|
|
| Pagina 83 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
marc2 schreef: Wetteren naar tweede klasse , en dessaer die nu samen met claessens het mooie weder kan maken in tweede klasse .... Hoeveel slagen moeten we als club nog in ons gezicht krijgen voor we eindelijk wakker schieten !! Nogmaals dessaer heeft al voor ws woluwe getekend en gaat niet naar standaard wetteren. |
| 30 Apr 2009, 22:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: marc2 schreef: Wetteren naar tweede klasse , en dessaer die nu samen met claessens het mooie weder kan maken in tweede klasse .... Hoeveel slagen moeten we als club nog in ons gezicht krijgen voor we eindelijk wakker schieten !! Nogmaals dessaer heeft al voor ws woluwe getekend en gaat niet naar standaard wetteren. Ik meld maar wat Radio Reflex op hun site vandaag schreef. Op de site van Woluwe staat inderdaad al op 21 april dat Dessaer daar zou getekend hebben. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 30 Apr 2009, 22:35 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Gruunwit schreef: Iendrachter90 schreef: marc2 schreef: Wetteren naar tweede klasse , en dessaer die nu samen met claessens het mooie weder kan maken in tweede klasse .... Hoeveel slagen moeten we als club nog in ons gezicht krijgen voor we eindelijk wakker schieten !! Nogmaals dessaer heeft al voor ws woluwe getekend en gaat niet naar standaard wetteren. Ik meld maar wat Radio Reflex op hun site vandaag schreef. Op de site van Woluwe staat inderdaad al op 21 april dat Dessaer daar zou getekend hebben. Racing Mechelen vist achter het net Racing Mechelen was al een tijdje in onderhandeling met Eendracht Aalst-speler Denis Dessaer. De 26-jarige verdediger praatte met Racing Mechelen en met Standaard Wetteren. Wetteren speelde afgelopen zondag kampioen in derde klasse A en stijgt dus naar de Exqileague. Dessaer voetbalde in het verleden al in tweede klasse bij FC Brussels en FCV Dender. Via een omweg bij vierdeklasser Dilbeek Sport en derdeklasser Eendracht Aalst komt hij nu opnieuw aan de bak in de tweede klasse. Racing Mechelen hengelde naar de ijzersterke verdediger die vorig jaar bij Eendracht Aalst nog de prijs 'man van het seizoen' kreeg, maar ziet hem nu naar Wetteren trekken. (Gepubliceerd op donderdag 30 april 2009) |
| 30 Apr 2009, 22:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hier is elke dag iets nieuws te lezen
Jef komt naar den iendracht en cyriel komt ook en ze zijn met de frans bezig en staaf gaat morgen bijtekenen en amedee moet inleveren en oscar heeft zijn contract ontbonden.Iedereen kent wel blijkbaar iemand op den iendracht,al was het de wc madam. [u]Laat ons gewoon wachten tot het op de officiéle site staat[/u]. Morgen komt er een spits onderhandelen,ene die in eerste klasse nu speelt ne groten met maat 46 en kopbal sterk maakte 2 goals op een seizoen._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Apr 2009, 23:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ook ik blijf op mijn honger zitten in verband met de drie tenoren die werden aangekondigd als rond... Tenzij dat de persoon die de website moet updaten ziek is gevallen...
Anderzijds wordt op de website van Wetteren wel bevestigd wat iedereen op Aalst al wist: Ronny Schollaert komt over als onze nieuwe keepertrainer... |
| 01 Mei 2009, 3:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Is Dieter Wittesaele geen oplossing meer?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 01 Mei 2009, 9:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: Is Dieter Wittesaele geen oplossing meer? Deze week een artikel in de krant HLN met Wittesaele en is er van overtuigd volgend jaar méér speelkansen te hebben, heeft nog contract tot einde volgende seizoen in Dender. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Mei 2009, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: De_steve schreef: Is Dieter Wittesaele geen oplossing meer? Deze week een artikel in de krant HLN met Wittesaele en is er van overtuigd volgend jaar méér speelkansen te hebben, heeft nog contract tot einde volgende seizoen in Dender. met zijn afgesprongen wintertransfer naar ons is er gezegd geweest dat hij gehuurd was van aa gent, _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 01 Mei 2009, 11:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar.
Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Mei 2009, 9:42 |
|
|
Freak
iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis dat ze maar eerst afwachten wie er nog vertrekt, want dan lijkt 2 mij (veel) te weinig... |
| 02 Mei 2009, 9:46 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) Da is nu toch ook het minste van ambitie da ge moogt verwachten van zo een club zeker ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Mei 2009, 10:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis dat ze maar eerst afwachten wie er nog vertrekt, want dan lijkt 2 mij (veel) te weinig... wie zou er nog moeten vertrekken dan? |
| 02 Mei 2009, 10:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
misschien eerder willen dan moeten...
|
| 02 Mei 2009, 10:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis dat ze maar eerst afwachten wie er nog vertrekt, want dan lijkt 2 mij (veel) te weinig... Ik vermoed dat de jeugdspelers volop hun kans gaan krijgen om de spelers die nog gaan vertrekken op te vullen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Mei 2009, 10:16 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis Beseffen ze nu nog altijd niet dat kampioen spelen een must is volgend seizoen! Als ze nu nog langer in derde klasse blijven spelen is het volgens mijn bescheiden mening over en out. Er moeten zeker nog enkele meerwaarden bijkomen, want met deze spelersgroep kom je niet in aanmerking om mee te strijden om de titel. Men moet ook rekening houden met het feit dat er sterkere ploegen in onze reeks kunnen ingedeeld worden. We hebben twee jaar na mekaar de kans gehad om te promoveren in een relatief zwakkere reeks, spijtig genoeg hebben we gefaald door allerlei omstandigheden, waardoor het in de toekomst nog moeilijker zal zijn om uit derde klasse te geraken. Dus versterk je dus maar degelijk want het beloofd een lange en zware compititie te worden. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Mei 2009, 14:15 |
|
| Pagina 83 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 280 Volgende |