|
|
| Pagina 80 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
parol schreef: Timoilsjt schreef: Bakkie schreef: Merci Michel,eindelijk iemand die een duidelijk antwoord geeft van de vzw,de rest laat zich lekker van den dommen en discuteren maar mee,of zijn de andere leden dan niet op de hoogte ?? Dag bakkie, het gaat niet over 'zoch van den dommen auven' maar - en dan spreek ik voor mij persoonlijk, doch ik denk dat er nog veel in hetzelfde schuitje zitten - een gebrek aan tijd om van alles op de hoogte te kunnen zijn. Zoals je weet doen de vzw-leden al die inspanningen voor onze club, bovenop hun dagelijkse job, gezin en diverse vrijetijdsbestedingen. Het is dan ook niet altijd evident om elk vzw-lid onmiddellijk van elk gesprek, telefoontje,... op de hoogte te stellen of te zijn, en in mijn ogen ook niet nodig. Laten we hopen dat op korte termijn er meer klaarheid komt in het overnamedossier en dat we terug allemaal als eendrachtige supporters op 't tribun kunnen staan. ![]() Ik zou vooral willen oproepen tot kalmte. Het nieuwe beleidstrio is goed bezig om de situatie en de pijnlijke erfenis van EA grondig te analyseren en stappen vooruit te zetten. Geef hun wat tijd. Hoelang nog, want ik zou graag de wederopstanding van ons club nog willen meemaken. Ik kan begrijpen dat sommige fans ongeduldig en wantrouwig worden, we zijn nu al een dikke maand verder en je hoort of je ziet nog niets van enige verandering, bv. eventuele nieuwe sponsor(s )... Een positief signaal of een stand van zaken doorgeven kan wonderen doen, nu hoor je telkens weer hetzelfde liedje we zijn nog achter de schermen aan 't onderhandelen, dat weet ne zot ook, voor ons lijkt het of ze nog geen stap verder zijn. Natuurlijk met den derby in zicht staan de zenuwen strak gespannen, een overwinning op Dender en de carnavalmatch winnen is genoeg om het genezingsproces te bevorderen bij de zwaar beproefde iendrachtfan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jan 2016, 10:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Hugo schreef: parol schreef: Timoilsjt schreef: Dag bakkie, het gaat niet over 'zoch van den dommen auven' maar - en dan spreek ik voor mij persoonlijk, doch ik denk dat er nog veel in hetzelfde schuitje zitten - een gebrek aan tijd om van alles op de hoogte te kunnen zijn. Zoals je weet doen de vzw-leden al die inspanningen voor onze club, bovenop hun dagelijkse job, gezin en diverse vrijetijdsbestedingen. Het is dan ook niet altijd evident om elk vzw-lid onmiddellijk van elk gesprek, telefoontje,... op de hoogte te stellen of te zijn, en in mijn ogen ook niet nodig. Laten we hopen dat op korte termijn er meer klaarheid komt in het overnamedossier en dat we terug allemaal als eendrachtige supporters op 't tribun kunnen staan. ![]() Ik zou vooral willen oproepen tot kalmte. Het nieuwe beleidstrio is goed bezig om de situatie en de pijnlijke erfenis van EA grondig te analyseren en stappen vooruit te zetten. Geef hun wat tijd. Hoelang nog, want ik zou graag de wederopstanding van ons club nog willen meemaken. Ik kan begrijpen dat sommige fans ongeduldig en wantrouwig worden, we zijn nu al een dikke maand verder en je hoort of je ziet nog niets van enige verandering, bv. eventuele nieuwe sponsor(s )... Een positief signaal of een stand van zaken doorgeven kan wonderen doen, nu hoor je telkens weer hetzelfde liedje we zijn nog achter de schermen aan 't onderhandelen, dat weet ne zot ook, voor ons lijkt het of ze nog geen stap verder zijn. Natuurlijk met den derby in zicht staan de zenuwen strak gespannen, een overwinning op Dender en de carnavalmatch winnen is genoeg om het genezingsproces te bevorderen bij de zwaar beproefde iendrachtfan. ![]() Tis toch nie dat die mensen al lang bezig zijn hé, dus wat geduld moet kunnen denk ik. Het stort van De Roose verdwijnt niet op een paar weken. _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Jan 2016, 10:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
boys, please hold your horses for a while
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Jan 2016, 10:49 |
|
|
Ancien
Mariner schreef: Hugo schreef: parol schreef: Ik zou vooral willen oproepen tot kalmte. Het nieuwe beleidstrio is goed bezig om de situatie en de pijnlijke erfenis van EA grondig te analyseren en stappen vooruit te zetten. Geef hun wat tijd. Hoelang nog, want ik zou graag de wederopstanding van ons club nog willen meemaken. Ik kan begrijpen dat sommige fans ongeduldig en wantrouwig worden, we zijn nu al een dikke maand verder en je hoort of je ziet nog niets van enige verandering, bv. eventuele nieuwe sponsor(s )... Een positief signaal of een stand van zaken doorgeven kan wonderen doen, nu hoor je telkens weer hetzelfde liedje we zijn nog achter de schermen aan 't onderhandelen, dat weet ne zot ook, voor ons lijkt het of ze nog geen stap verder zijn. Natuurlijk met den derby in zicht staan de zenuwen strak gespannen, een overwinning op Dender en de carnavalmatch winnen is genoeg om het genezingsproces te bevorderen bij de zwaar beproefde iendrachtfan. ![]() Tis toch nie dat die mensen al lang bezig zijn hé, dus wat geduld moet kunnen denk ik. Het stort van De Roose verdwijnt niet op een paar weken. Da bovenste was een grapje copaing en diene mesthoop is ook gemaakt door voorgangers daarna hebben ze er de laatste jaren nog wat vuiligheid bijgekapt. Geif mor gaas zondag! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jan 2016, 11:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
