|
|
| Pagina 84 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
waly 2 schreef: lapage,mpenza,labiad1 en 2,lander van steenbrugge,nick van belle,francois kompany,tevin kabeya,cerimagic.das nog maar een begin. Sterk begonnen Edit: Kabongo, Nourdine Boussoufa, Lorenzo Wouter, Iakovlevski, Alain Van Mieghem, Kevin Franck, Gbarssin, Ode Thompson... Misschien ook nog Kevin Franck? Of Bram Verbist (maar da's wel al heel lang geleden)? Wie is de volgende? Laatst gewijzigd door De Jean op 04 Feb 2016, 17:18, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Feb 2016, 16:59 |
|
|
Nationale Ploeg
zandbergske schreef: is natuurlijk waar dat we in al die jaren veel flops hebben gehad maar had het over dit seizoen bijna iedereen hier op het forum vond dat we geen goeie aankopen hadden gedaan en dat we veroordeeld waren tot degradatievoetbal maar dat draait voorlopig toch wat anders uit vinden jullie niet?en neen ik ben niet LVH als het dan al eens meevalt mag dat ook eens gezegd worden er zijn hier in het verleden al genoeg fouten gemaakt. ik heb respect voor jullie mening maar wou dit toch even kwijt Dat moeten we inderdaad durven toegeven |
| 04 Feb 2016, 17:00 |
|
|
Nationale Ploeg
schliebe schreef: ik volg de overname van den iendracht een beetje van ver en merk dat er al serieus werk geleverd werd door het nieuw bestuur. Alles zal niet op een twee drie geregeld kunnen worden maar zo te zien gaat EA weer de goeie kant op. Toch ben ik verbaasd dat er praktisch niemand spreekt over de licentie. De top 6 halen, t’ is allemaal goed en wel maar om te kunnen promoveren of kunnen deelnemen aan de eindronde moet men toch de licentie op zak hebben. De aanvraag moet binnen tussen 1.02 en 15.02. Ik kan begrijpen dat EA momenteel andere prioriteiten heeft (overname, dringende schulden af te betalen tov RSZ, deal met stad,…) maar de tijd dringt. En niemand die der over klapt. Ook bij Dender bv is het muis stil. Weten jullie of het bestuur van EA de intentie heeft om een dossier in te brengen ? Bij La Lou, zijn men er al een tijdje mee bezig. Volgens voorzitter zou 90% van het dossier in orde zijn. Maar die andere 10% doen mij schrik. En het is ook geen garantie dat die 90% allemaal correct en voldoende zullen zijn. Ik zie het al gebeuren dat de eindronde niet zal gespeeld moeten worden wegens gebrek aan ploegen….. Ik verwacht verrassingen. Voor de rest wens ik ne goeie carnaval aan alle oiljsteneers. Eerlijk? We hebben geen flauw idee wat de plannen zijn van de nieuwe overnemers. we proberen geduldig te zijn en af te wachten wat het wordt. Maar ik durf zeggen dat we niet aan de 90% van La Lou zullen staan vandaag |
| 04 Feb 2016, 17:02 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
die 90% dat is wat de voorzitter beweert hé. Ik wil het nog zien ook. We hebben al zoveel meegemaakt de laatste jaren....
