|
|
| Pagina 78 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
josken schreef: Hugo schreef: boer touch schreef: we zullen de spelers zondag tegen fcn is met een warm onthaal verwelkomen op het terein troch zullen we als een held ontvangen , maar de rest?Er zijn altijd spelers die zich wel iedere week inzetten voor de club die mee de dupe zullen zijn van een eventuele supportersactie. Misschien wat later het veld betreden ,zodanig dat ze hun spionkop niet kunnen begroeten of hun de rug toekeren. Enfin, laat maar komen de ideeën, het spreekt vanzelf dat we iets moeten doen want ze hebben al genoeg met ons....gespeeld! Mss gezangen inzetten tegen de spelers maar toch de spelers bedanken die het goed menen en zich inzetten door een spandoek te maken. Het is maar een voorstel e gelijk op chaleroi me onze rug naart veld,of gelek hugo zegt,tveld later betreden |
| 22 Mar 2009, 12:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
josken schreef: Hugo schreef: boer touch schreef: we zullen de spelers zondag tegen fcn is met een warm onthaal verwelkomen op het terein troch zullen we als een held ontvangen , maar de rest?Er zijn altijd spelers die zich wel iedere week inzetten voor de club die mee de dupe zullen zijn van een eventuele supportersactie. Misschien wat later het veld betreden ,zodanig dat ze hun spionkop niet kunnen begroeten of hun de rug toekeren. Enfin, laat maar komen de ideeën, het spreekt vanzelf dat we iets moeten doen want ze hebben al genoeg met ons....gespeeld! Mss gezangen inzetten tegen de spelers maar toch de spelers bedanken die het goed menen en zich inzetten door een spandoek te maken. Het is maar een voorstel e En welke spelers verdienen het?Goed ,idee maar iedereen gaat een ander gedacht hebben daarvan é. |
| 22 Mar 2009, 12:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: josken schreef: Hugo schreef: Er zijn altijd spelers die zich wel iedere week inzetten voor de club die mee de dupe zullen zijn van een eventuele supportersactie. Misschien wat later het veld betreden ,zodanig dat ze hun spionkop niet kunnen begroeten of hun de rug toekeren. Enfin, laat maar komen de ideeën, het spreekt vanzelf dat we iets moeten doen want ze hebben al genoeg met ons....gespeeld! Mss gezangen inzetten tegen de spelers maar toch de spelers bedanken die het goed menen en zich inzetten door een spandoek te maken. Het is maar een voorstel e En welke spelers verdienen het?Goed ,idee maar iedereen gaat een ander gedacht hebben daarvan é. Steurs, Dessaer, Delie, Van Steenberghe, Roel,Lord,Seminck,De Schutter Dit zijn de enige waarvan ik dit seizoen inzet heb gezien en engszins een beetje op niveau gespeeld hebben _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Mar 2009, 12:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Als ze het plein opkomen, gewoon er met onze rug naartoe en als er afgetrapt is, ons terug omdraaien en allemaal beginnen zingen "Troch is nen ajoin ole ole".