zwetzat schreef: iendrachter schreef: Bakkie schreef: Kan er mij hier iemand een goede reden geven waarom de stad borg moet staan voor de rsz schulden Om het zo mooi te zeggen 'verder doen onder de huidige vorm' is ook verder doen met de huidige schulden en met de huidige mensen. De rekker van het beroemde potje van 1 a 2 miljoen is precies al een beetje uit gerokken. Die rsz schulden zijn idd niet de schuld van de stad, maar voor mij zijn zij ook voor een groot deel verantwoordelijk door de afbraak van de K en deze te vervangen door die tent die er nu staat. Je kan toch niet ontkennen dat er sinds die partytent en het afspringen van de grond voor een nieuw stadion in Erembodegem veel minder volk komt kijken? En dus minder inkomsten ook. Daar nog FDR bij die zonder visie geld blijven pompen is tot zijn eigen bedrijf er aan failliet gegaan is en de situatie onhoudbaar geworden is. Ann VDS was inderdaad aanwezig zondag, maar zij is samen met die Patrick Jacobs de enige politieker die regelmatig nog eens komt kijken, dus daar moet niks positief achter gezocht worden. Is Derowood failliet ? hebben bescherming tegen schuldeisers aangevraagd dus ja zo goed als |
| 28 Jan 2016, 16:36 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Timoilsjt schreef: Bakkie schreef: Merci Michel,eindelijk iemand die een duidelijk antwoord geeft van de vzw,de rest laat zich lekker van den dommen en discuteren maar mee,of zijn de andere leden dan niet op de hoogte ?? Dag bakkie, het gaat niet over 'zoch van den dommen auven' maar - en dan spreek ik voor mij persoonlijk, doch ik denk dat er nog veel in hetzelfde schuitje zitten - een gebrek aan tijd om van alles op de hoogte te kunnen zijn. Zoals je weet doen de vzw-leden al die inspanningen voor onze club, bovenop hun dagelijkse job, gezin en diverse vrijetijdsbestedingen. Het is dan ook niet altijd evident om elk vzw-lid onmiddellijk van elk gesprek, telefoontje,... op de hoogte te stellen of te zijn, en in mijn ogen ook niet nodig. Laten we hopen dat op korte termijn er meer klaarheid komt in het overnamedossier en dat we terug allemaal als eendrachtige supporters op 't tribun kunnen staan. ![]() Ale dan is het anders dan vroeger,toen er een bommetje verscheen ergens in de pers of op facebook gingen de mails als zoete broodjes over en weer en nu was er maar een persoon van de vzw op de hoogte,tijden veranderen blijkbaar. voor alles is er een gepaste uitleg natuurlijk,had jij s'morgens geen mail gekregen van iemand wat het standpunt van de cd&v betrof? en dit ook poste in de topic van de vzw en dan nu komen posten dat je geen tijd hebt om het forum te volgen.Da van de CD&V zal ekik toch ni geweest zen want ik em een ander signatuur ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Jan 2016, 16:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Sommigen van de vzw beginnen op ne nest politiekers te gelijken,liegen wanneer het hun past,communiceren wanneer het hun past en draaien met de wind wanneer het hun best past
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 29 Jan 2016, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Jan 2016, 16:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Sommigen van de vzw beginnen op ne nest politiekers te gelijken,liegen wanneer het hun past,communiceren wanneer het hun past en draaien met de wind wanner het hun best past ![]() Gij doet anders ook uw best de laatste tijd hoor. Jawadde seg. Beetje gefrustreerd? |
| 29 Jan 2016, 16:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Jean schreef: Bakkie schreef: Sommigen van de vzw beginnen op ne nest politiekers te gelijken,liegen wanneer het hun past,communiceren wanneer het hun past en draaien met de wind wanner het hun best past ![]() Gij doet anders ook uw best de laatste tijd hoor. Jawadde seg. Beetje gefrustreerd? gefrustreerd bijlange niet manneken,ik ben trouwens zelf opgestapt e omdat ik niet akkoord was met de gang van zaken,dus waarom zou ik dan gefrustreerd moeten lopen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Jan 2016, 16:51 |
|
|
Knaap
Ik kaan den Bakkie al jooooren, et iejnegste woor dat em gefrustreeird zou kennen vér werren es as ze zoin bier afpakken.
