|
|
| Pagina 78 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik heb Sonck ooit nog met RWDM en GBA tegen EA zien spelen en ik moet zeggen dat ik hem één van de betere spelers vind die ooit tegen ons hebben gespeeld. Zou echt een aanwinst zijn!
|
| 22 Okt 2013, 9:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Je ziet het; met liegen en bedriegen kom je uiteindelijk nooit weg. Hopelijk heeft dhr Sonck niets op zijn kerfstok, zijn alle boetes betaald, zijn de papieren in orde, is hij nog goed in vorm, heeft hij nog een linkse en een rechtse voet, kan hij nog rap genoeg lopen, weet hij de goal nog staan, en heeft men zijn conditie nagegaan?, wss niet, want daar ga je gewoon van uit. In ieder geval een ex speler die al ettelijke maanden geen ordentelijke match meer heeft gespeeld en zijn tijd heeft verdaan door op TV zijn kommentaren te verkopen zou den Iendracht moeten redden. Man,man,man, waar zijn ze toch mee bezig op den Iendracht? Kompany, M'Penza, Sonck, by the way: er zijn er nog hoor met een bekende naam, broertjes van of ex, nog keuze genoeg. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Okt 2013, 10:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Ik heb Sonck ooit nog met RWDM en GBA tegen EA zien spelen en ik moet zeggen dat ik hem één van de betere spelers vind die ooit tegen ons hebben gespeeld. Zou echt een aanwinst zijn! Dat is wel 13 jaar geleden hé... Ter vergelijking: Nick Van Belle was twee jaar geleden outstanding tegen ons... Een speler moet je beoordelen op de prestaties van de laatste twee jaar, niet op wat iemand tien jaar geleden kon. En de statistieken van Wesley in die laatste twee jaar zijn echt niet meer om over naar huis te schrijven... Zou beter investeren in twee jonge goede spitsen uit lagere divisies dan alle hoop te stellen in iemand die zegt dat hij nog eens wil knallen... Als die vedetten willen komen hé, laat ze eerst een proefcontract tekenen bij de beloften voor een maand... Dan kan je zien wat ze nog kunnen en vooral hoe fysiek scherp ze nog staan... Ook voor de harmonie binnen een groep is dit niet wat je nodig hebt... Er moet ook eens verder gedacht worden hé - dit soort spelers biedt zich aan bij verschillende ploegen in eerste en tweede klasse. Mpenza heeft zelfs meegedaan bij de beloften van Antwerp - een ploeg die dit jaar wel bovenin blijft meedraaien, met een potentieel dat nog tien keer groter is dan het onze... Die werven hem niet aan... Zou dat allemaal niks willen zeggen? Ik snap dat je als club de pers eens wil halen om in de nationale belangstelling te komen, maar dat moment had je met Kompany. Wat is er mis om met minder naam resultaten te halen? Heenronde vorig seizoen sta je midden december op een zesde plaats met amper drie "namen" in uw kern: Filipovic, Glouftsis en Di Gregorio... Ik dacht dat ze toen eindelijk het licht hadden gezien, maar niets is minder waar... Sonck: vorig jaar 16 matchen en 1 goal - speelde de hele terugronde op rechtsmidden... En dat is onze missing link? Nog dit - veel mensen roepen hier om scouting, enz. maar anderzijds staan ze wel op de banken als de naam van een Sonck of een Mpenza passeert... Als er nu per definitie gevallen zijn waar scouting van geen tel is, zal het toch wel net in deze gevallen zijn zeker?? Laatst gewijzigd door DT op 22 Okt 2013, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Okt 2013, 10:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Meer speculatie over Sonck is niet nodig, zijn bezoek paste in het kader van zijn opleiding ter behalen van UEFA-trainer diploma. Sonck komt er de volgende weken bij E. Aalst specifieke trainingen geven en tactische analyses maken in functie van tegenstanders.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Okt 2013, 10:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Meer speculatie over Sonck is niet nodig, zijn bezoek paste in het kader opeleiding ter behalen van UEFA-trainer diploma. Sonck komt er de volgende weken bij E. Aalst specifieke trainingen geven en tactische analyses maken in functie van tegenstanders. Haleluja! |
| 22 Okt 2013, 10:28 |
|
|
forumlegende
als je als voetballiefhebber de kwaliteiten niet kent van een Mpenza en Sonck, dan denk ik dat mensen voetbal gewoon niet volgen. Dus als je die nog moet scouten, maak je jezelf een tikje belachelijk.
