Stadion - Pagina 84 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 82 83 84 85 86 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
Als ze die nieuwe bouwvergunning willen krijgen gaan ze toch vrij rap mogen zijn ook ?
Nekeer het huidige op de grond ligt, krijg dan nog maar eens een nieuwe die u zal toelaten hoger, dieper of breder te gaan werken. Lijkt mij niet zo simpel de dag van vandaag.
Bon breder zal niet gaan maar hoger en dieper lijkt mij alvast wel de bedoeling zeker ?

31 Mei 2013, 11:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bart Van den Neste schreef:
jowwan schreef:
hansken schreef:
Tzal volgens mij of colruyt worden ofwel renovatie van het huidige... (louter persoonlijk gedacht he, ik weet niets meer dan jullie!)

'k denk het laatste, of eerlijk gezegd : 'k ben er bijna zeker van :EA:

Nochtans als ik schepen Uyttersprot vorige week bezig hoorde op de commissie, vreest men bijna zeker geen bouwvergunning meer te krijgen op de huidige locatie.
De deadline van 31/12 zal het uitwijzen zeker. Ik heb alvast een mooie aftelkalender naar 31/12 in elkaar geboxt :D
(P.S.: dat laatste is geen verwijt, integendeel. Chapeau dat ze er een datum op plakken)

:zzz:

31 Mei 2013, 11:30
Ancien

Bram schreef:
Als ze die nieuwe bouwvergunning willen krijgen gaan ze toch vrij rap mogen zijn ook ?
Nekeer het huidige op de grond ligt, krijg dan nog maar eens een nieuwe die u zal toelaten hoger, dieper of breder te gaan werken. Lijkt mij niet zo simpel de dag van vandaag.
Bon breder zal niet gaan maar hoger en dieper lijkt mij alvast wel de bedoeling zeker ?

En dan liefst één met een onderste en bovenste gedeelte zoals de zittribune.
Qua esthetiek zou dat mooi overkomen als de staan-en zittribune symmetrisch zijn.

31 Mei 2013, 12:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
hansken schreef:
Volgens mij zijn we vanaf volgend jaar ook te volgen op eurosport en al-jazeerah, ze hebbe op da opbergkot een blaft van ne schotelantenne geplaatst :D

Das blijkbaar 't zendkot van City Ambi stond er in de gazet.

31 Mei 2013, 12:28

Leeftijd: 37
Zienaa schreef:
hansken schreef:
Volgens mij zijn we vanaf volgend jaar ook te volgen op eurosport en al-jazeerah, ze hebbe op da opbergkot een blaft van ne schotelantenne geplaatst :D

Das blijkbaar 't zendkot van City Ambi stond er in de gazet.

:crazy: Tussen tgrasmachien en da spel vo de lijnen te trekken zeker...

Ik denk da gij het hebt op da garageken er nevest, antenne staat weldegelijk op ons materiaalkot...

31 Mei 2013, 15:12
Nationale Ploeg

Is da jullie kot ni?

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 0_00604539

31 Mei 2013, 15:44
Freak

Leeftijd: 35
Zienaa schreef:

Nee dast kot van de vital :D

31 Mei 2013, 15:47
Nationale Ploeg

Ze spreken daar over de frequentie 106.7, maar ik luister altijd op 107.8. Staat die zendinstallatie voor de 107.8 dan op een andere plaats of zenden ze daar op twee frequenties uit?

31 Mei 2013, 16:13

Leeftijd: 37
Zienaa schreef:

Neen :) Maar nu ik dat artikel lees zijn die werken blijkbaar enkel voor die radio geweest...
Wel jammer eigelijk, nu ze daar toch bezig zijn konde ze die verlichting toch ook al naar beneden halen? Das dan toch al tyd gewonnen.. Of moet ge daarvoor ook al een vergunning hebben?

31 Mei 2013, 19:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
tsjoep schreef:
tympanum2 schreef:
Zou spijtig zijn als het bij renoveren blijft...toch een gemiste kans, maar ja er moeten genoeg middelen zijn natuurlijk.

vind ik ook , ik blijf erbij , al datgene je nu renoveerd in ons "vervallen" stadion is verloren geld , ook al is de renovatie nu op dit ogenblik nodig en hebben we geen keuze ...als je echt ambitie hebt vr een eersteklasser te worden in de toekomst ( wat toch kan verwacht worden vr een stad van meer dan 80 duizend inwoners) dan is alleen een volledige nieuwe stadion op de juiste plaats de enige echte juiste beslissing! Spijtig genoeg heeft "de politiek" 6 jaar stil gestaan en niks ondernomen , en nu zitten ze natuurlijk met hun handen in het haar om toch een oplossing te zoeken op zeer korte termijn en daar kan je de huidige politieke bestuur moeilijk de schuld voor geven ....6 jaar onder ons Ilse = 6 jaar verloren ...jammer mr het is zo

6 jaar? Heeft ons Annie dan wél iets voor 'n Iendracht gedaan? :zzz:

31 Mei 2013, 20:50

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Schepper schreef:
tsjoep schreef:
tympanum2 schreef:
Zou spijtig zijn als het bij renoveren blijft...toch een gemiste kans, maar ja er moeten genoeg middelen zijn natuurlijk.

vind ik ook , ik blijf erbij , al datgene je nu renoveerd in ons "vervallen" stadion is verloren geld , ook al is de renovatie nu op dit ogenblik nodig en hebben we geen keuze ...als je echt ambitie hebt vr een eersteklasser te worden in de toekomst ( wat toch kan verwacht worden vr een stad van meer dan 80 duizend inwoners) dan is alleen een volledige nieuwe stadion op de juiste plaats de enige echte juiste beslissing! Spijtig genoeg heeft "de politiek" 6 jaar stil gestaan en niks ondernomen , en nu zitten ze natuurlijk met hun handen in het haar om toch een oplossing te zoeken op zeer korte termijn en daar kan je de huidige politieke bestuur moeilijk de schuld voor geven ....6 jaar onder ons Ilse = 6 jaar verloren ...jammer mr het is zo

6 jaar? Heeft ons Annie dan wél iets voor 'n Iendracht gedaan? :zzz:

Ja haar zat komen zuipen in het restaurant ;)

31 Mei 2013, 20:58
Reserve

Als ge een rendabele eersteklasser wil worden dan is er maar 1 optie en dat dat is een nieuw stadion en niet een zoveelste gedrocht van een stadion. Meer supporters, meer en betere sponsors, parking, betere ligging, uitbreiding mogelijk, veiligheid,... Op korte termijn zal renovatie wel veel goedkoper zijn maar zeker niet de beste op lange termijn!

31 Mei 2013, 22:14
Nationale Ploeg

We zouden een mecenas moeten vinden zoals in Gent.

01 Jun 2013, 8:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Zienaa schreef:

allemaal op Euromillions spelen vrijdag 7 juni: :lol: 100.000 :lol: eurookes te winnen en dan direkt een nieuw stadion (4 miljard oude belgische frankskens, dan kan da er wel van af zekers?)

01 Jun 2013, 8:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
zwetzat schreef:
Zienaa schreef:

allemaal op Euromillions spelen vrijdag 7 juni: :lol: 100.000 :lol: eurookes te winnen en dan direkt een nieuw stadion (4 miljard oude belgische frankskens, dan kan da er wel van af zekers?)

Ik peis wel da ge e poar nullekes vergeiten zetj.. :hmm:

01 Jun 2013, 9:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 82 83 84 85 86 462