Maar ik moet toegeven dat diene gast zijn best doet. Er werden in ieder geval veel schuldeiders van de lijst die werden uitbetaald. Een afbetalingsplan werd overeengekomen met RSZ en BTW. Of die gevolgd wordt is het een ander verhaal. Maar dat beweegt toch in de goeie richting. Onze spelers zijn ook altijd tijdig betaald. (da's ook al jaren geleden....) De vraag is of dat allemaal voldoende gaat zijn ??? |
| 04 Feb 2016, 17:18 |
|
|
forumlegende |
De Jean schreef: waly 2 schreef: lapage,mpenza,labiad1 en 2,lander van steenbrugge,nick van belle,francois kompany,tevin kabeya,cerimagic.das nog maar een begin. Sterk begonnen Wie is de volgende? How about good old Alain Van Mieghem en Benjamin Kabongo? (om nog wat verder terug in de tijd te gaan) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 04 Feb 2016, 17:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Dries schreef: How about good old Alain Van Mieghem en Benjamin Kabongo? (om nog wat verder terug in de tijd te gaan) Ja die had ik er ondertussen ook al bijgezet. De lijst wordt al lang. |
| 04 Feb 2016, 17:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Segun Shabi, Alex Lecompte, Jan De Langhe, een hele lading Brazilianen, Zrilic, Ladi Kuyé
Gewoon om te zeggen - we kunnen lang terug gaan... Maar daaraan gekoppeld: elke club in het nationaal voetbal kan zo'n lijst aanleggen... Ik dacht onlangs soortgelijke lijst van onze huidige landskampioen ook eens gezien te hebben en dat was toch ook om steil van achterover te vallen... Correcter zou zijn dat er bedragen kunnen aan worden gekoppeld. Iemand die hier een jaar heeft gelopen, effectief gespeeld en maar een contract van een jaar had, zal niet zo'n negatieve impact hebben gehad op de financiën dan iemand die hier een contract voor 3 jaar had en er meer dan de helft niet heeft van moeten spelen. Ik herinner me nog iemand als Mario Walraevens die een schoon contract had, 1 jaar gebruikt en dan een heel seizoen lang bij de beloften liggen tuffen aan de volle pot... Omgekeerd: het is niet omdat het sportief meevallers waren, dat we er ons financieel niet serieus pijn hebben aan gedaan. Zijn dat dan goede transfers? Gasten die je rijkelijk beloont en dan gratis weg zijn achteraf, is dat hoe het moet aangepakt worden? En daarbij wetend dat je geen onderhandelingspositie hebt: kijk naar Casagolda - scoort 50 goals op 2 seizoenen en kan weg voor het duizelingwekkend bedrag van EUR 25.000... Met dat bedrag betaal je hem waarschijnlijk nog niet eens een volledig seizoen... In heel veel gevallen moet 1 meevaller het verlies van 3 tegenvallers compenseren... Als die tegenvallers toevallig 3 dure vogels zijn, draag je daar jaren de gevolgen van... Ik zie namen als Van Steenbrugge passeren: op het moment dat diens transfer hier werd aangekondigd, was het hosana bij velen... Idem bij Kevin Janssens, zelfs Cerimagic... Shkodra was dan weer de transferflop op papier, tot er effectief gevoetbald moest worden... En ook daar kan het omgekeerd zoals Johansson bij Gent - aangekocht voor wat was het EUR 2 mio?, vet contract, nauwelijks een bal geraakt: sportief dus serieuze afknapper... MAAR je kan hem verkopen voor nagenoeg hetzelfde bedrag en je bent van zijn loon af... Dan is het jammer van de sportieve mislukking maar je scheurt er je broek niet aan... Dus akkoord dat het transferbeleid een hoeksteen is, maar dan moeten wel alle aspecten in rekening worden genomen... Tot slot: ik mis focus op "jeugd" wel als hoeksteen voor een club actief in de lagere divisies... Als je iets niet lopen hebt, moet je het gaan halen - dat is logica. Als je iets wel lopen hebt, maar je wil liever toch iets halen, dan ben je niet goed bezig... |
| 04 Feb 2016, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde
