|
|
| Pagina 78 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Waar heeft die buiten fcn nog gespeeld ?
|
| 27 Apr 2009, 16:45 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Fillou schreef: Ajoinenfan schreef: we zouden aan het babbelen zijn met Gaye (fcn, verdedigende mid). als dat één van die twee smalle is, die daar achterin centraal lopen, zijn ze goed bezig. Heel goeie voetballer, denk ik. Der zijn twee broers Gaye (uit Kenya), ne verdediger (Ameth) en ne verdedigende middenvelder (Malic). De verdedigende middenvelder is den beste van de twee volgens mij. Hele goeie breker op het middenveld. Malick Gaye eerste OHL-aanwinst 26 april 2009 @ 20:06 (659x gelezen) Oud-Heverlee Leuven heeft zijn eerste aanwinst voor het volgende seizoen beet. Malick Gaye zal de komende twee seizoenen onze kleuren verdedigen. De Gentenaar met Senegalese roots voetbalde de voorbije vier seizoenen bij derdeklasser FCN Sint-Niklaas. Daarvoor speelde Gaye bij Racing Heirnis Gent. Met Malick Gaye haalt OH Leuven een polyvalente speler binnen. Malick kan zowel centraal op het middenveld voetballen, als net vóór de verdediging of centraal in de verdediging. De 25-jarige Gentenaar was einde contract bij Sint-Niklaas en wil zijn kans wagen op een hoger niveau. Het is een heel atletische, rechtsvoetige jongen die sterk aan de bal is en goed kan koppen. Bovendien beschikt Malick over een schitterende mentaliteit. Hij trekt nooit zijn voetje terug en gaat steevast het duel aan met zijn rechtstreekse opponent. Voor Jean-Pierre Vande Velde is Gaye overigens geen onbekende. JP trainde vóór Oostende immers Sint-Niklaas en had daar Malick Gaye onder zijn hoede. Stef Peuskens _________________
|
| 27 Apr 2009, 17:40 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
gedaan me klappen...
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Apr 2009, 17:58 |
|
|
Freak
Fillou schreef: Bartos schreef: Fillou schreef: als dat één van die twee smalle is, die daar achterin centraal lopen, zijn ze goed bezig. Heel goeie voetballer, denk ik. Der zijn twee broers Gaye (uit Kenya), ne verdediger (Ameth) en ne verdedigende middenvelder (Malic). De verdedigende middenvelder is den beste van de twee volgens mij. Hele goeie breker op het middenveld. die twee werden mij twee jaar geleden al in mijn oor gefluisterd door el corredor net voor de pitch invasion. ik had die ook bij geert de ridder getipt, maar t was volgens hem te weinig... coppens komt voor backrechts. |
| 27 Apr 2009, 18:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Coppens heeft nog nooit op de rechtsback gespeeld !!!!
|
| 27 Apr 2009, 18:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Dat ze eens bij Tim Scheers van Racing Mechelen polsen voor rechtsachter. Of is ergens een officieuze tiplijn voor potentiële transfers waar ik niet van weet?
![]() |
| 27 Apr 2009, 18:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Coppens heeft nog nooit op de rechtsback gespeeld !!!! De beste backs zijn begonnen als aanvallende flankspelers. |
| 27 Apr 2009, 18:28 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
malder schreef: Dat ze eens bij Tim Scheers van Racing Mechelen polsen voor rechtsachter. Of is ergens een officieuze tiplijn voor potentiële transfers waar ik niet van weet? ![]() Scheers heeft nog een jaar contract en wilt niet weg. Is daar het clubicoon en speelt daar al superlang en is dus ook aanvoerder. _________________
|
| 27 Apr 2009, 18:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik hoop dat ze toch nog een centrale verdediger en een rechtsback aanwerven. In een kampioenenploeg zie ik die centrale verdediger (moreels) en die back( coppens) eerder als versterkingen in de breedte. Vergeet niet dat wie op centrale verdediger komt dessaer zal moeten doen vergeten en dat is niet min....