wat je wel moet doen bij dergelijke mogelijke transfers, is nagaan in hoeverre die mensen fysiek klaar zijn. als voetballiefhebber zou ik een transfer van Sonck goed gevonden hebben, of hij past binnen onze ploeg met zijn kwaliteiten, dat is totaal iets anders. over het financiële plaatje spreek ik al helemaal niet meer, omdat ik die details gewoonweg niet ken. (en bij uitbreiding niemand hier denk ik, cfr. transfer Mpenza/eventueel Sonck) _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Okt 2013, 10:37 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: als je als voetballiefhebber de kwaliteiten niet kent van een Mpenza en Sonck, dan denk ik dat mensen voetbal gewoon niet volgen. Dus als je die nog moet scouten, maak je jezelf een tikje belachelijk. wat je wel moet doen bij dergelijke mogelijke transfers, is nagaan in hoeverre die mensen fysiek klaar zijn. als voetballiefhebber zou ik een transfer van Sonck goed gevonden hebben, of hij past binnen onze ploeg met zijn kwaliteiten, dat is totaal iets anders. over het financiële plaatje spreek ik al helemaal niet meer, omdat ik die details gewoonweg niet ken. (en bij uitbreiding niemand hier denk ik, cfr. transfer Mpenza/eventueel Sonck) M.a.w. je moet het risico maar aangaan en hopen dat die kwaliteiten nog eens tot uiting komen, ook al is het twee jaar geleden? In het geval van Emile eigenlijk nog langer geleden... Mooi... Mis ook weer de consistentie een beetje - een Nick Van Belle werd door velen hier bij het tekenen een aanwinst genoemd, blijkt echter niet te voldoen en dan is het meteen te wijten aan een gebrek van scouting (terwijl hij bijvoorbeeld vorig jaar wel leuke dingen liet zien bij Westerlo)... Maar bij een Sonck en een Mpenza zouden dan al die regels komen te vervallen omdat ze kwaliteiten hebben die ze in het verleden hebben getoond en het gewoon terug te brengen is tot een fysiek aspect? Ik ga daar totaal niet mee akkoord. Zelfs nog even dit: alle kwaliteiten van Mpenza waren nagenoeg gebaseerd op zijn fysieke kracht... Als die nog maar de helft is als die in zijn topjaren, gaat dat onverdeeld een weerslag hebben op zijn kunnen vandaag de dag... Dan vind ik dat je als club gerust mag vragen of hij niet een maand met de beloften kan opdraven om te zien of die kwaliteiten er nog wel zijn... Voelt hij zich daar te groot voor, kan hij beschikken... Het is niet dat er 15 ploegen achter hem zitten hé, al zal zijn zaakwaarnemer dat waarschijnlijk wel laten uitschijnen... Stavros had in de heenronde vorig seizoen ook maar twee kansen nodig om een pot te maken - net zoals bij al zijn andere ploegen waar hij vertrouwen kreeg. Sinds de terugronde krijgt hij amper nog een bal tussen de palen ondanks dat hij bijna alles speelde onder BVR... Spelers kunnen ook aan kwaliteit inboeten hé... Of dat nu een Nick Van Belle is of een Wesley Sonck... Ik vind dat eigenaardig dat je die dan op een andere manier gaat beoordelen... |
| 22 Okt 2013, 10:44 |
|
|
Freak
Het bestuur reageert op de geruchten over de mogelijke komst van Wesley Sonck naar Eendracht. De geruchten ontstonden na het bezoek van Sonck aan het oefencomplex Zandberg. Er wordt niets uitgesloten maar er werd ook nog niet gesproken over een piste Sonck. Voorzitter Frank De Roose benadrukt dat er nog steeds gewerkt wordt aan de piste Mpenza. De nodige documenten zitten bij de KBVB en de FIFA. Voorlopig is Mpenza de enige optie.
