|
|
| Pagina 78 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
jammen schreef: Allemaal positief om te horen dat ons bestuur al bezig is met de voorbereidingen op volgend seizoen (in tweede). Maar hetgeen mij nu enkel interesseert is de titel, en die hebben we nog niet. Dit is een zuiver persoonlijke visie hé. Om de titel te behalen is het nu aan de technische staff en de spelers - het bestuur zelf kan daar weinig aan doen... Het bestuur - en zeker uw sportief verantwoordelijke - zou al dik twee maanden bezig moeten zijn met volgend seizoen, hetzij met het oog op nieuwe spelers hetzij wat betreft de verlenging/stoppen van verbintenissen met spelers die onder contract liggen. Als je ziet dat de hele ploeg van Hoogstraten al heeft bijgetekend, dat goede spelers uit derde zoals Declercq al onderdak hebben voor volgend seizoen, kan je niet anders dan nu al uit te kijken naar versterking... Ongeacht of je de titel nu hebt of niet... Ik herinner me nog het jaar dat we op degraderen stonden (en dat uiteindelijk ook deden na de match tegen Peruwelz) - toen was de hele ploeg ook al samengesteld voor het daaropvolgende seizoen met kleppers als Troch, Verheyden, Dugardeyn, Aelbrecht, etc. |
| 11 Mar 2011, 14:05 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zeer goeie transfer lijkt me
hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik de laatste tijd zijn prestaties niet heb opgevolgd ofzo. ik vrees wel n beetje voor Ewen, bij deze transfer... maar ja.... is iemand die de lijnen uitzet, inderdaad een goed schot heeft, en toch ook wel iets met de kop kan. destijds, in hun glorieseizoen toch één van de leiders van Zulte die uit tweede lijn toch ook wel hier en daar zijn goaltje meepikte Voor zijn vertrek naar zulte was hij trouwens zonder enige discussie, en met voorsprong de allerbeste speler van Hamme in tweede. volgens mij ook zeer complementair met Van Damme. alli da is wa ik tegelijk ook wel hoop. |
| 11 Mar 2011, 14:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
DT schreef: jammen schreef: Allemaal positief om te horen dat ons bestuur al bezig is met de voorbereidingen op volgend seizoen (in tweede). Maar hetgeen mij nu enkel interesseert is de titel, en die hebben we nog niet. Dit is een zuiver persoonlijke visie hé. Om de titel te behalen is het nu aan de technische staff en de spelers - het bestuur zelf kan daar weinig aan doen... Het bestuur - en zeker uw sportief verantwoordelijke - zou al dik twee maanden bezig moeten zijn met volgend seizoen, hetzij met het oog op nieuwe spelers hetzij wat betreft de verlenging/stoppen van verbintenissen met spelers die onder contract liggen. Als je ziet dat de hele ploeg van Hoogstraten al heeft bijgetekend, dat goede spelers uit derde zoals Declercq al onderdak hebben voor volgend seizoen, kan je niet anders dan nu al uit te kijken naar versterking... Ongeacht of je de titel nu hebt of niet... Ik herinner me nog het jaar dat we op degraderen stonden (en dat uiteindelijk ook deden na de match tegen Peruwelz) - toen was de hele ploeg ook al samengesteld voor het daaropvolgende seizoen met kleppers als Troch, Verheyden, Dugardeyn, Aelbrecht, etc. Volledig mee eens! Als ge moet wachten tot ge zekerheid hebt over de titel is 't al veel te laat. |
| 11 Mar 2011, 14:08 |
|
|
Vaste Waarde
ik heb gehoord dat ze zouden bezig zijn met sebastien de meersman van sint niklaas?
|
| 11 Mar 2011, 14:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
wittebolle schreef: ik heb gehoord dat ze zouden bezig zijn met sebastien de meersman van sint niklaas? Sebastien De Meersman is enkele jaren geleden overleden, ik vrees dat dat dus niet zo evident zal zijn. Gij hebt het waarschijnlijk op Tim De Meersman. Goeie voetballer, maar volgens mij moeilijk in te passen in ons systeem en ik stel me ook vragen bij zijn karakter, want bij Dender werd hij ontslagen na zowat een incident zoals dat van Stijnen. |
| 11 Mar 2011, 14:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: wittebolle schreef: ik heb gehoord dat ze zouden bezig zijn met sebastien de meersman van sint niklaas? Sebastien De Meersman is enkele jaren geleden overleden, ik vrees dat dat dus niet zo evident zal zijn. Gij hebt het waarschijnlijk op Tim De Meersman. Goeie voetballer, maar volgens mij moeilijk in te passen in ons systeem en ik stel me ook vragen bij zijn karakter, want bij Dender werd hij ontslagen na zowat een incident zoals dat van Stijnen. Idd,laat hem maar waar hij is.Btw,bij sint niklaas hebben ze het ook over van nieuwenhuyze,maar ze willen hem liever niet omdat hij versleten zou zijn En wittebolle:flater van jewelste toch Sebastien is 2jaar gelden idd overleden. |
| 11 Mar 2011, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: wittebolle schreef: ik heb gehoord dat ze zouden bezig zijn met sebastien de meersman van sint niklaas? Sebastien De Meersman is enkele jaren geleden overleden, ik vrees dat dat dus niet zo evident zal zijn. Gij hebt het waarschijnlijk op Tim De Meersman. Goeie voetballer, maar volgens mij moeilijk in te passen in ons systeem en ik stel me ook vragen bij zijn karakter, want bij Dender werd hij ontslagen na zowat een incident zoals dat van Stijnen. Idd,laat hem maar waar hij is.Btw,bij sint niklaas hebben ze het ook over van nieuwenhuyze,maar ze willen hem liever niet omdat hij versleten zou zijn En wittebolle:flater van jewelste toch Sebastien is 2jaar gelden idd overleden.Aangezien da wij zo een goe forum hebben , zou da ier nie eens opvallen datter ne krefter meer opzit ![]() |
