|
|
| Pagina 79 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Fillou schreef: als dat één van die twee smalle is, die daar achterin centraal lopen, zijn ze goed bezig. Heel goeie voetballer, denk ik. Der zijn twee broers Gaye (uit Kenya), ne verdediger (Ameth) en ne verdedigende middenvelder (Malic). De verdedigende middenvelder is den beste van de twee volgens mij. Hele goeie breker op het middenveld. Malick Gaye eerste OHL-aanwinst 26 april 2009 @ 20:06 (659x gelezen) Oud-Heverlee Leuven heeft zijn eerste aanwinst voor het volgende seizoen beet. Malick Gaye zal de komende twee seizoenen onze kleuren verdedigen. De Gentenaar met Senegalese roots voetbalde de voorbije vier seizoenen bij derdeklasser FCN Sint-Niklaas. Daarvoor speelde Gaye bij Racing Heirnis Gent. Met Malick Gaye haalt OH Leuven een polyvalente speler binnen. Malick kan zowel centraal op het middenveld voetballen, als net vóór de verdediging of centraal in de verdediging. De 25-jarige Gentenaar was einde contract bij Sint-Niklaas en wil zijn kans wagen op een hoger niveau. Het is een heel atletische, rechtsvoetige jongen die sterk aan de bal is en goed kan koppen. Bovendien beschikt Malick over een schitterende mentaliteit. Hij trekt nooit zijn voetje terug en gaat steevast het duel aan met zijn rechtstreekse opponent. Voor Jean-Pierre Vande Velde is Gaye overigens geen onbekende. JP trainde vóór Oostende immers Sint-Niklaas en had daar Malick Gaye onder zijn hoede. Stef Peuskens Spijtig. Dat had een hele goeie aanwinst geweest. |
| 27 Apr 2009, 21:29 |
|
|
°Die backs, dat zeg ik dus ook. Als ze goed verdedigen EN ze kunnen uitvoetballen dan zijn het klasbakken. Wij hebben al jaren een hele goede verdediging behalve toen we met Knipping en Vanden Brande speelden, want zij waren altijd weg...°
Mijn gevoel zegt dat dat hier wat negatief overkomt, nee? Mss ben ik mis, maar mag ik er u dan wel op wijzen dat deze 2 spelers wel tot de top-5 verkiezing behoorden (2006-2007), verkozen door de opwijkse supporters zelf... En vandaag de dag vragen ze niet anders dan vleugelbacks die over hun eigen middenvelder komen + goeie voorzet geven.. Laatst gewijzigd door Dimitri Vegas op 27 Apr 2009, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Apr 2009, 21:41 |
|
|
Freak
Dimitri Vegas schreef: ertgergt ne spits van nen duitse derdeklasser ofzo? ![]() |
| 27 Apr 2009, 21:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
eintracht frankfurt schreef: marc2 schreef: Voor mij moet die merrir niet komen.... ik vond die heel irritant spelen, ook voortdurend vallen.... Geef mij maar troch....elke dag kijk ik of zijn naam niet op de officiele site verschijnt.... Troch is trouwens even ervaren en ondanks hij niet bij roeselare mocht spelen heeft hij toch een seizoen als prof geleefd. Hij kan dus deze ervaring ook naar aalst meebrengen.... Het is dus afwachten tot wanneer zijn naam verschijnt via officiele weg..... wel, dat is misschien nu net wat we missen : een irritante speler in onze ploeg !! Wij laten ons altijd vangen aan de irritante spelers van de tegenpartij en we zijn al 2 jaar veeeeeeeeeeeel te braaf. Laat ze maar komen, een paar irritante spelertjes ! Heb me in de tijd ook enorm geergerd aan Urban toen hij tegen ons speelde, maar was blij toen hij eens in mijn ploeg speelde hoor. quote] heel just! ze mogen wel wa meer t 'smeerlapken' beginnen spelen ,t valt mij ook al enkele jaren op da ze da hier precies nie aangeleerd krijgen om bevoorbeeld den bal eens niet terug te geven als het toch maar comedie was van die ene speler die steeds op zijn muil valt bij t minste en zoals ge zegt een "ettertje" gelijk nen urban,da was enen die met zijn speciaal gedoe de andere ploeg de zenuwen kon doen krijgen.... ![]() |