Wat we van moreels gezien hebben tijdens de wedstrijden tegen zottegem is het feit dat het een degelijke verdediger is zonder meer. Maar het is net zoals bij seminck, het uitvoetballen is niet direct super..... Daarmee hoop ik dat ze toch een "genre dessaer" nog aantrekken en dus nog een back.... |
| 27 Apr 2009, 18:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Wat we van moreels gezien hebben tijdens de wedstrijden tegen zottegem is het feit dat het een degelijke verdediger is zonder meer. Maar het is net zoals bij seminck, het uitvoetballen is niet direct super..... Wel ferm als ge dat op twee matchen kunt oordelen, waarvan één dan nog op dat patattenplein van Zottegem. |
| 27 Apr 2009, 19:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
marc2 schreef: Voor mij moet die merrir niet komen.... ik vond die heel irritant spelen, ook voortdurend vallen.... Geef mij maar troch....elke dag kijk ik of zijn naam niet op de officiele site verschijnt.... Troch is trouwens even ervaren en ondanks hij niet bij roeselare mocht spelen heeft hij toch een seizoen als prof geleefd. Hij kan dus deze ervaring ook naar aalst meebrengen.... Het is dus afwachten tot wanneer zijn naam verschijnt via officiele weg..... wel, dat is misschien nu net wat we missen : een irritante speler in onze ploeg !! Wij laten ons altijd vangen aan de irritante spelers van de tegenpartij en we zijn al 2 jaar veeeeeeeeeeeel te braaf. Laat ze maar komen, een paar irritante spelertjes ! Heb me in de tijd ook enorm geergerd aan Urban toen hij tegen ons speelde, maar was blij toen hij eens in mijn ploeg speelde hoor. en wat we ook eens mogen leren volgend jaar, is wat cynischer spelen. 0-1 voor en boeken toe, i.p.v. proberen het spel verder te maken en de 0-2 te forceren. En als het eens een match niet draait, overschakelen op betonvoetbal. Het resultaat is heilig, anders raken we nooit uit 3de weg. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Apr 2009, 19:09 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Ik hoop dat ze toch nog een centrale verdediger en een rechtsback aanwerven. In een kampioenenploeg zie ik die centrale verdediger (moreels) en die back( coppens) eerder als versterkingen in de breedte. Vergeet niet dat wie op centrale verdediger komt dessaer zal moeten doen vergeten en dat is niet min.... Wat we van moreels gezien hebben tijdens de wedstrijden tegen zottegem is het feit dat het een degelijke verdediger is zonder meer. Maar het is net zoals bij seminck, het uitvoetballen is niet direct super..... Daarmee hoop ik dat ze toch een "genre dessaer" nog aantrekken en dus nog een back.... ik had toch begrepen dat moreels net voor zijn voetballende kwaliteiten was aangetrokken om naast Seminck te spelen... |
| 27 Apr 2009, 19:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: marc2 schreef: Ik hoop dat ze toch nog een centrale verdediger en een rechtsback aanwerven. In een kampioenenploeg zie ik die centrale verdediger (moreels) en die back( coppens) eerder als versterkingen in de breedte. Vergeet niet dat wie op centrale verdediger komt dessaer zal moeten doen vergeten en dat is niet min.... Wat we van moreels gezien hebben tijdens de wedstrijden tegen zottegem is het feit dat het een degelijke verdediger is zonder meer. Maar het is net zoals bij seminck, het uitvoetballen is niet direct super..... Daarmee hoop ik dat ze toch een "genre dessaer" nog aantrekken en dus nog een back.... ik had toch begrepen dat moreels net voor zijn voetballende kwaliteiten was aangetrokken om naast Seminck te spelen... Dat zal ook wel de bedoeling van VDH zijn. |
| 27 Apr 2009, 19:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
