|
|
| Pagina 83 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Xander schreef: Overlaatst liet roel aan het bestuur weten dat hij enkel wil blijven als hij in de spits mag spelen. Nietmeer als verdediger. Hij zij dat hij beter was dan eender welke spits dat we op dit moment hebben lopen. Het ergste van al is dat hij nog gelijk heeft ook :-s Dat heeft natuurlijk wel vooral met het niveau van die andere spitsen te maken. Het lijkt me alleszins niet bepaald een redelijke eis, want de toekomst van Roel ligt ofwel achterin ofwel centraal op het middenveld, maar toch niet in de spits, ook al trekt hij daar deftig zijne plan. |
| 24 Mar 2009, 15:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Xander schreef: Overlaatst liet roel aan het bestuur weten dat hij enkel wil blijven als hij in de spits mag spelen. Nietmeer als verdediger. Hij zij dat hij beter was dan eender welke spits dat we op dit moment hebben lopen. Het ergste van al is dat hij nog gelijk heeft ook :-s Dat heeft natuurlijk wel vooral met het niveau van die andere spitsen te maken. Het lijkt me alleszins niet bepaald een redelijke eis, want de toekomst van Roel ligt ofwel achterin ofwel centraal op het middenveld, maar toch niet in de spits, ook al trekt hij daar deftig zijne plan. Hansken zie mij dat hij vroeger in de jeugdreeksen nog veel in de spits heeft gestaan, maar ik zie hem persoonlijk ook liever vanachter spelen _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Mar 2009, 16:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Bartos schreef: Xander schreef: Overlaatst liet roel aan het bestuur weten dat hij enkel wil blijven als hij in de spits mag spelen. Nietmeer als verdediger. Hij zij dat hij beter was dan eender welke spits dat we op dit moment hebben lopen. Het ergste van al is dat hij nog gelijk heeft ook :-s Dat heeft natuurlijk wel vooral met het niveau van die andere spitsen te maken. Het lijkt me alleszins niet bepaald een redelijke eis, want de toekomst van Roel ligt ofwel achterin ofwel centraal op het middenveld, maar toch niet in de spits, ook al trekt hij daar deftig zijne plan. Hansken zie mij dat hij vroeger in de jeugdreeksen nog veel in de spits heeft gestaan, maar ik zie hem persoonlijk ook liever vanachter spelen Ik vind hem persoonlijk zelfs het sterkst als verdedigende middenvelder. Maar ja, da geldt al voor den helft van onze kern natuurlijk . |
| 24 Mar 2009, 16:10 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Mariner schreef: Bartos schreef: Xander schreef: Overlaatst liet roel aan het bestuur weten dat hij enkel wil blijven als hij in de spits mag spelen. Nietmeer als verdediger. Hij zij dat hij beter was dan eender welke spits dat we op dit moment hebben lopen. Het ergste van al is dat hij nog gelijk heeft ook :-s Dat heeft natuurlijk wel vooral met het niveau van die andere spitsen te maken. Het lijkt me alleszins niet bepaald een redelijke eis, want de toekomst van Roel ligt ofwel achterin ofwel centraal op het middenveld, maar toch niet in de spits, ook al trekt hij daar deftig zijne plan. Hansken zie mij dat hij vroeger in de jeugdreeksen nog veel in de spits heeft gestaan, maar ik zie hem persoonlijk ook liever vanachter spelen Ja, bij Meise ook nog in de spits gespeeld voor hij bij ons kwam en daar veel goals gescoord in 1 bepaald seizoen. Als wij achter stonden zette hij zich ook in de spits... _________________
|
| 24 Mar 2009, 16:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Sven KSK Opwijk schreef: Mariner schreef: Bartos schreef: Dat heeft natuurlijk wel vooral met het niveau van die andere spitsen te maken. Het lijkt me alleszins niet bepaald een redelijke eis, want de toekomst van Roel ligt ofwel achterin ofwel centraal op het middenveld, maar toch niet in de spits, ook al trekt hij daar deftig zijne plan. Hansken zie mij dat hij vroeger in de jeugdreeksen nog veel in de spits heeft gestaan, maar ik zie hem persoonlijk ook liever vanachter spelen Ja, bij Meise ook nog in de spits gespeeld voor hij bij ons kwam en daar veel goals gescoord in 1 bepaald seizoen. Als wij achter stonden zette hij zich ook in de spits... ja hij heeft nooit niet op hé, dat is zijn sterkte! |
