Artikels - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Bij het regionale nieuws staat er ook een positief artikel ivm onzen Iendracht.

Huurcontract stadion EA is rond
Club mag aan gunsttarief Pierre Cornelisstadion gebruiken
Wat staat erin:
EA mag haar eersteklassestadion en de jeugdinfrastructuur op de Zandberg van de stad huren voor € 1930 per maand. Bij degradatie of verlies van stamnummer wordt het contract verbroken.
€ 1930 is een vierde van de geschatte waarde. Andere Aalsterse sportverenigingen huren aan een tweede van de prijs, maar EA en Okapi krijgen een gunsttarief omdat ze een belangrijke maatschappelijke rol vervullen. EA zal pas over 77 maanden haar eerste euro huur betalen. De stad koopt met dit uitstel van huur alle investeringen die de club deed, zo'n € 210.000.
"Pierre Corneel is een stadion eerste klasse waardig. We willen nu zo snel mogelijk naar tweede klasse en de eindronde spelen. De club is nu financieel gezond en zal de volgende jaren telkens proberen te promoveren," hoopt Schots.

26 Okt 2006, 8:36
Duivelke

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
elfahem schreef:
EENDRACHT AALST
De Brandt, Aalst
Wij als echte supporters van Eendracht Aalst zijn dolblij dat het goed gaat met onze club. Spijtig genoeg vrees ik dat onze huidige trainer, de heer De Wilde, stokken in de wielen aan het steken is. Meer en meer spelers willen koste wat het kost weg. Enkel en alleen omdat de trainer niet luistert naar wat er leeft binnen de groep. Zaai geen tweedracht aub.
(via sms 4545)

:shock: T is zeker geen familie van mij, anders :boks:

26 Okt 2006, 9:02
Vaste Waarde

elfahem schreef:
EENDRACHT AALST
De Brandt, Aalst
Wij als echte supporters van Eendracht Aalst zijn dolblij dat het goed gaat met onze club. Spijtig genoeg vrees ik dat onze huidige trainer, de heer De Wilde, stokken in de wielen aan het steken is. Meer en meer spelers willen koste wat het kost weg. Enkel en alleen omdat de trainer niet luistert naar wat er leeft binnen de groep. Zaai geen tweedracht aub.
(via sms 4545)

Schandalig !!! Ge moet het maar durven om U "echte supporter" te noemen als ge zoiets even naar de krant gaat sturen ... dat noem ik pas tweedracht zaaien. :dom: :dom: :dom: :dom: :dom: :dom:

26 Okt 2006, 9:03
Freak

Leeftijd: 45
Ajuin schreef:
elfahem schreef:
EENDRACHT AALST
De Brandt, Aalst
(via sms 4545)

Schandalig !!! Ge moet het maar durven om U "echte supporter" te noemen als ge zoiets even naar de krant gaat sturen ... dat noem ik pas tweedracht zaaien. :dom: :dom: :dom: :dom: :dom: :dom:

dienen de brandt zou beter dan een voorbeeld geven wat onze trainer dan precies doet. En of er spelers wegwillen lijkt mij weinig waarschijnlijk...

26 Okt 2006, 9:06
nieuw in de eerste ploeg

voor ge denkt da ik het ben, ik ben het niet eh dat artikel :D en ge moet ook begrijpen dat ik ier geen namen ga noemen qua bronnen maar er is sprake dat Vandenbulcke het zou willen afstappen en dat zou dan ook waarschijnlijk het einde worden van Glorieux bij EA. Beiden zijn het namelijk niet eens met de rol die ze in dit team krijgen. Tevens zijn er spelers die problemen hebben met het feit dat ze niet bij de wedstrijdkern geraken terwijl er niets op hun aan te merken is.
Ikzelf vind het bijvoorbeeld enorm merkwaardig dat een Clegy Wambacq nieteens op de bank zit terwijl Delanghe dat wel mag en diene dat beweerd dat op basis van kwaliteiten Clegy niet beter is diene moet dringend is gaan trainingen bekijken en reservewedstrijden.
Maar ik vermoed dat het onder andere een Lorré is die niet tevreden is dat hij zijn kans niet meer krijgt of is die gekwetst ?

26 Okt 2006, 9:47
Freak

El Falco schreef:
voor ge denkt da ik het ben, ik ben het niet eh dat artikel :D en ge moet ook begrijpen dat ik ier geen namen ga noemen qua bronnen maar er is sprake dat Vandenbulcke het zou willen afstappen en dat zou dan ook waarschijnlijk het einde worden van Glorieux bij EA. Beiden zijn het namelijk niet eens met de rol die ze in dit team krijgen. Tevens zijn er spelers die problemen hebben met het feit dat ze niet bij de wedstrijdkern geraken terwijl er niets op hun aan te merken is.
Ikzelf vind het bijvoorbeeld enorm merkwaardig dat een Clegy Wambacq nieteens op de bank zit terwijl Delanghe dat wel mag en diene dat beweerd dat op basis van kwaliteiten Clegy niet beter is diene moet dringend is gaan trainingen bekijken en reservewedstrijden.
Maar ik vermoed dat het onder andere een Lorré is die niet tevreden is dat hij zijn kans niet meer krijgt of is die gekwetst ?

kijk hé in ieder team dat goed draait, kan niet iedereen spelen. Die andere spelers zijn ook goed, en hebben hun waarde, maar zoals het team nu draait, is er weinig reden om te wijzigen. En dat is dikke pech voor hen...

26 Okt 2006, 9:50
Nationale Ploeg

De ploeg wint, dus de trainer heeft gelijk...

26 Okt 2006, 9:52
Freak

elfahem schreef:
De ploeg wint, dus de trainer heeft gelijk...

stel nu, van den bulcke, glorieux, lorré in de ploeg = ok

maar wie gaat ge eruit doen voor deze mannen = landuyt, dugardein of Verheyden en arnold of claessens???

sorry nie komen zeveren. Bankzitters zijn altijd ontevreden, dat is een beetje normaal, maar het is nu zo.

en wat wambacq betreft , een match bij de reserven is nog altijd geen match met de eerste ploeg...

26 Okt 2006, 9:56
Nationale Ploeg

Flippen, ik zeg toch dat de Patten niks moet veranderen aan zijn ploeg...

26 Okt 2006, 10:01
Freak

jaja sorry torphantom, verkeer gereplied, twas eigenlijk als reactie op El Falco en nie op El Fahem. Mijn excuses...

26 Okt 2006, 10:03
Nationale Ploeg

kzou zeggen: rode kaart !!

26 Okt 2006, 10:07
Freak

elfahem schreef:
kzou zeggen: rode kaart !!

da zou dan de eerste uit mijn carriere worden... :snif:

26 Okt 2006, 10:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Er moet toch iets van aan de hand zijn. Van den Bulcke heeft na een gesprek met het bestuur zicht spontaan weer aan gesloten bij het B-elftal. Het is dus niet allemaal rozegeur en maneschijn.

26 Okt 2006, 10:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
El Falco schreef:

diene liep bij de laatste thuismatch op krukken

26 Okt 2006, 10:57
Nationale Ploeg

Spees schreef:
El Falco schreef:

diene liep bij de laatste thuismatch op krukken

We kunnen dus stellen dat hij gekwetst is.

26 Okt 2006, 11:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 497