Artikels - Pagina 85 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 497
 Artikels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Artikels
bwaja, kan der mij dan eens iemand dat artikel inscannen ?

Zou nogal dom zijn da ik reageer op iets da ik ni gelezen heb he...

Voor Den Bomber ik heb een deel van het interview gepost op de fotosite in de afdeling krantenartikels en nu kan je reageren als je het ZWART OP WIT gelezen hebt :plat:

04 Jul 2008, 19:55
Miniem

Foei van Molle, vroeg of laat zal em da wel isj tegen a kiejren

05 Jul 2008, 0:38
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Vind ik ook maar plat zelle van mijn ex-dorpsgenoot. :fuck:

05 Jul 2008, 10:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Gijzegem Vaneigest schreef:
Lambrecht (ook al Lokeren boy) verklaarde enkele weken geleden nog in HLN dat ze niet hetzelfde willen meemaken als ploegen zoals Beveren en Aalst die op sterven na dood zijn en dat hij al lang in zijn graf zal liggen alvorens die ploegen terug in eerste zullen spelen...
:hmm: :hmm: :nieje:
dat laatste kan wel kloppen want erg gezond ziet da vat er toch niet uit

05 Jul 2008, 13:53
Freak

Lambrecht (ook al Lokeren boy) verklaarde enkele weken geleden nog in HLN dat ze niet hetzelfde willen meemaken als ploegen zoals Beveren en Aalst die op sterven na dood zijn en dat hij al lang in zijn graf zal liggen alvorens die ploegen terug in eerste zullen spelen...

Op sterven na dood ? Ik denk dat er in onze club meer leven zit als in Lokeren.

05 Jul 2008, 14:07
Miniem

En dan gaan ze nog een tribune bijzetten op Lokeren! Verwa is da goe, meer als 4000 man zien ze daar toch nie dus wa is het nut van een extra tribune :wadde: Pure (hoogheids)waanzin :kots:

06 Jul 2008, 21:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 51

mja, als hij in zijn graf zal liggen, zal Lokeren in ieder geval in derde spelen, als ze nog bestaan dan. Of gaat er nadien iemand anders gek genoeg zijn om zijn miljoenen te gebruiken om financiele putten te dempen bij een dorpsclub met gemiddeld 2500 supporters in eerste klasse... :lol:

En wat Van Molle betreft : het is inderdaad een overloper. Was vroeger hevig Aalst-supporter. Goed, als je dan kiest voor een eersteklasser, no problem. Maar dan zo een commentaar leveren... Hij weet inderdaad niets van de huidige situatie af en we zullen binnen een jaar of 5 eens zien he (als Lambrecht weg is)... Misschien dat hij dan weer naar Aalst kan komen kijken. :kots:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

08 Jul 2008, 23:36
Miniem

Na zoiets te zeggen zeje beter da ge ier wegblijf! Stelt u voor da Garré ineens naast u komt staan bij eerstkomende match, zo da ten wel slim kommen... :nieje:

09 Jul 2008, 18:14
Scholier

Luc Limpens vreest nieuwe blessuregolf
'Zorgen over Roel Van Den Brande'

Maandagavond hervatte Luc Limpens op de Zandberg de trainingen waar met Boussoufa, Boto, Coulibaly en Van Den Brande meteen vier basispionnen op het oefenveld ontbraken .

Het bestuur koos opnieuw voor een smalle kern?

Luc Limpens: 'Ik heb liever zestien evenwaardige spelers dan een brede kern van 22 waar elke vervanging meteen een verzwakking is. Het valt uiteraard tegen dat we meteen vier spelers zien afhaken. Vooral Roel Van Den Brande baart me zorgen. Een schoktherapie zou hem tegen het einde van de week van zijn adductorenletsel moeten verlossen. Anders dreigt een operatie en maanden inactiviteit. Coulibaly heeft vocht in de knie na zijn operatie op het einde van het seizoen, maar ik verwacht hem snel terug. Boussoufa werd bij de beloften zwaar aangetrapt op La Louvière en ondervindt nog hinder aan de achillespees. Boto is hersteld van zijn enkelbreuk, maar forceerde de achillespees en moet een paar weken rusten.'

Positief is het verlengde verblijf van Jens Podevijn terwijl ook jongeren als Niels De Schutter en Tomas Spotbeen doorbraken?

