|
|
| Pagina 84 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ik denk dat de budgetaire ruimte heel krap is. ...
![]() _________________
|
| 02 Mei 2009, 14:51 |
|
|
Junior
Als eendracht met de vernieuwde kern die ze nu hebben (en daar reken ik Troch nog bij ? ) volgend seizoen
bij de eerste acht eindigen dan zal ik dik tevreden zijn. De reeks zal een stuk zwaarder zijn en 18 ploegen. Dit betekent 34 competitiematchen + misschien 2of 3 bekermatchen + een 10-tal oefenmatchen. Dit zijn minstens 46 wedstrijden. Zijn we niet bij de eerste acht van de achtien clubs dan wacht ons vierde klasse in feite. Halo projekt-90 vrienden , we hopen allemaal dat het zo ver niet komt of we kunnen met zijn allen wachten tot het eeuwfeest-projekt. |
| 02 Mei 2009, 15:04 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis Beseffen ze nu nog altijd niet dat kampioen spelen een must is volgend seizoen! Als ze nu nog langer in derde klasse blijven spelen is het volgens mijn bescheiden mening over en out. Er moeten zeker nog enkele meerwaarden bijkomen, want met deze spelersgroep kom je niet in aanmerking om mee te strijden om de titel. Men moet ook rekening houden met het feit dat er sterkere ploegen in onze reeks kunnen ingedeeld worden. We hebben twee jaar na mekaar de kans gehad om te promoveren in een relatief zwakkere reeks, spijtig genoeg hebben we gefaald door allerlei omstandigheden, waardoor het in de toekomst nog moeilijker zal zijn om uit derde klasse te geraken. Dus versterk je dus maar degelijk want het beloofd een lange en zware compititie te worden. Met Laurent Depoitre,Brecht Moreels Wouter Moreels,Thomas Troch (meer dan waarschijnlijk)E.Verheyen, Glenn Coppens,Kevin Van Den Noortgate +nog een goeie verdediger,en een goede aanvaller er bij dat zijn 9 nieuwe spelers + de blijvers en niet te vergeten dat wij kunnen rekenen op een trainer die van aanpakken weet daarmee denk ik wel dat wij gewapend zijn om de deur open te breken naar 2é klasse voor mij mag het nieuwe seizoen nu al starten . ![]() |
| 02 Mei 2009, 15:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
eendrachter'80 schreef: Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis Beseffen ze nu nog altijd niet dat kampioen spelen een must is volgend seizoen! Als ze nu nog langer in derde klasse blijven spelen is het volgens mijn bescheiden mening over en out. Er moeten zeker nog enkele meerwaarden bijkomen, want met deze spelersgroep kom je niet in aanmerking om mee te strijden om de titel. Men moet ook rekening houden met het feit dat er sterkere ploegen in onze reeks kunnen ingedeeld worden. We hebben twee jaar na mekaar de kans gehad om te promoveren in een relatief zwakkere reeks, spijtig genoeg hebben we gefaald door allerlei omstandigheden, waardoor het in de toekomst nog moeilijker zal zijn om uit derde klasse te geraken. Dus versterk je dus maar degelijk want het beloofd een lange en zware compititie te worden. Met Laurent Depoitre,Brecht Moreels Wouter Moreels,Thomas Troch (meer dan waarschijnlijk)E.Verheyen, Glenn Coppens,Kevin Van Den Noortgate +nog een goeie verdediger,en een goede aanvaller er bij dat zijn 9 nieuwe spelers + de blijvers en niet te vergeten dat wij kunnen rekenen op een trainer die van aanpakken weet daarmee denk ik wel dat wij gewapend zijn om de deur open te breken naar 2é klasse voor mij mag het nieuwe seizoen nu al starten . ![]() Ik denk persoonlijk ook dat we gewapend zijn voor volgend jaar mits het nog aantrekken van een back die ook centraal kan spelen en een middenvelder- aanvaller. voor de rest zal de kaart van de jeugd getrokken worden zie project 90. Wat ik een positieve zaak vind enkele ervaren speler (patrons ) in de ploeg en daarnaast het jeugdige geweld laat maar komen volgend seizoen. Slechter als dit jaar kan toch niet.(hopelijk). Als de patrons volgend jaar het goede voorbeeld geven zal de rest wel volgen! ![]() |
| 02 Mei 2009, 17:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Laten we de eerste oefenwedstrijden afwachten om te oordelen.