| 27 Apr 2009, 22:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ajoinenfan schreef: we zouden aan het babbelen zijn met Gaye (fcn, verdedigende mid). Ik heb dat gisteren ook gehoord,ze zijn goe bezig. Laat maar komen want ik herinner mij dat dit een goeie speler is. Ik hoop dat ze ook een alternatief achter de hand hebben nu dienen dus naar OHL gaat. |
| 27 Apr 2009, 22:59 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dimitri Vegas schreef: °Die backs, dat zeg ik dus ook. Als ze goed verdedigen EN ze kunnen uitvoetballen dan zijn het klasbakken. Wij hebben al jaren een hele goede verdediging behalve toen we met Knipping en Vanden Brande speelden, want zij waren altijd weg...° Mijn gevoel zegt dat dat hier wat negatief overkomt, nee? Mss ben ik mis, maar mag ik er u dan wel op wijzen dat deze 2 spelers wel tot de top-5 verkiezing behoorden (2006-2007), verkozen door de opwijkse supporters zelf... En vandaag de dag vragen ze niet anders dan vleugelbacks die over hun eigen middenvelder komen + goeie voorzet geven.. Is totaal niet negatief ze. Ik zou niet liever hebben dat die twee terug komen! Is gewoon heen feit dat jaar. Tuurlijk maakten ze dat goed met af en toe een doelpunt. Dus niet slecht opnemen En vandaag? Pannecoucke en Buelens zijn zeer geliefd bij de supporters dus daar wordt niets over gezegd. _________________
|
| 27 Apr 2009, 23:48 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Coppens heeft nog nooit op de rechtsback gespeeld !!!! Toen we onder Fazekas naar eerste promoveerden speelde Peter Cooman op back-links. Peter was een jeugdspeler die altijd centraal op 't middenveld had gespeeld en hij was rechtsvoetig. Hij probeerde het de eerste match van dat seizoen op Geel, deed het behoorlijk en speelde er het ganse seizoen en de eindronde, die dus winnend werd afgesloten. |
| 28 Apr 2009, 7:29 |
|
|
Freak
Smetje schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ajoinenfan schreef: we zouden aan het babbelen zijn met Gaye (fcn, verdedigende mid). Ik heb dat gisteren ook gehoord,ze zijn goe bezig. Laat maar komen want ik herinner mij dat dit een goeie speler is. Ik hoop dat ze ook een alternatief achter de hand hebben nu dienen dus naar OHL gaat. Malick gaat naar OHL, maar wij gingen toch voor Ahmet Gaye??? |
| 28 Apr 2009, 7:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Jean schreef: Jeroen schreef: Coppens heeft nog nooit op de rechtsback gespeeld !!!! Toen we onder Fazekas naar eerste promoveerden speelde Peter Cooman op back-links. Peter was een jeugdspeler die altijd centraal op 't middenveld had gespeeld en hij was rechtsvoetig. Hij probeerde het de eerste match van dat seizoen op Geel, deed het behoorlijk en speelde er het ganse seizoen en de eindronde, die dus winnend werd afgesloten. peter cooman heeft zonet de schoenen aan den haak gehangen, zondag was zijn afscheidsmatch die hij bekroond heeft met een mooi doelpunt. |
| 28 Apr 2009, 7:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Smetje schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik heb dat gisteren ook gehoord,ze zijn goe bezig. Laat maar komen want ik herinner mij dat dit een goeie speler is. Ik hoop dat ze ook een alternatief achter de hand hebben nu dienen dus naar OHL gaat. Malick gaat naar OHL, maar wij gingen toch voor Ahmet Gaye??? Tis omdat iemand hier zei dat ze achter de verdedigende middenvelder zaten en ik denk dat Ameth toch ne centrale verdediger is. Soit, ne centrale verdediger hebben we ook nog vandoen, dus voor mij geen probleem . |
| 28 Apr 2009, 8:07 |
|
|
Ancien
