Transfers 2007-2008 - Pagina 80 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
schliebe schreef:
ik heb vernomen dat Iendracht den Boussoufa heeft getransfereerd.
Hij komt over van bij ons.

Op sportieve vlak, is hij een top transfert. Hij heeft enorm veel talent. Ik heb gezien dat hij al 3 keer heeft gescoord in een oefenpot. Bij ons (hij heeft enkel de oefenwedstriden meegemaakt) 3 doelpunten was zijn gemmidelde per match :shock:

Maar......omdat er is een maar. La Lou heeft z'n contract gebroken omdat hij een super slechte mentaliteit heeft. Onze trainer wou de risico niet nemen dat hij op z'n eentje de sfeer (die bij ons fantastisch goed is momenteel) ging te verpesten. Hij heeft meerdere keren opzettelijk niet komen opdagen op training. Hij deed alles verkeerd. Hij denkt misschien dat hij Zidane is maar hij heeft nog alles te bewijzen.
Ik denk dat Limpens heel voorzichtig zou moeten zijn met zo'n gast ;)
Een kennis van mij die heeft in een oefenwedstrijd tegen La lou gespeeld vertelde mij dat Boussoufa meerdere keer grove taal tegen z'n eigen collga's heeft gehouden.

Jullie zijn gewaarschuwd....

Tja, we zullen wel zien. Als je dan moet samenwerken met een ego zoals nen Troch. Alleszins, nie trainen of slechte mentaliteit is buiten, zie Glorieux vorig seizoen. Laat ons hopen dat hij bij La Lou zijn lesje geleerd heeft.

09 Nov 2007, 12:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
schliebe schreef:
ik heb vernomen dat Iendracht den Boussoufa heeft getransfereerd.
Hij komt over van bij ons.

Op sportieve vlak, is hij een top transfert. Hij heeft enorm veel talent. Ik heb gezien dat hij al 3 keer heeft gescoord in een oefenpot. Bij ons (hij heeft enkel de oefenwedstriden meegemaakt) 3 doelpunten was zijn gemmidelde per match :shock:

Maar......omdat er is een maar. La Lou heeft z'n contract gebroken omdat hij een super slechte mentaliteit heeft. Onze trainer wou de risico niet nemen dat hij op z'n eentje de sfeer (die bij ons fantastisch goed is momenteel) ging te verpesten. Hij heeft meerdere keren opzettelijk niet komen opdagen op training. Hij deed alles verkeerd. Hij denkt misschien dat hij Zidane is maar hij heeft nog alles te bewijzen.
Ik denk dat Limpens heel voorzichtig zou moeten zijn met zo'n gast ;)
Een kennis van mij die heeft in een oefenwedstrijd tegen La lou gespeeld vertelde mij dat Boussoufa meerdere keer grove taal tegen z'n eigen collga's heeft gehouden.

Jullie zijn gewaarschuwd....

Alé positief dat ne gralijke goeien is, dan zal't een kwestie zijn van hem in toom te kunnen houden hé.. De sfeer op EA is ook ongelofelijk goed, en ik denk niet dat één iemand die kapot kan maken. Als hij dat toch doet zal hij wel op de vingers getikt worden door Limpens-Verheyden.

Hij zal zelf toch ook wel beseffen dat dit DE kans is om door te breken ?

09 Nov 2007, 12:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De groep is bij ons dit seizoen echt uitzonderlijk sterk, echt fantastisch hoe er een hecht blok staat, ik denk dan ook niet dat ze dit zouden laten verpesten door eventueel ne nieuwe die wa ambetant doet. Vorig seizoen slaagde een slecht karakter als Massart er ook niet in de groep uit mekaar te drijven hé, hij werd gewoon buiten de groep gehouden. Ik denk dan ook dat Boussoufa zal te kiezen hebben, ofwel zich aanpassen en schikken naar de groep ofwel zijn eigen weg gaan, maar dan zal hij wel alleen staan. Maar misschien beseft hij wel dat dit zijn kans is om nog iets te maken van zijn carrière hé. Voorlopig verdient hij alleszins het voordeel van de twijfel.

09 Nov 2007, 12:40
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
De groep is bij ons dit seizoen echt uitzonderlijk sterk, echt fantastisch hoe er een hecht blok staat, ik denk dan ook niet dat ze dit zouden laten verpesten door eventueel ne nieuwe die wa ambetant doet. Vorig seizoen slaagde een slecht karakter als Massart er ook niet in de groep uit mekaar te drijven hé, hij werd gewoon buiten de groep gehouden. Ik denk dan ook dat Boussoufa zal te kiezen hebben, ofwel zich aanpassen en schikken naar de groep ofwel zijn eigen weg gaan, maar dan zal hij wel alleen staan. Maar misschien beseft hij wel dat dit zijn kans is om nog iets te maken van zijn carrière hé. Voorlopig verdient hij alleszins het voordeel van de twijfel.

we denken er duidelijk hetzelfde over :D

09 Nov 2007, 12:41
nieuw in de eerste ploeg

Da zeiden ze over de Roel ook vorig seizoen toen bekend werd gemaakt dat hij naar ons kwam. Maar ge ziet… :dans:

09 Nov 2007, 12:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Als ge ziet hoe mannen lijk een Troch en een Van Den Brande - waarvan gezegd werd dat ze niet de gemakkelijkste waren - perfect in deze groep ingepast geraakt zijn dan denk ik dat we daarvan geen schrik moeten hebben. Al is het bij een groep bij komen terwijl het seizoen al bezig is wel niet echt een ideale situatie natuurlijk.