Kan ook bedriegelijk zijn want herinnert zich de oefenwedstrijd niet tegen KSV United toen Franck & Van Mieghem een prachtwedstrijd neerzetten. Nadien nog weinig van gezien en de neerwaardse spiraal kon niet meer rechtgetrokken worden, zelfs met nieuw bloed na nieuwjaar. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Mei 2009, 17:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 46 Locatie: Pamel |
Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderstaand artikel verscheen vandaag in het nieuwsblad en brengt wat meer klaarheid over de nog te realiseren transfers(nog 2) en de doelstelling voor volgend jaar. Kris Vanderhaegen - Eendracht Aalst 'Volgend jaar eindrondeticket' Op Wielsbeke staat voor Eendracht nog de slotmatch op de menu, maar coach Kris Vanderhaegen hunkert net als de vele ontgoochelde fans al naar volgend seizoen. 'Ik houd slechts veertien kernspelers over en het wordt dus behelpen. Elke week word ik wel iets wijzer over de capaciteiten van de spelers. Met nog twee gerichte aankopen naast de gerealiseerde transfers kunnen we met ambitie volgend seizoen tegemoet treden. Een plaats in de top 5 moet haalbaar zijn. Met wat geluk pak je dan de titel, maar een eindrondeticket moet de gezonde ambitie vormen.' (RWD) (RWD) Druk dit artikel af Verstuur dit artikel naar een kennis Beseffen ze nu nog altijd niet dat kampioen spelen een must is volgend seizoen! Als ze nu nog langer in derde klasse blijven spelen is het volgens mijn bescheiden mening over en out. Er moeten zeker nog enkele meerwaarden bijkomen, want met deze spelersgroep kom je niet in aanmerking om mee te strijden om de titel. Men moet ook rekening houden met het feit dat er sterkere ploegen in onze reeks kunnen ingedeeld worden. We hebben twee jaar na mekaar de kans gehad om te promoveren in een relatief zwakkere reeks, spijtig genoeg hebben we gefaald door allerlei omstandigheden, waardoor het in de toekomst nog moeilijker zal zijn om uit derde klasse te geraken. Dus versterk je dus maar degelijk want het beloofd een lange en zware compititie te worden. Voila, het seizoen is nog niet voorbij of er wordt al heel veel druk geuit van de supporters uit. Laat ons eens alles wat afwachten in plaats van al te oordelen dat het niet gaat lukken met het spelersmateriaal dat er tot op heden al bijgekomen is. Als men hier nu al gaat twijfelen over het spelersmateriaal voor volgend seizoen, dan zal de schrik bij de nieuwkomers al toeslaan voor hun eerste foute actie... _________________
|
| 02 Mei 2009, 19:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Is het hier ooit anders geweest ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Mei 2009, 19:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Top 8 ??? Stop aub want daarvan keert mijn maag !!! Zijn we door bescheiden ploegjes wetteren en dender nog niet genoeg uitgelachen misschien ????
Komaan nu !! Aalst als middenmoter in derde !!! De fouten hebben zichin alle geledingen van de club een heel seizoen opgestapeld, dat het nieuw bestuur zich nu maar bewijst !! en aalst uit het belachelijke haalt waar we nu zitten. Elke uitmatch mocht je dit seizoen de vraag verwachten en krijgen van de uit supporters hoe dat mogelijk is dat aalst hier staat !!! |
| 02 Mei 2009, 19:50 |
|
|
Freak
ik vind het ronduit vreemd dat de contractverlengingen van Steurs en Van Steenberghe zo lang duren. Als die mannen het zaakje steeds maar uitstellen of hun eisen iedere keer verhogen, dan moeten ze degelijke vervangers zoeken.
Alhoewel ik voor een doelman als Van Steenberghe budgettair ver zou gaan. De transfers van Depoitre en Verheyden juich ik toe. Wat de Zottegemtransfers en Van Den Noorgaete betreft, ben ik eerder sceptisch. En aub, ALS troch al getekend heeft, kan die webmaster dan eens die transfer op site zetten!!! Dergelijk positief nieuws achterhouden?? Dat begrijp ik niet, communicatief gezien een raadsel. Alhoewel ik de indruk krijg dat hij nog niet getekend heeft... Ik hoop dat er in de komende 10 dagen hard werk gemaakt wordt van (top)transfers, en mannen die een meerwaarde brengen, op kwaliteit staat geen leeftijd, maar het is ook niet de bedoeling om volgend jaar met een beloftenteam te spelen vol ex-Iendrachter of ex-Lokeraars... En hopelijk vergissen ze zich dan niet in de voornaam. ![]() |