_________________ Proud member "Den natten toeig" |
| 29 Jan 2016, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Dirk II schreef: Ik kaan den Bakkie al jooooren, et iejnegste woor dat em gefrustreeird zou kennen vér werren es as ze zoin bier afpakken. ------------- Mannen, Wat is momenteel het probleem? Behoudens de bewogen toestand van de club? - De Roose is geneutraliseerd en kan geen verdere schade meer toebrengen - De club is in handen van PLJ, een van de weinigen die deze scheef gertokken toestand kan rechtzetten, ... mits het nodige geduld. (...maar dat moeten sommige supporters eerst nog aanleren) - De VZW heeft geen macht, maar houdt nauwgezet de toestand in het vizier, en kan haar rol spelen als klokkenluider, als het nodig is. - De onwetendheid over ons reddingplan, en de figuren achter de schermen heeft de meesten terécht zorgen gemaakt. (zoals bvb bij mezelf). Deze sluier werd grotendeels opgelicht; door de bekendmaking van de aanpak door PLJ: Doorgelicht wat zijn bekwaamheden zijn. Hij is de enige die 'vertrouwen' kan brengen, bij de ganse entourage van onze club. Laat hem aub bedacht verder werken, zonder dat wij van naaldje tot draadje moeten weten, wat er élke keer al gedaan is... Wat konden wij over enkele maanden; misshien nog beter verwachten? ....over nakend catastrofaal einde van Den Iendracht? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Jan 2016, 16:58 |
|
|
Knaap
pattaboem schreef: Dirk II schreef: Ik kaan den Bakkie al jooooren, et iejnegste woor dat em gefrustreeird zou kennen vér werren es as ze zoin bier afpakken. ------------- Mannen, Wat is momenteel het probleem? Behoudens de bewogen toestand van de club? - De Roose is geneutraliseerd en kan geen verdere schade meer toebrengen - De club is in handen van PLJ, een van de weinigen die deze scheef gertokken toestand kan rechtzetten, ... mits het nodige geduld. (...maar dat moeten sommige supporters eerst nog aanleren) - De VZW heeft geen macht, maar houdt nauwgezet de toestand in het vizier, en kan haar rol spelen als klokkenluider, als het nodig is. - De onwetendheid over ons reddingplan, en de figuren achter de schermen heeft de meesten terécht zorgen gemaakt. (zoals bvb bij mezelf). Deze sluier werd grotendeels opgelicht; door de bekendmaking van de aanpak door PLJ: Doorgelicht wat zijn bekwaamheden zijn. Hij is de enige die 'vertrouwen' kan brengen, bij de ganse entourage van onze club. Laat hem aub bedacht verder werken, zonder dat wij van naaldje tot draadje moeten weten, wat er élke keer al gedaan is... Wat konden wij over enkele maanden; misshien nog beter verwachten? ....over nakend catastrofaal einde van Den Iendracht? Eeuhm en woor em ekik et tegendiejl beweerjd, of iemand "in het vizier" genomen ? Foitelék ein, begroipek aane quote nie op moin reakse ? _________________ Proud member "Den natten toeig" |
| 30 Jan 2016, 18:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Vergadering tussen club en stad
Vrijdagochtend heeft er een vergadering plaatsgevonden tussen de stad en de ploeg rond de nieuwe investeerder. De gesprekken waren zeer constructief en verliepen in alle sereniteit zonder dat er concrete beslissingen werden genomen. |
| 31 Jan 2016, 10:11 |
|
|
Ancien
witteken schreef: Vergadering tussen club en stad Vrijdagochtend heeft er een vergadering plaatsgevonden tussen de stad en de ploeg rond de nieuwe investeerder. De gesprekken waren zeer constructief en verliepen in alle sereniteit zonder dat er concrete beslissingen werden genomen. Vergaderingen hebben ze hierover al genoeg gehad mijn gedacht, ze kennen het huishouden van den iendracht beter dan gelijk wie, als er eerstdaags niets uit de bus komt vrees ik dat we zullen moeten wachten tot de volgende verkiezingen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 31 Jan 2016, 10:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hugo schreef: witteken schreef: Vergadering tussen club en stad Vrijdagochtend heeft er een vergadering plaatsgevonden tussen de stad en de ploeg rond de nieuwe investeerder. De gesprekken waren zeer constructief en verliepen in alle sereniteit zonder dat er concrete beslissingen werden genomen. Vergaderingen hebben ze hierover al genoeg gehad mijn gedacht, ze kennen het huishouden van den iendracht beter dan gelijk wie, als er eerstdaags niets uit de bus komt vrees ik dat we zullen moeten wachten tot de volgende verkiezingen. ![]() Vandaag stukje van de zevende dag gezien, de manager van R Antwerp FC is daar komen spreken. Ook daar wachten hun supporters op een handtekening Van Decuyper, van een intentieverklaring (waarvan men over de inhoud niet heeft uit gewijd). Is precies niet enkel bij ons dat ze moeilijk doen over concrete daden. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Jan 2016, 21:27 |
|
| Pagina 80 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 152 Volgende |