'De voorbije blessuregolf schonk die jongeren kansen die ze ook grepen. Nu herhaalt zich hetzelfde scenario, want de komende maanden worden vier jongeren overgeheveld naar de A-kern met de middenvelders Ken Van Damme en Ruud Limpens (zoon van de coach, rwd) naast verdediger Yannis Meersman en linkerflank Niels Spotbeen.'

Sterkhouders als Thomas Troch en Ewen Verheyden trokken hogerop. Begint Eendracht wel versterkt aan het seizoen?

'Op de eerste training merkte je al aan de balaanname dat de vier nieuwkomers een meerwaarde brengen. Kevin Franck is een ander type speler dan Troch, maar ik geloof helemaal in hem. Alain Van Mieghem heeft ervaring en vista. Hij kent de knepen van het vak en hopelijk haalt hij opnieuw zijn oude niveau zodat hij Verheyden kan doen vergeten. Boussoufa is het grootste vraagteken maar hij heeft vele kwaliteiten. Hij wordt afgeschilderd als een moeilijke jongen, maar daar kan ik mee leven als hij een meerwaarde brengt. Marijn Steurs heeft de goede mentaliteit die het vertrek van Davy Claessens moet compenseren.'

Het seizoen is nog bezig of we zitten al terug met te weinig spelers. Hij is vet met zijne kern van 16 man dan. 22 moeten het er ni zijn ma 2 man erbij kan nu toch gene kwaad vind ik :wadde: .

16 Jul 2008, 13:14
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Tja, dat is natuurlijk een visie. Als je er dan nog bijpakt kunnen die bijna niet even goed zijn. En als die er dan inkomen is het een verzwakking en is het ook niet goed. Niet vergeten, zoals hij zelf zegt, zonder die blessures had je nu nog geen kennis gemaakt met Spotbeen, die het toch goed deed hoorde ik, of ervoor zelfs niet van De Schutter of nog verder terug met Podevijn. Zo is het altijd iets :-)

16 Jul 2008, 13:54
Ancien

Leeftijd: 47
Tja, als zijne kern van 16 man opnieuw door blessures teveel wedstrijden gaat verliezen zal hij wel zijn boeltje mogen pakken zeker? Uiteraard is hij niet verantwoordelijk voor blessures maar WEL voor de (te) smalle kern. ROEL was al van eind vorig seizoen, net als Couli. Als je dat niet incalculeert, tja...Tenzij er idd niet genoeg financiële ruimte was. De waarheid zal wel ergens middenin liggen.

16 Jul 2008, 15:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witzwet schreef:
Tja, als zijne kern van 16 man opnieuw door blessures teveel wedstrijden gaat verliezen zal hij wel zijn boeltje mogen pakken zeker? Uiteraard is hij niet verantwoordelijk voor blessures maar WEL voor de (te) smalle kern. ROEL was al van eind vorig seizoen, net als Couli. Als je dat niet incalculeert, tja...Tenzij er idd niet genoeg financiële ruimte was. De waarheid zal wel ergens middenin liggen.

Je kan Limpens aanwrijven dat hij niet alles uit de ploeg haalt, maar ge kunt hem toch niet de te smalle kern aanwrijven. Ik peis niet dat het den trainer is die zal gezegd hebben dat hij enkele extra goeie spelers niet meer kan bezigen. Het zou alleszins een unicum zijn. Ik heb het wel over goeie spelers voor alle duidelijkheid en niet over spelers die zuiver opvulsel van de kern zijn.

16 Jul 2008, 16:00
Miniem

Precies of we wisten nog nie dat dieje kern nie breed genoeg is... Lesken nog niet geleerd vorig seizoen? Nuja dat van die evenwaardige spelers klopt wel natierlek mor toch ist krap

16 Jul 2008, 21:18
Reserve

Hij heeft dan wel weer het voordeel als het niet goed gaat dat hij zich achter blessures kan wegsteken. Dat heeft hij al maanden aan een stuk gedaan. Hij begint er nu al over...Met deze trainer gaan we niet over. Maar dat was mijn mening vorig jaar al. We zien wel.

17 Jul 2008, 8:08
forumlegende

Ze hebben de trainingen nog maar pas hervat of er zijn al 4 (!!!!) geblesseerden.

Kern is te smal.

Offensieve compartiment MOET versterkt worden.

17 Jul 2008, 10:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 497