|
|
| Pagina 82 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ex-spelers
Hugo schreef: Ferrera geblesseerd bij vieren strafschop van Melli Assistent-coach Manu Ferrera blesseerde zich woensdag tijdens de bekermatch tegen Club Brugge (4-4) na de beslissende penalty van Melli in de strafschoppenreeks (4-2). Ferrera sprong iets te enthousiast recht en liep daarbij een flinke spierscheur op in de hamstring. ![]() |
| 29 Okt 2011, 13:35 |
|
|
Ancien
Vladan Kujovic: ‘Trainer wil Colin rust geven'
Vladan Kujovic kreeg de voorkeur op Colin Coosemans in doel bij Club Brugge. De 33-jarige Servische ex-speler van onder andere Aalst, RodaJC, Lierse en WillemII werd deze zomer gehaald als tweede keeper. Maar na enkele mindere prestaties van Colin Coosemans stond hij in doel in Birmingham. ‘Ik had natuurlijk lang geen belangrijke match meer gekeept, dan moet je gewoon je job doen en geen gekke dingen uithalen', zei Kujovic. ‘Het was belangrijk om secuur te zijn en ook rust te brengen met mijn ervaring. Ik wist pas bij de bespreking voor de match dat ik zou spelen. Maar Colin moet mij niet zien als een concurrent. Hij weet ook dat ik veertien jaar ouder ben. We praten veel met elkaar. Ik ben er om hem te helpen. Ik vond Colin niet eens zo slecht de laatste tijd. Maar bij een topclub ziet men natuurlijk iedere fout. De trainer wil Colin nu even rust gunnen. Na Genk had hij het even moeilijk. Het ontslag van de coach was natuurlijk een extra piek. De laatste twee weken waren erg raar. Tot tien dagen geleden liep alles perfect. Daarna kwam er wat onrust in de groep door die nederlagen.' Na vier nederlagen op rij speelde Club gisteren gelijk, maar gaf wel opnieuw een voorsprong weg. Kujovic: ‘Het is niet zo dat je aan de rust de schrik zag op de gezichten van de spelers. Het zit niet in de hoofden.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Nov 2011, 14:20 |
|
|
forumlegende
Het zou een droom zijn als het tot een transfer : Chelsea toont interesse in Dries Mertens
|
| 12 Jan 2012, 20:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Niet Thibaut Courtois, niet Axel Witsel, maar Matias Suarez won gisteren de Gouden Schoen 2011. De Anderlecht-speler deed dat zoals De Bilde in 1994 door zijn punten te verzamelen in de tweede stemronde. (Bron: De Standaard).
Those were the days... |
| 12 Jan 2012, 21:23 |
|
|
Junior
De eerste nieuwe aanwinst van KSK: Thomas Troch.
Thomas Troch, afkomstig van Coxyde (derde klasse), is de eerste wintertransfer. Thomas is een echte "nummer 10" die bovendien zeer gemakkelijk scoort. Hij is speelgerechtigd voor de thuiswedstrijd op zaterdag 14 januari tegen Harelbeke! We verwelkomen Thomas van harte en wensen hem veel geluk bij KSK. - KSK heeft nu ook een tweede transfer gerealiseerd: Benjamin Kabongo. Benjamin is een flankspeler met de Belgische nationaliteit maar met Congolese roots. Hij doorliep de jeugdrangen van Anderlecht en schopte het tot jeugdinternationaal. Hij trok daarna naar een Armeense ploeg uit eerste klasse. Benjamin wil echter opnieuw in België voetballen en hoopt zijn voetbalgeluk terug te vinden bij KSK Maldegem. We verwelkomen hem van harte en wensen hem veel geluk toe. http://www.skmaldegem.be |
| 12 Jan 2012, 21:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Sportingcat schreef: De eerste nieuwe aanwinst van KSK: Thomas Troch. Thomas Troch, afkomstig van Coxyde (derde klasse), is de eerste wintertransfer. Thomas is een echte "nummer 10" die bovendien zeer gemakkelijk scoort. Hij is speelgerechtigd voor de thuiswedstrijd op zaterdag 14 januari tegen Harelbeke! We verwelkomen Thomas van harte en wensen hem veel geluk bij KSK. - KSK heeft nu ook een tweede transfer gerealiseerd: Benjamin Kabongo. Benjamin is een flankspeler met de Belgische nationaliteit maar met Congolese roots. Hij doorliep de jeugdrangen van Anderlecht en schopte het tot jeugdinternationaal. Hij trok daarna naar een Armeense ploeg uit eerste klasse. Benjamin wil echter opnieuw in België voetballen en hoopt zijn voetbalgeluk terug te vinden bij KSK Maldegem. We verwelkomen hem van harte en wensen hem veel geluk toe. http://www.skmaldegem.be Ik vrees voor Thomas dat vierde nog het hoogst haalbare is - speelde amper bij Coxyde die toch een pak sterkhouders heeft moeten laten gaan voor aanvang van dit seizoen. Logisch dus dat hij daar vertrok. Dat hij nu zo moet afzakken... Pijnlijk. De Kabongo is een ander verhaal - kreeg hier een contract nadat hij binnen het eerste halfuur tijdens een reservenwedstrijd tegen Wetteren drie doelpunten maakte (waarvan 2 echte beauties). Kreeg in de rust prompt een contract hier, maar een succes werd dat niet. Is enorm snel maar miste heel veel overzicht. Blijf erbij dat hij specifieke kwaliteiten heeft die je in een ploeg goed kan gebruiken als je hem heel veel coacht en hem op zijn beste positie uitspeelt (zwervende spits rond een targetman). Bij ons had hij bovendien het ongeluk dat hij onder de grootste blundertrainer aller tijden moest opdraven - Dillen - die het een niet voor zwartjes had en twee van tactiek geen kaas heeft gegeten. Is na ons naar URS du Centre gegaan waar hij denk ik toch 15 goals wist te maken en daardoor mocht gaan testen (samen met Glouftsis - toen nog bij Boom) in de US. Dat hij binnengehaald wordt als flankspeler, dat lijkt me niet slim. Heeft niet het overzicht en niet de passing... Het is niet omdat iemand snel is dat je hem maar op de kant moet gooien hé. Gaan er bij Maldegem veel meer aan hebben als ze hem een centrale rol geven, mark my words... |
| 13 Jan 2012, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Iemand enig idee waar Cedric Boto nu speelt?
|
| 13 Jan 2012, 16:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
AlostanA schreef: Iemand enig idee waar Cedric Boto nu speelt? Ik dacht dat hij na Zottegem naar Rode-Verrewinkel was verkast, maar of hij daar nog zit??? |
| 13 Jan 2012, 16:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Wie kan me helpen? Ik zoek naar de naam van de spits, destijds bij ons in 3de hij kwam van Willebroek geloof ik. Het was een vlotscorende spits, die jammer genoeg een blessure opliep toen...Zwart haar...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Jan 2012, 20:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Walraevens ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Jan 2012, 20:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Nee, die is het niet. Ik dacht toch dat hij van Willebroek kwam, kon ook Bornem zijn.
| 30 Jan 2012, 20:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Delie?
![]() |
| 30 Jan 2012, 20:36 |
|
|
Ancien
Als hij bij ons kwam was hij toch al gekend als vlotscorend...
| 30 Jan 2012, 20:37 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Devoeght? Al kwam die zeker niet van Bornem of Willebroek ...
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Jan 2012, 20:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
devoeght?
kwam wel niet van bornem of willebroek dacht ik |
| 30 Jan 2012, 20:38 |
|
| Pagina 82 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 215 Volgende |