|
|
| Pagina 83 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bedankt voor het duidelijk verslag, Mariner.
We kunnen ons blind staren op het ontbreken van een oplossing voor het stadion, en de blijvende onduidelijkheid over wie er allemaal aan het nieuwe verhaal meewerkt (LVH? YVA?), maar ik kies persoonlijk om het positieve te onthouden: we leven nog, de stad geeft ons uitstel van executie en steunt ons voorzichtig. Als we inderdaad op drie seizoenen tijd de schulden volledig kunnen afbouwen (wat onmogelijk lijkt), is er ook genoeg concrete vooruitgang om van de stad uit meer engagement te verwachten naar het stadion toe. Hoe jammer ook, het lijkt logisch dat we nog een paar seizoenen bij de amateurs zullen moeten krasselen, op een economisch verantwoorde manier, eer we opnieuw kunnen dromen van meer. Ik ben benieuwd naar de aanpak naar volgend seizoen toe, wanneer PLJ écht zijn nieuwe stempel zal kunnen drukken. |
| 04 Feb 2016, 13:05 |
|
|
Freak
ze hebben altijd gezegd dat er nog anderen in het bestuur zullen komen .
|
| 04 Feb 2016, 13:18 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: De Jean schreef: Bedankt voor het duidelijk verslag, Mariner. We kunnen ons blind staren op het ontbreken van een oplossing voor het stadion, en de blijvende onduidelijkheid over wie er allemaal aan het nieuwe verhaal meewerkt (LVH? YVA?), maar ik kies persoonlijk om het positieve te onthouden: we leven nog, de stad geeft ons uitstel van executie en steunt ons voorzichtig. Als we inderdaad op drie seizoenen tijd de schulden volledig kunnen afbouwen (wat onmogelijk lijkt), is er ook genoeg concrete vooruitgang om van de stad uit meer engagement te verwachten naar het stadion toe. Hoe jammer ook, het lijkt logisch dat we nog een paar seizoenen bij de amateurs zullen moeten krasselen, op een economisch verantwoorde manier, eer we opnieuw kunnen dromen van meer. Ik ben benieuwd naar de aanpak naar volgend seizoen toe, wanneer PLJ écht zijn nieuwe stempel zal kunnen drukken. De schulden afbouwen kan volgens mij alleen maar door financiële inbreng van nieuwe mensen, mij maak je niet wijs dat je in 3de klasse of 1ste amateurreeks winst kan beginnen maken door te besparen op de loonkost van de spelers en dergelijke. Zeker niet met de 1500 man die thuis nog komt kijken momenteel. Het zijn natuurlijk wel financiële experten die nu aan het roer zijn bij onze club, maar toveren zullen ze toch ook niet kunnen.Ben ook echt benieuwd naar het plan dat PLJ en zijn team voor ogen heeft, het moet toch realistisch zijn anders zou de stad er niet zo positief over zijn..... Volgend jaar in het beste geval 1ste amateur en in het slechte geval 2de amateur, met ons huidig stadion heb je toch niet de mogelijkheden om hoger te mikken, dus hopelijk kunnen we op enkele jaren terug gezond worden en kan er eindelijk een grond voor een nieuw stadion gevonden worden. Ik heb daar persoonlijk geen probleem mee, en zal er iedere match staan maar ik weet niet of er veel supporters zijn die zoveel geduld zullen hebben... Wees maar zeker dat er mensen klaarstaan om in EA te investeren nu! |
| 04 Feb 2016, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg
iendrachter schreef: De schulden afbouwen kan volgens mij alleen maar door financiële inbreng van nieuwe mensen, mij maak je niet wijs dat je in 3de klasse of 1ste amateurreeks winst kan beginnen maken door te besparen op de loonkost van de spelers en dergelijke. Zeker niet met de 1500 man die thuis nog komt kijken momenteel. Het zijn natuurlijk wel financiële experten die nu aan het roer zijn bij onze club, maar toveren zullen ze toch ook niet kunnen. Ben ook echt benieuwd naar het plan dat PLJ en zijn team voor ogen heeft, het moet toch realistisch zijn anders zou de stad er niet zo positief over zijn..... Volgend jaar in het beste geval 1ste amateur en in het slechte geval 2de amateur, met ons huidig stadion heb je toch niet de mogelijkheden om hoger te mikken, dus hopelijk kunnen we op enkele jaren terug gezond worden en kan er eindelijk een grond voor een nieuw stadion gevonden worden. Ik heb daar persoonlijk geen probleem mee, en zal er iedere match staan maar ik weet niet of er veel supporters zijn die zoveel geduld zullen hebben... Daar sluit ik mij bij aan. Een schuld van 2 miljoen zuiveren in dezelfde omgeving waar je die schulden gemaakt hebt, dat ga je niet oplossen door 10 cent meer te vragen voor uw pakskes chips. Het doen zakken van loonkost en het voorzichtig doen toenemen van de inkomsten zijn niet de oplossing, maar misschien wel de eerste stappen die nieuwe investeerders kunnen overtuigen om mee te stappen. Als PLJ en de zijnen tegen begin volgend seizoen een bepaalde vooruitgang kunnen presenteren, zal het hopelijk makkelijker zijn om vers geld aan te trekken, omdat mensen dan minder het gevoel hebben dat ze het in een put aan het smijten zijn. |
| 04 Feb 2016, 14:37 |
|
|
Ancien
Ik denk dat het duidelijk is dat de meesten onder ons zitten te wachten op het strategisch plan van PLJ himself, je kan toch de weggebleven (misnoegde) supporters niet overtuigen om weer richting het PC-stadion terug te keren zonder enige vorm van ambitie of zonder dat er iets beweegt binnen de club.