|
| 22 Okt 2013, 11:00 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: Het bestuur reageert op de geruchten over de mogelijke komst van Wesley Sonck naar Eendracht. De geruchten ontstonden na het bezoek van Sonck aan het oefencomplex Zandberg. Er wordt niets uitgesloten maar er werd ook nog niet gesproken over een piste Sonck. Voorzitter Frank De Roose benadrukt dat er nog steeds gewerkt wordt aan de piste Mpenza. De nodige documenten zitten bij de KBVB en de FIFA. Voorlopig is Mpenza de enige optie. Wat een officiële mededeling is dat nu weer? Staat zelfs geen fractie in van wat Bram hiernet wist te posten... Zo blijf je als club de speculatie voeden natuurlijk... |
| 22 Okt 2013, 11:02 |
|
|
Nationale Ploeg
[quote="DT) Dat betekent ook dat CJ zijn redelijk goed werkende tactiek van de laatste weken zal moeten omgooien en dus opnieuw iemand (waarschijnlijk Shkodra) zal moeten slachtofferen.
[/quote] no prob, ons scoutingsteam heeft aan de Mozes al gevraagd om zijn schoenen te zoeken en den eerste vlieger uit Zimbabwe naar hier te pakken. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Okt 2013, 12:27 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: [Wat een officiële mededeling is dat nu weer? Staat zelfs geen fractie in van wat Bram hiernet wist te posten... Zo blijf je als club de speculatie voeden natuurlijk... tja, het is dan ook de Sinte Mètten periode he. _________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Okt 2013, 12:29 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Alles nog wat voorbarig, zowel met Sonck als met Emile.
Goedkoop gaan beiden niet zijn,... maar alle2 zullen ze intss al heeeel veel water bij de wijn moeten doen hebben: ze willen sjotten en niemand wil ze. Heel sterk knn zij niet meer staan in onderhandelingsgesprekken. Beiden hadden nauwelijks zware blessures en ontegensprekelijk kwaliteiten. Er bewezen er nog al dat leeftijd relatief is. We knn er hier uitgebreid over lullen...: benieuwd wanneer er eens ene effectief gaat spelen. ![]() |
| 22 Okt 2013, 12:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
aah, Sonck gaat trainingen geven, gaat Thoen hem nu ook een Porsche lenen ?
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Okt 2013, 12:56 |
|
|
Ancien
didi schreef: Alles nog wat voorbarig, zowel met Sonck als met Emile. Goedkoop gaan beiden niet zijn,... maar alle2 zullen ze intss al heeeel veel water bij de wijn moeten doen hebben: ze willen sjotten en niemand wil ze. Heel sterk knn zij niet meer staan in onderhandelingsgesprekken. Beiden hadden nauwelijks zware blessures en ontegensprekelijk kwaliteiten. Er bewezen er nog al dat leeftijd relatief is. We knn er hier uitgebreid over lullen...: benieuwd wanneer er eens ene effectief gaat spelen. ![]() Discussies zijn inderdaad voorbarig maar spelers die bewijzen dat leeftijd relatief is, zijn wel mannen die nooit stil hebben gelegen hé. Je mag me gerust tegenspreken hoor, maar ik denk niet dat er 1 voetballer ouder dan 30 kan opgenoemd worden die langer dan 6 maand heeft stilgelegen wegens geen club en toch nog potten heeft gebroken op aanvaardbaar niveau... |
| 22 Okt 2013, 13:27 |
|
|
Freak
Toch blijft het meer dan een toeval dat Sonck(35) op Zandberg een kijkje kwam nemen. Het is geen geheim dat hij op zoek is naar een ploeg al ging zijn voorkeur uit naar een eersteklasser. In Gazet van Antwerpen gaf hij begin deze maand nog een interview waarin hij zei ontgoocheld te zijn in de eersteklassers. Sonck traint al die tijd wel vijf keer per week. "Overal lopen er drie, vier
buitenlanders rond van wie je vooraf weet dat ze geen tien matchen zullen spelen. Dat dan spelers als ik of jongeren uit de eigen jeugd geen kans krijgen, kan ik niet vatten." Sonck gaf ook nog aan wat hij wil. "Ik ga niet zomaar bij gelijk welke club aan de slag. Ik moet een goed gevoel hebben". Nog even wachten wie er achter de handdoek zit dus. |
| 22 Okt 2013, 14:45 |
|
| Pagina 78 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 515 Volgende |