|
| 22 Mar 2009, 12:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
josken schreef: Iendrachter90 schreef: josken schreef: Mss gezangen inzetten tegen de spelers maar toch de spelers bedanken die het goed menen en zich inzetten door een spandoek te maken. Het is maar een voorstel e En welke spelers verdienen het?Goed ,idee maar iedereen gaat een ander gedacht hebben daarvan é. Steurs, Dessaer, Delie, Van Steenberghe, Roel,Lord,Seminck,De Schutter Dit zijn de enige waarvan ik dit seizoen inzet heb gezien en engszins een beetje op niveau gespeeld hebben Vandamme mss ook nog erbij zetten en dan zijn we er ver. |
| 22 Mar 2009, 12:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: josken schreef: Iendrachter90 schreef: En welke spelers verdienen het?Goed ,idee maar iedereen gaat een ander gedacht hebben daarvan é. Steurs, Dessaer, Delie, Van Steenberghe, Roel,Lord,Seminck,De Schutter Dit zijn de enige waarvan ik dit seizoen inzet heb gezien en engszins een beetje op niveau gespeeld hebben Vandamme mss ook nog erbij zetten en dan zijn we er ver. Ja idd zeer juist, die was ik vergeten, sorry _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Mar 2009, 12:40 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
zwawi schreef: Als ze het plein opkomen, gewoon er met onze rug naartoe en als er afgetrapt is, ons terug omdraaien en allemaal beginnen zingen "Troch is nen ajoin ole ole". Of 5 minuten wachten voor wij binnen gaan,en een spandoek hangen met vermelding jullie verdienen geen supporters zoals wij |
| 22 Mar 2009, 12:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: zwawi schreef: Als ze het plein opkomen, gewoon er met onze rug naartoe en als er afgetrapt is, ons terug omdraaien en allemaal beginnen zingen "Troch is nen ajoin ole ole". Of 5 minuten wachten voor wij binnen gaan,en een spandoek hangen met vermelding jullie verdienen geen supporters zoals wij Dat vind ik een goed idee. OPC????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Mar 2009, 12:46 |
|
|
iendracht mèn 2de vraa schreef: eendrachter'80 schreef: zwawi schreef: Als ze het plein opkomen, gewoon er met onze rug naartoe en als er afgetrapt is, ons terug omdraaien en allemaal beginnen zingen "Troch is nen ajoin ole ole". Of 5 minuten wachten voor wij binnen gaan,en een spandoek hangen met vermelding jullie verdienen geen supporters zoals wij Dat vind ik een goed idee. OPC????? Dit vind ik te algemeen en sommige spelers verdienen dit echt niet _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Mar 2009, 12:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vrijdag was er dus een vergadering tussen de supporters en Markey en co. Zaterdag dan weer tussen De Bruecker en de supporters.
Kan er hier iemand van beide vergaderingen een uitgebreid verslag zetten ? |
| 22 Mar 2009, 12:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Jeroen schreef: Vrijdag was er dus een vergadering tussen de supporters en Markey en co. Zaterdag dan weer tussen De Bruecker en de supporters. Kan er hier iemand van beide vergaderingen een uitgebreid verslag zetten ? Een vraag waar velen denk ik wel eens een antwoord op willen. |
| 22 Mar 2009, 13:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
zwawi schreef: Jeroen schreef: Vrijdag was er dus een vergadering tussen de supporters en Markey en co. Zaterdag dan weer tussen De Bruecker en de supporters. Kan er hier iemand van beide vergaderingen een uitgebreid verslag zetten ? Een vraag waar velen denk ik wel eens een antwoord op willen. Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() _________________ geer'n bè |
| 22 Mar 2009, 13:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jean schreef: Is hier geen web-master die de officiële web-site wil overnemen van de "Geert-marionetten"? Ik ken er wel 2 die dat willen doen (tees is nen insider waar er maar een paar gaan kunnun volgen). |
| 22 Mar 2009, 13:40 |
|
|
Ancien
panoleon schreef: zwawi schreef: Jeroen schreef: Vrijdag was er dus een vergadering tussen de supporters en Markey en co. Zaterdag dan weer tussen De Bruecker en de supporters. Kan er hier iemand van beide vergaderingen een uitgebreid verslag zetten ? Een vraag waar velen denk ik wel eens een antwoord op willen. Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Goe gezien van VDH, ik moet ook morgen een ganse dag in weer en wind werken. Als ze presteren kan je ze eens verwennen, maar laat ze nu maar pittig trainen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 13:47 |
|
|
Miniem
panoleon schreef: zwawi schreef: Jeroen schreef: Vrijdag was er dus een vergadering tussen de supporters en Markey en co. Zaterdag dan weer tussen De Bruecker en de supporters. Kan er hier iemand van beide vergaderingen een uitgebreid verslag zetten ? Een vraag waar velen denk ik wel eens een antwoord op willen. Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() "met cijfers die niets aan het toeval overlaten. " wat zijn wij nu met cijfers!!! als ik zeg dat ik al 500 000€ in den iendracht heb gestoken, wie gaat er dan zeggen dat het leugens zijn of waarheid!!!! hebben ze de boeken laten zien aan de supporters misschien, ik denk het niet, t'is maar een woord van zeggen zelle. |
| 22 Mar 2009, 13:51 |
|
| Pagina 78 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 289 Volgende |