|
|
| Pagina 82 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
eendrachter'80 schreef: Bartos schreef: marc2 schreef: Zou die speler door troch getipt zijn ? ![]() Die twee broers Gaye zijn toch wel namen in derde klasse hoor. Als ge als bestuur al nen andere speler zou nodig hebben om die te leren kennen, zou ge nie goe bezig zijn. Mr Bartos wat heb jij tegen het nieuwe bestuur laat die mensen maar doen ook al zijn zij getipt door een speler ? en dan. Als jij wilt zien wat Mr De Ridder heeft binnen gehaald zonder getipt te zijn wat was dat man nen hele boel krabbers.Weet jij wat men hier moet doen dat is het nieuwe bestuur een kans geven om zich te bewijzen ook het one man bestuur van De Ridder heeft zijn kans gekregen om hem te bewijzen maar is de laaste twee jaar volledig gebuisd zoals men dat in schooltermen zou noemen. Ik ben er bijna zeker van dat wij volgen seizoen een schitterend Jaar zullen mee maken. EENDRACHT VOORUIT. ![]() Ik zeg toch helemaal niks tegen het bestuur . Ik zeg gewoon dat ge die mannen moet kennen, ik heb der geen flauw benul van of dat al dan niet het geval is, of ze al dan niet door nen andere speler getipt zijn, ik ga ze dan ook niet gaan afrekenen op iets waar ik niet van op de hoogte ben hé. Ik wou gewoon zeggen dat ze die broers wel zullen kennen zonder daarvoor nen tip van Troch nodig te hebben zeker. Dus absoluut geen kritiek naar het bestuur toe.Ik vraag me ondertussen trouwens serieus af wanneer gij eindelijk eens iets op een normale manier gaat kunnen zeggen. |
| 30 Apr 2009, 15:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zelfs met een sterke kern aan de aftrap te brengen garandeert je dat nog geen titel !!
Een goeie kwalitatieve kern bezit nog minstens even belangrijke neveningredienten. 1) Leiderschap Onze ploeg heeft dringend ( !) een echte leider nodig .....iemand waar men naar opkijkt en die gezag op een natuurlijke manier kan afdwingen.... Ik dacht dat flippo dat ging worden maar blijkbaar heeft hij zich in die hoedanigheid niet opgeworpen.... Een troch zou ik een mooie kapitein vinden !! 2) Een ploeg die gezamenlijk naar 1 doel toewerkt !!! de titel !! Mannen die vanaf speeldag 1 voor mekander door een absoluut vuur willen gaan VECHTLUST ! en MENTALITEIT ! woorden die bij ons dit seizoen niet op het krijtbord zijn geschreven of die compleet in de wind zijn geslagen .... Dit seizoen allemaal technisch stuk voor stuk meer dan behoorlijk, mentaliteit en vechtlust minder dan normaal..... |
| 30 Apr 2009, 15:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Zelfs met een sterke kern aan de aftrap te brengen garandeert je dat nog geen titel !! Een goeie kwalitatieve kern bezit nog minstens even belangrijke neveningredienten. 1) Leiderschap Onze ploeg heeft dringend ( !) een echte leider nodig .....iemand waar men naar opkijkt en die gezag op een natuurlijke manier kan afdwingen.... Ik dacht dat flippo dat ging worden maar blijkbaar heeft hij zich in die hoedanigheid niet opgeworpen.... Een troch zou ik een mooie kapitein vinden !! 2) Een ploeg die gezamenlijk naar 1 doel toewerkt !!! de titel !! Mannen die vanaf speeldag 1 voor mekander door een absoluut vuur willen gaan VECHTLUST ! en MENTALITEIT ! woorden die bij ons dit seizoen niet op het krijtbord zijn geschreven of die compleet in de wind zijn geslagen .... Dit seizoen allemaal technisch stuk voor stuk meer dan behoorlijk, mentaliteit en vechtlust minder dan normaal..... Ik denk dat we qua leiderschap met Verheyden en dus hopelijk ook Troch toch serieuze aanwinsten hebben hé. Die mannen toonden zich de voorbije seizoenen toch als echte leiders. Ik hoop nu juist dat die Brecht Moreels of eventueel nog een nieuwe verdediger ook wat over leiderschap beschikt, want daar verliest ge natuurlijk wel Dessaer. |