09 Nov 2007, 13:02
forumlegende

Toch al lovende kritieken gehoord over die Boussoufa. Een technisch begaafde en pijlsnelle spits. Een wapen als je 't mij vraagt gezien de meeste verdedigers in derde nationale heel statisch zijn...

09 Nov 2007, 14:17
Scholier

Dani schreef:
Toch al lovende kritieken gehoord over die Boussoufa. Een technisch begaafde en pijlsnelle spits. Een wapen als je 't mij vraagt gezien de meeste verdedigers in derde nationale heel statisch zijn...

sterk is hij ongetwijfeld....zelfs beresterk. Ben benieuwd of hij zo sterk is in een competitiematch....

09 Nov 2007, 14:41
Nationale Ploeg

schliebe schreef:
Dani schreef:

sterk is hij ongetwijfeld....zelfs beresterk. Ben benieuwd of hij zo sterk is in een competitiematch....

Waarom heeft hij bij jullie geen minuut in de competitie gespeeld?

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

09 Nov 2007, 14:47
Nationale Ploeg

Titus schreef:
schliebe schreef:
Dani schreef:

Waarom heeft hij bij jullie geen minuut in de competitie gespeeld?

waarschijnlijk racisme

09 Nov 2007, 14:55
Scholier

hij pastte zich niet in de groep. Hij heeft er ook alles voor gedaan. Door z'n sterke prestaties in de oefenwedstrijden heeft men (wie ? managers zeker...) hem de hemel beloofd. Hij zou in contact geweest met andere ploegen (dewelke ?) waar hij meer kon verdienen. Het probleem is dat hij z'n contract al getekend had. Sindsdien heeft hij alles gedaan om aan de deur gezet te worden en op 't gemakske bij een andere ploeg te gaan.
Dit verhaal toon in ieder geval dat z'n mentaliteit niet top is.

Dat hij zo blijft doen. Met zo'n mentaliteit geraakt ge niet ver zelfs als ge talent hebt.
Hij zal natuurlijk "goed" verwelkomt zijn op Tivoli (see you 8/12 ;) )
Alhoewel dat de mensen bij ons niet van wakker liggen. Het is maar een mercenaire zoals een ander....

09 Nov 2007, 15:36
forumlegende

Wat een fantastisch Nederlands fabriceert onze vriend Schliebe ! Respect !

We zullen hem hier wel in toom houden. Het bevestigd mijn vermoeden dat het geen sukkelaar is. Snel, technisch begaafd en kan blijkbaar nog een goal maken ook !

:zat:

09 Nov 2007, 15:45
forumlegende

Het bevestigt.. :oops:

09 Nov 2007, 15:46
Nationale Ploeg

schliebe schreef:
hij pastte zich niet in de groep. Hij heeft er ook alles voor gedaan. Door z'n sterke prestaties in de oefenwedstrijden heeft men (wie ? managers zeker...) hem de hemel beloofd. Hij zou in contact geweest met andere ploegen (dewelke ?) waar hij meer kon verdienen. Het probleem is dat hij z'n contract al getekend had. Sindsdien heeft hij alles gedaan om aan de deur gezet te worden en op 't gemakske bij een andere ploeg te gaan.
Dit verhaal toon in ieder geval dat z'n mentaliteit niet top is.

Dat hij zo blijft doen. Met zo'n mentaliteit geraakt ge niet ver zelfs als ge talent hebt.
Hij zal natuurlijk "goed" verwelkomt zijn op Tivoli (see you 8/12 ;) )
Alhoewel dat de mensen bij ons niet van wakker liggen. Het is maar een mercenaire zoals een ander....

Leuke match, we kijken er naar uit. Eerst gaan frieten eten in dat smal straatje waar je door moet om naar dat ziekenhuis te rijden. Op de hoek van die straat staan verkeerslichten en is een cafe. Daar een goeie honderd meter voor, weg van het stadion. Tof fritkotje.

Nu we jou aan de lijn hebben, in de walen bakken ze regelmatig heel dunnen steak in een frituur. Trekt dat op iets eigenlijk? Ziet er wel lekker uit...

09 Nov 2007, 16:08
Scholier

de cafe (le raaleur) bestaat jammer genoeg niet meer. De eigenaar was........Filippo Gaone onze voorzitter. Door z'n financiële problemen moest hij de cafe sluiten tot onze grote spijt :dom:

hé wel, ik kon beter zwijgen. Tot mijn grote verbazing in de cafe le Raaleur van de week terug open. :dans:

Wat een week-end vol met goed nieuws. La Lou sta nu op kop met den iendracht. 't is te hopen dat het zo blijft tot begin december. Sint-Maarten is bij jullie al gepasseerd maar bij ons moet Sinter klaas nog komen hé :grijns:

Laatst gewijzigd door schliebe op 12 Nov 2007, 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.

09 Nov 2007, 17:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 149