Ex-spelers - Pagina 79 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Ex-spelers
FanHsvHoek schreef:
Daar was ik nog niet achter gekomen, weet u ook over deze spelers iets te vertellen ?
In vorige seizoen hebben we ook spelers met een verleden bij jullie gehad zoals Arnold Nquekam, Jurgen Landuyt, Lieven de Veirman, en nog een paar

Het is bij alle drie wel al jaren geleden dat ze bij ons speelden (Hermans was bijvoorbeeld amper 17 jaar toen hij al naar Club Brugge vertrok).
Robbie De Moor zullen jullie wel zelf kennen, want speelde eerder al enkele seizoenen bij Hoek. Geen slechte keeper, maar ook geen topkeeper. Heeft niet meteen zijn gestalte mee als keeper en verdween vorig seizoen in de terugronde helemaal uit beeld bij Brakel.
David Van Hoyweghen is een stevige en kopbalsterke centrale verdediger, maar wendbaarheid en snelheid is wel een groot probleem. Speelde bij ons enkele jaren in eerste klasse, maar kende doorheen zijn hele carrière enorme problemen met blessures. Vorig seizoen speelde hij wel redelijk wat matchen bij Sint-Niklaas.
Sebastian Hermans brak bij ons op piepjonge leeftijd door in eerste klasse en dat leverde hem direct een transfer op naar Club Brugge. Daar bleef hij echter jaren in de beloftenkern steken. Uiteindelijk kwam hij bij enkele derde klassers toch aan spelen toe, maar zijn enorme potentieel kon hij wel nooit waarmaken. Hij is een aanvallende middenvelder of flankspeler die het vooral van zijn techniek moet hebben.

26 Jul 2011, 14:15
Iendracht.be - beheer

Deef schreef:
Bartos schreef:
FanHsvHoek schreef:
Het is dus voor ons te hopen dat hij gemotiveerd blijft..
in ieder geval bedankt voor de snelle reactie en mijn complimenten voor dit forum !

http://www.hsvhoek.nl/?PageName=Nieuws&NewsID=7211 hier bij foto 7 zijn 2e goal.

Amai, serieuze ex-Eendracht enclave bij jullie precies. Met Robbie De Moor, Sebastian Hermans en David Van Hoyweghen spelen er nog 3 andere ex-Eendrachters bij jullie.

En je vergeet de Gio nog ;-)

Ik had enkel naar de bovenste namen gezien, maar blijkbaar zijn dat enkel de nieuwkomers. Inderdaad, Siereveld speelt daar ook terug na zijn blitzpassage bij ons.

26 Jul 2011, 14:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Deef schreef:
Bartos schreef:
FanHsvHoek schreef:
Het is dus voor ons te hopen dat hij gemotiveerd blijft..
in ieder geval bedankt voor de snelle reactie en mijn complimenten voor dit forum !

http://www.hsvhoek.nl/?PageName=Nieuws&NewsID=7211 hier bij foto 7 zijn 2e goal.

Amai, serieuze ex-Eendracht enclave bij jullie precies. Met Robbie De Moor, Sebastian Hermans en David Van Hoyweghen spelen er nog 3 andere ex-Eendrachters bij jullie.

En je vergeet de Gio nog ;-)

Wadest jong? :D

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

26 Jul 2011, 15:46
Nationale Ploeg

boer touch schreef:
hansken schreef:
SERRE schreef:

Hij mocht blijven van RCM maar vroeg blijkbaar een verbeterd contract.
Dat wou RCM niet geven en dus zit hij zonder club momenteel.

Ik heb alvast een spelersmakelaar die ik iets of wa ken vandaag meermaals zijn naam horen zeggen aan de telefoon, kweet wel ni over hoe/wat/welke club het ging... Toen ik het hem vroeg kon hij het mij ni zeggen :D

Heeft een paar weken geleden bij ons aan tafel gezeten, maar waren een paar van het bestuur tegen een terugkeer :cry:

De logica is soms ver te zoeken, maar ik ben wel gelukkig met het uiteindelijk resultaat.
http://www.racingmechelen.be/index.php? ... Itemid=140

09 Aug 2011, 21:45
Duivelke

Weer een nieuwe speler bij Hoek hij heeft ook bij jullie gespeeld en woont ook in Aalst, Jorrit D'Haeseleer hebben jullie info of dit onze man wordt voor de doelpunten?

16 Aug 2011, 21:52
Freak

Leeftijd: 45
hsvhoek schreef:
Weer een nieuwe speler bij Hoek hij heeft ook bij jullie gespeeld en woont ook in Aalst, Jorrit D'Haeseleer hebben jullie info of dit onze man wordt voor de doelpunten?

jullie zijn ver een opvangtehuis voor ex spelers van ons aan het worden precies... :cool:

16 Aug 2011, 21:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
El Corredor schreef:
hsvhoek schreef:

jullie zijn ver een opvangtehuis voor ex spelers van ons aan het worden precies... :cool:

Met de nadruk dat sommige spelers hier niet of niet goed speelden ;) (Lord, Siereveld)

16 Aug 2011, 22:03
Iendracht.be - beheer

hsvhoek schreef:

Misschien dat D'Haeseleer hier nog bij de jeugd speelde, maar in de A-kern van Aalst is hij alleszins nooit geraakt.

16 Aug 2011, 22:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bartos schreef:
hsvhoek schreef:

Misschien dat D'Haeseleer hier nog bij de jeugd speelde, maar in de A-kern van Aalst is hij alleszins nooit geraakt.

Ik was mij dat ook al aan het afvragen, maar als er eentje het kan weten is het Den Bartos ;)
Staat niet op mijn oud-spelerslijst :wow:

16 Aug 2011, 22:33
Junior

Leeftijd: 36
Onderkroiper schreef:
Bartos schreef:
hsvhoek schreef:

Ik was mij dat ook al aan het afvragen, maar als er eentje het kan weten is het Den Bartos ;)
Staat niet op mijn oud-spelerslijst :wow:

Heeft hier inderdaad nog bij de jeugd gespeeld, maar nadien vooral bij VW Hamme in 2e klasse. Daarna weet ik zelf niet :p Voor de rest weet ik enkel dat het een spits is...

17 Aug 2011, 0:16
Ancien

Leeftijd: 38
Komt uit onze jeugd. Trok na het faillissement naar RSCA dacht ik. Een snelle spits al speelt hij soms ook op de 10. Heeft bij Hamme en onze 'vrienden' van Wetteren gespeeld alvorens hij vorig jaar naar Cyprus trok. (ik dacht 2e klasse daar).

17 Aug 2011, 8:53
Nationale Ploeg

Union-Temse 3-1, 2 goals van... Pape Gueye dien een beresterke match speelde volgens de site van Temse.

18 Aug 2011, 12:40
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Bij ons maaktem er mor één in 10 matchen :D

18 Aug 2011, 13:00
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Still standing ! schreef:
Union-Temse 3-1, 2 goals van... Pape Gueye dien een beresterke match speelde volgens de site van Temse.

Mocht Gbarssin het loopvermogen van Gueye hebben... :love:

18 Aug 2011, 13:11
nieuw in de eerste ploeg

Deef schreef:
Still standing ! schreef:

Mocht Gbarssin het loopvermogen van Gueye hebben... :love:

We zitten hier met een fan van Thompson en Gueye.
Mogen we Bongumba terughalen? ;)

18 Aug 2011, 16:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 215