De Jean schreef: waly 2 schreef: lapage,mpenza,labiad1 en 2,lander van steenbrugge,nick van belle,francois kompany,tevin kabeya,cerimagic.das nog maar een begin. Sterk begonnen Edit: Kabongo, Nourdine Boussoufa, Lorenzo Wouter, Iakovlevski, Alain Van Mieghem, Kevin Franck, Gbarssin, Ode Thompson... Misschien ook nog Kevin Franck? Of Bram Verbist (maar da's wel al heel lang geleden)? Wie is de volgende? Cerimagic was een huurling van AA Gent, en heeft op 2 keer een half seizoen uiteindelijk toch 1.168 minuten gespeeld en 1 doelpunt gemaakt. Dat was zeker geen slechte. Emile M'Penza is nooit echt aangeworven geweest (wel aangekondigd, maar zijn transfer is nooit in orde geraakt - en indien wel, dan had hij een prestatie-afhankelijk contract gekregen, en aangezien hij nul minuten gespeeld heeft, heeft hij nul aan de club gekost) Lander Van Steenbrugghe was eigenlijk best wel een goede speler, maar is kort na zijn aanwerving zwaar gekwetst geraakt. Resultaat: 54 minuten gespeeld en transfer naar tweedeprovincialer KVV Ardennen in Maarkedal. We zouden nog Ngasseu in het rijtje vergeten, maar ook hier geldt de verzachtende omstandigheid dat die jongen zwaar gekwetst is geraakt. Is wel nog aan 374 speelminuten en 1 doelpunt geraakt. Elis Koulibaly mankeert ook nog in het rijtje, maar net als Lapage was dit een huurling van RSC Anderlecht, dus die zullen allebei ook niet al te veel gekost hebben. En wat te zeggen van Jadot: 1 minuut gespeeld, en na een half seizoen verkast naar FC Izegem. Hugelier, De Munter en Van Eyk waren ook niet bepaald succesverhalen, en ze hebben op het eind van het seizoen 2012-2013 dan ook hun biezen gepakt. |
| 04 Feb 2016, 19:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik vind de huidige kern ook niet geweldig hoor om eerlijk te zijn. De resultaten zijn top en de mentaliteit onder Geeraerd is fantastisch maar ik zie ook veel middelmaat lopen. Ons spitsenduo is dan weer iets heel bizar dit jaar, daar zwijg ik over want mss trappen ze er samen 5 binnen morgen
Feit is wel dat je in deze reeks met twee, drie klasbakken het verschil maakt, wat Dender (tot hiertoe) ook gedaan heeft . In dat opzicht is het spijtig dat je niet iets meer voetballend vermogen in de kern hebt. |
| 04 Feb 2016, 23:27 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Segun Shabi, Alex Lecompte, Jan De Langhe, een hele lading Brazilianen, Zrilic, Ladi Kuyé Gewoon om te zeggen - we kunnen lang terug gaan... Maar daaraan gekoppeld: elke club in het nationaal voetbal kan zo'n lijst aanleggen... Ik dacht onlangs soortgelijke lijst van onze huidige landskampioen ook eens gezien te hebben en dat was toch ook om steil van achterover te vallen... Correcter zou zijn dat er bedragen kunnen aan worden gekoppeld. Iemand die hier een jaar heeft gelopen, effectief gespeeld en maar een contract van een jaar had, zal niet zo'n negatieve impact hebben gehad op de financiën dan iemand die hier een contract voor 3 jaar had en er meer dan de helft niet heeft van moeten spelen. Ik herinner me nog iemand als Mario Walraevens die een schoon contract had, 1 jaar gebruikt en dan een heel seizoen lang bij de beloften liggen tuffen aan de volle pot... Omgekeerd: het is niet omdat het sportief meevallers waren, dat we er ons financieel niet serieus pijn hebben aan gedaan. Zijn dat dan goede transfers? Gasten die je rijkelijk beloont en dan gratis weg zijn achteraf, is dat hoe het moet aangepakt worden? En daarbij wetend dat je geen onderhandelingspositie hebt: kijk naar Casagolda - scoort 50 goals op 2 seizoenen en kan weg voor het duizelingwekkend bedrag van EUR 25.000... Met dat bedrag betaal je hem waarschijnlijk nog niet eens een volledig seizoen... In heel veel gevallen moet 1 meevaller het verlies van 3 tegenvallers compenseren... Als die tegenvallers toevallig 3 dure vogels zijn, draag je daar jaren de gevolgen van... Ik zie namen als Van Steenbrugge passeren: op het moment dat diens transfer hier werd aangekondigd, was het hosana bij velen... Idem bij Kevin Janssens, zelfs Cerimagic... Shkodra was dan weer de transferflop op papier, tot er effectief gevoetbald moest worden... En ook daar kan het omgekeerd zoals Johansson bij Gent - aangekocht voor wat was het EUR 2 mio?, vet contract, nauwelijks een bal geraakt: sportief dus serieuze afknapper... MAAR je kan hem verkopen voor nagenoeg hetzelfde bedrag en je bent van zijn loon af... Dan is het jammer van de sportieve mislukking maar je scheurt er je broek niet aan... Dus akkoord dat het transferbeleid een hoeksteen is, maar dan moeten wel alle aspecten in rekening worden genomen... Tot slot: ik mis focus op "jeugd" wel als hoeksteen voor een club actief in de lagere divisies... Als je iets niet lopen hebt, moet je het gaan halen - dat