| 11 Mar 2011, 14:51 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: wittebolle schreef: ik heb gehoord dat ze zouden bezig zijn met sebastien de meersman van sint niklaas? Sebastien De Meersman is enkele jaren geleden overleden, ik vrees dat dat dus niet zo evident zal zijn. Gij hebt het waarschijnlijk op Tim De Meersman. Goeie voetballer, maar volgens mij moeilijk in te passen in ons systeem en ik stel me ook vragen bij zijn karakter, want bij Dender werd hij ontslagen na zowat een incident zoals dat van Stijnen. ja ok tim de meersman en ja van bij dender dat wist ik niet. |
| 11 Mar 2011, 14:52 |
|
|
Scholier
gweninho schreef: DT schreef: Bartos schreef: Het is natuurlijk te zien in welke rol ze Van Nieuwenhuyze willen aanwerven. Misschien willen ze wel twee nieuwe centrale middenvelders en zoeken ze naast hem nog iemand die wel de lijnen kan uitzetten en voor doel kan opduiken. Absoluut, maar met Van Damme en Denys die nog een contract hebben en Yombo achter de hand zou het me toch heel sterk verbazen dat ze centraal op het middenveld nog twee spelers willen... Kunnen anders ook even te rade gaan bij Cappellen, die nr 14 was zeker gene krabber... De zwartjes konden ook ballen maar o zo weinig efficiënt... Die nr 14 , da was toch dieje langen eh? Moesten ze Van Nieuwenhuyze binnenhalen , zal het de enige centrale middenvelder zijn. Ze geven Van Damme een nieuw contract en ze hebben inderdaad Denys en Yombo nog. Ze zouden beter een echte 10 zoeken die geregeld voor doel opduikt(wat men van Denys verwachtte) en dan kan Van Damme op zijn echt positie spelen , breker voor de verdediging. Dit seizoen moet hij teveel de lijnen uitzetten en dat is zijn spel gewoon niet. Bij de racing hebben ze daar ne goeien lopen ![]() |
| 11 Mar 2011, 15:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
chico schreef: gweninho schreef: DT schreef: Absoluut, maar met Van Damme en Denys die nog een contract hebben en Yombo achter de hand zou het me toch heel sterk verbazen dat ze centraal op het middenveld nog twee spelers willen... Kunnen anders ook even te rade gaan bij Cappellen, die nr 14 was zeker gene krabber... De zwartjes konden ook ballen maar o zo weinig efficiënt... Die nr 14 , da was toch dieje langen eh? Moesten ze Van Nieuwenhuyze binnenhalen , zal het de enige centrale middenvelder zijn. Ze geven Van Damme een nieuw contract en ze hebben inderdaad Denys en Yombo nog. Ze zouden beter een echte 10 zoeken die geregeld voor doel opduikt(wat men van Denys verwachtte) en dan kan Van Damme op zijn echt positie spelen , breker voor de verdediging. Dit seizoen moet hij teveel de lijnen uitzetten en dat is zijn spel gewoon niet. Bij de racing hebben ze daar ne goeien lopen ![]() Laat die maar naar de kust trekken, ze geven goe weer... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Mar 2011, 15:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
chico schreef: gweninho schreef: DT schreef: Absoluut, maar met Van Damme en Denys die nog een contract hebben en Yombo achter de hand zou het me toch heel sterk verbazen dat ze centraal op het middenveld nog twee spelers willen... Kunnen anders ook even te rade gaan bij Cappellen, die nr 14 was zeker gene krabber... De zwartjes konden ook ballen maar o zo weinig efficiënt... Die nr 14 , da was toch dieje langen eh? Moesten ze Van Nieuwenhuyze binnenhalen , zal het de enige centrale middenvelder zijn. Ze geven Van Damme een nieuw contract en ze hebben inderdaad Denys en Yombo nog. Ze zouden beter een echte 10 zoeken die geregeld voor doel opduikt(wat men van Denys verwachtte) en dan kan Van Damme op zijn echt positie spelen , breker voor de verdediging. Dit seizoen moet hij teveel de lijnen uitzetten en dat is zijn spel gewoon niet. Bij de racing hebben ze daar ne goeien lopen ![]() En ne naam , wantja we moeten weten over wie het gaat eh ![]() |
| 11 Mar 2011, 15:59 |
|
|
Freak
allé,hij heeft nog in 1e klasse gespeeld.
![]() |
| 11 Mar 2011, 16:01 |
|
|
waly 2 schreef: allé,hij heeft nog in 1e klasse gespeeld. ![]() Kvind maar enen dat bij Racing speelt en ook echt gespeeld heeft in 1ste klasse en das Alexandre Tokpa ![]() |
| 11 Mar 2011, 16:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: waly 2 schreef: allé,hij heeft nog in 1e klasse gespeeld. ![]() Kvind maar enen dat bij Racing speelt en ook echt gespeeld heeft in 1ste klasse en das Alexandre Tokpa ![]() Ela jongen,thomas is dus wel mistens 2keer ingevallen é ![]() |
| 11 Mar 2011, 16:09 |
|
|
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: waly 2 schreef: allé,hij heeft nog in 1e klasse gespeeld. ![]() Kvind maar enen dat bij Racing speelt en ook echt gespeeld heeft in 1ste klasse en das Alexandre Tokpa ![]() Ela jongen,thomas is dus wel mistens 2keer ingevallen é ![]() Aahn gebbet over Troch , toch enen da ier ne naamt noemt ![]() |
| 11 Mar 2011, 16:09 |
|
| Pagina 78 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 345 Volgende |