landskampioen Anderlecht. Aalst is blijkbaar overtuigd van de kwaliteiten van Nordine Boussoufa en wil de Franse aanvaller dan ook graag naar de Ajuinenstad halen. Tot alle details geregeld zijn verblijft Nordine bij Mbark Boussoufa in Brussel waar stond dit te lezen? hierboven zover was ik ook al |
| 06 Nov 2007, 14:39 |
|
|
Freak
op voetbalkrant
|
| 06 Nov 2007, 14:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Misschien een stomme vraag, maar vanaf wanneer mogen nieuw aangetrokken spelers meedoen?
Er zijn toch de wettelijke transferperiodes? |
| 06 Nov 2007, 15:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Petroe69 schreef: Misschien een stomme vraag, maar vanaf wanneer mogen nieuw aangetrokken spelers meedoen? Er zijn toch de wettelijke transferperiodes? Duurt wel meestal wel enkele dagen eer die speelgerechtigd zijn maar met wat meeval kan dat tegen Oudenaarde al in orde zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Nov 2007, 16:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
placietjen schreef: Petroe69 schreef: Misschien een stomme vraag, maar vanaf wanneer mogen nieuw aangetrokken spelers meedoen? Er zijn toch de wettelijke transferperiodes? Duurt wel meestal wel enkele dagen eer die speelgerechtigd zijn maar met wat meeval kan dat tegen Oudenaarde al in orde zijn. Zouden eventuele nieuwe spelers tegen Oudenaarde en Willebroek wel speelgerechtigd kunnen zijn? Dit zijn uitgestelde matchen van de eerste en tweede speeldag en toen waren die nog niet aangesloten. Bartos? |
| 06 Nov 2007, 16:16 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ahja inderdaad.
Euhm ik denk dat dat een moeilijke vraag is, in principe zouden ze dat niet kunnen zijn. Maar nu met gans die soep rond de kalenders zou dat eigenlijk wel overdreven zijn zeker ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Nov 2007, 16:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Volgens mij mogen nieuwe spelers wel meedoen tegen Oudenaarde en Willebroek. Maar men moet er wel rekening mee houden dat voor 1 januari enkel spelers zonder contract mogen aangeworven worden.
|
| 06 Nov 2007, 17:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Volgens mij mogen nieuwe spelers wel meedoen tegen Oudenaarde en Willebroek. Maar men moet er wel rekening mee houden dat voor 1 januari enkel spelers zonder contract mogen aangeworven worden. Ik weet het ni ze, op den Bond interpreteren ze alles gelijk ze het denken... Ik hoop dat ze dat voor alle duidelijkheid toch checken bij den Bond he... En wij willen het op papier he! Met De Keersmaecker zijn handtekening
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 06 Nov 2007, 17:45 |
|
|
Ik weet toch inderdtijd toen De Ridder en Mertens hier toe kwamen dat ze de wedstrijd tegen Mechelen niet mochten meedoen omdat dat er nog een was die ingehaald moest worden.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Nov 2007, 17:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
placietjen schreef: Ik weet toch inderdtijd toen De Ridder en Mertens hier toe kwamen dat ze de wedstrijd tegen Mechelen niet mochten meedoen omdat dat er nog een was die ingehaald moest worden. klopt was wel jammer als ge ziet hoe goed ze bezig zijn nu |
| 06 Nov 2007, 18:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: Ik weet toch inderdtijd toen De Ridder en Mertens hier toe kwamen dat ze de wedstrijd tegen Mechelen niet mochten meedoen omdat dat er nog een was die ingehaald moest worden. Dit klopt niet . De match tegen Racing Mechelen was de eerste van de terugronde en de spelers van AA Gent waren gewoon nog niet speelgerechtigd. Het was iets later in Maldegem dat ze niet mochten meedoen omdat het een inhaalmatch betrof. |
| 06 Nov 2007, 19:07 |
|
|
belgianiron schreef: placietjen schreef: Ik weet toch inderdtijd toen De Ridder en Mertens hier toe kwamen dat ze de wedstrijd tegen Mechelen niet mochten meedoen omdat dat er nog een was die ingehaald moest worden. klopt was wel jammer als ge ziet hoe goed ze bezig zijn nudries zeker, maar ook de ridder!? die is nu alleen topschuter in 2e klasse e!? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Nov 2007, 19:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wa wilde nu met zo nen naam
![]() _________________
|
| 06 Nov 2007, 19:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik heb zo ne keer wa opgezocht over onze nieuwe aanwinst Boussoufa en blijkbaar werd hij bij La Louviere ontslagen door zijn slechte mentaliteit en gebrek aan discipline...
Laat ons hopen dat het zo niet is en dat hij goed in de groep ligt want onze groepssfeer is toch ook een serieuse troef. |
| 07 Nov 2007, 22:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
zwawi schreef: Ik heb zo ne keer wa opgezocht over onze nieuwe aanwinst Boussoufa en blijkbaar werd hij bij La Louviere ontslagen door zijn slechte mentaliteit en gebrek aan discipline... Laat ons hopen dat het zo niet is en dat hij goed in de groep ligt want onze groepssfeer is toch ook een serieuse troef. Tja, zijn gebreken zullen we er ongetwijfeld moeten bij nemen. Als dat een goeie speler is, waar bovendien naast het veld ook helemààl niks aan mankeert, dan zou hij deze tijd van het jaar wel al lang een andere ploeg gehad hebben ...
Het ruikt allemaal een beetje naar overhaasting, vind ik, maar allé, we zullen wel zien ... Dat hij overigens familie is van Boussoufa van Anderlecht, is eigenlijk totaal naast de kwestie en wil in de verste verte niks zeggen over de kwaliteiten van die speler zelf. |
| 07 Nov 2007, 22:54 |
|
| Pagina 77 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 149 Volgende |