We moeten besparen op de loonkost dat liedje horen we hier al enkele seizoenen, je maakt me toch niet wijs dat hier dure vogels rondlopen. Ik ga nog niets afbreken alvorens ik onze nieuwe sterke man gehoord heb, maar momenteel blijf ik nog met teveel vragen zitten. Aangezien 't stad hierover geen communicatie heeft gegeven, wat zijn ze nu eindelijk van plan met de huidige accommodatie van het PC-stadion, verder laten verloederen, renoveren of naar.....je weet wel. Weet Jowan hier iets meer over? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Feb 2016, 15:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: iendrachter schreef: De schulden afbouwen kan volgens mij alleen maar door financiële inbreng van nieuwe mensen, mij maak je niet wijs dat je in 3de klasse of 1ste amateurreeks winst kan beginnen maken door te besparen op de loonkost van de spelers en dergelijke. Zeker niet met de 1500 man die thuis nog komt kijken momenteel. Het zijn natuurlijk wel financiële experten die nu aan het roer zijn bij onze club, maar toveren zullen ze toch ook niet kunnen. Ben ook echt benieuwd naar het plan dat PLJ en zijn team voor ogen heeft, het moet toch realistisch zijn anders zou de stad er niet zo positief over zijn..... Volgend jaar in het beste geval 1ste amateur en in het slechte geval 2de amateur, met ons huidig stadion heb je toch niet de mogelijkheden om hoger te mikken, dus hopelijk kunnen we op enkele jaren terug gezond worden en kan er eindelijk een grond voor een nieuw stadion gevonden worden. Ik heb daar persoonlijk geen probleem mee, en zal er iedere match staan maar ik weet niet of er veel supporters zijn die zoveel geduld zullen hebben... Daar sluit ik mij bij aan. Een schuld van 2 miljoen zuiveren in dezelfde omgeving waar je die schulden gemaakt hebt, dat ga je niet oplossen door 10 cent meer te vragen voor uw pakskes chips. Het doen zakken van loonkost en het voorzichtig doen toenemen van de inkomsten zijn niet de oplossing, maar misschien wel de eerste stappen die nieuwe investeerders kunnen overtuigen om mee te stappen. Als PLJ en de zijnen tegen begin volgend seizoen een bepaalde vooruitgang kunnen presenteren, zal het hopelijk makkelijker zijn om vers geld aan te trekken, omdat mensen dan minder het gevoel hebben dat ze het in een put aan het smijten zijn. ----------- Ik denk dat de grootste focus in het herstelplan; wordt gelegd op het aantrekken van nieuwe sponsors of investeerders. Dit door het garanderen van een stevig vertrouwen en professionaliteit van het clubbeleid Je kan de sportieve aantrekkelijkheid nooit loskoppelen van de commerciele aantrekkelijkheid voor de sponsors. Men zal elk seizoen, geen degradatieploeg mogen voorstellen aan het publiek, of het hele concept boert alweer achteruit... Daar zal de angel zitten... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 04 Feb 2016, 15:04 |
|
|
Freak
als er iemand is die verstand heeft van transfers te doen en geen nodeloos geld wegsmijt,aan labiads en anderen,zal de loonlast wel zakken zeker?