| 30 Apr 2009, 15:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: marc2 schreef: Zelfs met een sterke kern aan de aftrap te brengen garandeert je dat nog geen titel !! Een goeie kwalitatieve kern bezit nog minstens even belangrijke neveningredienten. 1) Leiderschap Onze ploeg heeft dringend ( !) een echte leider nodig .....iemand waar men naar opkijkt en die gezag op een natuurlijke manier kan afdwingen.... Ik dacht dat flippo dat ging worden maar blijkbaar heeft hij zich in die hoedanigheid niet opgeworpen.... Een troch zou ik een mooie kapitein vinden !! 2) Een ploeg die gezamenlijk naar 1 doel toewerkt !!! de titel !! Mannen die vanaf speeldag 1 voor mekander door een absoluut vuur willen gaan VECHTLUST ! en MENTALITEIT ! woorden die bij ons dit seizoen niet op het krijtbord zijn geschreven of die compleet in de wind zijn geslagen .... Dit seizoen allemaal technisch stuk voor stuk meer dan behoorlijk, mentaliteit en vechtlust minder dan normaal..... Ik denk dat we qua leiderschap met Verheyden en dus hopelijk ook Troch toch serieuze aanwinsten hebben hé. Die mannen toonden zich de voorbije seizoenen toch als echte leiders. Ik hoop nu juist dat die Brecht Moreels of eventueel nog een nieuwe verdediger ook wat over leiderschap beschikt, want daar verliest ge natuurlijk wel Dessaer. Te veel leiders moet ge nu ook nie hebben hé. En ik denk trouwens dat ondertussen Seminck toch ook al zijn mannetje zou moeten kunnen staan qua leiderschap... Idd met Verheyden en Troch (?) zal er serieus wat leiderschap bijkomen. Als die mannen alles wat naast en voor hen loop kunnen sturen en Mich commandeert vanachter een beetje dat da wel zal volstaan zeker. Ook Van Steenberghe niet onderschatten. Die trekt ook zijne mond open alst erop aan komt. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 30 Apr 2009, 17:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
BVW schreef: Bartos schreef: marc2 schreef: Zelfs met een sterke kern aan de aftrap te brengen garandeert je dat nog geen titel !! Een goeie kwalitatieve kern bezit nog minstens even belangrijke neveningredienten. 1) Leiderschap Onze ploeg heeft dringend ( !) een echte leider nodig .....iemand waar men naar opkijkt en die gezag op een natuurlijke manier kan afdwingen.... Ik dacht dat flippo dat ging worden maar blijkbaar heeft hij zich in die hoedanigheid niet opgeworpen.... Een troch zou ik een mooie kapitein vinden !! 2) Een ploeg die gezamenlijk naar 1 doel toewerkt !!! de titel !! Mannen die vanaf speeldag 1 voor mekander door een absoluut vuur willen gaan VECHTLUST ! en MENTALITEIT ! woorden die bij ons dit seizoen niet op het krijtbord zijn geschreven of die compleet in de wind zijn geslagen .... Dit seizoen allemaal technisch stuk voor stuk meer dan behoorlijk, mentaliteit en vechtlust minder dan normaal..... Ik denk dat we qua leiderschap met Verheyden en dus hopelijk ook Troch toch serieuze aanwinsten hebben hé. Die