| 02 Mei 2009, 19:50 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: ik vind het ronduit vreemd dat de contractverlengingen van Steurs en Van Steenberghe zo lang duren. Als die mannen het zaakje steeds maar uitstellen of hun eisen iedere keer verhogen, dan moeten ze degelijke vervangers zoeken. Alhoewel ik voor een doelman als Van Steenberghe budgettair ver zou gaan. De transfers van Depoitre en Verheyden juich ik toe. Wat de Zottegemtransfers en Van Den Noorgaete betreft, ben ik eerder sceptisch. En aub, ALS troch al getekend heeft, kan die webmaster dan eens die transfer op site zetten!!! Dergelijk positief nieuws achterhouden?? Dat begrijp ik niet, communicatief gezien een raadsel. Alhoewel ik de indruk krijg dat hij nog niet getekend heeft... Ik hoop dat er in de komende 10 dagen hard werk gemaakt wordt van (top)transfers, en mannen die een meerwaarde brengen, op kwaliteit staat geen leeftijd, maar het is ook niet de bedoeling om volgend jaar met een beloftenteam te spelen vol ex-Iendrachter of ex-Lokeraars... En hopelijk vergissen ze zich dan niet in de voornaam. ![]() Volledig met je eens, ik denk ook dat de transfer van Troch nog niet helemaal rond is, ofwel wacht men op de afloop van de competitie voor Roeselare. Er mag gerust nog iets extra bijkomen, eventueel een naam waar men naar opkijkt, het extra geld dat ze hiervoor uitgeven zullen ze rap terugwinnen als ze de kop spelen in derde klasse. Een ploeg als Aalst mag voor niets minder dan de titel spelen, daarom moet je vanaf de seizoensstart over een sterke spelersgroep beschikken. Alle respect voor het jeugdbeleid, maar ik denk niet dat er voor het ogenblik veel jongeren zijn die in aanmerking komen om een meerwaarde te betekenen voor het eerste elftal. Enfin, we zullen afwachten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Mei 2009, 20:17 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gunther schreef: Voila, het seizoen is nog niet voorbij of er wordt al heel veel druk geuit van de supporters uit. Laat ons eens alles wat afwachten in plaats van al te oordelen dat het niet gaat lukken met het spelersmateriaal dat er tot op heden al bijgekomen is. Als men hier nu al gaat twijfelen over het spelersmateriaal voor volgend seizoen, dan zal de schrik bij de nieuwkomers al toeslaan voor hun eerste foute actie... ten eerste weet ge op voorhand dat er druk zal zijn vd supporters en vooral ten tweede, als den trainer nu zijn ambitie naar volgend seizoen uit (hier past uw opmerking overt feit dat het seizoen nog ni afgelopen is ook goed) waarin hij den top 5 ambieert, dan stel ik mij toch vragen. Wat is nu feitelijk de bedoeling met EA in de toekomst? RC Mechelen achterna? Of nog e stuk erger? Op dees manier houdt ge binnenkort evenveel thuissupporters over als andere 3de klassers en dan ist gans om zeep. We hadden al veel langer uit 3de moeten wegzijn en elk seizoen extra, is verloren. Voor volgend seizoen verwacht ik alleszins niet teveel na zo een seizoen, dan kant alleen maar meevallen zeker? _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Mei 2009, 20:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 46 Locatie: Pamel |
De bedoeling?
Misschien iets minder hoog van de toren blazen dan vorig seizoen te verkondigen om voor de titel te gaan. Ik hoor het eigenlijk liever zo dan te verkondigen dat we voor de titel gaan, dan is de teleurstelling des te groter. Wat was de ambitie van Wetteren? Behoud verzekeren en rustig seizoen doormaken, iets in die zin denk ik. Welke ploeg kampioen speelt of niet, doet er ni toe, strontploeg of ni. Wie kampioen speelt is een verdiende kampioen eh, zo simpel is't, ook al is het een zwakke reeks ![]() _________________
|
| 02 Mei 2009, 22:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gunther schreef: Voila, het seizoen is nog niet voorbij of er wordt al heel veel druk geuit van de supporters uit. Laat ons eens alles wat afwachten in plaats van al te oordelen dat het niet gaat lukken met het spelersmateriaal dat er tot op heden al bijgekomen is. Als men hier nu al gaat twijfelen over het spelersmateriaal voor volgend seizoen, dan zal de schrik bij de nieuwkomers al toeslaan voor hun eerste foute actie... Tja, er is toch iets mis met de chemie tussen voetballers, trainers en supporters, hoor. Er zijn té veel spelers die bij ons onder hun niveau spelen en het elders wel maken om dat nog aan toeval te wijten.... En dat is al onder verschillende trainers gebleken. |
| 03 Mei 2009, 9:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 44 |
Ik heb gehoord dat er mensen van Aalst een speler van Kerksken gaan scouten zijn, meer bepaald Norbert Haba Kolie.
http://www.fckerksken.be/node/859 Of het waar is, das natuurlijk nog iets anders. |
| 03 Mei 2009, 9:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
zwawi schreef: Ik heb gehoord dat er mensen van Aalst een speler van Kerksken gaan scouten zijn, meer bepaald Norbert Haba Kolie. http://www.fckerksken.be/node/859 Of het waar is, das natuurlijk nog iets anders. Ik heb al eens gezocht op internet en het zou een verdediger zijn,wat misschien wil zeggen dat ze diene Gaye van fcn niet aantrekken. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 03 Mei 2009, 9:47 |
|
| Pagina 84 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 280 Volgende |