eintracht frankfurt schreef: en wat we ook eens mogen leren volgend jaar, is wat cynischer spelen. 0-1 voor en boeken toe, i.p.v. proberen het spel verder te maken en de 0-2 te forceren. En als het eens een match niet draait, overschakelen op betonvoetbal. Het resultaat is heilig, anders raken we nooit uit 3de weg. Mja, maar daar moet je dan wel de spelers voor hebben. We zijn eens twee keer voorgekomen dit seizoen (was al een prestatie op zich) op WS Woluwe en thuis tegen Diegem en we gingen eens achteruitleunen... resultaat 1 op 6 tegen zogenaamde counterploegen, die verdorie beter spel op de mat brachten als ze achter stonden dan dat het 0-0 stond... Wij houden simpelweg de nul niet - en met een te aanvallende back als Filipovic, lijkt dat ook steeds moeilijker te gaan worden. Ik lees met plezier dat de beste vleugelverdedigers eerst hoger spelende flankspelers waren, maar ik heb daar een heel grote kanttekening bij -> backs blijven in de eerste plaats verdedigers! Wat heb je eraan als je back tien keer meetrekt naar voor als hij daardoor gans den boel achteraan open laat liggen en je daarop keer op keer goals pakt. Dit jaar hebben we dat ongelooflijk vaak tegengekomen... Kijk eens naar de beelden van op La Louvière bijvoorbeeld - je had daar evengoed zonder flankverdedigers gespeeld, want verdedigen was er toch niet bij... Ik heb vaak gesakkerd op Landuyt toen hij weer eens een kutvoorzet verstuurde of op snelheid er achteraan gewoon af werd gelopen maar verdorie - hij had tenminste nog een degelijk evenwicht tussen aanvallen en verdedigen - nu is het ene of het andere - of soms helemaal niks... Dus...ik blijf voorzichtig in prognoses - hopelijk bewijst Coppens meteen dat hij dé rechtsachter is van de reeks |
| 27 Apr 2009, 19:25 |
|
|
DT schreef: eintracht frankfurt schreef: en wat we ook eens mogen leren volgend jaar, is wat cynischer spelen. 0-1 voor en boeken toe, i.p.v. proberen het spel verder te maken en de 0-2 te forceren. En als het eens een match niet draait, overschakelen op betonvoetbal. Het resultaat is heilig, anders raken we nooit uit 3de weg. Mja, maar daar moet je dan wel de spelers voor hebben. We zijn eens twee keer voorgekomen dit seizoen (was al een prestatie op zich) op WS Woluwe en thuis tegen Diegem en we gingen eens achteruitleunen... resultaat 1 op 6 tegen zogenaamde counterploegen, die verdorie beter spel op de mat brachten als ze achter stonden dan dat het 0-0 stond... Wij houden simpelweg de nul niet - en met een te aanvallende back als Filipovic, lijkt dat ook steeds moeilijker te gaan worden. Ik lees met plezier dat de beste vleugelverdedigers eerst hoger spelende flankspelers waren, maar ik heb daar een heel grote kanttekening bij -> backs blijven in de eerste plaats verdedigers! Wat heb je eraan als je back tien keer meetrekt naar voor als hij daardoor gans den boel achteraan open laat liggen en je daarop keer op keer goals pakt. Dit jaar hebben we dat ongelooflijk vaak tegengekomen... Kijk eens naar de beelden van op La Louvière bijvoorbeeld - je had daar evengoed zonder flankverdedigers gespeeld, want verdedigen was er toch niet bij... Ik heb vaak gesakkerd op Landuyt toen hij weer eens een kutvoorzet verstuurde of op snelheid er achteraan gewoon af werd gelopen maar verdorie - hij had tenminste nog een degelijk evenwicht tussen aanvallen en verdedigen - nu is het ene of het andere - of soms helemaal niks... Dus...ik blijf voorzichtig in prognoses - hopelijk bewijst Coppens meteen dat hij dé rechtsachter is van de reeks Die backs, dat zeg ik dus ook. Als ze goed verdedigen EN ze kunnen uitvoetballen dan zijn het klasbakken. Wij hebben al jaren een hele goede verdediging behalve toen we met Knipping en Vanden Brande speelden, want zij waren altijd weg... _________________
|
| 27 Apr 2009, 19:51 |
|
| Pagina 78 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 280 Volgende |