mannen toonden zich de voorbije seizoenen toch als echte leiders. Ik hoop nu juist dat die Brecht Moreels of eventueel nog een nieuwe verdediger ook wat over leiderschap beschikt, want daar verliest ge natuurlijk wel Dessaer. Te veel leiders moet ge nu ook nie hebben hé. En ik denk trouwens dat ondertussen Seminck toch ook al zijn mannetje zou moeten kunnen staan qua leiderschap... Idd met Verheyden en Troch (?) zal er serieus wat leiderschap bijkomen. Als die mannen alles wat naast en voor hen loop kunnen sturen en Mich commandeert vanachter een beetje dat da wel zal volstaan zeker. Ook Van Steenberghe niet onderschatten. Die trekt ook zijne mond open alst erop aan komt. Ge kunt voor of tegen seminck zijn, vind het persoonlijk nen goeie verdediger! Maar leiderscapaciteiten heeft hij totaal niet, achteraan mag er gerust ne patron bijkomen als diene moreels da al niet is |
| 30 Apr 2009, 17:46 |
|
|
boer touch schreef: Ge kunt voor of tegen seminck zijn, vind het persoonlijk nen goeie verdediger! Maar leiderscapaciteiten heeft hij totaal niet, achteraan mag er gerust ne patron bijkomen als diene moreels da al niet is Inderdaad, volledig mee akkoord. Seminck is ne fantastische verdediger, maar absoluut gene leider en zeker gene verdediger die veel zijne mond open trekt. Daarom is het ook zo belangrijk er iemand naast te zetten die wel over die capaciteiten beschikt. |
| 30 Apr 2009, 18:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Volledig mee eens ! Seminck is geen leider ! En inderdaad, vansteenberghen dienen coacht goed in de goal !! Verleden zondag viel dat maar al te goed op. Met de stilte van de eindeseizoensmatch hoorde je hem genoeg kelen en aanwijzingen geven.
|
| 30 Apr 2009, 18:44 |
|
|
"Transfernieuws
Dilbeek Sport heeft een akkoord bereikt met FC Dender ivm de overgang van Dries De Boodt. Het bestuur wil Dries deze kans niet ontnemen om zijn carrière bij een profclub verder te zetten, ondanks een getekend akkoord met Dilbeek. Allicht zal Kristof Sulmon zijn verblijf vanavond verlengen. Verder werden nog twee jongeren ingelijfd van E. Aalst, offensieve linkerflank Kenny Van Belle (17j), opleiding bij KV Mechelen en RC Genk en doelwachter Dieter Van Zeebroeck, eveneens 17j." Als Dilbeek-supporter ben ik uiteraard geintresseerd in onze 2 nieuwste aanwinsten. Weet er iemand toevallig iets over deze 2 jongeren? Alvast bedankt. |
| 30 Apr 2009, 19:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
leiderschap genoeg: VD Heyden, Troch (?), Flipo, Van Steenberghe. Daar een paar betere van de reeks bij, eigen talent, een enthousiast publiek en een trainer die zorgt voor de samenhang en motivatie.
Dromen of een roes , zolang het duurt is het plezant maar de kater loert steeds om de hoek.... |
| 30 Apr 2009, 20:08 |
|
|
forumlegende |
Prodialoog schreef: leiderschap genoeg: VD Heyden, Troch (?), Flipo, Van Steenberghe. Daar een paar betere van de reeks bij, eigen talent, een enthousiast publiek en een trainer die zorgt voor de samenhang en motivatie. Dromen of een roes , zolang het duurt is het plezant maar de kater loert steeds om de hoek....wie is VD Heyden dan wel??? tenzij ge Verheyden bedoelt natuurlijk... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Apr 2009, 20:09 |
|
|
Freak
ik krijg zo langzamerhand de indruk dat de transfers/contractverlengingen in het slop zitten...
