|
|
| Pagina 77 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Ex-spelers
witzwet schreef: El Corredor schreef: Daarnet Koen Van Der Heyden in het park zien lopen, zou dan niks meer voor ons zijn? neen, neen, neen...Geen meerwaarde. Laat ons ophouden met terugkeer transferpolitiek! Enkel Filippovic is hiertoe geslaagd. Misschien ook Kestens, daar houd ik mijn oordeel nog tot na volgend seizoen! Geen meerwaarde ? Ik ben ook absoluut gene fan van terugkeer transferpolitiek, maar Koen Van Der Heyden is wel ne steengoede verdediger hoor, die mag van mij direct terugkeren. |
| 02 Jul 2011, 17:49 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: witzwet schreef: El Corredor schreef: Daarnet Koen Van Der Heyden in het park zien lopen, zou dan niks meer voor ons zijn? neen, neen, neen...Geen meerwaarde. Laat ons ophouden met terugkeer transferpolitiek! Enkel Filippovic is hiertoe geslaagd. Misschien ook Kestens, daar houd ik mijn oordeel nog tot na volgend seizoen! Geen meerwaarde ? Ik ben ook absoluut gene fan van terugkeer transferpolitiek, maar Koen Van Der Heyden is wel ne steengoede verdediger hoor, die mag van mij direct terugkeren.+ dan hebben ze hunnen verdediger die ook op verdedigend mid kan spelen... op die transfer zou ik ni veel op tegen hebben eerlijk gezegd ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 02 Jul 2011, 19:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Dries schreef: Bartos schreef: witzwet schreef: neen, neen, neen...Geen meerwaarde. Laat ons ophouden met terugkeer transferpolitiek! Enkel Filippovic is hiertoe geslaagd. Misschien ook Kestens, daar houd ik mijn oordeel nog tot na volgend seizoen! Geen meerwaarde ? Ik ben ook absoluut gene fan van terugkeer transferpolitiek, maar Koen Van Der Heyden is wel ne steengoede verdediger hoor, die mag van mij direct terugkeren.+ dan hebben ze hunnen verdediger die ook op verdedigend mid kan spelen... op die transfer zou ik ni veel op tegen hebben eerlijk gezegd ![]() Inderdaad, Koen VDH is een uitstekende verdediger! |
| 03 Jul 2011, 11:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't zal wel zijn. moet natuurlijk op zijn positie uitgespeeld worden, niet op backlinks dus.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jul 2011, 12:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Vind Koen Van Der Heyden ook een hele goeie verdediger! Zou voor mij ook altijd welkom zijn.
|
| 03 Jul 2011, 20:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Jan schreef: Vind Koen Van Der Heyden ook een hele goeie verdediger! Zou voor mij ook altijd welkom zijn. Als er ene is die van mij mag terugkomen, hij zeker en vast ! _________________
|
| 03 Jul 2011, 20:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pape Gueye gaat naar Union voor 2 seizoenen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Jul 2011, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Pape Gueye gaat naar Union voor 2 seizoenen. ik blijf er bij: van die gast valt een goeie spits te maken. potentieel is er, maar had lang niet meer in teamverband gespeeld, en dan is na Nieuwjaar er 'in' gesmeten worden heel moeilijk (cfr ook Amghar ea). maar er is idd nog werk aan. _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Jul 2011, 10:36 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: Bakkie schreef: Pape Gueye gaat naar Union voor 2 seizoenen. ik blijf er bij: van die gast valt een goeie spits te maken. potentieel is er, maar had lang niet meer in teamverband gespeeld, en dan is na Nieuwjaar er 'in' gesmeten worden heel moeilijk (cfr ook Amghar ea). maar er is idd nog werk aan. Laat me niet lachen...die jongen wist niet waar te lopen. De zoveelste transfer in het rijtje Iakovlevski, Lorenzo Wouter, Stolpa, Queré, Akinakimana, enz. Blij dat we daar vanaf zijn. |
| 14 Jul 2011, 13:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Still standing ! schreef: Bakkie schreef: Pape Gueye gaat naar Union voor 2 seizoenen. ik blijf er bij: van die gast valt een goeie spits te maken. potentieel is er, maar had lang niet meer in teamverband gespeeld, en dan is na Nieuwjaar er 'in' gesmeten worden heel moeilijk (cfr ook Amghar ea). maar er is idd nog werk aan. Laat me niet lachen...die jongen wist niet waar te lopen. De zoveelste transfer in het rijtje Iakovlevski, Lorenzo Wouter, Stolpa, Queré, Akinakimana, enz. Blij dat we daar vanaf zijn. Als iemand hem kan overtuigen op atletiek over te schakelen, valt er misschien nog iets van te maken. |
| 14 Jul 2011, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bartos schreef: Dani schreef: Still standing ! schreef: ik blijf er bij: van die gast valt een goeie spits te maken. potentieel is er, maar had lang niet meer in teamverband gespeeld, en dan is na Nieuwjaar er 'in' gesmeten worden heel moeilijk (cfr ook Amghar ea). maar er is idd nog werk aan. Laat me niet lachen...die jongen wist niet waar te lopen. De zoveelste transfer in het rijtje Iakovlevski, Lorenzo Wouter, Stolpa, Queré, Akinakimana, enz. Blij dat we daar vanaf zijn. Als iemand hem kan overtuigen op atletiek over te schakelen, valt er misschien nog iets van te maken. Inderdaad! Want potentieel erin . Dage u moet inpassen akkoord, maar als ge nog genen bal kunt stoppen dan is overschakelen naar andere sport misschien tbest ![]() |
| 14 Jul 2011, 14:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Waar speelt Seminck komend seizoen eigenlijk?
Bij RC Mechelen staat hij niet vermeld bij de kern. |
| 17 Jul 2011, 7:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Blijkbaar zit Dimitri Iakovlevski nu bij SK Deinze. Speelde gisteren mee in een oefenmatch.
Daar gaan ze veel plezier aan beleven ![]() |
| 17 Jul 2011, 10:37 |
|
|
forumlegende
Ge kunt er mee lachen, maar die potstampers vinden wel altijd een club waar ze wss goe betaald worden...een goeie manager hebben is tegenwoordig bljkbaar belangrijker dan deftig op een bal te kunnen sjotten. Als ik terugdenk aan die Stolpa...sorry maar dat kon ik beter, en ik had zelfs voor niets gespeeld!
|
| 17 Jul 2011, 14:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
zwawi schreef: Waar speelt Seminck komend seizoen eigenlijk? Bij RC Mechelen staat hij niet vermeld bij de kern. Hij mocht blijven van RCM maar vroeg blijkbaar een verbeterd contract. Dat wou RCM niet geven en dus zit hij zonder club momenteel. _________________
|
| 17 Jul 2011, 15:07 |
|
| Pagina 77 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 215 Volgende |