boer touch schreef: Jean schreef: Jeroen schreef: Coppens heeft nog nooit op de rechtsback gespeeld !!!! Toen we onder Fazekas naar eerste promoveerden speelde Peter Cooman op back-links. Peter was een jeugdspeler die altijd centraal op 't middenveld had gespeeld en hij was rechtsvoetig. Hij probeerde het de eerste match van dat seizoen op Geel, deed het behoorlijk en speelde er het ganse seizoen en de eindronde, die dus winnend werd afgesloten. peter cooman heeft zonet de schoenen aan den haak gehangen, zondag was zijn afscheidsmatch die hij bekroond heeft met een mooi doelpunt. SK Erembodegem 2 - Doggen 2 Naar het schijnt was de afterparty was nog toffer! Er zijn maandagmorgen meerdere levende lijken gesignaleerd. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Apr 2009, 8:12 |
|
|
El Corredor schreef: Smetje schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik heb dat gisteren ook gehoord,ze zijn goe bezig. Laat maar komen want ik herinner mij dat dit een goeie speler is. Ik hoop dat ze ook een alternatief achter de hand hebben nu dienen dus naar OHL gaat. Malick gaat naar OHL, maar wij gingen toch voor Ahmet Gaye??? Ik dacht dat ik hier ergens Malick gelezen had, maar die andere is ook ne goeien. Mag van mij zeker komen. Maar is die dit seizoen niet lang geblesseerd geweest? Miste in elk geval beide matchen tegen ons. |
| 28 Apr 2009, 10:14 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Jean schreef: Jeroen schreef: Coppens heeft nog nooit op de rechtsback gespeeld !!!! Toen we onder Fazekas naar eerste promoveerden speelde Peter Cooman op back-links. Peter was een jeugdspeler die altijd centraal op 't middenveld had gespeeld en hij was rechtsvoetig. Hij probeerde het de eerste match van dat seizoen op Geel, deed het behoorlijk en speelde er het ganse seizoen en de eindronde, die dus winnend werd afgesloten. fout, we verloren de eindronde op doelsaldo tegen Lierse (3-0 wij, 15-4 Lierse). Cooman ging het jaar daarna zijn geluk beproeven bij Cercle Brugge in eerste klasse. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 28 Apr 2009, 15:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, inderdtijd zijn der eindrondes waarin ze express niet wilden overgaan. Een blinden kon dat zien...... denk maar aan de match aalst - kv mechelen waarin een mechelen speler van in het middenveld van geersom klopte .....
Ook de match aalst-lierse die toen op tv zelfs kwam zag iedereen zo dat het van " wel kunnen maar niet willen" was......Dit zijn maar twee van de zovele eindrondes die er geweest zijn... Een aantal jaren geleden heb ik bij de vrouw van een toenmalige vaste basisspeler( van indertijd) gewerkt en die zegde dat dit inderdaad zo was. Ze speelden maar mochten niet promoveren. Gelukkig is dit nu andere koek... |
| 28 Apr 2009, 15:38 |
|
|
Nationale Ploeg
marc2 schreef: Nja, inderdtijd zijn der eindrondes waarin ze express niet wilden overgaan. Een blinden kon dat zien...... denk maar aan de match aalst - kv mechelen waarin een mechelen speler van in het middenveld van geersom klopte ..... Ook de match aalst-lierse die toen op tv zelfs kwam zag iedereen zo dat het van " wel kunnen maar niet willen" was......Dit zijn maar twee van de zovele eindrondes die er geweest zijn... Een aantal jaren geleden heb ik bij de vrouw van een toenmalige vaste basisspeler( van indertijd) gewerkt en die zegde dat dit inderdaad zo was. Ze speelden maar mochten niet promoveren. Gelukkig is dit nu andere koek... aalst-lierse .... met de zwaarste regenvlaag die er ooit boven aalst uitgevallen is, denk ik. |
| 28 Apr 2009, 15:53 |
|
| Pagina 79 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 280 Volgende |