|
| 04 Feb 2016, 15:42 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Van de labiads geef ik je gelijk,maar vind dat de transfers van dit seizoen heel goed meevallen we hebben hier al slechtere jaren gehad
| 04 Feb 2016, 16:07 |
|
|
Nationale Ploeg
zandbergske schreef: Van de labiads geef ik je gelijk,maar vind dat de transfers van dit seizoen heel goed meevallen we hebben hier al slechtere jaren gehad Ik wist niet dat LVH hier ook op het forum zat! Dit jaar valt het misschien iets beter mee dan de voorbije jaren, maar die waren dan ook elke keer opnieuw ronduit slecht. En voor zover ik weet is het elke keer dezelfde persoon die daar verantwoordelijk voor was. Hoeveel geld heeft de club al verbrast aan lonen van spelers die geen twee volledige wedstrijden hebben meegespeeld? Of aan spelers die hier weg moesten maar wel nog twee seizoenen onder contract stonden? Of aan scouts die ons 'gratis' goeie koopjes zouden aanbieden? Mijn persoonlijke mening is dat het transferbeleid een van de grote schuldigen (hehe) is voor onze financiële situatie. In lagere klasses moet dat echt de hoeksteen zijn van uw beleid. Wel tof om zo'n postje te hebben, ge doet wat ge wilt, en als het slecht uitpakt dan zwijgt iedereen erover en moogt ge de volgende keer opnieuw proberen. Met geld dat we dan maar efkes bijlenen in de hoop dat het deze keer wel zal lukken. Laatst gewijzigd door De Jean op 04 Feb 2016, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Feb 2016, 16:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik volg toch ook het idee dat de merendeel van de transfers een kleine tot regelrechte flop waren.
Hoeveel echt goeie transfers hebben we de laatste jaren gedaan? Depoitre, Moreels, Gallucci, VDN,... Aan al diegene die ik vergeet sorry, maar in het rijtje slechte zijn er meer te noemen ![]() |
| 04 Feb 2016, 16:24 |
|
|
Nationale Ploeg
gweninho schreef: Ik volg toch ook het idee dat de merendeel van de transfers een kleine tot regelrechte flop waren. Hoeveel echt goeie transfers hebben we de laatste jaren gedaan? Depoitre, Moreels, Gallucci, VDN,... Aan al diegene die ik vergeet sorry, maar in het rijtje slechte zijn er meer te noemen ![]() Misschien moeten we eens een lijstje maken van de transfers van de afgelopen seizoenen Waar zit Bartos eigenlijk? Die zou dat lijstje waarschijnlijk gewoon uit zijn hoofd kunnen opzeggen. Edit: of heeft Onderkroiper geen overzicht liggen van de spelerskernen van pakweg de afgelopen 10 seizoenen? |
| 04 Feb 2016, 16:41 |
|
|
Freak
lapage,mpenza,labiad1 en 2,lander van steenbrugge,nick van belle,francois kompany,tevin kabeya,cerimagic.das nog maar een begin.
|
| 04 Feb 2016, 16:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
waly 2 schreef: lapage,mpenza,labiad1 en 2,lander van steenbrugge,nick van belle,francois kompany,tevin kabeya,cerimagic.das nog maar een begin. Ewout Denys, Vervaeke, Balaj,.... |
| 04 Feb 2016, 16:56 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
ik volg de overname van den iendracht een beetje van ver en merk dat er al serieus werk geleverd werd door het nieuw bestuur. Alles zal niet op een twee drie geregeld kunnen worden maar zo te zien gaat EA weer de goeie kant op.
Toch ben ik verbaasd dat er praktisch niemand spreekt over de licentie. De top 6 halen, t’ is allemaal goed en wel maar om te kunnen promoveren of kunnen deelnemen aan de eindronde moet men toch de licentie op zak hebben. De aanvraag moet binnen tussen 1.02 en 15.02. Ik kan begrijpen dat EA momenteel andere prioriteiten heeft (overname, dringende schulden af te betalen tov RSZ, deal met stad,…) maar de tijd dringt. En niemand die der over klapt. Ook bij Dender bv is het muis stil. Weten jullie of het bestuur van EA de intentie heeft om een dossier in te brengen ? Bij La Lou, zijn men er al een tijdje mee bezig. Volgens voorzitter zou 90% van het dossier in orde zijn. Maar die andere 10% doen mij schrik. En het is ook geen garantie dat die 90% allemaal correct en voldoende zullen zijn. Ik zie het al gebeuren dat de eindronde niet zal gespeeld moeten worden wegens gebrek aan ploegen….. Ik verwacht verrassingen. Voor de rest wens ik ne goeie carnaval aan alle oiljsteneers. |
| 04 Feb 2016, 16:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
is natuurlijk waar dat we in al die jaren veel flops hebben gehad maar had het over dit seizoen
bijna iedereen hier op het forum vond dat we geen goeie aankopen hadden gedaan en dat we veroordeeld waren tot degradatievoetbal maar dat draait voorlopig toch wat anders uit vinden jullie niet?en neen ik ben niet LVH als het dan al eens meevalt mag dat ook eens gezegd worden er zijn hier in het verleden al genoeg fouten gemaakt. ik heb respect voor jullie mening maar wou dit toch even kwijt _________________
|
| 04 Feb 2016, 16:59 |
|
| Pagina 83 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 152 Volgende |