| 24 Mar 2009, 17:51 |
|
|
Junior
[/quote]
Ik vind hem persoonlijk zelfs het sterkst als verdedigende middenvelder. Maar ja, da geldt al voor den helft van onze kern natuurlijk .[/quote]vind ik dus ook. brengt 'drive' vandaar uit die er nu niet komt. zet daar een Van Damme voor en daar een of twee positioneel sterke en verstandige centrale verdedigers achter (hetgeen ik persoonlijk niet vind van Dessaer en Seminck al zou ik willen dat ze alle 2 blijven) en je hebt stuwkracht naar voor en loopvermogen... hetgeen we daar nu vierkant ontbreken. Roel en Van Damme durven ook al eens een overtreding maken... Couly, Mich, Dennis en Franck zijn ook altijd zo lief he maar soms moet ge duven vechten. allez da vind ik toch. |
| 24 Mar 2009, 18:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
boer touch schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Mariner schreef: Hansken zie mij dat hij vroeger in de jeugdreeksen nog veel in de spits heeft gestaan, maar ik zie hem persoonlijk ook liever vanachter spelen Ja, bij Meise ook nog in de spits gespeeld voor hij bij ons kwam en daar veel goals gescoord in 1 bepaald seizoen. Als wij achter stonden zette hij zich ook in de spits... ja hij heeft nooit niet op hé, dat is zijn sterkte! In de voorbereiding (en een stukje bekercampagne) op vorig seizoen, net na zijn transfer van Opwijk naar hier, stond hij centraal in de defensie naast Dessaer (Seminck had toen denk ik herexamens of kleine kwaaltjes en speelde nagenoeg niet) en toen was hij echt outstanding. Met prachtige lange ballen van achter uit naar Arnold... Jammer genoeg heeft hij dan even vuurspuwende draak gespeeld, een maand out en is op een paar uitzonderingen na, nooit meer geposteerd geweest centraal achterin. Ik vond dat een complementairder duo dan Seminck - Dessaer. Daarnaast speelde hij als stofzuiger naast De Schutter op Sint-Truiden ook een fabelachtige wedstrijd en ik denk, net zoals Bartos, ook dat dat zijn beste positie is. Is de enige binnen onze huidige kern die ook vanuit die positie voor doel zou kunnen opduiken...wat broodnodig is... Hoeveel goals hebben onze centrale middenvelders gemaakt dit seizoen, stilliggende ballen niet inbegrepen?? Als de geruchten over Ewen zouden kloppen en je kan Roel en De Schutter behouden, heb je meteen balans op je middenveld. Dan mogen er van mij een pak beschikken ook - De Groote, Couly (als ook daar de geruchten van kloppen dat hij niet zou willen blijven) en zelfs Van Damme (als een eersteklasser hem wil overnemen, laat hem dan eerst zijn contract verlengen en dan krijg je er nog iets voor - maar ja, het fantastische contract dat ze hem hebben laten onderschrijven loopt eind dit seizoen al af niet )En dan kan je eindelijk eens op zoek gaan naar een echte rechtsback... Thomas Spotbeen liet vorige zaterdag nogmaals zien dat dat niet zijn plaats is... |
| 24 Mar 2009, 18:22 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
