Transfers 2007-2008 - Pagina 85 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Titus schreef:
Bij Appelterre hebben ze hun zwarte spits buitengesmeten.

de racisten zeg ...

03 Dec 2007, 18:41
forumlegende

Leeftijd: 43
Diene Matinunga of hoe noemt hij nu juist? Da was daar toch de ster dacht ik he? Weet ge ook de reden?

03 Dec 2007, 20:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Zou eerst een elleboogstoot gegeven hebben op het veld en nadien beginnen vechten zijn met een supporter. Als ge hem in toom kunt houden is het toch een serieuze versterking.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

03 Dec 2007, 20:30
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
Zou eerst een elleboogstoot gegeven hebben op het veld en nadien beginnen vechten zijn met een supporter. Als ge hem in toom kunt houden is het toch een serieuze versterking.

serieuze versterking ? Tis niet omdat hij in vierde wat goals heeft gemaakt dat ge hem moet binnenhalen hé! Ambrasmakers zijn hier zowiezo al niet welkom

03 Dec 2007, 20:40
forumlegende

Maar wat toch wel duidelijk is en wat Geert ook wel zal begrepen hebben : het is zeer wenselijk dat er een spits bijkomt.

03 Dec 2007, 20:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik heb het ook gelezen van Matinungina. Ik denk toch ook dat dit een interessante speler kan zijn voor ons. Die staat toch bekent als een serieus talent.

In HLN van vandaag zegt hij dat hij hogerop wil. Hij gaat nu een weekske vakantie nemen en na de winterstop wil hij er staan. Er zijn reeds enkele vage contacten met ploegen.

04 Dec 2007, 10:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Ik heb het ook gelezen van Matinungina. Ik denk toch ook dat dit een interessante speler kan zijn voor ons. Die staat toch bekent als een serieus talent.

In HLN van vandaag zegt hij dat hij hogerop wil. Hij gaat nu een weekske vakantie nemen en na de winterstop wil hij er staan. Er zijn reeds enkele vage contacten met ploegen.

Om verschillende redenen denk ik dat hij niks voor ons is.

Ten eerste omdat zijn karakter zo rot is als wat. Blijkbaar werd hij al nen tijd volledig uitgekotst door de Appelterse spelersgroep en viel er naast het plein absoluut niks mee aan te vangen. Zondag werd hij ook uitgesloten voor nen elleboogstoot. Het is nen Angolese international en hij vindt van zichzelf dat hij eerste klasse waard is, als hij dan ook lager speelt dan eerste klasse vindt hij van zichzelf dat hij serieus boven zijn ploegmaats staat.

En ten tweede, ik weet niet of er zijn die hem al bezig gezien hebben (ik heb hem al eens nen helft zien spelen), maar dienen is dus nen duim groot. Ik weet dus niet waar jullie hem zouden zetten, maar het is toch duidelijk dat we in ons systeem (met enen diepe spits) ne spits nodig hebben die zijne plan kan trekken in de duels en genen hottentot.

04 Dec 2007, 10:21
Rode kaart
Rode kaart

Weken aan een stuk zat hij de kranten vol te lullen dat FCD geen oog had voor talent in de lagere reeksen, dat em bij ons wou spelen,...Ben dan eens gaan zien, net als een paar mensen uit ons bestuur: een scheet in een fles. Constant mekkeren tegen de ref en ploegmaats, meer op de grond liggend dan recht op z'n benen en uiteindelijk niet om over naar huis te schrijven. Hij speelde in het begin van 't seizoen een paar goede wedstrijden, maar is sterk teruggevallen door een resem blessures die hij blijkbaar te danken heeft aan z'n losbandige levensstijl.

04 Dec 2007, 10:43
Rendac-supporter

Smetje schreef:

Ik heb hem dit seizoen 2 keer aan het werk gezien. in mijn ogen te plat. in 4de klasse misschien ok maar zelfs voor 3de klasse heb ik er mijn vraagtekens bij. in mijn ogen serieus overschat

04 Dec 2007, 10:48
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Smetje schreef:

Om verschillende redenen denk ik dat hij niks voor ons is.

