|
|
| Pagina 89 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
kreezie nonkeltje schreef: al eens gezien op de off. site ? moet je dringend eens doen ! Amaai misschien maakt hij plaats voor nieuwe voorzitter = nieuwe sponsor ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jun 2011, 21:42 |
|
|
Freak
kreezie nonkeltje schreef: al eens gezien op de off. site ? moet je dringend eens doen ! dat nieuws zat er al een tijdje aan te komen. een tijd geleden kwam hier het nieuws dat Frank De Roose zijn ontslag had gegeven, het is DDB geworden. De aanstelling van onze nieuwe manager eist zijn tol al zou ik zeggen... |
| 14 Jun 2011, 21:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Onderkroiper schreef: kreezie nonkeltje schreef: al eens gezien op de off. site ? moet je dringend eens doen ! Amaai misschien maakt hij plaats voor nieuwe voorzitter = nieuwe sponsor ? ![]() ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2011, 21:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
El Corredor schreef: kreezie nonkeltje schreef: al eens gezien op de off. site ? moet je dringend eens doen ! dat nieuws zat er al een tijdje aan te komen. een tijd geleden kwam hier het nieuws dat Frank De Roose zijn ontslag had gegeven, het is DDB geworden. De aanstelling van onze nieuwe manager eist zijn tol al zou ik zeggen... pffff, 't wordt een leuke bedoening _________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Jun 2011, 21:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Als ik het mij goed herinner stonden zijn valiezen bij zen madam dan gereed zeker ?
Allé vooruit, er zijn geen problemen hoor, 't is allemaal maar cafépraat. Ge moet iedereen krediet geven. Zjievereirs ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2011, 21:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Weeral miserie
![]() |
| 14 Jun 2011, 21:45 |
|
|
Freak
mijn voorspelling gaat nog rapper uitkomen dan ik had gevreesd.
als al het nieuws wat ik hoorde omtrent betalingen, niet inzaaien van terreinen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon, klopt. Dan is dit het begin van het einde! en nu geeft de voorzitter de pijp aan Maarten, wegens een machtsstrijd omtrent de aanstelling van de nieuwe manager?? DDB wou Patricia, De Roose wou Yannick. Iendracht Veroit. ps: toen ze een paar weken zeiden, geef de nieuwe manager en spelers wat krediet, denk ik dat ze dat letterlijk bedoelden... Laatst gewijzigd door El Corredor op 14 Jun 2011, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Jun 2011, 21:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
El Corredor schreef: mijn voorspelling gaat nog rapper uitkomen dan ik had gevreesd. Ik zou toch wel eens willen weten wat er dan wel gebeurd is. Na de titel was hij toch enthousiast enzo. Dus moet er toch nadien een haar in de boter gekomen zijn. Ik ben hier echt nie goe van ![]() |
| 14 Jun 2011, 21:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Allé we zijn weer is vertrokken.
Het was stilte voor de storm jong.... |
| 14 Jun 2011, 21:52 |
|
|
Reserve
Nu hadden we ne keer ne goeie voorzitter en nu geeft hij der de brui aan. Heel spijtig. Ik hoop dat er nen even capabele en hopelijk kapitaalkrachtige voorzitter in de plaats komt!
|
| 14 Jun 2011, 21:54 |
|
|
toevallige voorbijganger
voorzitter nr 99 in 10 jaar tijd geeft er de brui aan. op naar nr 100
jongens toch, wat the fuck is tees hier??????? hoe kunt ge nu een visie hebben op lange termijn al ge elk jaar van voorzitter en of bestuur veranderd???? te hopen dat er geen donkere wolken boven onze club hangen. Tijdens de viering van de titel was het DDB zijn eigen woorden nog "gelukkig zijn wij geen aalstenaars en streven we een gezonde en ambiteuze visie" De club mag spoedig met meer uitleg op de proppen komen. |
| 14 Jun 2011, 21:59 |
|
|
Scholier
suppo schreef: Nu hadden we ne keer ne goeie voorzitter en nu geeft hij der de brui aan. Heel spijtig. Ik hoop dat er nen even capabele en hopelijk kapitaalkrachtige voorzitter in de plaats komt! Vond hem ook een goeie voorzitter,rechtuit..Heb ook gehoord dat de licentiecommisie verleden week zouden langsgeweest zijn.Zou kunnen resulteren in een transferverbond,waarschijnlijk morgen te lezen in sportleven.. |
| 14 Jun 2011, 22:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
CALIMERO schreef: suppo schreef: Nu hadden we ne keer ne goeie voorzitter en nu geeft hij der de brui aan. Heel spijtig. Ik hoop dat er nen even capabele en hopelijk kapitaalkrachtige voorzitter in de plaats komt! Vond hem ook een goeie voorzitter,rechtuit..Heb ook gehoord dat de licentiecommisie verleden week zouden langs geweest zijn.Zou kunnen resulteren in een transferverbod, waarschijnlijk morgen te lezen in sportleven.. Amaai daar zakt mijn broek van af ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jun 2011, 22:10 |
|
|
toevallige voorbijganger
Onderkroiper schreef: CALIMERO schreef: suppo schreef: Nu hadden we ne keer ne goeie voorzitter en nu geeft hij der de brui aan. Heel spijtig. Ik hoop dat er nen even capabele en hopelijk kapitaalkrachtige voorzitter in de plaats komt! Vond hem ook een goeie voorzitter,rechtuit..Heb ook gehoord dat de licentiecommisie verleden week zouden langs geweest zijn.Zou kunnen resulteren in een transferverbod, waarschijnlijk morgen te lezen in sportleven.. Amaai daar zakt mijn broek van af ![]() Inderdaad, als dit waar zou zijn, dan...... Liever dan een ploegsken in 3de klasse dan zo in 2de te moeten starten zenne Iendracht 4 ever zonder fusies en zonder financiele problemen; tees is waar da wij al jaren voor gevochten hebben en dit moet in stand blijven!!!! |
| 14 Jun 2011, 22:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik had toch al zo een voorgevoel omdat we sinds de titel niets meer van nieuws vernamen, ook over de aangekondigde transfers bleef het stil.
Nochtans kan ik me niet herinneren dat er financiële problemen waren, althans geen waar we nog niets over wisten. Laatst gewijzigd door Zienaa op 14 Jun 2011, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Jun 2011, 22:16 |
|
| Pagina 89 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 289 Volgende |