DT schreef: In de voorbereiding (en een stukje bekercampagne) op vorig seizoen, net na zijn transfer van Opwijk naar hier, stond hij centraal in de defensie naast Dessaer (Seminck had toen denk ik herexamens of kleine kwaaltjes en speelde nagenoeg niet) en toen was hij echt outstanding. Met prachtige lange ballen van achter uit naar Arnold... Jammer genoeg heeft hij dan even vuurspuwende draak gespeeld, een maand out en is op een paar uitzonderingen na, nooit meer geposteerd geweest centraal achterin. Ik vond dat een complementairder duo dan Seminck - Dessaer. Ik herinner me die oefenmatchen ook nog. Die was toen inderdaad fantastisch aan 't spelen centraal achterin! De Roel op z'n best blijft toch een speler die we zouden moeten houden... al was het maar voor z'n mentaliteit. Zo hebben we er momenteel eigenlijk een paar nodig... om de 'vedetten' af en toe eens wakker te roepen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 24 Mar 2009, 18:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Boris schreef: DT schreef: In de voorbereiding (en een stukje bekercampagne) op vorig seizoen, net na zijn transfer van Opwijk naar hier, stond hij centraal in de defensie naast Dessaer (Seminck had toen denk ik herexamens of kleine kwaaltjes en speelde nagenoeg niet) en toen was hij echt outstanding. Met prachtige lange ballen van achter uit naar Arnold... Jammer genoeg heeft hij dan even vuurspuwende draak gespeeld, een maand out en is op een paar uitzonderingen na, nooit meer geposteerd geweest centraal achterin. Ik vond dat een complementairder duo dan Seminck - Dessaer. Ik herinner me die oefenmatchen ook nog. Die was toen inderdaad fantastisch aan 't spelen centraal achterin! De Roel op z'n best blijft toch een speler die we zouden moeten houden... al was het maar voor z'n mentaliteit. Zo hebben we er momenteel eigenlijk een paar nodig... om de 'vedetten' af en toe eens wakker te roepen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Mar 2009, 18:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Ik herinner mij die oefenmatchen ook. Maar tegelijkertijd ook een later experiment om Roel nog eens centraal vanachter uit te spelen en dat was direkt iets helemaal anders. Ja, heeft inderdaad ooit Seminck eens vervangen vorig seizoen centraal achterin en gleed denk ik uit net voor de zestien waaruit een doelpunt voortkwam... |
| 24 Mar 2009, 19:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Bram schreef: Ik herinner mij die oefenmatchen ook. Maar tegelijkertijd ook een later experiment om Roel nog eens centraal vanachter uit te spelen en dat was direkt iets helemaal anders. Ja, heeft inderdaad ooit Seminck eens vervangen vorig seizoen centraal achterin en gleed denk ik uit net voor de zestien waaruit een doelpunt voortkwam... Was toen in ieder geval niet zo een geslaagd avontuur. In die voorbereidingsmatchen deed hij nochtans anders vermoeden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Mar 2009, 19:02 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
boer touch schreef: hij heeft nooit niet op ??? Bedoel je hiermee: Hij heeft nooit een glaasje gedronken. Of bedoel je: Hij geeft nooit op. _________________ es da ier e fistjen... |
| 24 Mar 2009, 19:38 |
|
|
Boris schreef: boer touch schreef: hij heeft nooit niet op ??? Bedoel je hiermee: Hij heeft nooit een glaasje gedronken. Of bedoel je: Hij geeft nooit op. g ![]() |
| 24 Mar 2009, 19:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Beste positie is verdedigende middenvelder. Is een ideale recuperator, kan tacklen , gaat stevig in duel en verleent als verdedigende mid nog veel voetballend vermogen.
Enige minpunt is dat hij op een seizoen nekeer of drie geschorst is.... Is de ideal stoplap van de ploeg, geweldig polyvalent dus en dankbare materie voor een trainer en voor de ploeg. |
| 24 Mar 2009, 20:38 |
|
|
marc2 schreef: Beste positie is verdedigende middenvelder. Is een ideale recuperator, kan tacklen , gaat stevig in duel en verleent als verdedigende mid nog veel voetballend vermogen. Enige minpunt is dat hij op een seizoen nekeer of drie geschorst is.... Is de ideal stoplap van de ploeg, geweldig polyvalent dus en dankbare materie voor een trainer en voor de ploeg. Als ik mij niet vergis is roel ook als stand in op de positie van back rechts terechtgekomen? |
| 24 Mar 2009, 20:42 |
|
| Pagina 83 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 289 Volgende |