Ten eerste omdat zijn karakter zo rot is als wat. Blijkbaar werd hij al nen tijd volledig uitgekotst door de Appelterse spelersgroep en viel er naast het plein absoluut niks mee aan te vangen. Zondag werd hij ook uitgesloten voor nen elleboogstoot. Het is nen Angolese international en hij vindt van zichzelf dat hij eerste klasse waard is, als hij dan ook lager speelt dan eerste klasse vindt hij van zichzelf dat hij serieus boven zijn ploegmaats staat.

En ten tweede, ik weet niet of er zijn die hem al bezig gezien hebben (ik heb hem al eens nen helft zien spelen), maar dienen is dus nen duim groot. Ik weet dus niet waar jullie hem zouden zetten, maar het is toch duidelijk dat we in ons systeem (met enen diepe spits) ne spits nodig hebben die zijne plan kan trekken in de duels en genen hottentot.

Boto is natuurlijk ook niet van de grootste. Ik ken iemand van Appelterre en ik heb er hem toch nooit over horen klagen. Maar dat er is mis is met zijn karakter lijkt mij na dit weekend wel duidelijk. Ik heb hem wel nooit zien spelen, ik ken hem alleen maar van horen zeggen en daar moet ge natuurlijk mee oppassen. Het was maar een suggestie.

Nog zo een speler die blijkbaar niet teveel meedoet bij zijn club is Melkert (OHL) heeft toch wat gestalte en wist de goal in vierde toch staan. Nogmaals het zijn maar suggesties eh voor iemand hier denkt dat ik hier geruchten post...

04 Dec 2007, 13:46
Nationale Ploeg

Ik vind het niet nodig, Boto doet het uitstekend.

04 Dec 2007, 14:01
Nationale Ploeg

AlostanA schreef:

Als er iets gebeurt met de tot nu toe blessuregevoelige Boto hebt ge natuurlijk wel een probleem. En ik dacht dat het bestuur al had laten uitschijnen dat er een spits bijkomt. Voor de rest moet er inderdaad geen versterking zijn.

04 Dec 2007, 14:03
forumlegende

Er moet toch minstens één spits bijkomen hoor, wil je meespelen voor de titel. En gezien de huidige rangschikking zullen we naar alle waarschijnlijkheid ook effectief meespelen. Het bestuur keek de kat uit de boom maar nu moet er actie ondernomen worden. Ik verwacht een tweetal aanwinsten.

04 Dec 2007, 14:08
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
AlostanA schreef:

Als er iets gebeurt met de tot nu toe blessuregevoelige Boto hebt ge natuurlijk wel een probleem. En ik dacht dat het bestuur al had laten uitschijnen dat er een spits bijkomt. Voor de rest moet er inderdaad geen versterking zijn.

Ik vind een spits erbij toch ook broodnodig hoor. Als Boto niet in de match zit zijn er geen wisselmogelijkheden, en als hij dan nog is geblesseerd raakt mag je weer een verdediger in de spits gaan posteren.

Zaterdag zullen we eindelijk nog is een volwaardige bank hebben: De Schutter , Vandenbrande, Shabi en Lambrecht (volgens mij).

04 Dec 2007, 14:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Dani schreef:
Er moet toch minstens één spits bijkomen hoor, wil je meespelen voor de titel. En gezien de huidige rangschikking zullen we naar alle waarschijnlijkheid ook effectief meespelen. Het bestuur keek de kat uit de boom maar nu moet er actie ondernomen worden. Ik verwacht een tweetal aanwinsten.

Inderdaad er zal een spits moeten bijkomen,want ik denk dat Boto zich tegen Londerzeel weer bleseerde,hij liep na de wedstrijd weer te manken.
Zoals Titus hier al vermelde diene Melkert van Leuven zou ook gene slechte zijn maar we zullen wel zien wat Geert zal uit zijne zak gaat toveren er zal wel een spits bijkomen.

04 Dec 2007, 14:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 149