Steurs en Van Steenberghe hadden in de wandelgangen bijgetekend, nu blijkt dat tot op heden niet te kloppen... Er gaan al weken geruchten dat Troch zou getekend hebben, maar waarom zien we dat niet op de officiële site? Ofwel komt hij ofwel niet, moet dat allemaal zo lang duren, het al dan niet degraderen van Roeselare heeft er geen fluit mee te maken. Dus snel duidelijkheid omtrent deze drie spelers is gewenst. Tegen half mei moeten alle transfers rond zijn, zo niet haal je weer den overschot of tweede keus (vb. Gaye nr OHL voor onze neus weggesnoept) Met de transfer van Depoitre werd mijns inziens een voltreffer gemaakt, maar wat brengen de mensen van Zottegem? Eind april ging er duidelijkheid zijn, we zijn vandaag 30 april, dus een deftig signaal van de sportieve staf mag er komen !! |
| 30 Apr 2009, 21:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: (vb. Gaye nr OHL voor onze neus weggesnoept) Wij gingen toch voor de andere Gaye? Dat zeg je zelf in een vorige post. |
| 30 Apr 2009, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Sven KSK Opwijk schreef: malder schreef: Dat ze eens bij Tim Scheers van Racing Mechelen polsen voor rechtsachter. Of is ergens een officieuze tiplijn voor potentiële transfers waar ik niet van weet? ![]() Scheers heeft nog een jaar contract en wilt niet weg. Is daar het clubicoon en speelt daar al superlang en is dus ook aanvoerder. Scheers liet onlangs in een krantenartikel uitschijnen dat hij mogelijk naar Temse zou gaan. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Racing Mechelen vist achter het net Racing Mechelen was al een tijdje in onderhandeling met Eendracht Aalst-speler Denis Dessaer. De 26-jarige verdediger praatte met Racing Mechelen en met Standaard Wetteren. Wetteren speelde afgelopen zondag kampioen in derde klasse A en stijgt dus naar de Exqileague. Dessaer voetbalde in het verleden al in tweede klasse bij FC Brussels en FCV Dender. Via een omweg bij vierdeklasser Dilbeek Sport en derdeklasser Eendracht Aalst komt hij nu opnieuw aan de bak in de tweede klasse. Racing Mechelen hengelde naar de ijzersterke verdediger die vorig jaar bij Eendracht Aalst nog de prijs 'man van het seizoen' kreeg, maar ziet hem nu naar Wetteren trekken. bron: http://www.radioreflex.be _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 30 Apr 2009, 22:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gruunwit schreef: Sven KSK Opwijk schreef: malder schreef: Dat ze eens bij Tim Scheers van Racing Mechelen polsen voor rechtsachter. Of is ergens een officieuze tiplijn voor potentiële transfers waar ik niet van weet? ![]() Scheers heeft nog een jaar contract en wilt niet weg. Is daar het clubicoon en speelt daar al superlang en is dus ook aanvoerder. Scheers liet onlangs in een krantenartikel uitschijnen dat hij mogelijk naar Temse zou gaan. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Racing Mechelen vist achter het net Racing Mechelen was al een tijdje in onderhandeling met Eendracht Aalst-speler Denis Dessaer. De 26-jarige verdediger praatte met Racing Mechelen en met Standaard Wetteren. Wetteren speelde afgelopen zondag kampioen in derde klasse A en stijgt dus naar de Exqileague. Dessaer voetbalde in het verleden al in tweede klasse bij FC Brussels en FCV Dender. Via een omweg bij vierdeklasser Dilbeek Sport en derdeklasser Eendracht Aalst komt hij nu opnieuw aan de bak in de tweede klasse. Racing Mechelen hengelde naar de ijzersterke verdediger die vorig jaar bij Eendracht Aalst nog de prijs 'man van het seizoen' kreeg, maar ziet hem nu naar Wetteren trekken. bron: http://www.radioreflex.be Dessaer heeft getekend voor ws woluwe toch? |
| 30 Apr 2009, 22:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Wetteren naar tweede klasse , en dessaer die nu samen met claessens het mooie weder kan maken in tweede klasse ....
Hoeveel slagen moeten we als club nog in ons gezicht krijgen voor we eindelijk wakker schieten !! |
| 30 Apr 2009, 22:19 |
|
| Pagina 82 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 280 Volgende |