is logica. Als je iets wel lopen hebt, maar je wil liever toch iets halen, dan ben je niet goed bezig... Veel tekst, DT, maar wat is eigenlijk je punt? Als ik het goed lees zeg je: -we hebben altijd al slechte transfers gekend, zelfs in betere tijden -bij andere clubs gebeurt dat ook -verduidelijking dat zelfs een goede speler financieel een slechte transfer kan zijn, en omgekeerd, zelfs een speler die weinig speelt kan meevallen omdat die niks kost -de jeugd was niet goed genoeg, of wel goed genoeg, maar we hebben ze niet gebruikt. Concreet: vind jij dat de sportief verantwoordelijke de afgelopen seizoenen goed werk heeft geleverd? Als je ziet waar we stonden toen hij eraan begon, en waar we nu staan? Met 2 miljoen euro schulden en zonder stadion in derde klasse? |
| 05 Feb 2016, 1:24 |
|
|
Ancien
zandbergske schreef: is natuurlijk waar dat we in al die jaren veel flops hebben gehad maar had het over dit seizoen bijna iedereen hier op het forum vond dat we geen goeie aankopen hadden gedaan en dat we veroordeeld waren tot degradatievoetbal maar dat draait voorlopig toch wat anders uit vinden jullie niet?en neen ik ben niet LVH als het dan al eens meevalt mag dat ook eens gezegd worden er zijn hier in het verleden al genoeg fouten gemaakt. ik heb respect voor jullie mening maar wou dit toch even kwijt Voorlopig doen ze het heel goed, maar we zijn er nog niet hé besteken, heb je al eens gekeken hoeveel ploegen er nog in aanmerking komen voor de prijzen? Als het goed is mag inderdaad ook eens gezegd worden, van al de wedstrijden die ik tot hiertoe gezien heb was de wedstrijd tegen dender wel een uitschieter, 't was de max om nog eens mee te maken, blijkbaar zijn de mooiste wedstrijden al op verplaatsing gespeeld. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Feb 2016, 10:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
wat de schulden betreft:
indien we investeerders en eprspectief kunnen vinden voor een nieuw stadion moet de poef niet op 123 afbetaald worden denk ik ( mag zelfs heel traag gaan maar het moet wel een constante positieve flow zijn) Wanneer het nieuw stadion er dan is (of bijna is) kan er echt gekeken worden naar een plan om in de hoogste reeksen te geraken. En daarvoor zullen er hopelijk wel een aantal investeerders staan te springen. Ondertussen verder doen zoals we bezig zijn lijkt me. Geen zotte dingen, focus op de jeugd, middenmoot is voldoende, zien dat er (lichte) winst wordt gemaakt Het zal een paar jaar afzien worden maar er is tenminste weer iets om naar uit te kijken en ik heb weer hoop dat ik ooit eens met mijn klein mannen naar den eendracht kan gaan zien in een schoon stadion in 1ste of 2de klasse. (Want eerste klasse B is toch waar we thuis horen op lange termijn met hopelijk af en toe eens een uitschieter) |
| 05 Feb 2016, 11:47 |
|
|
forumlegende
Ik hou het op Stolpa en Queré wat betreft de allerslechtste transfers ooit.
Alhoewel ik in het begin van het seizoen een Bokila op bijna dezelfde plaats zette. Maar die kerel verbaast me elke week opnieuw. Zet die gewoon in het strafschopgebied en hij scoort. Via de tegenstander, paal of hoekschopvlag of gewoon klassevol zoals de 4-4 zondag, maar hij scoort. We zouden in veel gevallen beter de managers van die mislukte spelers aangeworven hebben. ![]() |
| 05 Feb 2016, 11:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
tympanum2 schreef: Ik hou het op Stolpa en Queré wat betreft de allerslechtste transfers ooit. Alhoewel ik in het begin van het seizoen een Bokila op bijna dezelfde plaats zette. Maar die kerel verbaast me elke week opnieuw. Zet die gewoon in het strafschopgebied en hij scoort. Via de tegenstander, paal of hoekschopvlag of gewoon klassevol zoals de 4-4 zondag, maar hij scoort. We zouden in veel gevallen beter de managers van die mislukte spelers aangeworven hebben. ![]() Zrilic was anders ook in orde, ze kopen ne Kroaat en 't blijkt zijn broer te zijn ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Feb 2016, 12:28 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Yakovslevski was anders ook genen topper
wel schone CV ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Feb 2016, 12:29 |
|
| Pagina 84 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 152 Volgende |